Die doodshoofden die je soms zag kunnen ingegeven geweest zijn door entiteiten. De ervaring die je gehad had met aliens zijn wrs ook door (iets minder goede) entiteiten ingegeven.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Sorry k volg je nu ff niet. Dr is niemand die met mijn geest speelt dan behalve ikzelf.
De stem die je hoort komt bekend voor inderdaad maar is ook niet echt het topic voorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Omdat ik er maar 1 hoor en dat is mn innerlijke stem. Gedachten kan je toch ook horen of hoe zit dat, ik praat wel vaker met mezelf gewoon in mn hoofd. Dat doet iedereen, ook als je nadenkt van k moet dit nog doen en dat nog doen, dan hoor ik die stem en das mn eigen ik.
Ok; veel succes verder met het onderzoek.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:29 schreef mousy31 het volgende:
@Bankfurt
Ik ga heus nog wel kijken naar dat project greenstar enzo , maar het wil niet zeggen dat alles wat geschreven is waarheid is.
Ik vertrouw niet zomaar alles Bankfurt en denk dat , dat heel gezond is. Ben vroeger al te vaak op mn bek gegaan door mensen te geloven dat ze het beste met me voor hadden en achteraf blijkt dus van totaal niet.
Maar wel kan t interessant zijn om over sommige onderwerpen na te denken.
En dat ga ik nu doen, k heb 2 chronische tennisellebogen dus mag eig helemaal niet zoveel typen.
De verschillende talen kunnen ook onafhankelijk van elkaar naar op aarde zijn gekomen, dus door verschillende onafhankelijke alien groepen, en daarna zijn de talen na verloop van tijd met elkaar verweven en zijn er weer nieuwe talen hieruit ontstaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ik zou graag willen zien wat de bewijzen zijn voor het feit dat het hebreeuws, maar ook (alle?) andere talen door aliens hierheen zijn gebracht. Overigens blijft mijn redenatie over taalevolutie overeind namelijk; Je ziet vanaf het spijkerschrift een geleidelijke taalevolutie tot het Hebreeuws, zoals je in jouw laatste bericht naar voren laat komen is het spijkerschrift ook door aliens hierheen gebracht (heb je dat niet naar voren laten komen blijft mijn eerste argument staan).
Dus:
De aliens hebben eerdere talen hierheen gebracht, deze evolueerde tot het hebreeuws (dus hebreeuws is niet "gebracht"
Want als je beweerd dat ze zowel eerdere schriften als het hebreeuws gebracht hebben, hoe verklaar je dan de taaltechnische evolutie van de talen in die regio van de wereld in die tijd?
Alle antwoorden: ja, en combinaties ervan.quote:Overigens had ik nog wat andere vraagjes staan op de vorige pagina:
Op maandag 24 januari 2011 12:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
We behoren zelf tot dat ras, of beter: meerdere soorten van alienrassen;
wij zijn zelf hybriden.
Daarnaast is de planeet Aarde en dit zonnestelsel een strategische locatie in het heelal.
Interessant, waaruit komen we evolutionair voort dan? Is dit niet van de aap maar van aliens, of is de aap een afstammeling van de aliens, of IS de aap een alien?
De positie van ons zonnestelsel in de spiraal van ons melkweg stelsel t.o.v. andere melkwegstelselsquote:Waarom is de aarde een strategische locatie, en als dit zo is, waarom hebben wij er nog niks van gemerkt dan?
cosmische wetten en geometrische analoge verhoudingen die in de fysieke natuur overal hetzelfde zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Daarom delen we ook zoveel genetische informatie met de rest van de levende wezens hier.
Ja bankfurt, hoe verklaar je dat inderdaad de homologe en anologe samenhang tussen andere organismen op aarde en de mens?
Ja sorry, ik heb je onderschat.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef mousy31 het volgende:
Als laatste reactie voor vandaag, k wil journaal zo zien er was een aanslag in Moscow
@Loppe in de tijd waar ik over praat heb ik al eens een topic over gehad en die heb je gelezen omdat je er ook in post. Dat was in TRU In die tijd stond ik onder invloed van een vrouw die t niet zo goed met me voor had.
Dus ja in die tijd speelde er iemand met mn geest dat was in 1999.
Ik ben daar al heel lang vrij van dat heeft zich met wat hulp opgelost. Het is ook niet meer terug gekomen die psychose.
Er is beslist niemand die nu met mn geest speeld, ik weet hoe ik me moet afschermen en weet hoe ik veilig ben. ben inmiddels bijna 37 en ben door schade en schande veel wijs geworden.
I
Als je zegt dat talen later weer met elkaar verweven zijn, geef je dus eigenlijk aan dat het hebreeuws hier een resultaat van is, omdat talen die erop lijken veel eerder waren. Het hebreeuws is dus niet hier gebracht maar een resultaat van hier gebrachte talen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De verschillende talen kunnen ook onafhankelijk van elkaar naar op aarde zijn gekomen, dus door verschillende onafhankelijke alien groepen, en daarna zijn de talen na verloop van tijd met elkaar verweven en zijn er weer nieuwe talen hieruit ontstaan.
[..]
Alle antwoorden: ja, en combinaties ervan.
[..]
De positie van ons zonnestelsel in de spiraal van ons melkweg stelsel t.o.v. andere melkwegstelsels
.
Jij merkt nog niks, dat is heel goed mogelijk. Anderen merken er wel iets van.
[..]
cosmische wetten en geometrische analoge verhoudingen die in de fysieke natuur overal hetzelfde zijn.
Natuurlijk is de waarheid belangrijk, al weet ik niet waar jij die haalt. Zijn dat channelings van aliens dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:46 schreef Bankfurt het volgende:
niet erg christelijk ? Dus het gaat niet om de waarheid bij jou ? Alles moet "christelijk" zijn ?
Waarom zouden aliens niet christelijk kunnen zijn ?
En heb je daar ook een onderbouwing voor? Dat een willekeurig proces twee of meer keer op hetzelfde antwoord uitkomt gaat nml tegen het gezonde verstand in.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef Bankfurt het volgende:
...
cosmische wetten en geometrische analoge verhoudingen die in de fysieke natuur overal hetzelfde zijn.
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En heb je daar ook een onderbouwing voor? Dat een willekeurig proces twee of meer keer op hetzelfde antwoord uitkomt gaat nml tegen het gezonde verstand in.
Moet ik dat echt uitleggen?quote:
Graag, want ik ga uit van cosmische wetten en ik ga niet uit van "kansberekening" zoals in de evolutieleer van Darwin.quote:
Waarom geloof jij dit zo sterk? Van wie weet jij dit? Zit er een spion bij de reptielen?quote:Doel is dit zonnestelsel veroveren en de rest van het heelal.
Geen geloof, de reptielen zijn met dit doel gecreeerd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef Loppe het volgende:
[..]
Waarom geloof jij dit zo sterk? Van wie weet jij dit? Zit er een spion bij de reptielen?
lijkt me eerder een technologischequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:54 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geen geloof, de reptielen zijn met dit doel gecreeerd.
Het is een spirituele testcase voor de mens.
Nee, die reptielen zijn in technisch opzicht niet zo intelligent. Ze zijn wel goed in hierarchie en controle uitoefenen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:57 schreef Loppe het volgende:
[..]
lijkt me eerder een technologische
Beuwstzijn van wat er gaande is? Of bewust zijn in de zin van weten dat je bestaat etc.? En wat versta je precies onder logisch nadenken?quote:bewustzijn, logisch nadenken; leven voor het geheel i.p.v. egoisme en geldzucht.
En wat dan? Wat als ze alles hebben veroverd? Is er dan een beloning voor hun, van bijvoorbeeld satan himself?quote:Doel is dit zonnestelsel veroveren en de rest van het heelal.
ok, hoe geraken ze dan tot hier?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Nee, die reptielen zijn in technisch opzicht niet zo intelligent. Ze zijn wel goed in hierarchie en controle uitoefenen.
Stel je gooit twee maal een reeks van 10 dobbelsteenworpen. Verwacht je dan exact dezelfde reeks?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Graag, want ik ga uit van cosmische wetten en ik ga niet uit van "kansberekening" zoals in de evolutieleer van Darwin.
Het leven is geen spel met dobbelstenen; het is een spel met bewustzijn en wetten van het leven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Stel je gooit twee maal een reeks van 10 dobbelsteenworpen. Verwacht je dan exact dezelfde reeks?
Ze zijn geprogrammeerde wezens; ze zijn hier gekomen met hun ruimteschepen, wat nu de maan en venus is. Op venus zitten ze ook.quote:
Echt zo mooi, dat Vlaamse. Kunnen wij Nederlanders nog wat van lerenquote:
Misschien geen dobbelstenen nee, maar wel iets met kans en toeval.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het leven is geen spel met dobbelstenen; het is een spel met bewustzijn en wetten van het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |