fles mijn waarde, de wereld zou een stukje mooier zijn als meer mensen zo zouden denken en ook wat minder jaloers zouden zijn en elkaar wat meer gunde.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, mag je doen ja. Ik vind dat Pezu daar wel erg rake dingen zegt
als ik vrijgezel was geweest was ik zo meegegaanquote:
ik ben wel gek op Brabantquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij moét gewoon een Brabander zijn!
Homo's zijn ook mannenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JIJ moet gewoon een brabander zijn. Zo dom om te denken dat niet ELKE man ter wereld gewoon bestaat bij degratie van Bier en Tieten
Mensen die veel drukker zin met het leven van iemand anders dan met hun eigen leven... ik heb dat nooit begrepenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
fles mijn waarde, de wereld zou een stukje mooier zijn als meer mensen zo zouden denken en ook wat minder jaloers zouden zijn en elkaar wat meer gunde.
mensen die jaloers zijn op een andermans inkomen of afkeurend doen als je doordeweeks een lekker biertje doet of wat dan ook.
Ik ookquote:
Hele verbeteringquote:
Ja, uurtje ofzo, dan even strijken misschien en dan weer terug. Zie welquote:
ik ook niet, mensen die druk doen om programma op tv of dat de buurman de auto hard dichtgooit of een dagje een kartonnen doos op de oprit heeft staan pfff koop een leven ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die veel drukker zin met het leven van iemand anders dan met hun eigen leven... ik heb dat nooit begrepen
2 Milkybarsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog wat lekkers voor me mee genomen?
Strijken? Het is weekendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, uurtje ofzo, dan even strijken misschien en dan weer terug. Zie wel![]()
![]()
Waarom had ik in het begin eigenlijk een hekel aan jou?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet, mensen die druk doen om programma op tv of dat de buurman de auto hard dichtgooit of een dagje een kartonnen doos op de oprit heeft staan pfff koop een leven ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |