Probeer zelf daar eens een foto van Bariloche te vindenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kon je geen mooi plaatje vinden op www.tipica-reizen.nl?
Moet je het internationale scholenwereldje eens uitproberen. Erg klein....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was dat maar waar, dan waren er ook mooie vrouwen
Klein wereldje trouwens die expat wereld
Bouw eens een zoekfunctie op die site van je... Ik ga niet alle links af om de juiste plek te vinden. En daarnaast, de tt zegt alleen dat we niet in Bariloche gaan pokeren, niet dat het niet op een andere plek -zoals vuurland- kanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:29 schreef flipsen het volgende:
Fogel sukkel, die foto is in Vuurland gemaakt
Bariloche:
[ afbeelding ]
Zeg Diego, kennelijk hoef ik je dus niet te helpen aan onderdak in het Llaollao? VRAAG HET ME DAN NIET
Gelukkig blijf ik er meestal ver van weg, een paar leuke buitenlandse vrienden met een meer open blik is dan wel weer leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:52 schreef Gaoxing het volgende:
Moet je het internationale scholenwereldje eens uitproberen. Erg klein....
Gaat Transavia daar ook naartoe vliegen binnenkortquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:46 schreef Thetallguy het volgende:
Volgende week een dagje sightseeen in Dubai met wat collega's. Even kijken of het daar wat mooier weer is dan het grijze Nederland
Iemand een idee of we beter een auto kunnen huren voor een dagje of dat we beter met de taxi kunnen?
Privereisjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gaat Transavia daar ook naartoe vliegen binnenkort
Een toestel van Emirates lijkt me leuker om te charteren, maar dank voor het aanbodquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Thetallguy het volgende:
PrivereisjeMaar als je een toestel daarheen wilt charteren kan ik je wel met iemand in contact brengen.
Zou lekker zijn als het er volgende week nog 37 graden isquote:Op maandag 24 januari 2011 12:24 schreef flipsen het volgende:
Grappig he?
Fuk, DAM heeft de hitte van Buenos Aires meegenomen. Schijn 37 graden te worden vandaag. Welkom in PatagonieGelukkig koelt het s nachts wel af en staat er een windje as always.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |