Joey, heb jij een masker op, oh nee..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja mij niet gezienik heb niks met maskers
Klopt, je mag ook helemaal geen camera's installeren zonder je bezoekers daarvan op de hoogte te stellen. Ook winkels moeten bij de ingang al aangeven dat er camerabewaking is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe zie je zelf terug op inet >.<
nee zo is gf niet,
denk dat als je zo iets flikt je je club wel kan op doeken !
trauma merel?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:51 schreef Merel- het volgende:
[..]
Joey, heb jij een masker op, oh nee..
Ik vind het hele idee wel cool! Maksers zijn wel tof!
Maar niet maskers die het hele gezicht bedekken, clownsmaskers
Volgens mij niet.. maar iedere keer als ik zoiets zie, kweet niet, vind het echt freaky!!quote:
nu maar hopen dat het een goed boek isquote:
whehehehequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:51 schreef Merel- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het een goed boek is
Dit zal maar bovenop je liggen:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:51 schreef Merel- het volgende:
[..]
Erg intiem lijkt mij het ook niet... een niet veranderende gezichtsuitdrukking tijdens de seksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:53 schreef Merel- het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. maar iedere keer als ik zoiets zie, kweet niet, vind het echt freaky!!
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb je schade in te halen dan ?
heheh.. welk gat te gebruiken ??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zal maar bovenop je liggen:
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook niks, maar ik hoef ook niet gefilmd te wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:53 schreef Merel- het volgende:
[..]
Volgens mij niet.. maar iedere keer als ik zoiets zie, kweet niet, vind het echt freaky!!
geloof er niets vanquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zal maar bovenop je liggen:
[ afbeelding ]
Nee lijkt mij ook niet, alleen zo'n oogmasker lijkt me wel tof! Helemaal als het zo openbaar is en wordt opgenomen, toch nog een beetje anonimiteit..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Erg intiem lijkt mij het ook niet... een niet veranderende gezichtsuitdrukking tijdens de seks
prive primaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niks, maar ik hoef ook niet gefilmd te worden
Voor een keertje.. mja, dat zou ik best willenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niks, maar ik hoef ook niet gefilmd te worden
Kinky !!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:56 schreef Merel- het volgende:
[..]
Voor een keertje.. mja, dat zou ik best willen
samen terug kijken en dan nog es over doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfs prive HELL NO. Ik snap niet wat daar leuk aan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |