Zullen we een site gaan bouwen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Toekito het volgende:
Trev ik heb de domeinen inmiddels definitief!
Ik volg dat nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Muck het volgende:
Wtf is die dean van poepstars voor raar figuur?
Hij kwam net voorbij in een reclameblokje, maar ik versta met de beste wil van de wereld niet wat hij zingt
Welke domeinen Toek ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:25 schreef Toekito het volgende:
Trev ik heb de domeinen inmiddels definitief!
De webshop van Mucks haaksjopquote:
Tuurlijk, klant is koningquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
De webshop van Mucks haaksjop
Eerst wachten wat Muck wil Trev, lijkt me!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
De webshop van Mucks haaksjop
Eerst wachten wat Muck wil Trev, lijkt me!
Daar komen alleen TRAGE lui vandaan heb ik gehoordquote:
Yup maar vind je het gek als ze al een aantal 100 jaar oud zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar komen alleen TRAGE lui vandaan heb ik gehoord
wow, jij gaat de bloemetjes buiten zetten zo te lezenquote:
neu ik drink niet zo vaak bier, vrouwlief neemt er af en toe een paar meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je niet een heel krat koud liggen?
Aha, dus gewoon rustig aan dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neu ik drink niet zo vaak bier, vrouwlief neemt er af en toe een paar mee
en ze legt ze niet meteen koud? ik zou per direct de echtscheiding aanvragenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neu ik drink niet zo vaak bier, vrouwlief neemt er af en toe een paar mee
ben nooit zo'n alleen drinker
hooguit tijdens chatten
Dat ligt bij Koen iets lastigerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ze legt ze niet meteen koud? ik zou per direct de echtscheiding aanvragen
nee ik drink het niet zo vaakquote:
Vrouw lief is er zeker niet blij mee als je het doetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ik drink het niet zo vaak
ik zeg niet dat ik niet veel kan drinken
maar meestal met uitgaan alleen eigenlijk
ze is er geneens nu, lekker relaxed tv kijken en chatten hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ze legt ze niet meteen koud? ik zou per direct de echtscheiding aanvragen
toen we elkaar leerden kennen dacht ze dat ik een halve alcolist wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrouw lief is er zeker niet blij mee als je het doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |