dus niet in de grote stad ofzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ergens in de buurt, gewoon lekker rustig en zo
quote:
een keer eerder omdat ik misschien op een meet zou komen bij LL, en niemand me kendequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Koen66 het volgende:
Zo te lezen een vaste gast hier Merel
Maar volgens mij heb ik nog niet eerder getroffen
Toch?
die gelequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
die gele moet ik nog een keer proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>.< smaakt naar awasmiddel (maar das mijn mening)#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
nou ja ik woon nu wel in de stad maar gelukkig niet in et centrum dat zou ik echt niet trekkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, dat trekt mij helemaal niet
Owja dat herinner ik me nogquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef Merel- het volgende:
[..]
een keer eerder omdat ik misschien op een meet zou komen bij LL, en niemand me kende
Dat was mijn eerste naamtopic btw!
Toen een tijdje niet meer hier gepost, maar leek me toch wel gezellig, en dat is het ook
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
die geleHoe weet jij nou hoe afwasmiddel smaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>.< smaakt naar awasmiddel (maar das mijn mening)![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
die gelehmmz ik probeer em wel een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>.< smaakt naar awasmiddel (maar das mijn mening)
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Dankjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owja dat herinner ik me nog
Welcome back dan maar
Weet het wel zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de handen van merel zitten wel vast ja....
nooit uit een kopje of glas gedronken wat niet goed omgespoeld is ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe afwasmiddel smaakt?
Jij snapt 'tquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Weet het wel zeker![]()
iets met touwenzo
vaak zat das zo vieeeeessssquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nooit uit een kopje of glas gedronken wat niet goed omgespoeld is ?
Nope, ik spoel ze altijd om voordat ik er uit drinkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nooit uit een kopje of glas gedronken wat niet goed omgespoeld is ?
aaaaahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
Vet liefIk ging Koen ophalen, komt hij naar me toe, geeft me een knuffel en loopt terug naar de kring en zegt: Koen zing
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
Vet liefIk ging Koen ophalen, komt hij naar me toe, geeft me een knuffel en loopt terug naar de kring en zegt: Koen zing
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
weet je nu ook hoe die gele smaaktquote:
koenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
awww liefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
Waddanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in tegenstelling tot die andere
gisteren en vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |