en je had zoveel energiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk Narnia 3.
Mja, ben echt ingekakt man.
Helemaal duf, op werk riepen ze om half uur mn naam dat ik niet in slaap viel
Koffie tijdens de finale? Hoe ongezelligquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voorbereidingen voor VOH, koffie enzulks
jah, ook die batterij is soms leeg dusquote:
heeee bosquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
"Het is momenteel niet mogelijk om je stem uit te brengen."_____!
Heb je mijn suggestie voor het optreden van morgen voor Dean Saunders gezien?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef crv het volgende:
[..]
heeee bosheb jij nog wat lekkere harde muziek,
[ afbeelding ]
ik ben in een hardrockstemming
Het mobiele dataverkeer in Nederland is vanavond niet mogelijk vanwege onderhoudswerkzaamheden aan ALLE zendmastenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
"Het is momenteel niet mogelijk om je stem uit te brengen."_____!
Da zal vet zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
Het mobiele dataverkeer in Nederland is vanavond niet mogelijk vanwege onderhoudswerkzaamheden aan ALLE zendmasten
Uhu... ze verwachten soundmixshow-taferelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
Het mobiele dataverkeer in Nederland is vanavond niet mogelijk vanwege onderhoudswerkzaamheden aan ALLE zendmasten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je mijn suggestie voor het optreden van morgen voor Dean Saunders gezien?
Link
Is dat wat?
zenuwelijerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ik alle deuren maar open laat staan hier.... kan ik sneller naar de wc rennen
Wat is dat irri zeg
Big business voor RTLquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu... ze verwachten soundmixshow-taferelen
whutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat komt door die kruidenpil
waarom gebruik je die dan ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat komt door die kruidenpil
omdat mijn darmen verstopt zatenquote:
denken ze dat ze afvallen, maar in de praktijk krijgen ze uitdrogingsverschijnselen en kan ze vervolgens aan de noritquote:
Was inderdaad van mij jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:17 schreef crv het volgende:
Laatst ook al ff gepost hier, volgens mij een van Bos zijn favo's en de mijne![]()
Als Ben dit doet mag die van mij winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |