Daar stond ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef jna het volgende:
Waar stond jij? Ik stond bij dat ene spandoek.
Maar dj jordi draaide wel sterrenstof na afloop
Oh ik zat aan de halve ME-ers in de stadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar stond ik ook!
Ja care, toen zat ik al aan de halve liters Erdinger
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:41 schreef jna het volgende:
[..]
Oh ik zat aan de halve ME-ers in de stad
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:44 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk idee, slechte uitvoering
Oh, voor de outsiders, dat beeld wijst naar het Binnenhof en het torentje
quote:The requested URL could not be retrieved
Outchquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:54 schreef Puala het volgende:
Ik dacht net leuk mezelf een gezichtsmasker te geven, omdat mijn huid nogal droog is.. blijk ik allergisch te zijn voor dat masker. Kan wel door voor tomaat![]()
![]()
Het brand en is echt ontzettend rood.
Ik geloof dat ik dit weekend maar binnen ga blijven
Koude doekjes op je gezicht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Puala het volgende:
Nu maar voor de 2e x onder de douche, want dat kon ik tenminste houden op mijn huid
Plakjes komkommer!quote:
Snel nog even langs de super dan met een bivakmuts opquote:
En nu is het tot aan het nieuwe loon op een houtje bijten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef The_Dean het volgende:
Haha, reserveringen enzo, van vorig jaar. Werk nu bij andere werkgever, dus dan keert het oude uitzendbureau alles uit.
Heb een PS3+extra controller, Mirror's Edge en NFS Hot Pursuit, WD 1TB externe HD [voor de band backup], Bamboo tekentablet voor L.no en een 32" Samsung LCD en bluray pakket van The Mummy [alle 3 films]
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef The_Dean het volgende:
Haha nee hoor, heb nog wat over, anders deed ik dit echt niet
Wat houd je tegen om ze aan te schaffen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:03 schreef jna het volgende:
Online gamen met Dean! Alleen heb ik die games niet
Zozo, dat is niet misquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef The_Dean het volgende:
Haha, reserveringen enzo, van vorig jaar. Werk nu bij andere werkgever, dus dan keert het oude uitzendbureau alles uit.
Heb een PS3+extra controller, Mirror's Edge en NFS Hot Pursuit, WD 1TB externe HD [voor de band backup], Bamboo tekentablet voor L.no en een 32" Samsung LCD en bluray pakket van The Mummy [alle 3 films]
Binnenkort GT5 halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:03 schreef jna het volgende:
Online gamen met Dean! Alleen heb ik die games niet
GTquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Binnenkort GT5 halen
En nog even internetkabel regelen. Wel fucking vet man, die beelden
Vet man! Dat zijn leuke startbudgetten/bonussen voor dit soort dingen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef Puala het volgende:
Ik krijg binnenkort een bonus omdat ik een medewerker het bedrijf heb binnen geloodst. Ben een beetje aan het kijken om thuis een fotostudio te gaan bouwen..
* Puala kwijlt de boel onder hier
Het zal er wel op neer komen dat mijn vakantiegeld daar ook in gaat verdwijnen in de toekomst![]()
Ja zeker weten! Alleen loop te dubben. Ik wil heel erg graag een huis kopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vet man! Dat zijn leuke startbudgetten/bonussen voor dit soort dingen!
Fok!en met zo'n tablet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef The_Dean het volgende:
Nja, als je een huis koopt heb je wellicht een veel mooiere ruimte voor die studio... of je moet zorgen dat als je het nu doet dingen makkelijk aanpasbaar/verplaatsbaar zijn...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zeker weten! Alleen loop te dubben. Ik wil heel erg graag een huis kopenen ik kan natuurlijk beter mijn geld daarvoor bewaren. Maar ik wil dit zo graag
Ik weet dat ik een verplaatsbare studio wilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, als je een huis koopt heb je wellicht een veel mooiere ruimte voor die studio... of je moet zorgen dat als je het nu doet dingen makkelijk aanpasbaar/verplaatsbaar zijn...
Ben is awesome. Hij heeft tattoo's en een broer die Dean heetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:24 schreef Puala het volgende:
Ik wil niet dat die stomme Ben TVOH wint
Euhm, ja misschien verschillen we dus wel een beetje van meningquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben is awesome. Hij heeft tattoo's en een broer die Dean heet
Wat een zielige plaatsquote:As of the census[2] of 2000, there are no people living in the town. According the US Census data, there are only two buildings in the community, both of them listed as "Vacant housing units" and "For seasonal, recreational, or occasional use".
Daar wil ik wonenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:41 schreef Bravebart het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Caribou,_California
[..]
Wat een zielige plaats
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:00 schreef The_Dean het volgende:
Wat was er gisteren? Basketbal chicks?
Jaquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef DjRex89 het volgende:
Was gister trouwens nog een geniale grapMocht je ooit aangehouden worden door de politie voor te hard rijden moet je gewoon zeggen "Mn vrouw is er vorige week met een politieagent vandoor gegaan en ik was bang dat je dr terug kwam brengen..."
Hoezo is dat raar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Hoi mensen met stage-ervaring![]()
Is het normaal om meerdere stagebrieven te versturen? Ik heb nu m'n eerste stagebrief verstuurd en kreeg meteen een reactie dat ik in de database ben opgenomen tot twee weken voor m'n stageperiode begintDat betekent dat het mogelijk is dat ik tot augustus moet wachten. Daar heb ik niet bepaald zin in. Aan de andere kant zou ik niet weten wat ik moet zeggen als ik gebeld word met de mededeling dat er een stageplek voor me is, terwijl ik ergens anders al een stage geregeld heb.
Nja omdat ik drie keer stage moet lopen en drie bedrijven heb waar ik heel graag stage wil lopen. Wil niet hebben dat ze denken dat ik de stage niet zo graag wil omdat ik inmiddels al een andere stage heb, want ik wil sowieso bij alle drie de bedrijven een keer stage lopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:13 schreef jna het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar?Gewoon zeggen dat je al een stage hebt
![]()
Gewoon doorgaan met zoeken dus
Als je echt alleen bij dat bedrijf wilt stagelopen zal je moeten wachten tot 2 weken voor je stageperiode tot ze antwoorden. Maar dan loop je wel het risico dat je niet wordt uitgekozen en alle andere leuke stages ook al weg zijn. Wat voor soort bedrijf is het eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nja omdat ik drie keer stage moet lopen en drie bedrijven heb waar ik heel graag stage wil lopen. Wil niet hebben dat ze denken dat ik de stage niet zo graag wil omdat ik inmiddels al een andere stage heb, want ik wil sowieso bij alle drie de bedrijven een keer stage lopen
Ik weet eigenlijk heul niet of een gemeente een bedrijf isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:50 schreef jna het volgende:
[..]
Als je echt alleen bij dat bedrijf wilt stagelopen zal je moeten wachten tot 2 weken voor je stageperiode tot ze antwoorden. Maar dan loop je wel het risico dat je niet wordt uitgekozen en alle andere leuke stages ook al weg zijn. Wat voor soort bedrijf is het eigenlijk?
Den Haagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk heul niet of een gemeente een bedrijf is
Gemeente Den Haag
Geloof niet dat klagen bij haar het effect zal hebben wat jij wiltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:05 schreef jna het volgende:
Kan ik dan bij jou klagen dat de gemeente alle parkeerplekken laat verdwijnen?
Misschien een leuk stageprojectquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Geloof niet dat klagen bij haar het effect zal hebben wat jij wilt
Hai Isabeau![]()
Hoezo? Je hebt KLB toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:05 schreef jna het volgende:
Kan ik dan bij jou klagen dat de gemeente alle parkeerplekken laat verdwijnen?
Hallo Paulaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Geloof niet dat klagen bij haar het effect zal hebben wat jij wilt
Hai Isabeau![]()
Is dat niet te arbeidsintensief voor een ambtenaar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:11 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt KLB toch?
Ik word de eerste ambtenaar die mensen doorverwijst naar KLB
[..]
Hallo Paula
Meh, misschien zet ik wel een bordje op m'n bureau met de link naar dat subforumquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:12 schreef jna het volgende:
[..]
Is dat niet te arbeidsintensief voor een ambtenaar?
Overigens zou het wel geniaal zijn om het online klachtenformulier door te linken naar KLBquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Meh, misschien zet ik wel een bordje op m'n bureau met de link naar dat subforum
Preciesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:14 schreef jna het volgende:
[..]
Overigens zou het wel geniaal zijn om het online klachtenformulier door te linken naar KLB
Zal vast de enige manier voor hem zijn om een wip te scorenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:28 schreef jna het volgende:
Gratis rijles in ruil voor seks op achterbank
Is Bootje nou zn eigen rijschool begonnen?
Zou geen gek idee zijn voor hemquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:28 schreef jna het volgende:
Gratis rijles in ruil voor seks op achterbank
Is Bootje nou zn eigen rijschool begonnen?
Moet je "Life" en "Earth" van de BBC eens kopen/huren op blu-ray. Dan kom je echt spontaan klaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef The_Dean het volgende:
Avatar op blu ray en mijn nieuwe tv... er gaat een wereld voor me open met die HD shit, damn wat vet
We zaten te twijfelen om ze te kopen inderdaad, maar we gaan ze wel even downloaden. Met Avatar ook gedaan, via de HDMI uit naar de tv... damn wat een beelden. Zo fucking scherpquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je "Life" en "Earth" van de BBC eens kopen/huren op blu-ray. Dan kom je echt spontaan klaar
Life en Earth zijn ook echt schitterende beeldenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We zaten te twijfelen om ze te kopen inderdaad, maar we gaan ze wel even downloaden. Met Avatar ook gedaan, via de HDMI uit naar de tv... damn wat een beelden. Zo fucking scherp
quote:
Ja, daarom twijvelden we ook even. Maar even downloaden morgenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Life en Earth zijn ook echt schitterende beelden
Dat ene onderbuurvrouwwijf weer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Puala het volgende:
Net de politie gebeld over geluidsoverlast. Hart klopte in mijn keel tijdens het telefoontje
Nee, hangjeugd die al uren lang liep te schreeuwen en soms ff de muziek van de auto op idioot hard zette..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:46 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat ene onderbuurvrouwwijf weer?
Ik heb m'n rijbewijs alquote:
Jammer johquote:Op zondag 23 januari 2011 01:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb m'n rijbewijs alin mijn tijd moest je nog gewoon met geld betalen. Was ik maar 5 jaar later geboren.
Als L.no nou lessen neemt en jij voor haar in natura betaald... idee?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb m'n rijbewijs alin mijn tijd moest je nog gewoon met geld betalen. Was ik maar 5 jaar later geboren.
Goed idee. Heeft doutze kroes niet toevallig een zusje met een rijschool in Friesland?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als L.no nou lessen neemt en jij voor haar in natura betaald... idee?
Omdat het bioritme van kinderen om een of andere vage reden 4 uur naar voren is geschoven, ten opzichte van de rest van de mensheid.quote:Op zondag 23 januari 2011 09:43 schreef jna het volgende:
Waarom zijn kinderverjaardagen altijd zo vroeg
Voor als je de rest vergeten bent?quote:Op zondag 23 januari 2011 05:10 schreef DjRex89 het volgende:
Altijd hendig, z;n forum, weet je meteen heolaat je thuis was!
quote:
Luctoren kan je ook prima vanuit het luie stoel doenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:02 schreef DjRex89 het volgende:
Ben echt mega brak.. Net nog even naar de kroegentocht in de stad geweest maar trok het echt nietWel balen want er liepen genoeg leuke dames rond die ik kon luctorren.
Ja maar dat is niet zo leukquote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Luctoren kan je ook prima vanuit het luie stoel doen
Dat is waar jaquote:
Als ik nie zo brak was.....quote:
I know..quote:
Ik was niet de enigequote:
Zijn jullie nou sportmannen of zuiplappenquote:
Zuiplappenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zijn jullie nou sportmannen of zuiplappen
Moeten wij die vraag nu voor jou beantwoorden?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal
Plaatselijke EMP gehad.. Eerst de digitale TV decoder kapot en nu heeft mijn mobieltje de geest gegeven?
Ze zijn meer van de derde helftquote:Op zondag 23 januari 2011 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zijn jullie nou sportmannen of zuiplappen
Uhm, nee, maaruh het is behoorlijk frustrerend..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moeten wij die vraag nu voor jou beantwoorden?
Dan is het goedquote:
Wat een rare naamquote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga maar eens slapenAfgelopen nacht heel fijn ingestopt door Nieuwe
In tijden niet zo lekker geslapen, al was het een beetje kort
En nu ben ik gaar
Heuj joh, die grap was al gemaakt. Of was jij dat soms?quote:
Oh geen ideequote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heuj joh, die grap was al gemaakt. Of was jij dat soms?
Tijdje terug toen het over Nieuwe gingquote:
Ahquote:Op zondag 23 januari 2011 23:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tijdje terug toen het over Nieuwe ging
*kuch*quote:Op zondag 23 januari 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heuj joh, die grap was al gemaakt. Of was jij dat soms?
quote:
Heren! *Pet afneemt*quote:
doe nog maar twee!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:25 schreef Puala het volgende:
* Puala bakje koffie inschenkt
Nog meer mensen?
quote:
Nee! Oh god neequote:
Ik heb het eind december uitgemaakt met m'n ex (Oude) en ben sinds half januari ( te erg, zo snelquote:
Film het en zet het op youtubequote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee! Oh god neeHij kan dan meteen worden afgevoerd denk ik
Doe je goedquote:Op maandag 24 januari 2011 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee! Oh god neeHij kan dan meteen worden afgevoerd denk ik
[..]
Ik heb het eind december uitgemaakt met m'n ex (Oude) en ben sinds half januari ( te erg, zo snel) semi-single dankzij Nieuwe, en Nieuwe en Oude zijn vrienden van elkaar
Facebookstatus: It's Complicated
Je denkt dat Oude hier meeleest?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe maar suggesties danGa 'm niet bij z'n naam noemen
Altijd!quote:
Woehoequote:Contract vernieuwen: Je komt in aanmerking voor contractvernieuwing.
Die kan het wel fixen?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:07 schreef DjRex89 het volgende:
GvdHad gister een lekke band dus net ff gekeken of ik hem kon plakken, zat er een stukje glas door mn buitenband heen
Mega scheur in mn binnenband.. Morgen maar eens langs de fietsenmaker..
Ik mag het wel hopenquote:
Het is gewoon kwestie van binnen- en buitenband vervangen?quote:
Ja maar een binnen en buitenband vervangen laat ik mooi door de fietsenmaker doenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is gewoon kwestie van binnen- en buitenband vervangen?Zo'n stuk glas erin kan je vaak niet meer plakken. Scheelt je weer een tripje fietsenmaker
Achterwiel?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar een binnen en buitenband vervangen laat ik mooi door de fietsenmaker doenGa daar zelf niet mee lopen kloten.
Ach, je hebt ze erbij zitten hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef jna het volgende:
[..]
Het zou anders echt de slechtste fietsenmaker OOIT zijn
Achermquote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef jna het volgende:
Ok, de roostermaker mag dood. 4 keer per week om 9 uur beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3 van de 4 dagen wel. FMLquote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Bravebart het volgende:
Dan toch zeker niet meer dan 4 uur per dag college mag ik hopen?
Het is toch wat allemaalquote:
Studentengedachte hè!quote:
Dan ben ik normaliter altijd al begonnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:42 schreef Bloempje. het volgende:
Zeg jullie zeurderige kindjes. Ik mag gewoon 5 dagen in de week om half 9 of vroeger beginnen
Gewoon ff in je BIOS kijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier weet vast wel iemand hoe ik kan zien watvoor DDR3 geheugen ik heb.
Gewoon, bij het booten op DEL, F12 of F8 rammen tot je een ons weegtquote:Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe doe ik dat?![]()
Ik = n00b
Arme stakkert.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben ik normaliter altijd al begonnen.
Gevonden.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon, bij het booten op DEL, F12 of F8 rammen tot je een ons weegtProbeer eerst DEL maar
quote:
Oh, dan is het niet erg. Ik moet volgende week 4 vroege diensten achter elkaar lopenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet erg. Ik moet volgende week 4 vroege diensten achter elkaar lopenDat is dus 4 dagen achter elkaar om half 6 op staan
[/zieligmodus]
Half 8 stage in Amsterdamquote:Op maandag 24 januari 2011 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg?
[ afbeelding ]
En je woont zo ver weg van Amsterdam.quote:
Valt opzich mee, maar toch 3 kwartier reizenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En je woont zo ver weg van Amsterdam.
En dan toch zo vroeg eruit?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Valt opzich mee, maar toch 3 kwartier reizen
doh, je wilt wel ff douchen voor stage en relaxt ontbijten etcquote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan toch zo vroeg eruit?
Ik "moet" een uur reizen en sta om 6 uurop.
Dat doe ik ook. minuutje of 15 onder de douche, beetje wakker worden. Dan op het gemakje met de radio aan afdrogen en aankleden. Dan ontbijten en lunch klaarmaken en de krant lezen dan nog even tandenpoetsen en het is tijd om de schoenen en jas aan te doen en te vertrekken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef Puala het volgende:
[..]
doh, je wilt wel ff douchen voor stage en relaxt ontbijten etc
En hoe lang doe je daar in totaal over?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. minuutje of 15 onder de douche, beetje wakker worden. Dan op het gemakje met de radio aan afdrogen en aankleden. Dan ontbijten en lunch klaarmaken en de krant lezen dan nog even tandenpoetsen en het is tijd om de schoenen en jas aan te doen en te vertrekken.
Ja, half 6 er uit, douchen enzo, ontbijten en dan om kwart over 6 naar het station fietsen. Half 7 de trein...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan toch zo vroeg eruit?
Ik "moet" een uur reizen en sta om 6 uurop.
Dan ben je om 7 uur op je werk.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, half 6 er uit, douchen enzo, ontbijten en dan om kwart over 6 naar het station fietsen. Half 7 de trein...
Half 7 + 3 kwartier is kwart over 7quote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan ben je om 7 uur op je werk.
Je was al een kwartier onderweg met je fiets naar het station.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Half 7 + 3 kwartier is kwart over 7Maar als nog te vroeg inderdaad, maar ik moet echt om half 8 klaar zijn, dus ook omgekleed en alles. En als ik de trein van 7 uur neem kom ik om kwart voor 8 aan
Dus altijd te vroeg
ongeveer 75/80 minuten.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Puala het volgende:
[..]
En hoe lang doe je daar in totaal over?
Ohja, maar dat tel ik niet meequote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je was al een kwartier onderweg met je fiets naar het station.Dus ben je een uur onderweg. En als je nou de trein van half 8 neemt, ben je er om kwart over 8.
ik ben totaal geen ochtendmens.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Damn! Ik neem er net ff wat minder de tijd voor met 45 minuten
30 minuten krant lezen. En dan nog 3 kwartier om wakker te worden.quote:
Steve Jobs heeft ziekteverlof..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan ik geen mail sturen naar Apple.
Dat is kut voor hem, maar daar mag ik niet de dupe van zijn.quote:
Service en Apple...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is kut voor hem, maar daar mag ik niet de dupe van zijn.Vind ik.
Cammen? of is het toch Chatroulette?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu in Live Chat met iemand van Apple.
enkel chattenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Cammen? of is het toch Chatroulette?
En de oplossing al gehad?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
enkel chatten
Ik zie geen persoon via de cam.
nee, nog niet. Die gozer/of meid heeft volgens mij ook geen idee.quote:
Ik zoek een zelfde (soort-leren) hoesje voor mijn iPod Video zoals ik die ook kreeg toen ik 'em kocht.quote:
Kan je hem online niet vinden? En anders even een belcompany in lopen. Vaak hebben ze daar ook leren hoesjes waar ipods in passenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zoek een zelfde (soort-leren) hoesje voor mijn iPod Video zoals ik die ook kreeg toen ik 'em kocht.
Heb 'em nog nergens kunnen vinden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan je hem online niet vinden? En anders even een belcompany in lopen. Vaak hebben ze daar ook leren hoesjes waar ipods in passen
* Puala aai over de bol geeftquote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb 'em nog nergens kunnen vinden.
Ik hoop het.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala aai over de bol geeft
Komt wel goed schatje
Je moet het ook niet eens meer proberen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, voor de zoveelste keer heb ik mijn toetsingsinkomen aangepast![]()
. Nog steeds niet goed bij de belasting..
Goedemorgen! Koppie koffie erbij, stukje brownie wat vanochtend al gebakken is! En straks nog wat Toscaanse bolletjes voor ontbijt! Kan de dag niet beter beginnen!quote:
Da was ik! Maar in Nederland is het ook 12.500 als ik het goed heb, dus Zweden is nog altijd goedkoperquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie van jullie vroeg zich trouwens laat af of het wel klopte toen ik zei dat Masters in Zweden een stuk duurder zijn geworden...?
Als ik geaccepteerd word ga ik naar Lund University, die is the Tuition fee voor komend jaar...
Swedish Krona (SEK) Euro (€)
EU/EEA-students No tuition fee No tuition fee
Non EU/EEA-students 110,000 SEK per year € 12,000 per year (approximately)
jaa staat dus mooi in een tabel maar denk maar niet dat dat werkt hier op fok...ongeveer 12.300 Euro met de koers van nu...!
![]()
Maar Nederland is niet van alle jaren gratis in 1 keer naar 12.000 gedaan toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Da was ik! Maar in Nederland is het ook 12.500 als ik het goed heb, dus Zweden is nog altijd goedkoper
Nee klopt, in Nederland betaalde je altijd al veel als buitenlandse masterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar Nederland is niet van alle jaren gratis in 1 keer naar 12.000 gedaan toch?en toch niet alle masters in Nederland zijn zo duur?
daarom dus! Goed ik hoef gelukkig nog niets te betalen, maar het is natuurlijk wachten tot iedereen daar van buiten Zweden 12.000 - 13.000 mag betalen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee klopt, in Nederland betaalde je altijd al veel als buitenlandse master
Uuh, nou op de TU('s) in ieder geval welOok van 8.800 naar 12.500 gegaan, flinke stijging
-edit- Hoewel dit volgens mij is voor landen buiten de EU, dus Zweden zal wel gewoon 1700 nogwat betalen
Mwa, daarmee maken ze hun positie in de wereld zo onaantrekkelijk dat ze dat denk ik niet zullen doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom dus! Goed ik hoef gelukkig nog niets te betalen, maar het is natuurlijk wachten tot iedereen daar van buiten Zweden 12.000 - 13.000 mag betalen...
Ze zitten er in Zweden wel een beetje mee (tenminste als je luistert naar de Zweden zelf) dat mensen juist blij zijn met dit stelsel omdat er hierdoor minder derdewereld mensen binnenkomen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, daarmee maken ze hun positie in de wereld zo onaantrekkelijk dat ze dat denk ik niet zullen doenLund is toch een vrij prestigieuze universiteit, die veel waarde hecht aan buitenlandse studenten
Mja true. Er moet gewoon op kwaliteit geselecteerd worden en niet op vermogen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ze zitten er in Zweden wel een beetje mee (tenminste als je luistert naar de Zweden zelf) dat mensen juist blij zijn met dit stelsel omdat er hierdoor minder derdewereld mensen binnenkomen!Want nu komen alleen de mensen die "echt" de studie willen doen. In mijn oogpunt eigenlijk alleen de mensen die het gewoon kunnen betalen en om nou te zeggen dat dat vaak de mensen zijn die het ook ECHT willen...
En dat zal nu dus ook nog het grootste probleem zijn... Goed ik hoop alleen maar dat ik aangenomen word en dat ik weer een tijdje weg mag uit Nederland!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja true. Er moet gewoon op kwaliteit geselecteerd worden en niet op vermogen.
Wij hadden vorig jaar ook een Chinees in de groep rondlopen die minder kon dan een eerstejaars bij ons, maar wel voor z'n masterstage naar Nederland kwam, omdat z'n ouders nou eenmaal rijk waren
Yeahquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En dat zal nu dus ook nog het grootste probleem zijn... Goed ik hoop alleen maar dat ik aangenomen word en dat ik weer een tijdje weg mag uit Nederland!;-)
quote:Beste Gijs,
De examencommissie heeft op 25 januari 2011 een beslissing genomen over je verzoek
tot toelating tot het afstuderen (ref. 7581).
De examencommissie heeft vastgesteld dat je voldoet aan de voorwaarden die
gesteld zijn aan toelating tot het afstuderen. Je wordt daarom definitief
toegelaten tot het afstuderen.
Met vriendelijke groeten,
Examencommissie ICT
Gijs is vast z'n schuilnaam in de ICT-wereldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom noemen ze je Gijs als je Rex heet?
Die gasten beginnen het ook een beetje door te krijgen dat alles socialiseren toch zijn prijs heeft... Nou ja, ik heb immers 6 maanden gratis kunnen studeren daarzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ze zitten er in Zweden wel een beetje mee (tenminste als je luistert naar de Zweden zelf) dat mensen juist blij zijn met dit stelsel omdat er hierdoor minder derdewereld mensen binnenkomen!Want nu komen alleen de mensen die "echt" de studie willen doen. In mijn oogpunt eigenlijk alleen de mensen die het gewoon kunnen betalen en om nou te zeggen dat dat vaak de mensen zijn die het ook ECHT willen...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom noemen ze je Gijs als je Rex heet?
Succesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:46 schreef DjRex89 het volgende:
Vage shizzle,
Krijg opeens een mail van mn afstudeerbedrijf met een uitnodiging voor een introductie in AmstelveenMaar miss dat ie ook in Eindhoven gegegeven wordt, is nog nie helemaal duidelijk
Voor mij is Amstelveen echt amper te doen
Hopelijk kan het ook gewoon in Eindhoven, scheelt nogal wat reistijdquote:
Beetje hart voor de zaak hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hopelijk kan het ook gewoon in Eindhoven, scheelt nogal wat reistijd
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje hart voor de zaak hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |