Je hebt genoeg verhalen dat mensen gezondheidsproblemen mee krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:48 schreef Diabox het volgende:
Gezondheidrisico's vallen reuze mee, kijk bijv. naar de bloedwaarden van deze kerel:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bloedwerk-267788/
Kuurt nu precies 'n jaar non-stop zelfs.
Zolang je weet waar je mee bezig bent is het prima.
Die mensen kuren dan doorgaans ook onverstandig. Ik vind het dan ook noodzaak dat iemand die eraan begint wel de benodigde kennis heeft en sporadisch ook z'n bloedwaarden laat controleren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je hebt genoeg verhalen dat mensen gezondheidsproblemen mee krijgen.
Kan ook over 20jaar ofzo pas komen he...
Marja ik zou t risico niet willen lopen... want risico heb je altijd.
Heeft niet alleen met je bloedwaarden te maken.
Maargoed... ik vind het ook niet mooi.. dus maakt voor mij niet uit![]()
Het doel wat ik wil halen is het onzin om t te gebruiken..
Mensen moeten t zelf weten.
Klinkt alsof hij synthol heeft gebruikt, wat weer geen anabool is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:45 schreef DeRakker. het volgende:
Haar man heeft ook anabolen gebruikt en krijgt nu allemaal bij verschijnselen heb ik gehoord... is er ook mee gekapt... bulten op de huid enz.
Dat soort jochies zie ik dan ook graag in het ziekenhuis met een abces oid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:45 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Gevaarlijke discussie. Er zijn genoeg punten te noemen die niet negatief zijn, maar dit is en blijft wel fok.
Grote kans dat er een aantal jochies meelezen die zich dan vasthouden aan de positieve kanten, en het negatieve vergeten.
[..]
Klinkt alsof hij synthol heeft gebruikt, wat weer geen anabool is.
Sammie is echt een domme aandachts hoerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:32 schreef Diabox het volgende:
Ja, ik volg Jersey Shore haha, vandaag had je nieuwe aflevering ook, Sammy weg, zou fucking tijd worden.
Ze is weg-weg, als in, ze is met haar spullen de taxi ingestapt naar huis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Sammie is echt een domme aandachts hoer
ik vrees helaas dat het nog zo wel en paar afleveringe doormodert; make up and break up
ja, maar dat zal wel in der contract staan. het zou me iig neit verbazen als ze over 1 a 2 afleveringe weer opd e stoep staat. naar eigen zeggen wou ze alles op een rijtje zetten en weer terug keren volgens mij.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ze is weg-weg, als in, ze is met haar spullen de taxi ingestapt naar huis.
Lul, ik moest nog kijken. Gebruiken Situation en Pauly ook roids dan? Van Ronnie is het in ieder geval duidelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:36 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ze is weg-weg, als in, ze is met haar spullen de taxi ingestapt naar huis.
De Situation ongewtijfeld, Pauly misschien ooit, maar momenteel zeker niet meer, begint steeds meer en meer op een jongetje te lijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Lul, ik moest nog kijken. Gebruiken Situation en Pauly ook roids dan? Van Ronnie is het in ieder geval duidelijk
Dat is best netjes.quote:
hij traint alleen zijn armenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is best netjes.
Situation, Pauly en Ron juicen sowieso allemaal... niet dat Situation's fysiek er uit ziet ofzo.Totaal geen rug of benen.
Die pauly heeft ook vet rare tieten...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is best netjes.
Situation, Pauly en Ron juicen sowieso allemaal... niet dat Situation's fysiek er uit ziet ofzo.Totaal geen rug of benen.
Nogal ja, alsof hij vroeger zon deuk/kippenbors had.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Die pauly heeft ook vet rare tieten...
Komt door z'n aanhechtingen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 07:59 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Nogal ja, alsof hij vroeger zon deuk/kippenbors had.
En die Ronnie heeft gewoon puffy nippels omdat hij een beetje chubby/vochtbommetje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |