Geen upgrade kunnen regelen voor een iets betere nachtrust aan boord?quote:Op donderdag 3 februari 2011 06:52 schreef Thetallguy het volgende:
Nog/al wakker. Heb 2 nachten nauwelijks geslapen door een tof dagje DubaiDinsdagnacht heengevlogen, afgelopen nacht terug. 6u geland, 6:20 op kantoor aangekomen, het licht aangedaan en gedoucht
Je hebt aardige concurrentie van Heart of Argentina.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef flipsen het volgende:
Eerst de nominatieronde, waarin de 5 meest genoemde organisaties doorgaan naar de stemronde. Dus nomineren dan
Heen Economy Comfort, wat ook al een hoop scheelt! Terug zat flink vol, mocht allang blij zijn dat ik twee stoelen voor mijzelf had (+ KLM huisje nr.34)quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen upgrade kunnen regelen voor een iets betere nachtrust aan boord?
Ja, Jan is ook goed bezigquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Je hebt aardige concurrentie van Heart of Argentina.
Tipica is groter? Dat wil zeggen dat jij wat langer/zwaarder bent dan Jan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, Jan is ook goed bezigWe kennen elkaar wel en houden elkaar ook wel op de hoogte van zaken. Ofwel, we bijten elkaar niet. Toch wel mooi, waar andere organisaties elkaar kapot proberen te concurreren geven wij elkaar tips
Tipica is wel groter en biedt ook totaalpakketten aan, waar hij vaak alleen onderkomens en excursies regelt.
Mijn vader heeft een aantal reizen geleid waarvan een aantal botanische reizen naar IJsland. Op 1 van die reizen wilden sommige mensen alleen maar hard doorlopen en hadden geen oog voor de flora van het land. Toen hij zei dat het een botanisch reis was en geen wandelvakantie kreeg hij via de organisatie een stortvloed aan klachten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef Hik het volgende:
En nee, ik doel hier even niet op de hele wel/geen groepsreisdiscussie, maar de mensen in deze groepsreizen zijn echt zoooo erg.
Zwaarder zal we lukken ja, langer weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:47 schreef Gaoxing het volgende:
Tipica is groter? Dat wil zeggen dat jij wat langer/zwaarder bent dan Jan?
Maar hoe zit het dan met de route Londen - Amsterdam vanuit alle luchthavens van Londen (Gatwick, Luton, City, Heathrow en Stansted)?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:37 schreef Fogel het volgende:
Er was enkele weken geleden een topic over de meest economisch gunstige route of de drukte, een van de twee... kan het nu niet terugvinden, maar heb wel een statistiek gevonden:
In Europa zijn dit de 10 meest gevlogen routes, de getallen geven het gemiddeld aantal vluchten per dag aan:
Geen idee, ik heb de lijst niet verzonnen. Weet je toevallig hoeveel vluchten er totaal heen gaan per dag?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met de route Londen - Amsterdam vanuit alle luchthavens van Londen (Gatwick, Luton, City, Heathrow en Stansted)?
Tussen Oslo en Trondheim (Værnes) vliegen vrijwel uitsluitend 737 met ca 150 stoelen. Op deze route hebben ze jaarlijks ca 1.6 miljoen passagiers.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:57 schreef Individual het volgende:
Vreemd lijstje..
Je zou denken dat de grootste vliegvelden zoals AMS, LHR en STR er in voor zouden moeten komen, maar misschien gebruiken die gewoon veel grotere vliegtuigen?
Hoeveel passagiers vliegen er naar Oslo elke dag?
Heb je een bron/achtergrond?
Tussen Oslo en Trondheim kan je kiezen: 6-7 uur in de trein/bus/auto zitten of minder dan 1 uur in een vliegtuig. Vliegvelden zijn niet ver van de steden af, en inchecken kan bij de gate. Dus totaal veel minder tijd kwijt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Individual het volgende:
Dat de Noren (helemaal de olienoren) reislustig zijn wist ik, maar dat met zo'n kleine bevolking ze zo hoog komen in het 'aantal vluchten' lijstje verbaast me.
Natuurlijk zijn er een heleboel factoren die we hier niet meteen zien en voor de database moet je eerst toestemming vragen. Wat is de gemiddelde load factor en wat zijn de alternatieven voor vliegen bijvoorbeeld. Dan nog is 1.6 miljoen voor een enkele verbinding veel. Dat is meer dan de inwonersaantallen van beide steden bij elkaar.
Ah, uiteindelijk ga ik ook met KLM naar Dubai. Wel vanaf Antwerpen met de Thalys, want 140 euro goedkoperquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:41 schreef Thetallguy het volgende:
Heen Economy Comfort, wat ook al een hoop scheelt! Terug zat flink vol, mocht allang blij zijn dat ik twee stoelen voor mijzelf had (+ KLM huisje nr.34)
A330quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ah, uiteindelijk ga ik ook met KLM naar Dubai. Wel vanaf Antwerpen met de Thalys, want 140 euro goedkoper
Hoe zijn de 777's op die route?
Ah, ik zie het nu ook in de boeking inderdaad. Een A330-200quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:29 schreef Thetallguy het volgende:
A3302-4-2 opstelling waar ik altijd wel een grote fan van ben. Heen een van de oudere A330's die KLM heeft, terug de nieuwste. Nieuwere heeft mooiere moving map op de IFE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |