Ik neem toch aan dat je het een keertje terugkijkt op de computer... als de een even niet kijkt, kan de ander een bestand heel makkelijk even kopiërenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en hoe wou je dat doen als je er zelf bij bent op dat moment
tot laterquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ken je altijd zeggen
it wasnt me !!![]()
deuntje van shaggy er bij
weet niet ik had het over bv filmen met een video cameraquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je het een keertje terugkijkt op de computer... als de een even niet kijkt, kan de ander een bestand heel makkelijk even kopiëren.
epic fail !quote:
die moet ik zeker zo luisteren !!!quote:
Yummyquote:
Niet helemaal... dit is een van de vele nummers die ten onrechte aan Weir Al wordden toegeschreven. Van wie het echt is, weet ik dan weer niet.quote:
ja en ook ladylike.zipquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef Toekito het volgende:
Uhhhmm wokkie heb jij 0708.zip al gevonden bij GF?
de little pervquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit ie zo graag aan je tieten ja?
dag trevquote:
daag schoonheidquote:
LEKKER HE!! DIE GROENEquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
dag trev
ik moet et je nageven die monster energy drank is best te pruimen
lekker dansen, jeweetzquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
daag schoonheid![]()
![]()
zin in 4 feb dan zie ik je weer
mja echt wel echt goed te doen zeker tijdens et blowenquote:
die is wel paar 100 ¤ waardquote:
Waar woon je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zowel de groene als de gele, heb ze allebij hier![]()
![]()
whehehee jij en ix wel ja ik kijk wel toequote:
die gele moet ik nog een keer proberenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zowel de groene als de gele, heb ze allebij hier![]()
![]()
Hey Flesquote:
Werk zequote:
Waarschijnlijk ver wegquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ver weg![]()
Kijk maar in mijn profielen google weet het dan wel
jij woont echt in the middle of nowherequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, echt dichtbij is het zeker niet
Hey Koenquote:
Daar komt het wel op neerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij woont echt in the middle of nowhere
Wat eten we?quote:
naar het einde van wereld en dan nog 10 kilometer verder, daar woont trevquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij woont echt in the middle of nowhere
als je ooit op jezelf gaat wonen waar zou je dan willen wonen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Koen
[..]
Daar komt het wel op neer
Het is einde wereld en dan rechtsafquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
naar het einde van wereld en dan nog 10 kilometer verder, daar woont trev
Hier ergens in de buurt, gewoon lekker rustig en zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je ooit op jezelf gaat wonen waar zou je dan willen wonen?
de handen van merel zitten wel vast ja....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Koen66 het volgende:
Zo te lezen een vaste gast hier Merel
Maar volgens mij heb ik nog niet eerder getroffen
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |