ik zou te bang zijn dat dat filmpje toch ergens eindigd waar je het niet hebben wilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfs prive HELL NO. Ik snap niet wat daar leuk aan is
daar heb ik geen film voor nodig hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
samen terug kijken en dan nog es over doen
Ook al vind je zoiets een keertje leuk, er komt altijd een moment dat je er spijt van krijgt... als de video ineens op internet staat bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfs prive HELL NO. Ik snap niet wat daar leuk aan is
Dat is dus bij mij ook de angst en stel dat je eens in een goede positie komtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zou te bang zijn dat dat filmpje toch ergens eindigd waar je het niet hebben wil
het internet bijvoorbeeld...
maar wij zullen hem zorgvuldig behandelen hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zou te bang zijn dat dat filmpje toch ergens eindigd waar je het niet hebben wil
prive met je partner en als je klaar bent wissen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tsja, dat risico is er natuurlijk.. daar zullen hele goede afspraken over gemaakt moeten worden, al is dat natuurlijk ook geen garantie dat het niet ineens op het internet verschijnt, maar hey, dan heb je je masker opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is dus bij mij ook de angst en stel dat je eens in een goede positie komt
mweh.. kan me niet voorstellen dat er een "goede" positie is aan sex met mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is dus bij mij ook de angst en stel dat je eens in een goede positie komt
waarom neem je het dan op ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
prive met je partner en als je klaar bent wissen ?
lijkt mij dat er weinig mis kan gaan
Totdat je ontdekt dat je inmiddels ex-partner nog een kopie had gemaakt op zijn eigen computerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
prive met je partner en als je klaar bent wissen ?
lijkt mij dat er weinig mis kan gaan
ken je altijd zeggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef Merel- het volgende:
[..]
Tsja, dat risico is er natuurlijk.. daar zullen hele goede afspraken over gemaakt moeten worden, al is dat natuurlijk ook geen garantie dat het niet ineens op het internet verschijnt, maar hey, dan heb je je masker op
ik vind het gewoon te confronterend allemaal...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Totdat je ontdekt dat je inmiddels ex-partner nog een kopie had gemaakt op zijn eigen computer.
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ken je altijd zeggen
it wasnt me !!![]()
deuntje van shaggy er bij
lijkt me niks aan om naar jezelf te kijken terwijl je sex hebt..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het gewoon te confronterend allemaal...een foto hier of daar kan nog wel maar een film gaat me echt tever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
wtfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
Vrouw verlamd door zuigzoen
Dat is ook mooi klote
Als er al iets op te nemen viel van mij, dan zou ik het ook niet doen hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het gewoon te confronterend allemaal...een foto hier of daar kan nog wel maar een film gaat me echt tever
en hoe wou je dat doen als je er zelf bij bent op dat momentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Totdat je ontdekt dat je inmiddels ex-partner nog een kopie had gemaakt op zijn eigen computer.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lijkt me niks aan om naar jezelf te kijken terwijl je sex hebt..
ik zou me dood schamen als ik het terug zien en zou dan nooooooit meer sex durven hebben..En je weet wat na die 1ne keer gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want als 1 keer kanDat had ik dus ookquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lijkt me niks aan om naar jezelf te kijken terwijl je sex hebt..
ik zou me dood schamen als ik het terug zien en zou dan nooooooit meer sex durven hebben..nou ik heb al zo ontzettend mega veel zelfvertrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus nee dank je...
Ik ga Koen Meloen halen![]()
Byequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik heb al zo ontzettend mega veel zelfvertrouwendus nee dank je...
Ik ga Koen Meloen halen
Nieuwe bijnaam voor hem?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik heb al zo ontzettend mega veel zelfvertrouwendus nee dank je...
Ik ga Koen Meloen halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |