quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:09 schreef Echtjammer het volgende:
PATS! ZONNE GROTE BALZAKPUIST JONGEH BAM!
Hij heeft m al uitgeknepen dus duimen dat het niet mis gaat! mannen.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:15 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Is waarschijnlijk een ontstoken talgkliertje.
Uitknijpen moet je dus NIET doen! De kans dat het ontstoken talgkliertje aan de binnenkant openspringt is aanwezig en de kans op een gigantische ontsteking is dan erg groot.
Dus even langs de Huisarts
Gevulde talgklieren NOOIT zelf uitknijpen en ook niet lek prikken.
Ik heb het 2x gehad en bij mij sprongen ze vanzelf open. Nooit geen last van gehad,
In zeldzame gevallen is het geen talgkliertje maar oud zaad wat niet weg kan.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inloggen bij YouTube om te kunnen zien.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Juup© het volgende:
Ging het zo?Laat maar zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inloggen bij YouTube om te kunnen zien.![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
Godvertering, zoiets knijp je toch gewoon uit, wat een drama om niets dit
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Juup© het volgende:
Ging het zo?Waarom kijk ik ook nog, te nieuwsgierig ben ik bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inloggen bij YouTube om te kunnen zien.![]()
![]()
Kijk, zo moet hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
Godvertering, zoiets knijp je toch gewoon uit, wat een drama om niets dit
Of gewoon kapot scheren, dan is het vanzelf openquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:51 schreef Peem het volgende:
Ik schrok hier een jaar of 2 geleden van, bij m'n eigen dan.. Gelijk de ochtend erop na de dokter, en het was gewoon talg. Mocht je twijfelen, ga langs de arts. Gratis scheerbeurt jong!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:15 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Is waarschijnlijk een ontstoken talgkliertje.
Uitknijpen moet je dus NIET doen! De kans dat het ontstoken talgkliertje aan de binnenkant openspringt is aanwezig en de kans op een gigantische ontsteking is dan erg groot.
Dus even langs de Huisarts
Gevulde talgklieren NOOIT zelf uitknijpen en ook niet lek prikken.
Ik heb het 2x gehad en bij mij sprongen ze vanzelf open. Nooit geen last van gehad,
In zeldzame gevallen is het geen talgkliertje maar oud zaad wat niet weg kan.![]()
![]()
Zoek op joetjoep maar eens op "biggest pimple in the world".quote:Op zondag 23 januari 2011 00:25 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Waarom kijk ik ook nog, te nieuwsgierig ben ik bang![]()
Dat ging wat moeiliker bij mij, het zal op de bal, in de zak. Zó diep scheren doe ik weer niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of gewoon kapot scheren, dan is het vanzelf open
Oh man dit is echt te vies voor worden hahahaquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoek op joetjoep maar eens op "biggest pimple in the world".
Hahahahaa HSG wil de ballen van een 16 jarig jochie zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maak toch maar even een foto a.u.b.
ik heb het af en toe en als ik er snel genoeg achter kom dan kan ik het gewoon nog uitknijpen (er zit dan nog een gaatje naar buiten, dus kapot maken hoeft niet)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:47 schreef Doremifasolasido het volgende:
Las dit topic paar dagen geleden ik denken van mwhhaaha lol, drie keer raden wat er nu op mn zak zit, true story. Karma s a bitch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |