Goedzo!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef dragems het volgende:
deze draait vaak bij me thuis[ afbeelding ]
Ik kreeg daar een beeld bij dat te maken heeft met anale vernederingquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef dragems het volgende:
deze draait vaak bij me thuis[ afbeelding ]
Als je daar warm van wordt, ga je gangquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg daar een beeld bij dat te maken heeft met anale vernedering
Dan was ik niet de enigequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg daar een beeld bij dat te maken heeft met anale vernedering
Brokeback Mountain?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:32 schreef dragems het volgende:
kut ff douchen een maat komt zo. we gaan naar de film
Not reallyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je daar warm van wordt, ga je gang`
quote:
green hornetquote:
Nooit van gehoordquote:
Warme kruik?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Ik ben echt afschuwelijk misselijk en buikpijn steken
* sharr heeft zelfmedelijden omdat weekend
maar dit liedje is wel leuk
quote:
Maar ik ga al bijna over m'n nekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Warme kruik?
Of genoeg drank ingieten
Ik heb nog een fles whiskey staanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ik ga al bijna over m'n nek
Although I like the idea
hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef sharr het volgende:
Ik zing dit mee en dan heeft m'n moeder zoiets van "NEE, toch?"
Okay dan uhm even goed klaarkomenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ik ga al bijna over m'n nek
Although I like the idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dan uhm even goed klaarkomen
Nee maar het is niet van ongesteldheid maar van legionella besmet water drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu maar hopen dat je niet de veteranenziekte krijgt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee maar het is niet van ongesteldheid maar van legionella besmet water drinken
Whut dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga aan de warme bitterkoekjes pudding![]()
daarna afwassen.
laters lieve mensjes
Heb je er wel antibiotica voor eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee maar het is niet van ongesteldheid maar van legionella besmet water drinken
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga aan de warme bitterkoekjes pudding![]()
daarna afwassen.
laters lieve mensjes
Nee, moet nog naar de dokter maar ik ga morgen wel, moet zo naar een verjaardag en ik ga gewoon m'n best doen erheen te kunnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je er wel antibiotica voor eigenlijk?
Stream is up at 192 kbps with 25 of 200 listeners (25 unique)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft iedereen een verjaardag vanavond ofzo
Volgens mij tel je niet mee als je geen verjaardag hebtquote:
Ik heb een verjaardag op 3 november, te weten de mijne.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij tel je niet mee als je geen verjaardag hebt
Warm ze even lekker op, ga nu over op lekkere dancemuziekquote:
Dat is gelukkig al bijnaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb een verjaardag op 3 november, te weten de mijne.
Oh nou succes dan !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, moet nog naar de dokter maar ik ga morgen wel, moet zo naar een verjaardag en ik ga gewoon m'n best doen erheen te kunnen
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Mag ik ook komen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vergeet 29 augustus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet![]()
En alleen 13 oktober en 23 mei zijn belangrijke verjaardagen
8 augustus...quote:
Ik hoop inderdaad wel dat het iets anders is, maar er is pas bekend gemaakt dat er legionella bacterie in dat water zat en ik heb er gisteren een liter van op omdat ik het niet wistquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh nou succes dan !
Ik lees trouwens wel dat in de meeste gevallen van besmetting er geen ziekte optreedt
Verder zie ik ook staan dat je er een soort longonsteking van kan krijgen of griepachtige verschijnselen en dat er een incubatietijd van 2 tot 19 dagen is, dus heel misschien kan het ook wat anders zijn? Er heerst een hoop op dit mometn..
Uiteraardquote:
WANN ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar wie gaat het gat vanavond verder opvullen? Er staat nog anderhalf uur open op primetime.
Mijn zoon is het populairste kind op school juist omdat hij kan dansenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:46 schreef kdrietjeh het volgende:
Als mijn zoon wil dansen in plaats van voetballen dan mag hij dat.
Hij mag dansen als hij dat wilt, hij mag z'n vrienden achterlaten. Want dat zijn z'n vrienden, en als zij niet dansen, zijn het z'n vrienden niet!
Tja, er heerst ook een virus dat dat veroorzaakt.. Vriendlief en vader hadden er ook last van. Paar dagen niet lekker, misselijk en buikloop.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad wel dat het iets anders is, maar er is pas bekend gemaakt dat er legionella bacterie in dat water zat en ik heb er gisteren een liter van op omdat ik het niet wist![]()
En ik loop eerlijk gezegd ook leeg aan de onderkant (ja, too much information). Dus ik ben bang dat het wel dat is
Koelkastquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar wie gaat het gat vanavond verder opvullen? Er staat nog anderhalf uur open op primetime.
Hoiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef MYV het volgende:
Doei kindertjes, ik goat![]()
Kon ik maar ONZ radio luisteren op mn iPod
Jeeejquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Uiteraard
Dan 'hoop' ik maar op datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, er heerst ook een virus dat dat veroorzaakt.. Vriendlief en vader hadden er ook last van. Paar dagen niet lekker, misselijk en buikloop.
Volpraten bedoel je ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:47 schreef kdrietjeh het volgende:
Volgens mij gaat Webhawk die 1.5 uur nemen.
Ja, inderdaadquote:
Geen idee. Maar ik hoop serieus waar dat ik niet vanavond met mn ex en 2,5 uur lang WH opgescheept zitquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:47 schreef dragems het volgende:
mensen ik ga die gast is er gewoon al. tot vannacht allemaal
Het is REM, dat ken je toch welquote:
webhawk kan vanavond helemaal niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik hoop serieus waar dat ik niet vanavond met mn ex en 2,5 uur lang WH opgescheept zit
Oh moet koelkast zijn gat dan opvullen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:48 schreef dragems het volgende:
[..]
webhawk kan vanavond helemaal niet?
Ja morgen pasquote:
Nee, nu, hier op de radio.quote:
Hihi de homo erotische mental images vliegen je hier om de orenquote:
Ja hier ook op de radio nuquote:
Er staat Pet shop boys?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is REM, dat ken je toch wel
Nee past er even niet tussen nu hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
DJ?
Doe eens Mrs. Robinson van Simon & Garfunkel
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi de homo erotische mental images vliegen je hier om de oren
Daar is het ook vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Er staat Pet shop boys?
Maar het klonk zo erg als het is stil aan de overkant
wie is koelkast?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee past er even niet tussen nu hoor.
Hij moet opbouwen naar de show van koelkast
Ja ik maakte ook gewoon een gigantische fout omdat ik ook aan het jijbuizen wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Er staat Pet shop boys?
Maar het klonk zo erg als het is stil aan de overkant
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Vriendjes van mono die mij stalken op haivs![]()
Daar wil ik geen MI's van
Die is wel geniaal jaquote:
OH!, komt dat even goed uitquote:
Dan heb je nog twee uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de show van koelkast missen zekerquote:
Nee!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan heb je nog twee uurHier 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ALSTUBLIEFT!quote:
Er zijn meer dingen het leven dan ONZ radio.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de show van koelkast missen zeker
[..]
Nee!
wat is dit?quote:
Neequote:
HOAX!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Er zijn meer dingen het leven dan ONZ radio.
Jepquote:
Ja nee echt? Zei hij dat?quote:
Verdommequote:
Whahaha een loverboy in Emmenquote:
nou niet gaan overdrijven...quote:
twilight zone?quote:
Dat bedoelde ik ja.quote:
Je legt de lat wel hoog.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Doe eens mij retweeten!!
http://twitter.com/#!/Huppelmuts/statuses/28511208453709824
rechts vind ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:58 schreef mash_ het volgende:
help me is! Ik ben bezig met een filmpje te maken. Bijna klaar maar kan maar niet kiezen hoe ik het mooier vind..
Dus hoe is het mooier? link of rechts.
[ afbeelding ]
Geeft niksquote:
Helemaal nietquote:
Links, Hands Downquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:58 schreef mash_ het volgende:
help me is! Ik ben bezig met een filmpje te maken. Bijna klaar maar kan maar niet kiezen hoe ik het mooier vind..
[ afbeelding ]
Trouwens screenshots vandaar die pijltjes er nog in
Ik ben het eens met de lachende djquote:
Rechtsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:58 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts, betere contrasten en meer sfeer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:58 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus !!quote:
hoe lang gaat dat duren?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:59 schreef Dhaha het volgende:
http://link.marktplaats.nl/415094878
dat plaatje
oh!quote:
sopsopsopquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
Jongen zegt (18:59):
*ik ga vanavond weer ballen
Ik zegt (18.59):
*met wie?
*het hele team natuurlijk
en dat vindt hij het gek dat ik niet snapte dat hij basketbal bedoelde
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
*ik ga vanavond weer ballen
Ik zegt (18.59):
*met wie?
*het hele team natuurlijk
en dat vindt hij het gek dat ik niet snapte dat hij basketbal bedoelde
Stuur dan een bestandje opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:03 schreef kdrietjeh het volgende:
Wanneer mogen er meer mensen in die JINGLE!?
Hu wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wou zo foto's makenmaar kan wel even schnell.
Regel jij het bestand?
Dit filmpje is 9 seconde dus valt wel mee. En heb ook een goede pc dus dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oh!, Ik moest een logo film maken met een paar andere gasten.. toen duurde het 117 uur
Mie toe nee!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:03 schreef Metonae het volgende:
Uh oh. Ik was bijna DJ Koelkast vergeten
Nou, Faux. stuurt me altijd het nieuws toe ;p, en dan neem ik het op, of ik doe het live via skype.quote:
Ondanks je offspring afsluiter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:04 schreef kdrietjeh het volgende:
Stream is up at 192 kbps with 37 of 200 listeners (37 unique)
Opeens.
Begint dat nu al?quote:
Doe maar live.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou, Faux. stuurt me altijd het nieuws toe ;p, en dan neem ik het op, of ik doe het live via skype.
Ik zou blij zijn. Winnaar is toch al bekend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:06 schreef sharr het volgende:
Vriend vindt het jammer dat hij de voice vanavond mist.![]()
Omgekeerde wereld.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:06 schreef sharr het volgende:
Omgekeerde wereld.
Jennifer is er iig uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn. Winnaar is toch al bekend.
En anders lees je het morgen wel in de telegraaf.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn. Winnaar is toch al bekend.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:06 schreef sharr het volgende:
Omgekeerde wereld.
Dat nieuws noemen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En anders lees je het morgen wel in de telegraaf.
dit dus...Jennifer was/is heetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog een reden niet meer te kijken.
Jenniferquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog een reden niet meer te kijken.
Daarom ook Telegraaf. In de Sp!ts las ik vandaag al hele verhandelingen en in de Metro ook al voorspellingen enzo.quote:
Ik draaide 2 unlimited en the Pet Shop Boys..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ondanks je offspring afsluiter.
Ik riep het nog, je moet opbouwen naar zijn show, maar luisteren naar het blondje doe je niet
Dat meen je niet!? Dat is wel heel droevig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom ook Telegraaf. In de Sp!ts las ik vandaag al hele verhandelingen en in de Metro ook al voorspellingen enzo.
Dan had je je nummers anders moeten plannen. Gewoon niet eindigen met gitaren voor koelkast.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:08 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik draaide 2 unlimited en the Pet Shop Boys..
halalquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben is een kennis van mij![]()
Mijn beste maat gaat met het meisje waarvan Ben zijn dochter heeft
Nja ging inmiddels, tot een paar weken terug haha...
Mag, maar ik kan niets garanderen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oude platen!
Zijn verzoekjes toegestaan, Koelkast?
* sharr meezingtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:09 schreef kdrietjeh het volgende:
Mad'House - Holiday
Holiday Celebrate
Holiday Celebrate
Chorus:
If we took a holiday
Took some time to celebrate
Just one day out of life
It would be, it would be so nice
Everybody spread the word
We`re gonna have a celebration
All across the world
In every nation
It`s time for the good times
Forget about the bad times, oh yeah
One day to come together
To release the pressure
We need a holiday
(chorus)
You can turn this world around
And bring back all of those happy days
Put your troubles down
It`s time to celebrate
Let love shine
And we will find
A way to come together
And make things better
We need a holiday
(chorus)
Holiday Celebrate
Holiday Celebrate
(chorus)
Holiday Celebrate
Holiday Celebrate
Holiday, Celebration
Come together in every nation
genoeg voor mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag, maar ik kan niets garanderen.
Wie is Hoorn en waar in Ben ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik heb vandaag de papa van Ben in Hoorn gezien.
Woon jij ook in Hoorn, net als ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef Bundesrepublik het volgende:
Ik heb vandaag de papa van Ben in Hoorn gezien.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:10 schreef Onorgineel het volgende:
En vroeger was Ben een hele gewone ondergetatoeëerde mongool
Ik ben een vrouw, geen meisjequote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Woon jij ook in Hoorn, net als ik?
ik wil meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, ik mag vanavond wel uit!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
You lucky bastardquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb je mijn betoog naar jou wel gelezen?quote:
Dan krijg je een ban van fok, fokkers moeten vrijdagavond fokken.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:13 schreef kdrietjeh het volgende:
NOOO, geen muziek! Ik wil je horen praten.
inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:13 schreef kdrietjeh het volgende:
NOOO, geen muziek! Ik wil je horen praten.
Handigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:14 schreef -Datdus- het volgende:
OMFG ik had een map met 102 gig aan dubbele data...
Chickquote:
Waarmee check je dat? Ben wel benieuwd of ik dubbele rommel heb.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:14 schreef -Datdus- het volgende:
OMFG ik had een map met 102 gig aan dubbele data...
Leerzequote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga maar verder leren, Komt geen einde aan...
Adios!
Van een gebouw springen, dat is het einde.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Adios!
Nja ik kan weer lopen en traplopenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:11 schreef leetzors het volgende:
[..]En die ene dag gaat het verschil maken in genezing van je enkelbanden?
Wat draait ie weer lekker hequote:
Ben het leren aan het uitstellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Adios!
Nouja kroeg is beter dan discotheek met zo een manke poot.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik kan weer lopen en traplopen
Ga eerst ff een uurtje bij een paar maten zitten, en als ik dan nog zin heb nog even 2 uurtjes de kroeg in.
quote:
Ik chill hem gewoon af en toe op een kruk en drink niet te veelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:17 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nouja kroeg is beter dan discotheek met zo een manke poot.
Spannond.quote:
Uhuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |