Mwaah, wel lekker rustig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wilt er inderdaad niet dood gevonden worden
koffie is the keyquote:
Nee dat is het beginquote:
hoe laat is de uitslagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Misschien helpt het. Ik heb gewoon de voice of holland finale aan staan, slecht he
Geen idee, Leonie is net afgevallen... nu gaan ze nog even geld uit de telefoonstemmen melken voor de top 3.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe laat is de uitslag? Ben er om eehm kwart over ofzo
benquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
Geen idee, Leonie is net afgevallen... nu gaan ze nog even geld uit de telefoonstemmen melken voor de top 3.
met die fijne rauwe stemquote:
iemand met zon goeie versie van een van mn favo nummers vergeet ik niet zo snelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
Volgend jaar is hij toch weer vergeten
Of niet, en dan lachen wij jou allemaal uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
Volgend jaar is hij toch weer vergeten
Doe jullie dat niet sowieso al?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Of niet, en dan lachen wij jou allemaal uit
tuurlijk niet suffie!quote:
Hoi en weltrusten danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
hoi..ik ben er weer even bij voordat ik straks mijn bedje opzoek
abbykoffiemeisjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
Spaansnerdmeisjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
hoi..en ik ga nog niet mijn bedje in. Blijf nog wel even hangen hoor..ik zei ook voordat ik straks mijn bedje opzoekquote:
Ik vind trouwens dat jij morgen naar de meet moet komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoi..en ik ga nog niet mijn bedje in. Blijf nog wel even hangen hoor..ik zei ook voordat ik straks mijn bedje opzoek
+1quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jij morgen naar de meet moet komen
gaat niet lukken, maar als er ooit weer een meet is zal ik er (proberen te) zijn hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat jij morgen naar de meet moet komen
Ik vind je UI gewoon zo leuk dat ik wil zien wie daar achter zitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
gaat niet lukken, maar als er ooit weer een meet is zal ik er (proberen te) zijn hoor.
En hoezo zoveel interesse in het erbij hebben van mij bij die meet
Singles zijn nu eenmaal schieuwnierige beestjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
gaat niet lukken, maar als er ooit weer een meet is zal ik er (proberen te) zijn hoor.
En hoezo zoveel interesse in het erbij hebben van mij bij die meet
kan ik mij voorstellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vind je UI gewoon zo leuk dat ik wil zien wie daar achter zit
Sorry spaansenerdinnetjes zal je bedoelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Singles zijn nu eenmaal schieuwnierige beestjesEn spaansnerdjes zijn leuk
Ook goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
kan ik mij voorstellen![]()
[..]
Sorry spaansenerdinnetjes zal je bedoelen![]()
Hahaquote:
Dat is de bedoelingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:14 schreef cafpow het volgende:
[..]
jij bent dus voorlopig nog wel wakker zeker
plannen voor vanavond dus, neem ik aanquote:
koffie is lekkerquote:
dromen over koffiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga zo maar eens slapenen dromen over .........
Ik droom liever niet over mijn werkquote:
Paar afleveringen wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
Ik zet nog een paar afleveringen op hiero
blijkbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef -Engel- het volgende:
Heeft iedereen opeens een leven? Zo laat is het toch niet?
vandaag niet, maar heb de film al zo'n 3x gezien. Dus ik heb naar The Closer gekekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je ook pirates deeltje drie gekeken?
Dat is horror, toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
vandaag niet, maar heb de film al zo'n 3x gezien. Dus ik heb naar The Closer gekeken
a ... dan ben ik in de war met iets andersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is officieel een drama serie, maar ik vindt het meer een detective
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a ... dan ben ik in de war met iets anders
Niet echt..... toen ik thuis kwam, was ik niet helemaal in orde..... te hard gewerkt denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat denk ik ook![]()
jij hebt geen plannen voor vanaaf?
oei, dan maar ff rusten zou ik zeggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet echt..... toen ik thuis kwam, was ik niet helemaal in orde..... te hard gewerkt denk ik
I willquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
oei, dan maar ff rusten zou ik zeggen
nee, ik blijf lekker thuis. Moet morgen vroeg op en tja ik spaar mijn centen en energie voor de 31e dan ben ik een maandje naar zon,zee en strand..en heb nog zat dingen te doen.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee, ik blijf lekker thuis. Moet morgen vroeg op en tja ik spaar mijn centen en energie voor de 31e dan ben ik een maandje naar zon,zee en strand..en heb nog zat dingen te doen.
Moet morgen ook een koffer halen bij een bekende want mijn koffer zit vol gaten
nee geen knaagdieren die blijven maar lekker buitenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]Goed idee....
Koffer vol gaten? Toch geen knaagdieren?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee geen knaagdieren die blijven maar lekker buiten![]()
Gedurende de vorige reis is mijn koffer niet al te goed behandeld
Ja heb er wat van gezegd maar zenzeiden dat ik geen bewijs had dat het door hun toedoen kwam.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is ook niet aardig .... en heb je het toen niet aan gegeven bij de reisorganisatie/luchthaven what ever?
ben ik een keer laat online, is er niemandquote:
Ik ben thuisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben ik een keer laat online, is er niemand
't is dat ik de oude plaat van White Lies niet uit wil zetten, anders had ik al in bed gelegenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben thuis
Dus ik ben er wel even... Nog.
Muziekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't is dat ik de oude plaat van White Lies niet uit wil zetten, anders had ik al in bed gelegen
Jawel. Alleen kan jij er nog wel in posten.quote:
Je bent te flauwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel. Alleen kan jij er nog wel in posten.
En hey, verrek... Ik ook!![]()
trustequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:42 schreef xFriendx het volgende:
Om het maar iets op te vullen hier wens ik jullie allemaal alvast welterusten. Ik ga richting mn nest.
Slaap lekker en zo.
Truste!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:42 schreef xFriendx het volgende:
Om het maar iets op te vullen hier wens ik jullie allemaal alvast welterusten. Ik ga richting mn nest.
Slaap lekker en zo.
You know what's going onquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent te flauwzo ging je hier niet weg
quote:
Tot morgenquote:
Had ik ook nog wel wat klusjes gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:04 schreef Yuki het volgende:
Ook nieuw: huishoudelijk werk 's nachts doen.
Was draaien, even iets vastzetten met naald en draad, was opvouwen en opruimen.
Yay
Ik ga mezelf morgen maar eens tot strijken zetten. Maar dan wil ik wel alles dat gestreken moet worden kunnen strijken, dus vandaar nu die was nog evenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ik ook nog wel wat klusjes gehadHeb de afwas net gedaan
![]()
En nee, ik ga niet nog eens 48 posts erbij ploffen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga mezelf morgen maar eens tot strijken zetten. Maar dan wil ik wel alles dat gestreken moet worden kunnen strijken, dus vandaar nu die was nog even
En als je het gevonden hebt? Wat dan?quote:
Dan val ik als een blok in slaapquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je het gevonden hebt? Wat dan?
En dan zeg je dat ik flauw benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je het gevonden hebt? Wat dan?
hopen dat je wel op bed valt, zou toch lullig zijn als je net ernaast dondert. Of nog even met je hoofd die bedrand probeert weg te koppenquote:
Jij had meer zout opquote:
ja maar,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vast niet, want jij nam grotere handen chips
quote:
jij ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stel je niet aan
En nu ga ik naar bed. Truste!
Dikke smok voor jouquote:
Standaard wakker rond deze tijd. Voor werk normaal en nu...... Om lekker ontbijt te maken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuit waarom ben jij zo vroeg op eigenlijk?
hier nog eenquote:
dat is me al ns eerder opgevallen, dat er soms nachten zijn dat veel meer mensen bagger slapen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je niet de enige, sliep rond half 4 pas
En het vreemde is dat ik wel moe was.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is me al ns eerder opgevallen, dat er soms nachten zijn dat veel meer mensen bagger slapen...
Iedereen was natuurlijk nog helemaal hyper door TVOHquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is me al ns eerder opgevallen, dat er soms nachten zijn dat veel meer mensen bagger slapen...
Heb er gelukkig niks van gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen was natuurlijk nog helemaal hyper door TVOH
Ik wist tot vanochtend niet wat het wasquote:
alsof al niet vanaf de eerste show duidelijk was wie er zou winnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen was natuurlijk nog helemaal hyper door TVOH
Het was een volle maan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft dat daadwerkelijk invloed denk je? Tis hoogstens wat lichter lijkt mequote:
Dan verandert half fok in een weerwolf en gaat heel de nacht op jacht, dan heb je idd 'slecht geslapen'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft dat daadwerkelijk invloed denk je? Tis hoogstens wat lichter lijkt me
Het is nooit bewezen, maar er zijn een boel aanwijzingen dat een volle maan zeker invloed heeft op de mens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft dat daadwerkelijk invloed denk je? Tis hoogstens wat lichter lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |