Deze misschien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Dr.Stinson het volgende:
Ik zoek een nummer, hoorde het op TV gisteravond. Was volgens mij op Comedy Central een commercial-achtig iets.
Alleen onthouden dat er gezongen werd (wat ik er uit opmaakte): "Yeahhh, I'm in the city, nog iets. en dan weer I'm in the city" Het I'm in the city stukje kwam erg duidelijk naar voren werd vaak herhaald.
Daar herkende ik het nummer dus aan maar lyrics + google mocht niet baten.
Wie o wie kan me eventueel verder helpen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef delano.888 het volgende:
Hoe heet het originele liedje van dit muziekje:
http://killsometime.com/videos/6685/Lightning-Fast-White-Rapper
Kan er net niet op komen
Oja natuurlijkquote:
geweldig nummer is hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oja natuurlijk, dat deed je snel, dankje!
Artistic Raw - Bailequote:
Nee, het was meer een rock nummer. Volgens mij een best bekend nummer overigens.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:43 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Nee, het was meer een rock nummer. Volgens mij een best bekend nummer overigens.
mijn lees kwaliteit is niet goed bedankt starla!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:08 schreef starla het volgende:
Gast, net zoals in het andere topic, dat is nog steeds Wait and Bleed....
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:18 schreef lamers het volgende:
Gisteren zat er een nummer in Wie is do mol dat heel bekend klinkt maar ik kan er nog steeds niet opkomen wat het is. http://player.omroep.nl/?aflID=12009045 vanaf 27:15. Iemand een idee?
quote:
Helaas ook niet. Zit wel ongeveer in hetzelfde muziekgenre.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:07 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Helaas ook niet. Zit wel ongeveer in hetzelfde muziekgenre.
De lyrics zouden wellis kunnen zijn: "I'm in the city, don't you give me up"
?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Dr.Stinson het volgende:
Ik zoek een nummer, hoorde het op TV gisteravond. Was volgens mij op Comedy Central een commercial-achtig iets.
Alleen onthouden dat er gezongen werd (wat ik er uit opmaakte): "Yeahhh, I'm in the city, nog iets. en dan weer I'm in the city" Het I'm in the city stukje kwam erg duidelijk naar voren werd vaak herhaald.
Daar herkende ik het nummer dus aan maar lyrics + google mocht niet baten.
Wie o wie kan me eventueel verder helpen?
Moet bijna wel deze zijn:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:55 schreef Ciyu het volgende:
Ik zoek al een tijdje een nummer waarvan ik denk dat het uit 2010 komt.
De clip doet me denken aan de clip van vroeger van Beats International - Dub be good to me.
In de clip zingt een dame met een grote bril op, ze heeft geloof ik een jurkje met een legging aan en de muziek heeft geloof ik wat hiphop-achtigs/electro... Iemand een idee wat ik bedoel?
Alvast heel veel dank!
Gr.
RLP & Barbara Tucker - R.E.S.P.E.C.Tquote:Op zondag 23 januari 2011 00:13 schreef kingjotte het volgende:
Ik hoorde een tijdje terug op vrijdagavond op 3fm een nieuwe versie van R-E-S-P-E-C-T van Aretha Franklin, alleen dan een dance versie. Schijnt in Australie helemaal hot te zijn maar ik kan 't niet vinden...
Iemand een ideetje?
Dat is 'm!! Thanks, thanks. Bij het afzoeken van de chartlijsten dacht ik nog.. nee het is niet Mark Ronson, dus toch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |