Nou nou, hilarisch zeg... eerder een betreurenswaardig slecht verhaallijntje.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:07 schreef planethugo het volgende:
vond het trouwens wel hilarisch dat die hele ruzie van tigg en die dude uit The Shield om een hond bleek te gaan
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou nou, hilarisch zeg... eerder een betreurenswaardig slecht verhaallijntje.
Niemandquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:39 schreef pberends het volgende:
Wie moest bij Tig ook altijd denken aan de leadsinger van Toto?
quote:
Zeker wel ja. Ik heb het allemaal niet aan zien komenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
Laatste aflevering was zware kwaliteit!
Kan niet wachten
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
Volgens mij op die ***gemist.nl sites.. Moet je iets van een eurotje betalen..
quote:(of via de 'bekende wegen' natuurlijk)
Alle info staat altijd in de OP.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:23 schreef BasvB het volgende:
Ho eens fucking vet, wel jammer dat die geen Machete meer heet. Ik verwachtte eigenlijk dat bij de Mexicaanse motorbende zou gaan (Naam vergeten, te lang niet meer gekeken)
er zijn maar 3 seizoenen tot nu toe dus: jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef Rory78 het volgende:
Zondag finale van seizoen 3; ook het voorlopige einde van de uitzendingen op RTL?
Via RTL kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef Rory78 het volgende:
Zondag finale van seizoen 3; ook het voorlopige einde van de uitzendingen op RTL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |