Daar stond ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef jna het volgende:
Waar stond jij? Ik stond bij dat ene spandoek.
Maar dj jordi draaide wel sterrenstof na afloop
Oh ik zat aan de halve ME-ers in de stadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar stond ik ook!
Ja care, toen zat ik al aan de halve liters Erdinger
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:41 schreef jna het volgende:
[..]
Oh ik zat aan de halve ME-ers in de stad
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:44 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk idee, slechte uitvoering
Oh, voor de outsiders, dat beeld wijst naar het Binnenhof en het torentje
quote:The requested URL could not be retrieved
Outchquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:54 schreef Puala het volgende:
Ik dacht net leuk mezelf een gezichtsmasker te geven, omdat mijn huid nogal droog is.. blijk ik allergisch te zijn voor dat masker. Kan wel door voor tomaat![]()
![]()
Het brand en is echt ontzettend rood.
Ik geloof dat ik dit weekend maar binnen ga blijven
Koude doekjes op je gezicht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Puala het volgende:
Nu maar voor de 2e x onder de douche, want dat kon ik tenminste houden op mijn huid
Plakjes komkommer!quote:
Snel nog even langs de super dan met een bivakmuts opquote:
En nu is het tot aan het nieuwe loon op een houtje bijten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef The_Dean het volgende:
Haha, reserveringen enzo, van vorig jaar. Werk nu bij andere werkgever, dus dan keert het oude uitzendbureau alles uit.
Heb een PS3+extra controller, Mirror's Edge en NFS Hot Pursuit, WD 1TB externe HD [voor de band backup], Bamboo tekentablet voor L.no en een 32" Samsung LCD en bluray pakket van The Mummy [alle 3 films]
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:30 schreef The_Dean het volgende:
Haha nee hoor, heb nog wat over, anders deed ik dit echt niet
Wat houd je tegen om ze aan te schaffen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:03 schreef jna het volgende:
Online gamen met Dean! Alleen heb ik die games niet
Zozo, dat is niet misquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef The_Dean het volgende:
Haha, reserveringen enzo, van vorig jaar. Werk nu bij andere werkgever, dus dan keert het oude uitzendbureau alles uit.
Heb een PS3+extra controller, Mirror's Edge en NFS Hot Pursuit, WD 1TB externe HD [voor de band backup], Bamboo tekentablet voor L.no en een 32" Samsung LCD en bluray pakket van The Mummy [alle 3 films]
Binnenkort GT5 halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:03 schreef jna het volgende:
Online gamen met Dean! Alleen heb ik die games niet
GTquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Binnenkort GT5 halen
En nog even internetkabel regelen. Wel fucking vet man, die beelden
Vet man! Dat zijn leuke startbudgetten/bonussen voor dit soort dingen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef Puala het volgende:
Ik krijg binnenkort een bonus omdat ik een medewerker het bedrijf heb binnen geloodst. Ben een beetje aan het kijken om thuis een fotostudio te gaan bouwen..
* Puala kwijlt de boel onder hier
Het zal er wel op neer komen dat mijn vakantiegeld daar ook in gaat verdwijnen in de toekomst![]()
Ja zeker weten! Alleen loop te dubben. Ik wil heel erg graag een huis kopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vet man! Dat zijn leuke startbudgetten/bonussen voor dit soort dingen!
Fok!en met zo'n tablet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:28 schreef The_Dean het volgende:
Nja, als je een huis koopt heb je wellicht een veel mooiere ruimte voor die studio... of je moet zorgen dat als je het nu doet dingen makkelijk aanpasbaar/verplaatsbaar zijn...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja zeker weten! Alleen loop te dubben. Ik wil heel erg graag een huis kopenen ik kan natuurlijk beter mijn geld daarvoor bewaren. Maar ik wil dit zo graag
Ik weet dat ik een verplaatsbare studio wilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, als je een huis koopt heb je wellicht een veel mooiere ruimte voor die studio... of je moet zorgen dat als je het nu doet dingen makkelijk aanpasbaar/verplaatsbaar zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |