Wel een raar standpunt van een niet-confessionele partij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:29 schreef Cerbie het volgende:
Van de FP;
[..]
Ik wist niet dat Wilders een dergelijk idioot standpunt in zijn programma had opgenomen.
Hoiquote:
Even nagekeken en het stond er ook niet in. In het hoofdstukje over zorg gaat het wel over het stoppen van de Islamisering en over het afpakken van rechten van gevangenen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:29 schreef Cerbie het volgende:
Van de FP;
[..]
Ik wist niet dat Wilders een dergelijk idioot standpunt in zijn programma had opgenomen.
Is me net iets te elitair.quote:
Voor een rechts-conservatieve partij is het niet zo raar natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel een raar standpunt van een niet-confessionele partij.
Met steun van de shagindustrie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet wel wat daar achter zit: het geboortecijfer, met name onder de laagste sociale klassen, opkrikken
Heeft het cda nog zo'n dergelijk standpunt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor een rechts-conservatieve partij is het niet zo raar natuurlijk.
Niets mis met zware van nelle.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zware Van Nelle voor man en vrouw.
Ik had ook meteen gekeken maar kon het niet vinden, wel wat online verwijzingen dat die uitspraak gedaan zou zijn. En de garp van Mosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Even nagekeken en het stond er ook niet in. In het hoofdstukje over zorg gaat het wel over het stoppen van de Islamisering en over het afpakken van rechten van gevangenen.
Ik geloof dat ik Agema heb horen zeggen dat ze deze grens wilt verlagen naar 21 weken, omdat vanaf 21 weken een baby levensvatbaar is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel een raar standpunt van een niet-confessionele partij.
Die willen naar 22 weken http://www.cda.nl/Waar_staan_we_voor/Standpunten/Abortus.aspxquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft het cda nog zo'n dergelijk standpunt?
Is opzich toch wel redelijk?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die willen naar 22 weken http://www.cda.nl/Waar_staan_we_voor/Standpunten/Abortus.aspx
Het moralistische toontje trekt me niet zo. Proberen vrouwen door voorlichting toch maar te overtuigen geen abortus te ondergaan. Denk dat degenen die het overkomt daar echt wel over nagedacht hebben..quote:
Wat doe ik nu weer verkeerd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo, ben je weer losgelaten op ons onschuldige zielen?
Nee, niets.quote:
Geinige vrienden heb jij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef Picchia het volgende:
Iemand die ik ken die wil altijd dat iedereen zijn ziel als inzet gebruikt in spelletjes tegen hem. Hoewel ik niet gelovig ben en er heilig van overtuigd ben dat het maar een gekke nerd is die uit één of ander gat is gekropen heb ik toch niet zo'n sterke behoefte om daar aan mee te doen. Ik blijf het maar freaky vinden.
Tuurlijk niet. Maar hij heeft er al tientallen verzameld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
Tuurlijk hebben we niet eens een ziel..
En wie schaar jij daar allemaal onder?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niets.
Ben alleen verbaasd, dat ze het aandurven om je weer los te laten op de onschuldige zieltjes die hier verzameld zijn op Fok!..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |