Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jammer dat het niet werk hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Select koelkast.bier
from koelkast
where bier = "koud"
and type = "lekker";SQL jokes ftw.
Ja, ik deed op een gegeven moment wel met plezier, al was het wel zwaar werk. 9 uur per dag, rondlopen en zware bakken tillen.quote:
trout is toch vis? de rest klinkt echt lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, rainbow trout met sugar snap peas (echt waar), green beans en baby new potatoes
* LovelyLady duikt boven op vraarie en knuffelt em platquote:
Mja dat helpt dan alleen voor die systeemtijd vrees ik. De rest blijft even gammel....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Misschien je batterij van je moederbord vervangen?
stuartquote:
ferbquote:
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
Ferb, TFm, RN... willen jullie nog een kwartje verdienen met een heitje voor een karweitje? Jullie hoeven alleen maar even af te drogen.
trevquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trout is toch vis? de rest klinkt echt lekker![]()
[..]
* LovelyLady duikt boven op vraarie en knuffelt em plat
whahahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
Ferb, TFG, RN... willen jullie nog een kwartje verdienen met een heitje voor een karweitje? Jullie hoeven alleen maar even af te drogen.
quote:
Dat was vroeger, later werd het taak voor een knaakquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
Ferb, TFG, RN... willen jullie nog een kwartje verdienen met een heitje voor een karweitje? Jullie hoeven alleen maar even af te drogen.
Jij snapt het ook niet echt. Er is er maar 1 Toekwaus hier, en die zit kwaaie vogels te haken nu.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij snapt het ook niet echt. Er is er maar 1 Toekwaus hier, en die zit kwaaie vogels te haken nu.
Geniaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
Nog steeds zoals eerder: Toffquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ,dat is visquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
trout is toch vis? de rest klinkt echt lekker![]()
[..]
* LovelyLady duikt boven op vraarie en knuffelt em plat
Stop die zuurkool wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:48 schreef cablegunmaster het volgende:
jezus ik heb honger. *pakt ff zuurkool uit koelkast*
leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was vroeger, later werd het taak voor een knaak
Mag niet af en teo een kutopmerking maken, Daar kan TheFamousman wel tegen hoorquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Very leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ze kan er niet tegen dat jij haar vriendje plaagtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag niet af en teo een kutopmerking maken, Daar kan TheFamousman wel tegen hoor
Ik vond het wel grappig hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaan we nu weer zo beginnen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze kan er niet tegen dat jij haar vriendje plaagt
En anders maar niet, vervelend klotejoch dat t isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fijne avond nogquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens weg
Tot morgen ofzo
Hm lekker maar mijn maag kan er niet zo goed tegenquote:
Zo gheyl?quote:
Tot morgen vraariequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens weg
Tot morgen ofzo
Okeequote:
Ohquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze kan er niet tegen dat jij haar vriendje plaagt
Je lijkt wel zo'n oude klaagopa van de Muppets Flashquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders maar niet, vervelend klotejoch dat t is
Fijne avondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens weg
Tot morgen ofzo
Je hebt hem zeker als Foe ingesteld?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders maar niet, vervelend klotejoch dat t is
Ja, naar de cultuurnacht Bredaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hm lekker maar mijn maag kan er niet zo goed tegen
[..]
Zo gheyl?
[..]
Tot morgen vraariega je nu alweer
Nee gewoon verderquote:
Have fun vanavondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens weg
Tot morgen ofzo
Hij heeft nog ruim 2 uur daarvoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Doe het snel, voordat het 9 uur is en je geen zin meer hebt
Hmmmz, je zal wel gelijk hebben maar dan kan het morgenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Doe het snel, voordat het 9 uur is en je geen zin meer hebt
hij is prachtig!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Statler & Waldorf zijn wel helden jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n oude klaagopa van de Muppets Flash
Nou je UI schijnt er ook wel zin in te hebbenquote:
Thanks to shiznutsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
LL, wat een toffe nieuwe avatar heb je.
Nou, dan is Flash dus een heldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Statler & Waldorf zijn wel helden ja
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker als Foe ingesteld?
Dat kan ik erg goed iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je lijkt wel zo'n oude klaagopa van de Muppets Flash
Arme Agnes, daar past nog geen volwaardige paal in hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou je UI schijnt er ook wel zin in te hebben
Hmmmz, misschien moet ik dan maar meedoenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ik erg goed iddMaar daarvoor moet je eigenlijk met zn 2en zijn
Fijne avondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef Ferb het volgende:
Maareh,
Ik ga even met de trein naar DaMart..
Fijne avond nog iedereen
Veel plezier bij Martquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef Ferb het volgende:
Maareh,
Fijne avond nog iedereen
gaaf!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb Flash geloof ik 6 jaar geleden ontmoetquote:
Ik weet niet of ik dan wel komquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Arme Agnes, daar past nog geen volwaardige paal in hoor
OMG!_O- MI je zal maar zo gepijpt worden![]()
Bis Later Ferbquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef Ferb het volgende:
Maareh,
Fijne avond nog iedereen
hij ging erin?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Panda72 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHet is gelukt, het is gelukt, het is gelukt
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAAAAAATquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Panda72 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Fanfuckingtasticquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Panda72 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Moeten we wel iets vinden waar we ALLEBEI een hekel aan hebben wiseguyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, misschien moet ik dan maar meedoen
Ik afgelopen oktoberquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Flash geloof ik 6 jaar geleden ontmoet![]()
Goed van jou Beertjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Panda72 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze dombo heeft muziek van haar cd overgezet naar haar mp4 spelerquote:
Ik ken Flash dus alleen nog maar als broekkiequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]En die UI van Lovely maar sabbelen
![]()
Toen was JIJ een broekkie jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken Flash dus alleen nog maar als broekkie
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]En die UI van Lovely maar sabbelen
![]()
Knuffelt terug. Lieve Fokkertjes allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie hulpquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed van jou Beertje
* Trevland vliegt Beertje om haar nek en geeft haaren
Ik ben altijd heel volwassen geweest eigenlijk if I may say so myselfquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Knuffelt terug. Lieve Fokkertjes allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie hulp![]()
![]()
Oh die zoekt nog wat te neuken voor vanavondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed van jou Beertje
* Trevland vliegt Beertje om haar nek en geeft haaren
Hebben we het dan over IRL of op 'the interwebz'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel volwassen geweest eigenlijk if I may say so myself
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel volwassen geweest eigenlijk if I may say so myself
Allebeiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we het dan IRL of op 'the interwebz'
op het interwebz ben ik maar een broekkie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben we het dan IRL of op 'the interwebz'
Wel met een hoop zelfkennis toch. Voor een broekkie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
op het interwebz ben ik maar een broekkie.
in het echt ook
Nee hoor, dat heb ik alquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die zoekt nog wat te neuken voor vanavond
Ik hoop maar dat je al getrouwd bentquote:
Euh, de watte, ik ben nog maar 24 hoor, kan nog wel even wachtenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je al getrouwd bent
Sommige mensen zijn gewoon behulpzaam zonder dat ze er seks voor willenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die zoekt nog wat te neuken voor vanavond
Geen seks voor het huwelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh, de watte, ik ben nog maar 24 hoor, kan nog wel even wachten
Ciaoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eventjes koffie zetten en bankhangen
tot zo
Gefelciteerd en veel plezierquote:
Tot straksjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eventjes koffie zetten en bankhangen
tot zo
Wie doet daar tegenwoordig nog aan?quote:
Iedereen die de leer van De Bijbel volgt tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie doet daar tegenwoordig nog aan?
Kennelijk dus nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen die de leer van De Bijbel volgt toch
Ik weet even niet wat ik moet zeggenquote:
Baal je nu dat je dat nog steeds wacht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet even niet wat ik moet zeggen![]()
Dan ben je behoorlijk genaaidquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Je moet juist seks hebben voor het huwelijk. Want stel je voor je hebt het niet gedaan voor dat je in het huwelijksbootje stapt. En het klikt niet tijdens de huwelijksnacht. Dan zinkt dat bootje heel snel hoor.
Nee hoor, ik heb nu tijd om me bezig te houden met Muckies Inc.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Baal je nu dat je dat nog steeds wacht?
Ehm, seks is geen genotsmiddel hoor. Slechts een voortplantingsmogelijkheidquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:05 schreef Panda72 het volgende:
Je moet juist seks hebben voor het huwelijk. Want stel je voor je hebt het niet gedaan voor dat je in het huwelijksbootje stapt. En het klikt niet tijdens de huwelijksnacht. Dan zinkt dat bootje heel snel hoor.
Mariekeeeeeeequote:
Over mijn huwelijksbootje weet ik één ding zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:05 schreef Panda72 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wat zeg jij nou voor vies johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, seks is geen genotsmiddel hoor. Slechts een voortplantingsmogelijkheid![]()
Hij had poep gemaakt en ST was de luiers vergetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Fha![]()
[..]
Hey Marijke![]()
Zijn jullie verhuist omdat Thijs?
Maar in de bijbel staat gaat heen en vermenigvuldigt uquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, seks is geen genotsmiddel hoor. Slechts een voortplantingsmogelijkheid![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beroemde mevrouwquote:
Stu darlingquote:
Aha, de wel bekende PIquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij had poep gemaakt en ST was de luiers vergeten![]()
Ja, omdatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Fha![]()
[..]
Hey Marijke![]()
Zijn jullie verhuist omdat Thijs?
En het was bedtijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij had poep gemaakt en ST was de luiers vergeten![]()
Waarom leest iedereen dan over dat "gaat heen" heen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar in de bijbel staat gaat heen en vermenigvuldigt u
En dat laatste bedoelde ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, omdat
[..]
En het was bedtijd
Ja, daar staat niet geniet elke dag van ruige seksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar in de bijbel staat gaat heen en vermenigvuldigt u
Wij ook van jou Flesjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom leest iedereen dan over dat "gaat heen" heen?![]()
DONDER OP ALLEMAAL![]()
![]()
Iets met selectief lezenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DONDER OP ALLEMAAL![]()
![]()
Het hoeft ook niet elke dag ruig hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar staat niet geniet elke dag van ruige seks
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DONDER OP ALLEMAAL![]()
![]()
Daarom geloof ik niet in de bijbelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet van een noot maar gewoon een deugd makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is toch ongepast om daar zo openlijk over te praten mensenquote:
quote:De bijbel laat er geen twijfel over bestaan dat geslachtsgemeenschap binnen het huwelijk zuiver en goed is, en buiten het huwelijk zonde is. Met elkaar naar bed gaan voordat je getrouwd bent is dus duidelijk 'te ver'. (Hebr.13:4; 1Kor.6:18)
Verboden is hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
en er staan meer voorbeelden van dat er sex was zonder het huwelijk
dat meen je nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar gezellig aan het doen zijn
De Heer ziet allesquote:
quote:Net als alle andere soorten sexuele immoraliteit, wordt sex voor het huwelijk herhaaldelijk in de Schriftteksten veroordeeld (Handelingen 15:20; Romeinen 1:29; 1 Korintiërs 5:1; 6:13,18; 7:2; 10:8; 2 Korintiërs 12:21; Galaten 5:19; Efeziërs 5:3; Kolossenzen 3:5; 1 Tessalonicenzen 4:3; Judas 1:7). De Bijbel is een voorstander van onthouding voor het huwelijk. Sex voor het huwelijk is net zo verkeerd als overspel of andere vormen van sexuele immoraliteit, omdat deze allemaal te maken hebben met sex met iemand waarmee je niet getrouwd bent. Sex tussen een echtgenoot en echtgenote is de enige vorm van sexuele relaties die God goedkeurt (Hebreeën 13:4).
Nee maar Marijke mag fok niet meer op van de internet dingesquote:
internet dingesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar Marijke mag fok niet meer op van de internet dinges
Dat is stomquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee maar Marijke mag fok niet meer op van de internet dinges
Dan moet je wel spijt betuigen en dat 'spijt' druipt er nog niet vanaf binnen dit topicquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het van wel
[..]
[..]
en hij is ook vergevingsgezind
Jaquote:
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je wel spijt betuigen en dat 'spijt' druipt er nog niet vanaf binnen dit topic
Laat je van het kwaad verlossen mijn zoonquote:
stoute internet dingesquote:
En om in de Bijbelse context te blijven Jeruzalem is ook niet in 1 dag gebouwdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat je van het kwaad verlossen mijn zoon
Laptop lijkt me een stukje makkelijkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stoute internet dinges
hebben jullie computers meegenomen oid?
quote:
Ja we hebben een heel computer centrum ingerichtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef Koen66 het volgende:
stoute internet dinges
hebben jullie computers meegenomen oid?
gezelligquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja we hebben een heel computer centrum ingerichtwe zijn aan het LAN-en
Nog een plekje vrij voor mij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja we hebben een heel computer centrum ingerichtwe zijn aan het LAN-en
quote:
Hey als je het nu doet is het nog legaal hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, ik wil wel sex met een minderjarige waardoor heel europa me gaat haten
Nee dank je, nog even niet, tenminste, nu heb ik nog niemand.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey als je het nu doet is het nog legaal he
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef Stuart het volgende:
Vroeger, op de kleuterschool, had je dan een ketting die je omdeed en als alle 3 de kettingen weg waren wist je dat alle toiletten bezet waren
Jaaaaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef Stuart het volgende:
Vroeger, op de kleuterschool, had je dan een ketting die je omdeed en als alle 3 de kettingen weg waren wist je dat alle toiletten bezet waren
Dat systeem ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef Stuart het volgende:
Ook geen geld over?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee dank je, nog even niet, tenminste, nu heb ik nog niemand.
Nou kijk, wij hadden een systeem, als er een rood vlakje op de deur stond was ie bezet.quote:
Kleutersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
De juf moest natuurlijk wel goed opletten dat als je terug kwam je de ketting terug hing en niet gewoon leuk ging spelen met een ketting om
iPadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:25 schreef Stuart het volgende:
Dat waren nog eens tijden. Nu gaat alles op de iPad
Hoe kun je dat nou zien vanuit de klas huh?!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nou kijk, wij hadden een systeem, als er een rood vlakje op de deur stond was ie bezet.
En als je dat deed dan had je me toch zware problemenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
De juf moest natuurlijk wel goed opletten dat als je terug kwam je de ketting terug hing en niet gewoon leuk ging spelen met een ketting om
Dat was extra, het was meer dat er niet te veel de klas uit warenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nou kijk, wij hadden een systeem, als er een rood vlakje op de deur stond was ie bezet.
Wel als er camera's voor de toiletdeuren hangen ja. Jij snapt ook nietsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iPad
je kan er niet eens op zien of de wc's zijn bezet
Stokslagenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
En als je dat deed dan had je me toch zware problemen
we hadden een klas van 9 kinderen, je zag gelijk als er al iemand naar de wc was...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zien vanuit de klas huh?!![]()
en dan komt de pedofiele leraar die alle beelden mee naar huis neemt, dan komt er een rechtzaak en is de school wereldwijd bekent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel als er camera's voor de toiletdeuren hangen ja. Jij snapt ook niets
Hoezo dat dan, je kan aan de buiten kant niet zien wat er in gebeurtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan komt de pedofiele leraar die alle beelden mee naar huis neemt, dan komt er een rechtzaak en is de school wereldwijd bekent.
Drie weesgegroetjes en 400 euro en we hebben het nergens meer overquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:20 schreef Stuart het volgende:
Ik word onpasselijk hier van alle seksueel getinte opmerkingen en porno
Oooh, speciaal onderwijsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we hadden een klas van 9 kinderen, je zag gelijk als er al iemand naar de wc was...
VOORdat je het toilet ingaat. Ik weet niet hoe jij dat doet hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan komt de pedofiele leraar die alle beelden mee naar huis neemt, dan komt er een rechtzaak en is de school wereldwijd bekent.
Sounds like a planquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie weesgegroetjes en 400 euro en we hebben het nergens meer over
Och, hoe zal ik het zeggen?quote:
Ligt eraan om wat voor reden you see. En TFM had maar 8 andere 'creaties' in zijn klas om een 'enge' redenquote:
Ehm, nee hoorquote:
Zal ik het je eens vragen als je vroeg wakker wordt met een zware kater?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nee hoor
Daar is het NOOIT te vroeg voor
Heb ik NOOIT last vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik het je eens vragen als je vroeg wakker wordt met een zware kater?
Moet eens jagermeister of zo drinken in de zelfde hoeveelheid en tempo als dat jij met je strongbow of stella doetquote:
Moet ik doodquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet eens jagermeister of zo drinken in de zelfde hoeveelheid en tempo als dat jij met je strongbow of stella doet
Ik ben allergisch voor kattenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als je dat ongeveer doet moet je wel een kater hebben
Doe wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:36 schreef Stuart het volgende:
Ik ga zo toch maar even naar de winkel en pinnen. Even wandelen
Ja, het is gezond om soms buiten te komen you knowquote:
Zo, jij neemt het ervanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef Koen66 het volgende:
als koters straks in bed liggen lekker een biertje of 20
Bang dat als je hem nu opent ze hem opdrinken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef Koen66 het volgende:
als koters straks in bed liggen lekker een biertje
Waarom ben ik jaloersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef Muck het volgende:
Zooo, de rijst is perfect, de tikka massala ruikt goddelijk en er staan verrassingmuffins in de oven.
Laat de visite maar komen!
Ben ik vandaag ook al geweestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is gezond om soms buiten te komen you know
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef Muck het volgende:
Zooo, de rijst is perfect, de tikka massala ruikt goddelijk en er staan verrassingmuffins in de oven.
Zonnebloemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga morgen maar eens 50 euro op mijn OV chipkaart laden. En dan eens zien wat er van komt.
mmmm ik ben benieuwd, achtelijk systeemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga morgen maar eens 50 euro op mijn OV chipkaart laden. En dan eens zien wat er van komt.
Ik associeer het met het getal 50quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook een soort zwakzinnigenvervoer ja
Klinkt allemaal lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef Muck het volgende:
Mja, ik haat het ook vanuit het graf van mn opoe. Maar in sommige gebieden moet je wel. Of je moet conducteurs in elkaar gaan timmeren. Maar ja, daar komen steeds nieuwe van opdraven. Klotespel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmm ik ben benieuwd, achtelijk systeem
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik associeer het met het getal 50
Net als de snip met 100
Neem zo'n 500,000 volt shockerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik haat het ook vanuit het graf van mn opoe. Maar in sommige gebieden moet je wel. Of je moet conducteurs in elkaar gaan timmeren. Maar ja, daar komen steeds nieuwe van opdraven. Klotespel.
mijn ma gaat er binnenkort ook aanmoeten als ze hier wil komen, HTM stopt snel met strippenkaart. Ze snapt er geen drol vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik haat het ook vanuit het graf van mn opoe. Maar in sommige gebieden moet je wel. Of je moet conducteurs in elkaar gaan timmeren. Maar ja, daar komen steeds nieuwe van opdraven. Klotespel.
Rather safe than sorryquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat niet een klein beetje overdreven?
En allemaal weghollen als er een juf of meester komt aanlopenquote:
Wat een watjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
En allemaal weghollen als er een juf of meester komt aanlopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |