Probeer zelf daar eens een foto van Bariloche te vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kon je geen mooi plaatje vinden op www.tipica-reizen.nl?
Moet je het internationale scholenwereldje eens uitproberen. Erg klein....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was dat maar waar, dan waren er ook mooie vrouwen
Klein wereldje trouwens die expat wereld
Bouw eens een zoekfunctie op die site van je... Ik ga niet alle links af om de juiste plek te vinden. En daarnaast, de tt zegt alleen dat we niet in Bariloche gaan pokeren, niet dat het niet op een andere plek -zoals vuurland- kanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:29 schreef flipsen het volgende:
Fogel sukkel, die foto is in Vuurland gemaakt
Bariloche:
[ afbeelding ]
Zeg Diego, kennelijk hoef ik je dus niet te helpen aan onderdak in het Llaollao? VRAAG HET ME DAN NIET
Gelukkig blijf ik er meestal ver van weg, een paar leuke buitenlandse vrienden met een meer open blik is dan wel weer leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:52 schreef Gaoxing het volgende:
Moet je het internationale scholenwereldje eens uitproberen. Erg klein....
Gaat Transavia daar ook naartoe vliegen binnenkortquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:46 schreef Thetallguy het volgende:
Volgende week een dagje sightseeen in Dubai met wat collega's. Even kijken of het daar wat mooier weer is dan het grijze Nederland
Iemand een idee of we beter een auto kunnen huren voor een dagje of dat we beter met de taxi kunnen?
Privereisjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gaat Transavia daar ook naartoe vliegen binnenkort
Een toestel van Emirates lijkt me leuker om te charteren, maar dank voor het aanbodquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Thetallguy het volgende:
PrivereisjeMaar als je een toestel daarheen wilt charteren kan ik je wel met iemand in contact brengen.
Zou lekker zijn als het er volgende week nog 37 graden isquote:Op maandag 24 januari 2011 12:24 schreef flipsen het volgende:
Grappig he?
Fuk, DAM heeft de hitte van Buenos Aires meegenomen. Schijn 37 graden te worden vandaag. Welkom in PatagonieGelukkig koelt het s nachts wel af en staat er een windje as always.
quote:The Sydney-bound flight developed difficulties on Tuesday evening soon after taking off from the Thai capital and returned just after 7:00 pm (1200 GMT), said Somchai Thean-Anant of Thailand's air traffic control.
"The Qantas flight detected a mechanical problem shortly after it took off from Suvarnabhumi airport and the pilot drained the plane's fuel before turning back," he said.
A Qantas spokeswoman in Bangkok said the aircraft was carrying 354 passengers and 18 crew.
She said the jet was in the air for around two hours, but was unable to give details of the problem that forced it to return to Bangkok.
"In the past 90 years passenger safety has been Qantas' highest priority," she told AFP.
The flight is now set to depart from Thailand early Thursday morning using another aircraft flown in from Sydney.
Also on Tuesday, a Qantas Boeing 737-400 carrying 99 passengers lost cabin pressure mid-flight en route from Adelaide to Melbourne, prompting the pilot to dive 8,000 metres (26,000 feet) and panicking passengers.
Ja UIO, als je ideeën nodig hebt, gooi 't in de groep.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:57 schreef Hik het volgende:
Kunnen we mee brainstormen over een onderwerp UIO?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:57 schreef Hik het volgende:
Kunnen we mee brainstormen over een onderwerp UIO?
Bedankt! Inmiddels ben ik verder gekomen dan dit, maar ik zal toch nog proberen uit te leggen waar ik mee bezig was.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:06 schreef Bora-Bora het volgende:
Ja UIO, als je ideeën nodig hebt, gooi 't in de groep.
Gaat over Oslo...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Onzin. Mensen uit de bouw/architectenwereld halen daar hun hart op.
Ik zag hetquote:
Wereld van verschil. Ook de beveiliging en alle rijen ontwijken maakt het veel ontspannender.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
En iets heel anders: loungetoegang maakt wachten op de volgende vlucht een stuk dragelijker
Dat kan over het algemeen al met silver.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:51 schreef Individual het volgende:
[..]
Wereld van verschil. Ook de beveiliging en alle rijen ontwijken maakt het veel ontspannender.
Hoe zit dat eigenlijk met die 'lounge clubs' die je wel eens in inflight mags ziet. Addertje onder het gras? Ik heb geen zin prive 5 tot 10 keer meer te betalen voor een ticket.
Het gaat mij vooral om toegang voor een long haul vlucht waarvan ik er vorig jaar 3 prive heb gedaan. Europese vluchtjes zijn mij kort genoeg om tussen het voetvolk te gaan zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan over het algemeen al met silver.
Priority club heeft op veel plekken lounges, maar dat zijn dan gedeelde lounges waar ook mensen met andere kaarten kunnen komen. Het punt is dat je een jaarlijkse contributie moet betalen, en daarvoor krijg je een X aantal keer toegang, wil je vaker dan X, moet je betalen. Of je gaat voor een (duur) unlimited abo. Ik heb het ooit bekeken, en geconcludeerd dat het voor mij niet zo nuttig was.
Met een Diners Club credit card heb je ook op ca 400 vliegvelden loungetoegang, gratis. Aangezien ik een diners card van mijn werkgever heb, is dat wel makkelijk
Maargoed, de crown lounge op schiphol is vele malen beter dan die serviceair/menzies/etc lounges die priority en diners gebruiken. (en voor de diners lounge op schiphol moet je tegenwoordig ook niet betalen)
Annual Fee: EUR99 Member Visit Fee: EUR24 Guest Visit Fee: EUR24quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:12 schreef Individual het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om toegang voor een long haul vlucht waarvan ik er vorig jaar 3 prive heb gedaan. Europese vluchtjes zijn mij kort genoeg om tussen het voetvolk te gaan zitten.
Post maar een link als er gestemd mag worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:50 schreef flipsen het volgende:
Het is weer zover
Stemmen we allemaal even op Tipica Reizen? Bij voorbaat dank
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Post maar een link als er gestemd mag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |