Ik ben dat stadium eigenlijk allang voorbij; zeg al een jaar of 5.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:44 schreef Bastard het volgende:
Vraag aan Bankfurt, wat doe je om toch de verlichting te zien in het leven?
Ik snap het. Je wil graag gelijkgestemden vinden waarmee je diepte in kan gaan. Maar in hoeverrre bepaalt het nu je dagelijks leven? Koop je bepaalde producten niet, heb je de kleur van je inrichting aangepast of bepaalt de wetenschap over die zaken niet echt je dagelijkse routine?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik ben dat stadium eigenlijk allang voorbij; zeg al een jaar of 5.
Net als Orchestra hier ook al eerder aangaf, heb ik eigenlijk allang genoeg van die complottheorieen; Bovendien zijn de Illuminati ongeveer tegen 2014 weggevaagd.
Het gaat mij in dit forum om de know how die een paar levels hoger is dan die van de Illuminati;
Ik hoop hier mensen te vinden die meer weten over superhoogwaardige technologie en inside kennis.
De Illuminati en de complotten zijn alleen interessant voor mij als een soort vocabulaire;
Dus een soort koetjes en kalfjes op een theekransje.
Verkeerde forum.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef Bankfurt het volgende:
Het gaat mij in dit forum om de know how die een paar levels hoger is dan die van de Illuminati;
Ik hoop hier mensen te vinden die meer weten over superhoogwaardige technologie en inside kennis.
Er zijn toch wel interessante stukjes te zien op dit BNW-forum.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Verkeerde forum.
Indien ze er zijn, zijn die al jaaaarelang stil.
ATS is niet zo inside, maar wel algemeen leuk om af en toe te bekijken.quote:Anders eens op ATS kijken, maar goed dat is ook al zo commercieel als de pokke.
Ik vind dit wel een leuke vraag eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef ToT het volgende:
Okee, serieuze vraag aan de complotters:
Wat merk je in het dagelijks leven van de invloed die door de Illuminati e.d. op jou uitgeoefend wordt (dus qua gevoelens en gedachtes die je hebt en acties die je doet enzo) en hoe zou jouw leven er uit hebben gezien zonder al die invloeden?
Als de huidige maatschappij nu eens zo gecreëerd zou zijn, dat je eigenlijk niet beter weet en je gewoon op de automatische piloot meedoet met wat men binnen de lijnen van deze maatschappij normaal acht....maar dat je diep van binnen op de een of andere manier merkt dat er 'iets' niet in de haak is en dat heel veel zaken wel heel toevallig zijn of voor bepaalde doeleinden wel erg mooi uit zouden kunnen komen....en je toch de vinger maar niet op de zere plek kunt leggen ... mede door de overvloed aan informatie en theorieën ... waarvan sommige je laten denken dat je in de goede richting zit, maar je het nooit zeker weet...en je het dus vooralsnog meer als interessante materie ziet dan dat je jezelf er door laat leiden...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef ToT het volgende:
Wat merk je in het dagelijks leven van de invloed die door de Illuminati e.d. op jou uitgeoefend wordt (dus qua gevoelens en gedachtes die je hebt en acties die je doet enzo) en hoe zou jouw leven er uit hebben gezien zonder al die invloeden?
Ik heb mijn webcam op me laptop uitgeschakeld door er een stukje gafa tape op te plakken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:41 schreef ToT het volgende:
Ach.. dat valt wel mee hoor. Heb genoeg andere dingen waar ik me mee bezig hou. En kennis? Welke kennis?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:21 schreef Flammie het volgende:
Is het zo ook begonnen? Dat je telkens dingen in twijfel trok en verbanden begon te zien?
Nog een leuke vraag misschien:
Al die kennis en ontmaskerde geheimen zal waarschijnlijk niet veel veranderen. Vanwaar dan toch die drang om telkens er mee bezig te zijn? Is het nieuwsgierigheid? Gewoon dat het je blijft boeien?
Ik moet een beetje aan die film van jim carrey denken door deze post, ik weet de naam even niet meer maar het is die film waar in hij in een fake wereld zit. Bedoel ik trouwens niet cynisch ofzo, ik heb zelf ook een raar gevoel bij deze tijden op deze wereldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als de huidige maatschappij nu eens zo gecreëerd zou zijn, dat je eigenlijk niet beter weet en je gewoon op de automatische piloot meedoet met wat men binnen de lijnen van deze maatschappij normaal acht....maar dat je diep van binnen op de een of andere manier merkt dat er 'iets' niet in de haak is en dat heel veel zaken wel heel toevallig zijn of voor bepaalde doeleinden wel erg mooi uit zouden kunnen komen....en je toch de vinger maar niet op de zere plek kunt leggen ... mede door de overvloed aan informatie en theorieën ... waarvan sommige je laten denken dat je in de goede richting zit, maar je het nooit zeker weet...en je het dus vooralsnog meer als interessante materie ziet dan dat je jezelf er door laat leiden...
Zoiets?
Hehe.. ik snap dat je dat er in terugleest nu ik het zelf ook weer teruglees.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik moet een beetje aan die film van jim carrey denken door deze post, ik weet de naam even niet meer maar het is die film waar in hij in een fake wereld zit. Bedoel ik trouwens niet cynisch ofzo, ik heb zelf ook een raar gevoel bij deze tijden op deze wereld
edit: film: trumanshow
Dit meen je niet.... Alsof er iemand geïnteresseerd is in hoe vaak jij zit te rukken bij webcamdames.nl? En daarbij, ze kijken toch zo bij je naar binnen met een Googlemaps-auto en de satellieten die je baardharen kunnen tellen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:42 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb mijn webcam op me laptop uitgeschakeld door er een stukje gafa tape op te plakken.
Nou ik draai al bewust geen windows meer en een high security linux variant, sinds ik er achter ben gekomen, en zelf geprobeerd heb hoe eenvoudig het is een pc in te breken en de webcam te activeren. Satellieten kijken voornamelijk recht naar beneden, maar mijn woonkamer heeft maar 2 ramen waarvan 1 mat gemaakt is en de andere verscholen achter bomen staat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit meen je niet.... Alsof er iemand geïnteresseerd is in hoe vaak jij zit te rukken bij webcamdames.nl? En daarbij, ze kijken toch zo bij je naar binnen met een Googlemaps-auto en de satellieten die je baardharen kunnen tellen?
Als je dan al gelooft dat ze alles van je willen zien, dan kun je dat beter anders aanpakken, bijvoorbeeld je ramen afplakken met aluminiumfolie.
Mijn hemel. Ze bestaan echt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Nou ik draai al bewust geen windows meer en een high security linux variant, sinds ik er achter ben gekomen, en zelf geprobeerd heb hoe eenvoudig het is een pc in te breken en de webcam te activeren. Satellieten kijken voornamelijk recht naar beneden, maar mijn woonkamer heeft maar 2 ramen waarvan 1 mat gemaakt is en de andere verscholen achter bomen staat.
Google maps zie je niets bijzonders. En ik zit op de 1e verdieping..
De microfoon in mijn laptop heb ik trouwens ook softwarematig compleet uit gezet, en hardware matig een " dode plug " in gedaan waar de externe microfoon zit. Dan word de interne microfoon hardwarematig overbrugt en de externe is enkel een weerstand van 600 ohm die dus niets registreert. Mijn netwerk is overmatige beveiligd, en wifi is hier taboe.
Gmail gebruik ik amper nog heb een eigen webserver draaien. En Google gebruik ik voornamelijk in anonieme modus( geen cookie's enzo) en via een anonieme proxy.
In het verleden ben ik veel slordiger geweest, dus er is nog wel een spoor van mij, en mijn echte naam is ook wel te herhalen via mijn username. Dat is ook niet zoon punt en heb ik geaccepteerd. Maar ik heb er wel aan zitten denken om door te posten onder een ander account. Maargoed als je mijn taalgebruik en meningen een beetje herleid dan kun je de accounts toch wel koppelen.
Belangrijke informatie staat hier trouwens op een soort van custom made NAS met zelf geinstalleerde software. Die meestal uit staat. ( raid 1 beveiliging ) en een beetje een Brand veilige / semi EMP proof behuizing. Ook heeft hij een gescheiden spannings voorziening met een kleine ups ( ook in de EMP case) Deze staat dan ook in een ander deel van het huis.
Sinds kort kan ik hem via SMS inschakelen(ik was de wandelingen beu als ik hem nodig had)
, maar dit is dan weer een beetje minder veilig.Plus dat het SMS deel een EMP breuk is omdat de antenne vanzelfsprekend geen ontvangst heeft in de behuizing. Wel heb ik de contacten die het schakelen doen galvanisch gescheiden.
Het netwerk is ook galvanisch gescheiden met overspannings beveiligingen. Maargoed dit is ook wel een EMP breuk. Het SMS gedeelte ga ik binnenkort koppelen aan het brand/inbraak systeem.
Uiteindelijk wil ik ook mijn camera's ( is me werk) op het openbare netwerk koppelen zodat ik ze via mijn telefoon kan bekijken. Maar de veiligheid hiervan heb ik nog niet bulletproof dus ik durf het nog niet aan.
Ik ben dus wel erg over de top beveiligd,
Ik weet niet of dit door de complot theorieën komt trouwens, maar ik heb gewoon ervaren hoe simpel het is om bij mensen in te breken via de pc.Deel van me werk bestaat uit netwerk beveiliging, vroeger wist ik er weinig van en dacht ik dat een router voldoende was als firewall.quote:
Je stelt me met dit bericht wel een beetje gerust. Inbreken op een pc is inderdaad doodsimpel, zeker via Wifi.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit door de complot theorieën komt trouwens, maar ik heb gewoon ervaren hoe simpel het is om bij mensen in te breken via de pc.Deel van me werk bestaat uit netwerk beveiliging, vroeger wist ik er weinig van en dacht ik dat een router voldoende was als firewall.
Ik heb trouwens nooit ilegaal ergens proberen in te breken. Alleen met toestemming of doormiddel van test opstellingen.
Edit:
En EMP is trouwens een verschijnsel wat ook in de natuur voor kan komen. Zonde als ik al mijn belangrijke data kwijt ben.
Misschien kan je die SMS trigger via een optische kabel doen? Scheelt weer een electrisch contact/breukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Nou ik draai al bewust geen windows meer en een high security linux variant, sinds ik er achter ben gekomen, en zelf geprobeerd heb hoe eenvoudig het is een pc in te breken en de webcam te activeren. Satellieten kijken voornamelijk recht naar beneden, maar mijn woonkamer heeft maar 2 ramen waarvan 1 mat gemaakt is en de andere verscholen achter bomen staat.
Google maps zie je niets bijzonders. En ik zit op de 1e verdieping..
De microfoon in mijn laptop heb ik trouwens ook softwarematig compleet uit gezet, en hardware matig een " dode plug " in gedaan waar de externe microfoon zit. Dan word de interne microfoon hardwarematig overbrugt en de externe is enkel een weerstand van 600 ohm die dus niets registreert. Mijn netwerk is overmatige beveiligd, en wifi is hier taboe.
Gmail gebruik ik amper nog heb een eigen webserver draaien. En Google gebruik ik voornamelijk in anonieme modus( geen cookie's enzo) en via een anonieme proxy.
In het verleden ben ik veel slordiger geweest, dus er is nog wel een spoor van mij, en mijn echte naam is ook wel te herhalen via mijn username. Dat is ook niet zoon punt en heb ik geaccepteerd. Maar ik heb er wel aan zitten denken om door te posten onder een ander account. Maargoed als je mijn taalgebruik en meningen een beetje herleid dan kun je de accounts toch wel koppelen.
Belangrijke informatie staat hier trouwens op een soort van custom made NAS met zelf geinstalleerde software. Die meestal uit staat. ( raid 1 beveiliging ) en een beetje een Brand veilige / semi EMP proof behuizing. Ook heeft hij een gescheiden spannings voorziening met een kleine ups ( ook in de EMP case) Deze staat dan ook in een ander deel van het huis.
Sinds kort kan ik hem via SMS inschakelen(ik was de wandelingen beu als ik hem nodig had)
, maar dit is dan weer een beetje minder veilig.Plus dat het SMS deel een EMP breuk is omdat de antenne vanzelfsprekend geen ontvangst heeft in de behuizing. Wel heb ik de contacten die het schakelen doen galvanisch gescheiden.
Het netwerk is ook galvanisch gescheiden met overspannings beveiligingen. Maargoed dit is ook wel een EMP breuk. Het SMS gedeelte ga ik binnenkort koppelen aan het brand/inbraak systeem.
Uiteindelijk wil ik ook mijn camera's ( is me werk) op het openbare netwerk koppelen zodat ik ze via mijn telefoon kan bekijken. Maar de veiligheid hiervan heb ik nog niet bulletproof dus ik durf het nog niet aan.
Ik ben dus wel erg over de top beveiligd,
Verdomme, optische kabels. Dat moet ik ook voor me netwerk doen. Soms denk ik veels te moeilijk! Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien kan je die SMS trigger via een optische kabel doen? Scheelt weer een electrisch contact/breuk
Je kunt beveiligen wat je wil; maakt niet uit; de (netwerk) operating systems of encryptiesystemen hebben altijd een geheime achterdeur; er natuurlijk overal bugs en ontwerpfouten; wat natuurlijk niet in de handleidingen staat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit door de complot theorieën komt trouwens, maar ik heb gewoon ervaren hoe simpel het is om bij mensen in te breken via de pc.Deel van me werk bestaat uit netwerk beveiliging, vroeger wist ik er weinig van en dacht ik dat een router voldoende was als firewall.
Ik heb trouwens nooit ilegaal ergens proberen in te breken. Alleen met toestemming of doormiddel van test opstellingen.
Edit:
En EMP is trouwens een verschijnsel wat ook in de natuur voor kan komen. Zonde als ik al mijn belangrijke data kwijt ben.
Astuquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:34 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Verdomme, optische kabels. Dat moet ik ook voor me netwerk doen. Soms denk ik veels te moeilijk! Bedankt voor de tip
Das het leuke van Linuxquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je kunt beveiligen wat je wil; maakt niet uit; de operating systems of encryptiesystemen hebben altijd een geheime achterdeur; er natturlijk overal bugs en ontwerpfouten; wat natuurlijk niet in de handleidingen staat.
Softwarematige beveiliging helpt dus niet; nooit; het beste is nog altijd fysieke beveiliging met intelligente methoden.
interessant w.b.t. EMP; hoe denk jij dit te kunnen oplossen voor je data ?
Er is meer dan alleen Linux.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Das het leuke van LinuxDaar heb je de code van, dus dan kan je dat zelf (of met een groep) controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |