Zou alleen toch iets langer gaan dan 2x de nachtvlucht pakken voor effectief 19,5 uur Dubai, maar dat was je vast wel van planquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ah, ik zie het nu ook in de boeking inderdaad. Een A330-200
Nee, ga volgende week al naar de F1 test in Jerez. In Abu Dhabi wel naar de GT1 race bij zonsondergang op het Yas Marina circuit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef Thetallguy het volgende:
Zou alleen toch iets langer gaan dan 2x de nachtvlucht pakken voor effectief 19,5 uur Dubai, maar dat was je vast wel van planGa je de F1 GP in Abu Dhabi ook mee pakken? (Geen idee wanneer dat is).
Waar naartoe en waar is de overstap?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:51 schreef Blik het volgende:
Hmm, ik kan nu tickets boeken met Egyptair voor 700 euro, of met Emirates voor 900 euro maar inclusief overstap van ruim 10 uur.
Dilemma's, wat zouden jullie doen?
Heb het er even bijgezet. Doel is Kuala Lumpur. Overstap is respectievelijk Caïro en Dubai. Ik weet dat er ook nog directe vluchten zijn, maar die kosten allemaal meer dan 1000 euro.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:28 schreef Individual het volgende:
[..]
Waar naartoe en waar is de overstap?
Jemen idem dito. Al heeft de meeste koffie daar inmiddels plaats gemaakt voor qat.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef Hik het volgende:
Ik dacht trouwens dat het patent op slechte koffie lag in koffieproducerende landen...
Of je nou in Nicaragua of in Tanzania bent: ze produceren geweldige koffie, maar drinken zelf alleen oplosspul. Nou ja, dat heb ik van horen zeggen dan, want zelf drink ik helemaal geen koffie.
Afrika heeft inderdaad slechte koffie. Het is daar meestal Nescafe met veel teveel suiker en 'condensed' melk. Suiker in de koffie is voor mensen die de koffiesmaak niet pruimen.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:05 schreef Hik het volgende:
Ik dacht trouwens dat het patent op slechte koffie lag in koffieproducerende landen...
Of je nou in Nicaragua of in Tanzania bent: ze produceren geweldige koffie, maar drinken zelf alleen oplosspul. Nou ja, dat heb ik van horen zeggen dan, want zelf drink ik helemaal geen koffie.
Ik hoorde dat de duurste koffie uit Indonesie komt. Die koffie die ze eerst aan een speciale kattensoort voeren om daarna van de uitwerpselen koffie te zetten. Civet koffie. Wilde het nog proberen, maar de plaats die het had was toen al dicht. Nou ja, volgende keer.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:32 schreef Blik het volgende:
Koffie, mixed feelings. In Panama (plek waar de duurste koffie ter wereld vandaan komt) de meest lekkere koffie op, maar ook de meest smerige. Arme mensen drinken daar inderdaad vaak de Nescafe oploskoffie en dat krijg je vaak ook in lokale tentjes. In de toeristententjes krijg je vaak wel aardige koffie
Ja! De uitgekotste kattenpoep koffie!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:42 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de duurste koffie uit Indonesie komt. Die koffie die ze eerst aan een speciale kattensoort voeren om daarna van de uitwerpselen koffie te zetten. Civet koffie. Wilde het nog proberen, maar de plaats die het had was toen al dicht. Nou ja, volgende keer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kopi_Luwakquote:Kopi luwak is the most expensive coffee in the world, selling for between US $100 and $600 per pound.[1] The specialty Vietnamese weasel coffee, which is made by collecting coffee beans eaten by wild civets, is sold at $6600 per kilogram ($3000 per pound).[6] Kopi luwak is sold by weight mainly in Japan[citation needed] and the United States and served in Southeast Asian coffeehouses by the cup. Sources vary widely as to annual worldwide production.[7]
In November 2006 Herveys Range Heritage Tea Rooms, a small cafe in the hills outside Townsville in Queensland, Australia, put kopi luwak coffee on its menu at AUD50.00 (US $46.00) a cup, selling about seven cups a week, which gained nationwide Australian and international press.[8] In April 2008 the brasserie at Peter Jones department store in London's Sloane Square began selling a blend of kopi luwak and Blue Mountain called Caffe Raro for £50 (US $79.00) a cup.[9] Pecks in downtown Milan sells a small espresso cup for 8 euros.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |