abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:29:23 #1
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91648177

The Continuation ^O^
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_91648398
Ik gok dat we vandaag transfernieuws krijgen en er een schip geld de Arena in komt drijven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_91648613
zou niet verkeerd zijn als er eindelijk duidelijkheid komt, al betekent dat dat suarez vertrekt.(of misschien toch mounir (blijven hopen:P ))
pi_91648949
krijgen de spurs eigenlijk een bedrag van de transfer Bent naar aston villa?
''Altijd trek in een pilsje''
pi_91649425
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135352

Ajax om tafel met doorgebroken Ebecilio en Özbiliz en duo van beloften
Vrijdag, 21 januari 2011 om 07:30

Ajax wil langer door met Lorenzo Ebecilio. De vleugelaanvaller, die onder Frank de Boer doorbrak in het eerste elftal en woensdagavond nog een basisplaats had in de Klassieker met Feyenoord, kreeg in een gesprek met Danny Blind te horen dat Ajax zijn contract wil verlengen. We hebben de intentie uitgesproken om langdurig met hem door te gaan, zei Blind.

De negentienjarige Ebecilio beschikt over een aflopende verbintenis en deed vooralsnog mee in de wedstrijden tegen Vitesse, AZ en Feyenoord. Komende week proberen we de interesse gestalte te geven met een verbintenis tot de zomer van 2015, legde Blind uit in De Telegraaf. Ook Jong Ajax-spelers Geoffrey Castillion (19) en Lorenzo Burnet (20) kunnen langer blijven.

Tot slot werd Aras Özbiliz beloond voor zijn stormachtige ontwikkeling. De vleugelaanvaller (die evenals Ebecilio onder De Boer doorbrak in het Amsterdamse vlaggenschip) heeft weliswaar nog een contract tot medio 2012, maar Ajax wil dat openbreken en opwaarderen. Dat heeft hij in onze ogen verdiend, aldus Blind

lijkt me logisch en goed nieuws, vraag me af of jongens als ebecillio onder Jol gewoon hadden kunnen vertrekken...
pi_91649549
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 10:16 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135352

Ajax om tafel met doorgebroken Ebecilio en Özbiliz en duo van beloften
Vrijdag, 21 januari 2011 om 07:30

Ajax wil langer door met Lorenzo Ebecilio. De vleugelaanvaller, die onder Frank de Boer doorbrak in het eerste elftal en woensdagavond nog een basisplaats had in de Klassieker met Feyenoord, kreeg in een gesprek met Danny Blind te horen dat Ajax zijn contract wil verlengen. We hebben de intentie uitgesproken om langdurig met hem door te gaan, zei Blind.

De negentienjarige Ebecilio beschikt over een aflopende verbintenis en deed vooralsnog mee in de wedstrijden tegen Vitesse, AZ en Feyenoord. Komende week proberen we de interesse gestalte te geven met een verbintenis tot de zomer van 2015, legde Blind uit in De Telegraaf. Ook Jong Ajax-spelers Geoffrey Castillion (19) en Lorenzo Burnet (20) kunnen langer blijven.

Tot slot werd Aras Özbiliz beloond voor zijn stormachtige ontwikkeling. De vleugelaanvaller (die evenals Ebecilio onder De Boer doorbrak in het Amsterdamse vlaggenschip) heeft weliswaar nog een contract tot medio 2012, maar Ajax wil dat openbreken en opwaarderen. Dat heeft hij in onze ogen verdiend, aldus Blind

lijkt me logisch en goed nieuws, vraag me af of jongens als ebecillio onder Jol gewoon hadden kunnen vertrekken...
ik denk het wel, vertrok hij naar twente en werd de nieuwe Elia.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:26:30 #7
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91649746
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat we vandaag transfernieuws krijgen en er een schip geld de Arena in komt drijven
Ik las 29 Miljoen voor Suarez.
Dan is Liverpool echt dom :')

Ik las ook dat Ajax interesse heeft in Eidur Guðjohnsen :{
Zou ik niet doen. Haal Bas Dost maar.
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_91650759
Wat moet ajax met gudjohnsen. :?
Zal wel weer een gerucht van niets of gewoon een vraag naar interesse geweest zijn.

Het bericht over Adi lijkt mij wat meer op inhoud bezien: jonge gast, kopsterk, aanspeelpunt, etc.
Enig punt wat ik kan zien is dat hij alles met rechts doet, niet tweebenig.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_91651447
utrecht speelt zonder mulenga en van wolfswinkel, toch wel een flinke aderlating voor Utrecht. Nu zal het grootste gevaar van Mertens moeten komen. Zo stijgen de kansen van Ajax toch wel flink :)
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:18:10 #10
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91651514
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:16 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
utrecht speelt zonder mulenga en van wolfswinkel, toch wel een flinke aderlating voor Utrecht. Nu zal het grootste gevaar van Mertens moeten komen. Zo stijgen de kansen van Ajax toch wel flink :)
Valt nog wel mee.
pi_91651629
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop het, maar er wordt nu te veel gezeurd. Steeds maar meer vragen waardoor Liverpool eerder zal afhaken dan een contract aan zal gaan bieden. Ajax moet gewoon elk aanbod boven de 18-20miljoen accepteren en niet zo lopen zeuren over meer. Zo'n aderlating is het ook weer niet als Suarez vertrekt dus er krampachtig aan vast blijven houden schiet je ook niks mee op zo.

Nu beetje shoppen voor een jonge, relatief goedkope aanvaller met doorgroei mogelijkheden als vervanger en het gaat weer goed komen. Hopelijk geen domme beslissing nemen zoals een Gudjohnsen overnemen van Stoke. Ben je een groot deel van Suarez zijn inkomsten weer kwijt voor een oude over the hill voetballer.

Dan in de zomer nog van hamdoui af zien te komen en in die periode shoppen voor waardige vervangers in de aanval.

Een Bas Dost valt in de catagorie jonge talentvolle spelers. Maar dan moet hij eerst goed gescout worden. Niet mee verdedigen in een team waarin iedereen voor elke bal strijd na verlies is geen positieve eigenschap. Emo uithangen als je een bal niet goed behandeld en dan 10minuten uit het spel zijn kunnen we ook niet gebruiken.
pi_91652206
Ik denk dat er gelijk een spits komt als Suarez weg gaat, de Boer wil dat. Dost is mij best
pi_91652765
quote:
Ajax hengelt naar Dost van Heerenveen

HEERENVEEN - Bas Dost verruilt SC Heerenveen mogelijk voor Ajax. De Amsterdammers hebben serieuze belangstelling voor de 21-jarige spits, die niet gelukkig is in Friesland en heeft aangegeven dat hij in deze transferperiode naar een andere club wil.
Dat meldt het AD.

De interesse van Ajax voor Dost is niet nieuw. Afgelopen zomer wilde trainer Martin Jol hem al naar de Arena halen. De spits was toen te duur. In Heerenveen is Dost echter op de bank beland. Trainer Ron Jans, met wie hij een uiterst moeizame relatie heeft, geeft ook vanavond tegen ADO Den Haag de voorkeur aan Viktor Elm.

De clubleiding van de Friezen zat deze week om de tafel met de zaakwaarnemers van de 21-jarige Dost, die niet alleen meer wordt begeleid door Henk Nienhuis maar ook door Rob Jansen. Zij willen dat er een oplossing komt voor de situatie. Simpel gezegd: Dost moet spelen, is het niet in Heerenveen dan maar elders.

Voor minder dan drie miljoen, het bedrag dat Heerenveen voor hem betaalde, gaat Dost de deur echter niet uit. ,,Daar hoef je geen economie voor gestudeerd te hebben", zegt directeur Robert Veenstra. ,,Bas hoeft van ons niet weg. Maar als een speler niet gelukkig is, moet je hem niet koste wat kost willen houden."
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:54:05 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91652801
Ik denk dat we op dit moment met "gewoon een goeie" spits een eind komen. Kansen zat. Met een echte spits was het woensdag 6-0 geworden.

Dost, ik ken hem niet zo goed, maar als BakLap niet meer wil spelen is het wel ok denk ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_91652994
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat we op dit moment met "gewoon een goeie" spits een eind komen. Kansen zat. Met een echte spits was het woensdag 6-0 geworden.

Dost, ik ken hem niet zo goed, maar als BakLap niet meer wil spelen is het wel ok denk ik.
De Boer ziet El Ham niet als de ideale spits, die moet focussen op links voor.
pi_91653061
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik hoop stiekem nog op een vertrek van El-Ham deze periode.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:01:07 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91653067
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ik zie El Ham niet als een speler voor Ajax meer, maar goed :').

Maar idd, als hij nog speelt dan kan een echte diepe spits erbij geen kwaad.
Get woke, go broke!
pi_91653095
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:01 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik hoop stiekem nog op een vertrek van El-Ham deze periode.
Tja niemand gaat er 5 miljoen voor neerleggen denk ik :{
pi_91653269
quote:
Het lijkt mij ook een jongen die je prima kan gebruiken in de Nederlandse competitie, bovendien ook een aanvaller die gewend is aan buitenspelers. Natuurlijk is het altijd afwachten of hij de druk bij Ajax aan kan. Maar voor een huurconstructie, of een klein bedrag zou ik de gok wel willen wagen.
pi_91653824
quote:
Op youtube staan dan ook vaak alleen de goede dingen...
pi_91654088
quote:
El Hamdaoui nog niet inzetbaar

Mounir El Hamdaoui is hersteld van zijn griep. De aanvaller heeft echter nog wel te veel last van zijn kniepees om mee te trainen met de groep.

El Hamdaoui werkte vrijdag apart een training af. Door zijn kwetsuur ontbreekt de spits ook zondag nog tegen FC Utrecht.

Ook Urby Emanuelson trainde apart van de groep. Het is nog niet duidelijk of hij zondag kan spelen.
:')
pi_91654090
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:36:17 #24
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_91654213
Is Dost niet een zelfde soort speler als De Jong?
#FreeHat
pi_91654296
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is Dost niet een zelfde soort speler als De Jong?
jep alleen met een iets beter scorend vermogen(de jong scoorde een seizoenshelft extreem, dost altijd gmiddeld tot goed). Voor 3 miljoen een goede optie voor meer is het zonde van het geld.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:40:14 #26
166976 DuvelDuvel
pi_91654375
Dacht dat we 22 miljoen verlies hadden vorig seizoen. Hoe kunnen we dan ineens spelers komen terwijl er nog niemand weg is.
#FreeHat
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:42:01 #27
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91654423
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dacht dat we 22 miljoen verlies hadden vorig seizoen. Hoe kunnen we dan ineens spelers komen terwijl er nog niemand weg is.
Hmm, inkomsten CL-leaugue? :)
pi_91654434
quote:
Suarez lijkt zo goed als weg te zijn, en het kan geen kwaad alvast te informeren/kijken naar vervangers.

Nog meer nieuws over Ajax:

Hoofdscout Ajax op zijspoor
door Mike Verweij
AMSTERDAM - Ajax heeft hoofdscout Hans van der Zee (55) op non-actief gesteld. Algemeen directeur Rik van den Boog verwijt de oud-trainer van Sparta en FC Volendam, voormalige technisch directeur van AZ en vroegere internationale scout van PSV, officieel een gebrekkige communicatie.

Hans van der Zee Foto: PRO SHOTS

Naar verluidt is onenigheid over de rol van de scouting bij het aantrekken van Martin Jols (mislukte) spelers echter de werkelijke reden van het opzij schuiven van Van der Zee. De hoofdrolspeler zelf wil niet reageren. Tijdens een eventuele arbitragezaak zal de waarheid aan het licht komen.

Op die zitting zullen Van den Boog en Van der Zee lijnrecht tegenover elkaar staan. Het is op De Toekomst bekend dat de hoofdscout zich in zijn hemd voelt gezet. Tijdens de ledenraadsvergadering werd Van den Boog onder vuur genomen over de vele door Jol gehaalde spelers, die geen aanwinst bleken.

Achter de namen van Mido, Teemu Tainio, Hyun-jun Suk, Zé Eduardo, Kerlon, André Ooijer, Thimothee Atouba en Mounir El Hamdaoui werden grote vraagtekens gezet. De algemeen directeur verdedigde zich volgens de aanwezigen door te stellen dat er alleen spelers kwamen als Jol en de scoutingafdeling van Van der Zee het eens waren.

Dat er van elke aanwinst scoutingrapporten waren, zou door de Amsterdammer nu worden bestreden. De meeste deals zouden buiten de scouting om zijn gedaan en als er wel een mening werd gevraagd, zou die veelal negatief zijn. Één van de speerpunten uit de technische paragraaf van het rapport Coronel was dat aankopen breed moeten worden gedragen en de trainer geen carte blanche meer krijgt. Van den Boog: We hebben op uitdrukkelijk verzoek van Hans van der Zee afgesproken niet over onze gesprekken naar buiten te treden. Wij houden ons daaraan.

Weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden, lijkt wel of iedereen die Jol steunde het veld moet ruimen behalve Van den Boog.
pi_91654469
Gudjohnsen of Dost. Dat lijkt me niet een moeilijke keuze.
pi_91654511
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef andre347 het volgende:
kadlec werd ook gelinkt aan Ajax, al kent iedereen in Nederland hem alleen van Football Manager. En ik heb dan ook geen idee of het echt zo'n groot talent is.
pi_91654520
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Valt nog wel mee.
Nou, het helpt natuurlijk wel, want die 2 waren in de eerste pot een plaag voor Ajax. Maar goed, het blijft een zware pot. We zullen wel zien. Belangrijk om punten te pakken zeker nu volgende week PSV en Twente tegen elkaar mogen.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:44:50 #32
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91654532
quote:
Inderdaad,

quote:
PSV wil Eidur Gudjohnsen vastleggen als spits voor de tweede seizoenshelft. De IJslander ziet een terugkeer naar de eredivisie, waar hij eerder voor de Eindhovenaren in actie kwam, zitten. PSV heeft echter concurrentie van Ajax.

Dat meldt De Telegraaf.

De oud-speler van Chelsea, FC Barcelona en Tottenham Hotspur koos afgelopen zomer voor een avontuur bij Stoke City. Het vechtvoetbal dat de Premier League-club speelt, past echter niet in de stijl van Gudjohnsen. De 32-jarige spits wil graag naar een elftal met verzorgder voetbal.

Gudjohnsen speelde eerder van 1995 tot 1997 dertien duels voor PSV. Daarnaast kunnen de Brabanders op Ajax voor hebben dat Phillip Cocu, momenteel assistent-trainer, in die periode met Gudjohnsen samenspeelde.

Het 1 meter 85 lange boegbeeld van het IJslandse voetbal kan op verschillende posities in de voorhoede uit de voeten.

Gudjohnsen heeft nog een contract tot de komende zomer bij Stoke en onderhandelt met de club over een 'exitclausule'.

Extra aantrekkelijk bij het aantrekken van Gudjohnsen is dat zijn voetballende zonen, Andri en Sveinn, die de afgelopen jaren in de jeugdopleiding van FC Barcelona speelden, mee kunnen komen.
pi_91654544
quote:
Altijd Dost. Die ouwe bankzitter van Stoke is niet de speler voor ons lijkt me.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 12:48:38 #34
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_91654675
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ah mooi, ophoepelen met die oude kutspelers
.
pi_91654745
Hopelijk hebben ze eens geleerd om geen over-the-hill spelers meer te halen
pi_91655068
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Toch fijn dat ie na 3 maanden van zijn griep af is
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:03:36 #37
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91655272
quote:
In de zoektocht naar een spits is Ajax uitgekomen bij Fanendo Adi. De Nigeriaanse aanvaller gaat een proefperiode afwerken bij de Amsterdamse club.

De 1 meter 93 lange en 84 kilo zware Nigeriaan is afkomstig van het Slowaakse AS Trencin, waarvan voormalig-Ajacied Tscheu La Ling de eigenaar is.

Adi is geen onbekende voor Ajax. De speler werkte in mei 2010 al een proefperiode af bij de A1, dat toen nog getraind werd door Ajax' huidige hoofdtrainer Frank de Boer.

Ajax oriënteert zich op de spelersmarkt met het oog op een mogelijk vertrek van Luis Suarez. De Uruguayaan staat in de belangstelling van Liverpool.
vi.nl
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_91655347
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Toch fijn dat ie na 3 maanden van zijn griep af is
Was een griepje van niks blijkbaar... :P
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:16:04 #39
166976 DuvelDuvel
pi_91655752
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:42 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

Suarez lijkt zo goed als weg te zijn, en het kan geen kwaad alvast te informeren/kijken naar vervangers.

Dit is wel een beetje overdreven. Liverpool heeft vandaag nog gezegd niet in gesprek te zijn met Ajax. Maar moeten we echt drie miljoen betalen voor een speler die niet eens beter is dan degene die we nu hebben.
#FreeHat
pi_91655986
Suk is best een goede speler als hij de kans krijgt. Maar eerder een derde spits mocht het ooit nodig zijn. Adi en Dost zouden beide goede vervangers voor suarez zijn. nu nog de overige oude garde er uit flikkeren die Jol heeft gehaald.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:28:46 #41
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91656309
quote:
Zwollenaar Slot: 'Alleen winst is niet voldoende'
21/01/2011 13:00

Koploper FC Zwolle is de tweede seizoenshelft in de Jupiler League met een thuisnederlaag tegen FC Emmen (3-4) en een remise tegen FC Den Bosch (1-1) weifelend begonnen.

Vrijdagavond om 20.00 uur krijgt de ploeg van trainer Art Langeler bezoek van AGOVV Apeldoorn. Binnen de club wordt dat duel gezien als een mooie gelegenheid de wrange smaak van de verliespartij voor eigen publiek weg te spoelen. 'Aan de wedstrijd tegen Emmen heb ik een rotgevoel overgehouden', vertelt Arne Slot aan Voetbal International.

'Dat is echter honderdtachtig graden gedraaid na de uitwedstrijd tegen Den Bosch, toch een van de betere ploegen uit de competitie. Daarbij kwamen we uitstekend terug na een achterstand. Het goede gevoel is weer helemaal terug. Dat voelt vertrouwd.'

De routinier legt de lat voor zichzelf en zijn ploeg voor het optreden tegen AGOVV hoog. 'We willen gedeeltelijk iets goedmaken ten opzichte van ons publiek, maar toch vooral ten opzichte van onszelf. Met alleen de winst zijn we niet tevreden. We willen ons laten gelden met overtuigend en goed spel. Of dat gaat lukken? Ik maak me er niet zo druk om.' (Tom Wildvank)
Wel een jongen met een Ajax-mentaliteit. Misschien wat voor achter Eriksen?
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:31:28 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91656451
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wel een jongen met een Ajax-mentaliteit. Misschien wat voor achter Eriksen?
Nee man, jupilerspelers die het halen in de eredivisie zijn echt op 1 hand te tellen.
Get woke, go broke!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:40:43 #43
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91656892
Ik zou het jammer vinden als Suarez zou vertrekken uit de eredivisie, maar is een geweldige speler die natuurlijk op het hoogste niveau thuishoort.

Over de mogelijkie vervangers: Tja... ik wacht het wel af. Persoonlijk zie ik in Suk gewoon een uitstekende jonge spits die nog erg jong is en dus nog veel beter gaat worden, dus wat mij betreft zou die nu gewoon de kans moeten krijgen, maar daar zullen maar weinigen het mee eens zijn.
pi_91657176
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zou het jammer vinden als Suarez zou vertrekken uit de eredivisie, maar is een geweldige speler die natuurlijk op het hoogste niveau thuishoort.

Over de mogelijkie vervangers: Tja... ik wacht het wel af. Persoonlijk zie ik in Suk gewoon een uitstekende jonge spits die nog erg jong is en dus nog veel beter gaat worden, dus wat mij betreft zou die nu gewoon de kans moeten krijgen, maar daar zullen maar weinigen het mee eens zijn.
de Boer overweegt ze allemaal
pi_91657928
quote:
Ajax heeft strategie als Suarez vertrekt

AMSTERDAM - Ajax is voorbereid op het vertrek van Luis Suarez. Dat verklaarde trainer Frank de Boer vrijdagmiddag tijdens een persconferentie in de aanloop naar de komende competitiewedstrijd bij FC Utrecht.

''Het liefst hebben we dat Luis blijft'', zei De Boer. ''Want we kunnen hem nog niet missen. Maar we weten wat we willen als hij toch vertrekt.''

Suarez staat nadrukkelijk in de belangstelling van Liverpool. De spits heeft de Engelse club laten weten dat hij openstaat voor een vertrek bij Ajax. Liverpool heeft ruim 15 miljoen euro over voor de Uruguayaan.

Topschutter

Ajax lijkt niet bereid om de topschutter voor veel minder dan 25 miljoen euro te laten vertrekken. Pere Guardiola, de zaakwaarnemer van Suarez, dineerde dinsdagavond met de leiding van Liverpool. De Engelse club heeft daarna nog geen overeenstemming met Ajax bereikt.

''Gelukkig is het stil gebleven'', zei De Boer.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:05:19 #46
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91658211
quote:
'Ajax wordt concreet voor ontevreden Dost'

Ajax hoopt zich deze winter te versterken met Bas Dost. Volgens het Algemeen Dagblad hebben de Amsterdammers inmiddels serieuze belangstelling voor de 21-jarige spits, die het bij sc Heerenveen niet naar zijn zin heeft.

Dost stond afgelopen zomer ook al in de belangstelling van de club uit de hoofdstad, maar destijds was de aanvaller van Heracles Almelo te duur. Heerenveen nam hem voor drie miljoen euro over, maar onder Ron Jans krijgt Viktor Elm voorlopig de voorkeur.

Dost is daar niet blij mee. De jeugdinternational vreest voor zijn ontwikkeling en wil aan spelen toe komen. Als dat niet in Friesland kan, dan moet dat volgens zijn zaakwaarnemers Henk Nienhuis en Rob Jansen maar elders.

Voor minder dan drie miljoen euro mag Dost echter niet vertrekken. "Daar hoef je geen economie voor gestudeerd te hebben", zegt directeur Robert Veenstra. "Bas hoeft van ons niet weg. Maar als een speler niet gelukkig is, moet je hem niet koste wat kost willen houden."

http://www.voetbalprimeur(...)ontevreden_Dost.html
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:06:31 #47
166976 DuvelDuvel
pi_91658275
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef Morendo het volgende:

[..]

Kijk eens tien post boven je.
#FreeHat
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:07:14 #48
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91658312
Suarez verpatsen voor 25 mln en Dost halen voor 3.

quote:
Zou eindelijk eens op beleid maken lijken.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:07:51 #49
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91658334
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:07 schreef Morendo het volgende:
Suarez verpatsen voor 25 mln en Dost halen voor 3.

[..]

Zou eindelijk eens op beleid maken lijken.
Stond op de vorige pagina al, ja ik zie het nu.
pi_91659974
Excuses De Boer aan De Cler
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Trainer Frank de Boer van Ajax heeft zijn excuses aangeboden aan Feyenoorder Tim de Cler voor het gedrag van Jody Lukoki. De Ajax-debutant deed woensdagvond in de klassieker tegen Feyenoord (2-0) ook buiten de lijnen van zich spreken. Na een achterbal zette de 18-jarige Lukoki De Cler voor schut met een bal tussen de benen. De Boer vindt dat niet kunnen.

Beetje overdreven om je excuses ervoor aan te bieden, maar wel netjes van de Boer.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:45:21 #51
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91660238
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:39 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
AMSTERDAM - Trainer Frank de Boer van Ajax heeft zijn excuses aangeboden aan Feyenoorder Tim de Cler voor het gedrag van Jody Lukoki. De Ajax-debutant deed woensdagvond in de klassieker tegen Feyenoord (2-0) ook buiten de lijnen van zich spreken. Na een achterbal zette de 18-jarige Lukoki De Cler voor schut met een bal tussen de benen. De Boer vindt dat niet kunnen.

Beetje overdreven om je excuses ervoor aan te bieden, maar wel netjes van de Boer.
Ik vind er niets netjes aan. Wat een ongelooflijke onzin. Alsof De Cler nu huilend in bedje ligt omdat een jonge speler hem door de benen speelt op een moment BUITEN DE LIJNEN waarop je dat sowieso niet zou verwachten?

Gewoon een beetje speels van dat jochie. Een geintje. Boeiend. Ik vind het respectlozer voor De Cler dat men hem zo'n zachtgekookt eitje vindt in Amsterdam dat ze zo'n jongen even dwingen om excuses te maken.

Overdreven.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:47:25 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91660333
Dit vind ik idd de eerste echte blunder van de Boer, dit HOORT bij Ajax, lol in het voetbal.
Get woke, go broke!
pi_91660726
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Dit vind ik idd de eerste echte blunder van de Boer, dit HOORT bij Ajax, lol in het voetbal.
anderzijds gaan supporters van andere clubs weer stomzinnig lopen huilen over hoe "arrogant" Ajax is. En zo geeft de Boer gewoon duidelijk het signaal dat Ajax dat niet is.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:58:52 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91660861
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:55 schreef Falstyr het volgende:

[..]

anderzijds gaan supporters van andere clubs weer stomzinnig lopen huilen over hoe "arrogant" Ajax is. En zo geeft de Boer gewoon duidelijk het signaal dat Ajax dat niet is.
Ajax heeft niets te schaften met wat andere clubs ervan denken...
Get woke, go broke!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:03:36 #55
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91661098
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Dit een blunder noemen, kom toch op zeg :')
pi_91661130
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ajax heeft niets te schaften met wat andere clubs ervan denken...
dankzij balletjes als jouw komen we aan de slechte en misplaatste reputatie.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:04:30 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91661141
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Falstyr het volgende:

[..]

Als jouw :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:05:35 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91661193
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Dit een blunder noemen, kom toch op zeg :')
Ja ok, tikje overdreven :P Maar ik vind het overtrokken. dat hooghouden van Witsche, de pingel van Cruijff en Olsen etc etc, spelen met de tegenstander, dat hoort gewoon bij Ajax.
Get woke, go broke!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:06:47 #59
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91661245
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Falstyr het volgende:

[..]

Dit :)
pi_91661277
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als jouw :').
typisch. hebt inhoudelijk niks te melden dus dan maar zoeken naar typfouten om over te huilen.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:07:50 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91661281
Wie van jullie 2 woont er in Amsterdam? :).
Get woke, go broke!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:07:52 #62
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91661282
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, tikje overdreven :P Maar ik vind het overtrokken. dat hooghouden van Witsche, de pingel van Cruijff en Olsen etc etc, spelen met de tegenstander, dat hoort gewoon bij Ajax.
Het hoort bij voetbal, en het hoort bij jonge spelers. Beetje leuk doen en lef en bravoure tonen. Als iemand van PSV of Feyenoord of Twente of whatever dit zou doen, is het ook geen drama.

Het is geen 'blunder' van De Boer, maar het is gewoon overbodige en onnodig. Gewoon glimlachend je schouders bij ophalen en concentreren op de belangrijkere zaken.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:07:59 #63
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91661289
Ik woon in Amsterdam, sinds mijn geboorte, EN NU HEATWAVE, VECHTEN? :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:08:24 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91661307
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Het hoort bij voetbal, en het hoort bij jonge spelers. Beetje leuk doen en lef en bravoure tonen. Als iemand van PSV of Feyenoord of Twente of whatever dit zou doen, is het ook geen drama.

Het is geen 'blunder' van De Boer, maar het is gewoon overbodige en onnodig. Gewoon glimlachend je schouders bij ophalen en concentreren op de belangrijkere zaken.
Ja, blunder was ook een beetje overtrokken, dat heb ik al gezegd.
Get woke, go broke!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:09:06 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91661336
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik woon in Amsterdam, sinds mijn geboorte, EN NU HEATWAVE, VECHTEN? :D
Een echte Amsterdammer begrijpt dat dit bij Ajax hoort. Dit is Amsterdamse humor, branie.
Get woke, go broke!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:11:57 #66
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91661469
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een echte Amsterdammer begrijpt dat dit bij Ajax hoort. Dit is Amsterdamse humor, branie.
Dat laatste was natuurlijk een grapje van mij :P. En ik vind het ook onzin om je excusus voor een panna te geven :'). How low can you get.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:12:19 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91661481
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:11 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat laatste was natuurlijk een grapje van mij :P. En ik vind het ook onzin om je excusus voor een panna te geven :'). How low can you get.
Ik was ook niet bang hoor ;).
Get woke, go broke!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:12:41 #68
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91661500
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik was ook niet bang hoor ;).
-O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_91662734
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Wie van jullie 2 woont er in Amsterdam? :).
Wat een schok! El ham speelt niet mee tegen Utrecht :O
pi_91664627
http://www.ajaxshowtime.c(...)moment-verkocht.html

mooi :), al vraag ik me af of ajax een bod van 30 miljoen, 5 minuten voor het sluiten van de transferperiode zal weigeren

http://www.ajaxshowtime.c(...)duur-voor-ajax-.html

Was te verwachten en ben er ook niet rouwig om, Babel zou te weinig toevoegen voor het geld dat hij kost.
pi_91664742
El Ham scoorde wel gewoon goed in de wedstrijden die hij speelde dus hij gewoon in de spits.
In de zomer zat iedereen te janken dat hij perse moest komen en nu mag hij wel weer weg :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:24:24 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91664847
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
El Ham scoorde wel gewoon goed in de wedstrijden die hij speelde dus hij gewoon in de spits.
In de zomer zat iedereen te janken dat hij perse moest komen en nu mag hij wel weer weg :')
Sja, in de zomer was hij nog geen jankbal die na 1 pot op de bank emotioneel niet meer kan spelen voor Ajax :P.

Kijk, ik zal niet liegen, als hij weer speelt en hij legt er 20 in hoor je mij niet klagen, maar opzich zou ik er niet mee zitten als ie weer vertrekt nu.
Get woke, go broke!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:26:37 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91664952
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef Falstyr het volgende:

[..]

typisch. hebt inhoudelijk niks te melden dus dan maar zoeken naar typfouten om over te huilen.
Tja, jouw taalfout (geen typefout) was dan ook wel om te huilen :')
Net zo'n blunder als het excuses aanbieden van De Boer ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_91664959
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, in de zomer was hij nog geen jankbal die na 1 pot op de bank emotioneel niet meer kan spelen voor Ajax :P.

Kijk, ik zal niet liegen, als hij weer speelt en hij legt er 20 in hoor je mij niet klagen, maar opzich zou ik er niet mee zitten als ie weer vertrekt nu.
Het is een flapdrol 1e klas die het Ajax shirt niet waardig is, maar zoals je al zegt als hij er nog 20 inlegt bij wijze van dan is hij weer opeens de grote held.
Ik zou hem pas in de zomer eventueel laten gaan.
pi_91665007
Ik was erg blij met El Ham vooraf, en hij scoorde nadien ook nog wel mooie goals. Maar dat gedoe na Milan was erg zwak. En dan had ie het nog goed kunnen maken door nadien publiekelijk iets te doen, excuses voor z'n gedrag en duidelijk maken er weer helemaal voor te gaan, maar dat heeft ie ook nagelaten.
pi_91665275
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Het is een flapdrol 1e klas die het Ajax shirt niet waardig is, maar zoals je al zegt als hij er nog 20 inlegt bij wijze van dan is hij weer opeens de grote held.
Ik zou hem pas in de zomer eventueel laten gaan.
Mwa hij scoorde in het begin vooral mooi, voor de rest stond hij voornamelijk buitenspel. Daarbij heb ik eigenlijk altijd wel mijn bedenkingen gehad bij zijn transfer al was ik er wel van overtuigd dat ze op hem makkelijk winst konden gaan maken in de toekomst.
pi_91665667
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tja, jouw taalfout (geen typefout) was dan ook wel om te huilen :')
Net zo'n blunder als het excuses aanbieden van De Boer ;)
of te wel je hebt gewoon niks te melden en gaat zoeken naar wat anders. gewoon puberaal gejank.

Net zoals wat Ajax nu aan het doen is met Liverpool. Elk aanbood boven de 18-20miljoen moeten ze gewoon per definitie accepteren. Zonder Suarez redden we het heus wel. En voor dat bedrag zijn er genoeg andere spelers aan te schaffen.
pi_91665804
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:42 schreef Falstyr het volgende:

[..]

of te wel je hebt gewoon niks te melden en gaat zoeken naar wat anders. gewoon puberaal gejank.

Net zoals wat Ajax nu aan het doen is met Liverpool. Elk aanbood boven de 18-20miljoen moeten ze gewoon per definitie accepteren. Zonder Suarez redden we het heus wel. En voor dat bedrag zijn er genoeg andere spelers aan te schaffen.
Moet ik mijn hand laten zien om door jou mijn toekomst voorspelt te krijgen, of kan het ook zonder? Daarbij vind ik Dost niet bepaald een alternatief voor Suarez, dus ik vraag me toch af op wie jij dan wel doelt als makkelijk te halen alternatief.

[ Bericht 3% gewijzigd door Littlerabbit op 21-01-2011 17:07:16 ]
pi_91666794
Een alternatief hoeft niet meteen net zo goed of beter te zijn. Ajax kan prima zonder suarez en met een mindere spits functioneren. Suarez wordt gewoon onterecht opgehemeld alsof hij een betere speler is dan wat hij werkelijk is. Mounhir, Siem en Suk zijn goed genoeg om tot de zomer in de spits te kunnen spelen als het moet. En dan zal Ajax echt niet terugvallen qua prestaties.

dus gewoon Suarez verkopen en niet moeilijk lopen doen. Dat is gewoon dom en vermoeiend.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:10:56 #80
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91666907
Idd, die suarez, die kan er geen moer van, die paar doelpuntjes waren mazzel. En in je eentje 3 man van de tegenstander bezig houden, daar heb je niets aan man.

En dan de golf van enthousiasme die door de ploeg ging toen hij erin kwam tegen HSV, dat moet je niet willen man!

Natuurlijk is niemand onmisbaar, maar dit Ajax is met een in vorm zijnde Suarez veel en veel sterker dan zonder. Als het moet dan moet het, maar als hij zelf niet gaat lopen bokken zoals bij groningen moet je hem gewoon willen behouden dit seizoen.
Get woke, go broke!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:12:11 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91666960
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:42 schreef Falstyr het volgende:

[..]

Dus je kan niet typen en je hebt ook nog eens geen verstand van voetbal? Dat is rot...

en ja. Dat is inhoudelijk reageren, want wat ik probeer te zeggen is dat wat jij zegt nergens op slaat :W
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_91667416
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Idd, die suarez, die kan er geen moer van, die paar doelpuntjes waren mazzel. En in je eentje 3 man van de tegenstander bezig houden, daar heb je niets aan man.
Overdrijven en dingen uit context rukken is ook een vak. Beetje logica gebruiken is schijnbaar niet besteed aan de meesten. Voor iemand die er schijnbaar niks van weet heb ik het uiteindelijk toch verrassend vaak bij het goede eind. Al duurt het soms een maand of 3-4 eer de rest het in ziet. Aangezien mensen hier liever op de man spelen ipv fatsoenlijk reageren heb ik een vermoeden wie hier niks meer dan e-helden zijn.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 17:26:34 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91667463
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef Falstyr het volgende:

[..]

Overdrijven en dingen uit context rukken is ook een vak. Beetje logica gebruiken is schijnbaar niet besteed aan de meesten. Voor iemand die er schijnbaar niks van weet heb ik het uiteindelijk toch verrassend vaak bij het goede eind. Al duurt het soms een maand of 3-4 eer de rest het in ziet.
Ach ja, dat roep ik hier al sinds 2000 en ik heb (naleesbaar) altijd gelijk :7.

Niemand weet hoe het gaat, jij ook niet. Maar feit is dat Suarez al tijden onze meest productieve speler is en dat sinds hij niet meer speelt Ajax nauwelijks scoort. Dus ja...
Get woke, go broke!
pi_91668531
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef Falstyr het volgende:
Een alternatief hoeft niet meteen net zo goed of beter te zijn. Ajax kan prima zonder suarez en met een mindere spits functioneren. Suarez wordt gewoon onterecht opgehemeld alsof hij een betere speler is dan wat hij werkelijk is. Mounhir, Siem en Suk zijn goed genoeg om tot de zomer in de spits te kunnen spelen als het moet. En dan zal Ajax echt niet terugvallen qua prestaties.

dus gewoon Suarez verkopen en niet moeilijk lopen doen. Dat is gewoon dom en vermoeiend.
Suk is niet goed genoeg voor Ajax. Het was een mooi jongensboek verhaal, over hoe hij aan kwam waaien, maar dit gaat hem niet worden hoor.

Maar los van Suk is Suarez verkopen ten alle tijden een enorme aderlating, ook al is hij niet in vorm. Maar goed, bij bedragen boven de 20 mln moet je hem eigenlijk laten gaan, dankzij het wanbeleid van de laatste jaren. Het is niet anders. Maar okee, Suarez is goed maar ook geen enkele garantie op de titel, want met hem zijn we ook nog nooit kampioen geworden. Dus ook na Suarez is er nog leven voor Ajax hoor. :)
pi_91669423
Wat een gezelligheid.

Suarez in de vorm van voor de winterstop is geen gemis, maar de suarez van vorig jaar wel.
Natuurlijk ging het in de oefenpotjes beter, maar dat kwam ook omdat El Ham niet speelde. Die twee gaan gewoon niet samen. 20+ is prima, suarez was eigenlijk na de wk met zijn hoofd al bij een andere club, dan de frustraties van een paar minderen wedstrijden en een speler die je in de wegloopt omdat hij hetzelfde denkt, maken gewoon dat hij erg zwak en gefrustreerd rond loopt.

Overigens: Ajax zal gedurende de lopende transferperiode geen kwaad woord over El Ham spreken, aangezien dat potentiele kopers kan afschrikken. Ik verwacht wel dat er na 1 feb salaris / boetes opgelegt gaan worden als hij dan nog ziek is / pijntjes heeft.

quote:
Mocht Luis Suarez in januari vertrekken bij Ajax, dan lijkt Ricky van Wolfswinkel de belangrijkste kandidaat om de spits op te volgen. Dat meldt NUsport vrijdag.

Suarez staat in de belangstelling van Liverpool. Hoewel beide clubs nog niet met elkaar om tafel zitten, houdt Ajax er rekening mee dat de Uruguayaan mogelijk vertrekt bij de club. In dat geval lijkt Ajax zijn pijlen op Van Wolfswinkel te richten, meldt de website.

Van Wolfswinkel is de enige spits die bij de alle vier Ajax-scouts in de topvijf van hun lijstjes staat. De aanvaller heeft bij FC Utrecht nog een contract voor 2,5 jaar. Ook Bas Dost en Eidur Gudjohnsen werden door trainer Frank de Boer reeds bestempeld als 'interessante spelers'.

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_91669664
Zou Castaignos trouwens geen stunt zijn? Einde seizoen transfervrij?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_91669832
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ja, zou een stunt zijn.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:54:26 #88
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91670902
Dost en Van Wolfswinkel lijken mij wel wat. Met Gudjohnsen sla je weer de heilloze weg in van uitgerangeerde ex-topvoetballers, hoewel ditmaal niet een Spanjaard.
pi_91696287
quote:
Jammer alleen dat die niet goed genoeg is ;) .
  zaterdag 22 januari 2011 @ 08:12:12 #90
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91696445
ElHam zei ik voor de transfer al van dat ik hem te wisselvallig vind. Wanneer hij 'top' is, dan is het schitterend wat hij doet en schiet hij ze er uit alle hoeken en standen in, maar wanneer het even wat minder gaat, heb je ook meteen helemaal NIKS meer aan hem. Dan loopt ie buitenspel, heeft hij non-stop balverlies, etc etc.

Suarez vind ik persoonlijk al wereldtop, al moet ik zien of hij het in een team als Liverpool ook zal kunnen brengen, of dat men hem niet genoeg vertrouwen geeft of het publiek hem zal uitkotsen wanneer hij toch weer last krijgt van zijn schwalbe-gedrag enzo...
Dan zie ik hem liever bij een team als Tottenham, waar ik denk dat een trainer als Redknapp niet te veel aan zijn kop zeurt en ze momenteel ook spelen op een manier waarin Suarez wel zou kunnen functioneren, met genoeg vrijheid en druk naar voren, zoals Bale dat vanaf links doet en Vd Vaart dat (meestal) vanuit een vrije centrale positie mag doen. Als Suarez dan vanaf rechts mag komen, zou dat natuurlijk lekker zijn.

Mocht een ploeg hem halen als centrale spits met vrijheid, dan kan hij volgens mij ook vrijwel overal slagen, mits er wel genoeg aansluiting en aanvoer is, en hij niet in zijn 1-tje 40 meter van de goal die bal krijgt en men verwacht dat ie er dan wat leuks mee gaat doen.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 08:47:25 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91696616
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:39 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

Ik weet niet of dit wel waar is, wel zag ik in een interview op Ajax tv Lukoki zelf zeggen dat hij z'n excuses aan de Cler had gemaakt na de wedstrijd
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:04:44 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91697358
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:54 schreef Morendo het volgende:
Dost en Van Wolfswinkel lijken mij wel wat. Met Gudjohnsen sla je weer de heilloze weg in van uitgerangeerde ex-topvoetballers, hoewel ditmaal niet een Spanjaard.
Voordeel van Gudjohnsen is wel dat hij 2 erg getalenteerde zonen schijnt te hebben die dan ook bij Ajax komen voetballen. Ze hebben ook al bij de jeugd van Barca gespeeld.

Daarnaast moet je wel een spits hebben die er gelijk staat. Een jonge spits scouten is mooi, maar we hebben wel iemand nodig die per direct doelpunten kan gaan maken. Gudjohnsen heeft bij Barca gespeeld en weet dus ongeveer in welk systeem hij komt te spelen en kan er direct staan.

Van Wolfswinkel is best een leuke speler, maar ik vind dat hij fysieke kracht mist voor de spits positie. Als hij ergens wat meer mag lopen kan hij ruimte creeëren en hoeft hij niet zo fysiek te zijn. Bij Ajax moet je als aanspeelpunt voorin toch een man van je af kunnen houden. Dan is Dost weer beter, maar die heeft mindere voetballende kwaliteiten.
pi_91697619
Sowieso ben ik blij dat er een plan B klaarligt als Suarez vertrekt... dat was in het verleden ook wel eens anders
pi_91697929
EMANUELSON NAAR AC MILAN

door Mike Verweij
MILAAN - Urby Emanuelson (24) zet zijn carrière voort in de Serie A. De linksback verruilt Ajax in principe komende zomer, maar mogelijk nu al voor AC Milan en realiseert daarmee zijn droomtransfer. In Italië tekent de Amsterdammer in het bijzijn van zijn zaakwaarnemers Brian en Giorgio Berkleef een verbintenis voor drie jaar. AC Milan is momenteel met Ajax in overleg om hem per direct los te weken.

Urby Emanuelson (archieffoto)
,,Het liefst wilde ik het seizoen afmaken bij Ajax en kampioen worden, maar zon kans kan ik natuurlijk niet laten lopen, straalde de Ajacied, die blij is dat de club een half jaar voor het aflopen van zijn contract in dat geval nog geld voor hem ontvangt.

,,Ik ben aan een nieuwe uitdaging toe, liet het kind van Ajax zich de laatste tijd veelvuldig ontvallen. De verdediger verhuisde van Amsterdam-Zuidoost naar Hoofddorp en wilde daarom aanvankelijk zijn verbintenis bij Ajax tot medio 2012 verlengen. De directie zou hem in de zomer van 2011 dan voor een goed bedrag kunnen verkopen. Nadat drie gesprekken op niets uitliepen, omdat de Amsterdammers telkens een aanbod voor een langere periode deden, zette Emanuelson de knop om en wilde hij zelfs ondanks een dringend verzoek van Frank de Boer om te blijven niet meer bijtekenen.

Als zoontje van de Surinaamse profvoetballer Errol Emanuelson groeide Urby op met een bal. Na bij SC Voorland zijn eerste stappen op het voetbalveld te hebben gezet, werd hij gevraagd voor Ajax, waar hij de hele jeugdopleiding doorliep en uitblonk door zijn diepgang en techniek. Op 24 februari 2005 maakte hij als achttienjarige zijn debuut voor Ajax 1 in de UEFA Cupwedstrijd tegen Auxerre (3-1). Na afloop nam Ronald Koeman als gevolg van de uitschakeling ontslag als trainer van Ajax.

In de daaropvolgende jaren was Emanuelson onomstreden, al bleek zijn multifunctionaliteit ook een nadeel. Hij werd op alle posities aan de linkerflank ingezet, waardoor hij nooit de vastigheid kreeg waar hij zo naar zocht. Na zijn succes bij Jong Oranje, waarmee hij in 2006 de Europese titel bemachtigde, zette Emanuelson op 16 augustus in en tegen Ierland de stap naar het Nederlands elftal. Tot dusver droeg hij dertien maal het Oranjeshirt.

Met Ajax won hij in 2005, 2006 en 2007 de Johan Cruijff Schaal en in 2006 en 2010 mocht hij de KNVB-beker op zijn erelijst bijschrijven. In Milaan krijgt Emanuelson wellicht dit seizoen nog de kans om een weliswaar Italiaanse landstitel te veroveren. De rood-zwarten draaien de laatste wedstrijden stroef, maar staan na twintig duels nog fier bovenaan. Napoli en Lazio Roma volgen op vier punten en Internazionale en AS Roma hebben zes punten achterstand. Een dezer dagen reist de Ajacied naar Milaan voor de medische keuring en presentatie. Het duel FC Utrecht-Ajax zou hij al missen door een lichte enkelblessure.

Hij zal er lekker gaan verdienen maar zal hij daar goed passen?
pi_91697933
Daley Blind kan zich opmaken voor veel speeltijd nu Urby vertrekt...
pi_91697959
hoppa weer een talentje erbij

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135503

en Emanuelson naar MIlan in de zomer, misschien deze winter zelfs nog. Jammer dat hij vertrekt maar ik gun het hem wel, zuur dat Ajax er niks of weinig aan verdient. Blind volgend seizoen vaste linksback en Boilesen als back up? Zou mooi zijn als dit intern kan worden opgevangen.

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135504
pi_91699952
Emanuelson per direct weg, zo vang Ajax er ook nog wat voor :). Hopen dat Blind laat zien dat hij een goede opvolger is voor urby.

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)er-naar-AC-Milan.htm
pi_91700188
quote:
Ja Manolev en Rosales zouden ook een stunt zijn, alleen heb je er weinig aan.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:12:34 #99
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91700209
Het ga je goed Urby. Gelukkig speel je in Italië zelden in de kou of regen, want dat vond je nooit zo leuk.
pi_91700353
iemand trouwens enig idee hoeveel Milan nu nog voor hem betaald? Ik dacht zal aan een bedrag rond de 750.000-1.000.000.
Goede deal voor Ajax, vervanger is in huis en verdedigend misschien wel beter dan Urby. Aanvallend is blind dan wel weer minder sterk. Ik hoop dat hij een mooi afscheid krijgt in de ArenA, dat heeft een jongen van de club als hij wel verdient lijkt me.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:23:45 #101
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_91700564
Emanuelson....de personificatie van het Ajax van de laatste jaren. Wisselvalligheid troef. Ik ga hem niet missen :W
.
pi_91700768
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef Yankee het volgende:
Emanuelson....de personificatie van het Ajax van de laatste jaren. Wisselvalligheid troef. Ik ga hem niet missen :W
Dat dus... heel soms een tafellaken maar veel vaker een servet!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 12:32:32 #103
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91700819
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef Yankee het volgende:
Absoluut waar. Zijn grote probleem was denk ik dat hij nooit een vaste plek in het elftal had. Co Adriaanse gaf altijd hoog op over zijn kwaliteiten als 'nummer 10' in de jeugd. En dan eindig je als linksback....
pi_91700897
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 12:32 schreef Morendo het volgende:

[..]

Absoluut waar. Zijn grote probleem was denk ik dat hij nooit een vaste plek in het elftal had. Co Adriaanse gaf altijd hoog op over zijn kwaliteiten als 'nummer 10' in de jeugd. En dan eindig je als linksback....
Er werd inderdaad vaak niet eens nagedacht over een mogelijke tactiek bij blessures want ze hadden Emanuelson toch achter de hand.
pi_91701525
Ik ga hem wel een beetje missen :{
Noot noot.
pi_91701926
Ik denk dat we er een betere linksback voor terugkrijgen nu in verdedigend opzicht dus het is wel goed zo
pi_91702120
Krijgt Ajax nou wel geld voor hem dan? Op vi.nl staat dat hij transfervrij is gegaan, maar dat slaat op een zomertransfer lijkt mij.

Is wel beter dat Ajax hem nu laat gaan voor een klein bedrag.
pi_91702260
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:08 schreef Kremers het volgende:
Krijgt Ajax nou wel geld voor hem dan? Op vi.nl staat dat hij transfervrij is gegaan, maar dat slaat op een zomertransfer lijkt mij.

bij het nieuws op de radio zeiden ze dat ajax en Milan nu aan het onderhandelen zijn over een eventuele afkoopsom en vertrek in de winter. Mocht dat op niets uitlopen vertrekt hij gewoon in de zomer
pi_91702977
Heeft ons een paar keer goed geholpen in 'topwedstrijden'. Maar ook vaak gefaald.

Toch, Urby bedankt.
★★★
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:31:47 #110
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_91703156
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft ons een paar keer goed geholpen in 'topwedstrijden'. Maar ook vaak gefaald.

Toch, Urby bedankt.
Dit, perfect samengevat
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:49:00 #111
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91703970
Ik vind hem niet slechter dan Seedorf, puur voetbaltechnisch gezien, zeker niet als je de leeftijden naast elkaar legt (Seedorf was destijds ook erg wisselvallig, veel balverlies, en ik vind Urby een veel betere vrije trap hebben).

Zeer sympathieke gozer ook, en heeft zich ook altijd goed gedragen. Had alleen graag gezien dat hij de minpuntjes in zijn spel toch had bijgeschaafd de laatste jaren, wat niet echt gebeurd is helaas. Op je 19de mag je bepaalde tekortkomingen hebben, zoals te lang aan de bal, te laconiek en slap in de passing, en zwak in de omschakeling... maar als je dat een paar jaar later nog steeds hebt, dan is dat gewoon onnodig en zonde.
pi_91704052
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:49 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind hem niet slechter dan Seedorf, puur voetbaltechnisch gezien, zeker niet als je de leeftijden naast elkaar legt (Seedorf was destijds ook erg wisselvallig, veel balverlies, en ik vind Urby een veel betere vrije trap hebben).

Zeer sympathieke gozer ook, en heeft zich ook altijd goed gedragen. Had alleen graag gezien dat hij de minpuntjes in zijn spel toch had bijgeschaafd de laatste jaren, wat niet echt gebeurd is helaas. Op je 19de mag je bepaalde tekortkomingen hebben, zoals te lang aan de bal, te laconiek en slap in de passing, en zwak in de omschakeling... maar als je dat een paar jaar later nog steeds hebt, dan is dat gewoon onnodig en zonde.
Jij staat ook wel graag in het middelpunt ook he :P
  zaterdag 22 januari 2011 @ 13:53:31 #113
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91704182
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Jij staat ook wel graag in het middelpunt ook he :P
Welnee, maar hij zal ivm positie toch dan gezien worden als de logische vervanger voor Seedorf, en mijn mening, voetbaltechnisch gezien, over Seedorf, is inmiddels wel bekend.

Goede speler, en zeker de laatste jaren sinds hij meer in dienst van anderen speelt is hij een stuk beter dan 8-10 jaar geleden, maar naast zijn prijzenkast ook niet echt bijzonder ofzo...
pi_91704279
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Welnee, maar hij zal ivm positie toch dan gezien worden als de logische vervanger voor Seedorf, en mijn mening, voetbaltechnisch gezien, over Seedorf, is inmiddels wel bekend.

Goede speler, en zeker de laatste jaren sinds hij meer in dienst van anderen speelt is hij een stuk beter dan 8-10 jaar geleden, maar naast zijn prijzenkast ook niet echt bijzonder ofzo...
Ik denk niet dat Emanuelson over het inzicht beschikt om een wedstrijd 90 minuten lang te verdelen. Zelfs als linksback miste hij af en toe de concentratie om zijn man 90 minuten lang in de gaten te houden. Eigenlijk ben ik bang dat zijn rol bij Milan een beetje het zelfde blijft als bij Ajax, namelijk elk gat op links opvullen bij een schorsing/blessure. Maar misschien is hij verstandig geweest en toch aangegeven dat hij zich liever op 1 positie richt.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:02:36 #115
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91704528
In Italië speelt men zelden met buitenspelers. Als linksback komt zijn kracht, opbouwen en aanvallen, waarschijnlijk sterk naar voren en zijn zwakte (verdedigen) minder. Misschien wordt het wel een groot succes en kan hij ook een waardige opvolger worden voor Gio als linksback in het Nederlandse elftal.
pi_91704585
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef Morendo het volgende:
In Italië speelt men zelden met buitenspelers. Als linksback komt zijn kracht, opbouwen en aanvallen, waarschijnlijk sterk naar voren en zijn zwakte (verdedigen) minder. Misschien wordt het wel een groot succes en kan hij ook een waardige opvolger worden voor Gio als linksback in het Nederlandse elftal.
Zou leuk voor hem zijn, want ik heb best respect voor het feit dat hij nooit openlijk heeft gejankt over de manier dat trainers met hem omgingen.
pi_91704995
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef Morendo het volgende:
Precies ja. En dan kan hij dus van daaruit gaan voetballen, en dat kan hij goed. Hij moet alleen eens betere keuzes maken in het veld en zijn concentratie 90 minuten vasthouden. Maar als voetballer kan hij het niveau technisch gezien makkelijk aan.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:48:47 #118
166976 DuvelDuvel
pi_91706810
quote:
Jep, fantastische goal. Net als dat afstandsschot tegen AZ en die volley met links tegen Feyenoord.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 januari 2011 @ 15:06:23 #120
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_91706874
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 13:08 schreef Kremers het volgende:

1.5 miljoen. :)
pi_91706917
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:06 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Tja daar moet je het natuurlijk gelijk voor doen, al ben je nu wel je 2e man op de gehele linkerflank kwijt :P
pi_91706975
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:06 schreef Pino112 het volgende:

[..]

1,7 mln zelfs, volgens het AD. Dat is nog een mooi bedrag voor een half jaartje. Zeker als je nog een linksback in huis hebt.
pi_91707010
Haha pijnlijk voor PSV _O- Afellay voor maar 3 miljoen.
★★★
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 januari 2011 @ 15:12:15 #124
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_91707059
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 15:09 schreef 0634 het volgende:

[..]

1,7 mln zelfs, volgens het AD. Dat is nog een mooi bedrag voor een half jaartje. Zeker als je nog een linksback in huis hebt.
Dat zou ook best kunnen ja, NOS Headlines zei 1.5.
Best veel geld inderdaad, beter dit dan na de zomer niks ontvangen :).
pi_91707429
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat zou ook best kunnen ja, NOS Headlines zei 1.5.
Best veel geld inderdaad, beter dit dan na de zomer niks ontvangen :).
Oh, ik heb het van de NOS niet gevolgd. Het bedrag kan nog iets oplopen tot 2 mln begreep ik.
pi_91707810
Dan doet Ajax het goed ja :) Puur aanvallende spelers als Affelay leveren nu eenmaal meer geld op.
pi_91709023
Frankie heeft Urby nog wel opgenomen in zijn wedstrijdselectie voor morgen..???

De vraag rijst nu.... Leest de Boer geen kranten?
pi_91709393
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:17 schreef 0634 het volgende:
Frankie heeft Urby nog wel opgenomen in zijn wedstrijdselectie voor morgen..???

De vraag rijst nu.... Leest de Boer geen kranten?
Het is nog altijd niet 100% zeker, hij moet ook nog gekeurd worden etc. Dus hij kan morgen gewoon meedoen.
★★★
pi_91710361
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 15:26 schreef 0634 het volgende:

[..]

Oh, ik heb het van de NOS niet gevolgd. Het bedrag kan nog iets oplopen tot 2 mln begreep ik.
2 mln heb ik ook begrepen. Jammer dat hij weggaat, maar hij heeft nooit echt de waardering gehad van de ajax supporters. Hopelijk bewijst hij wat in Milan.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 16:59:09 #130
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_91710585
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:53 schreef Adames het volgende:

[..]

2 mln heb ik ook begrepen. Jammer dat hij weggaat, maar hij heeft nooit echt de waardering gehad van de ajax supporters. Hopelijk bewijst hij wat in Milan.
Tja. Te wisselvallig omdat hij altijd als linksback werd opgesteld dus zal hem niet missen. Maar aanvallend is hij goed.

Overigens kon het geloof ik oplopen tot 2.5 mil als ac milan de scudetto wint
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91713863
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Klopt, dat meldt de NOS in ieder geval.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:22:18 #132
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91714485
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Tja. Te wisselvallig omdat hij altijd als linksback werd opgesteld dus zal hem niet missen. Maar aanvallend is hij goed.

Dankje wel god :D. Oplopen tot 2.5 voor een speler waar we al een vervanger voor hebben :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:24:53 #133
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91714580
Prima deal inderdaad. Een grote strik eromheen en ik breng hem zelf op de Vespa weg.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:26:03 #134
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91714618
Nu nog in spanning afwachten wat er gaat gebeuren met Suarez. En in de zomer waars. V/d Wiel en Vertonghen. Als dat weggaat hebben we wat..60 miljoen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_91714665
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
Nu nog in spanning afwachten wat er gaat gebeuren met Suarez. En in de zomer waars. V/d Wiel en Vertonghen. Als dat weggaat hebben we wat..60 miljoen?
Mmm Vertonghen alleen voor een heel hoog bedrag als het aan mij ligt.
pi_91714682
quote:
Ideale scenario: ze weten Suarez te behouden en ze slijten El-Hamdaoui in Frankrijk. Daar hoop ik nu op :)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:31:02 #137
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91714781
quote:
Als dat weggaat hebben we wat..60 miljoen?
En een zéér verzwakt elftal. Ik mag hopen dat ze een beetje verstandig omspringen met vervangers, dat weet je namelijk nooit bij Ajax.

Overigens denk ik dat ook Steek na dit seizoen wel weg is.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:32:08 #138
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91714816
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:27 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ideale scenario: ze weten Suarez te behouden en ze slijten El-Hamdaoui in Frankrijk. Daar hoop ik nu op :)
Ik ook, maar ik vrees dat het niet gaat gebeuren.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:47:55 #139
189963 nubreektmijnklomp
pi_91715405
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik vrees dat het niet gaat gebeuren.
Ik denk niet dat Suarez weg gaat. Liverpool gaat sowieso niet genoeg betalen. En Tottenham heeft hem nu echt niet nodig..

El ham schijnt 3.5 mil op geboden te zijn door bordeaux. Grappenmakers :'). In een half jaar 1.5 mil verlies terwijl het je topscorer is.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91717397
'Bordeaux laat oogje vallen op El Hamdaoui'
Zaterdag 22 Januari 2011 19:05 | Gratis ¤ 50 euro wedden op jouw club! Delen

De Franse club Bordeaux heeft een oogje laten vallen op Ajacied Mounir El Hamdaoui, dat meldt Elf Voetbal.

De club uit Frankrijk is bereid om 3,5 miljoen euro op tafel te leggen voor de aanvaller. Ajax heeft zelf vijf miljoen betaald voor de spits, maar de Fransen lijken dit nog niet te willen betalen. Toch hebben er al wel gesprekken plaatsgevonden tussen beide clubs.

El Hamdaoui lijkt een vertrek wel te zien zitten. De spits zou zich niet op zijn gemak voelen bij de Amsterdammers.

Eerder deze zaterdag vertrok ook Urby Emanuelson al naar AC Milan en staat Luis Suarez in de belangstelling van Liverpool.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:43:51 #141
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91717815
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Suarez weg gaat. Liverpool gaat sowieso niet genoeg betalen. En Tottenham heeft hem nu echt niet nodig..

El ham schijnt 3.5 mil op geboden te zijn door bordeaux. Grappenmakers :'). In een half jaar 1.5 mil verlies terwijl het je topscorer is.
Tja, Ajax zit natuurlijk wel in een bizar slechte onderhandelingssituatie. Man. City gaat toch ook niet ontvangen voor Adebayor wat ze er ooit voor betaald hebben?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:00:13 #142
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_91718834
:{ ongelooflijk :{
Een ongelooflijk wisselvallige speler, die meer dan terecht nooit onomstreden is geweest in amsterdam, en nog maar een half jaartje onder contract staat, en dan bied een wereldclub hem niet alleen een contract aan, maar ze hebben er nog een nette afkoopsom voor over ook :{
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_91719409
Lees even wat Stam te zeggen heeft. Probleem met Emanuelson is dat hij verdedigend wat zwak is, maar in de Serie A is dat geen probleem omdat ze daar nooit met vleugelspelers spelen. Een directe tegenstander zal hij daar dan ook niet snel tegenkomen.
pi_91720813
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Het is nog altijd niet 100% zeker, hij moet ook nog gekeurd worden etc. Dus hij kan morgen gewoon meedoen.
Okee, maar hij was tegen Feyenoord nog geblesseerd, dan ga je hem nu toch niet laten spelen? Net terug van een blessure en een nieuwe blessure kan de Milan deal om zeep helpen.
pi_91720861
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
:{ ongelooflijk :{
Een ongelooflijk wisselvallige speler, die meer dan terecht nooit onomstreden is geweest in amsterdam, en nog maar een half jaartje onder contract staat, en dan bied een wereldclub hem niet alleen een contract aan, maar ze hebben er nog een nette afkoopsom voor over ook :{
Nooit onomstreden? Het is maar hoe je het bekijkt... al die trainers die hij had stelden hem stuk voor stuk iedere week op.
pi_91721029
1,7miljoen erbij en Daley een basisplaats _O_
pi_91721168
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef Morendo het volgende:

[..]

Tja, Ajax zit natuurlijk wel in een bizar slechte onderhandelingssituatie. Man. City gaat toch ook niet ontvangen voor Adebayor wat ze er ooit voor betaald hebben?
Waarom is de onderhandelingspositie slecht? Hij hoeft niet weg. Laat ze maar bieden of doorzoeken.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:08:59 #148
189963 nubreektmijnklomp
pi_91722408
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef Morendo het volgende:

[..]

Onderhandelingspositie is helemaal niet slecht. Hij is de topscorer van een van de topclubs van nederland. Alleen kan hij hier niet helemaal "aarden". Betekent niet dat we er verlies op moeten maken natuurlijk..
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:15:58 #149
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91722783
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Waarom is de onderhandelingspositie slecht? Hij hoeft niet weg. Laat ze maar bieden of doorzoeken.
In principe is er een volstrekt verziekte verhouding ontstaan tussen Ajax en El Ham en moet hij realistisch gezien wel weg. Omdat de ruzie in de openbaarheid is gevoerd gaat natuurlijk geen club de transfersom bieden die Ajax zelf heeft betaald, omdat het Ajax is die 'verlost' moet worden van een speler. Wanneer je El Ham nu niet verkoopt en hij een half seizoen niet speelt dan is hij volgend seizoen helemaal niets meer waard.

Tenminste, zo denk ik erover. Hij is een mislukking gebleken en de gemaakte kosten kun je wat mij betreft het beste zo snel mogelijk afschrijven.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:25:20 #150
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91723266
Wij verlossen Heerenveen van Dost voor 3 mln. Bordeaux doet hetzelfde voor ons met El Ham voor 3.5 mln. Daar kan iedereen toch wel mee leven?
pi_91723335
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef Morendo het volgende:
Wij verlossen Heerenveen van Dost voor 3 mln. Bordeaux doet hetzelfde voor ons met El Ham voor 3.5 mln. Daar kan iedereen toch wel mee leven?
En dan blijkt Dost mentaal echt zwak te zijn zeker voor een topclub, en dan verkoop je hem voor 1 miljoen?
pi_91723363
quote:
quote:
Nee
pi_91723447
Ik wil El-Hamdaoui ook wel verkopen, maar het is natuurlijk onzinnig om je topschutter van de eerste competitiehelft (ook doelpunten in de CL) voor minder dan je aankoopbedrag te verkopen. Alles boven de 5 miljoen, vind ik prima.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:38:06 #154
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91723917
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

En dan blijkt Dost mentaal echt zwak te zijn zeker voor een topclub, en dan verkoop je hem voor 1 miljoen?
Nee, dan houden we hem aan zijn drie-jarige contract contract á 1 mln euro per jaar. En aan het eind van die drie jaar loopt hij gratis de deur uit. Dat is waar jij dan voor kiest.

Ik zou zeggen: inderdaad, je moet accepteren dat je soms een speler niet met winst of break even kunt verkopen. Het heeft toch absoluut geen zin om El Ham nog langer bij Ajax te houden, of zie jij nog wel perspectief voor hem bij de club?
pi_91724036
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

Nee, dan houden we hem aan zijn drie-jarige contract contract á 1 mln euro per jaar. En aan het eind van die drie jaar loopt hij gratis de deur uit. Dat is waar jij dan voor kiest.

Ik zou zeggen: inderdaad, je moet accepteren dat je soms een speler niet met winst of break even kunt verkopen. Het heeft toch absoluut geen zin om El Ham nog langer bij Ajax te houden, of zie jij nog wel perspectief voor hem bij de club?
Ik zie wel perspectieven om nu al meer dan 3 miljoen te krijgen voor hem. Je kunt al best een mooie mixtape maken met acties van dit seizoen die op zowel eredivisie als CL niveau gemaakt zijn. Wel zal je dan die uren dat hij in buitenspel positie heeft gestaan moeten weg editen :P
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:46:38 #156
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91728096
Op hoeveel procent zit Ajax nu? Laatst zaten ze op 60%, zitten ze nu al op 67,4%?
2000 light years from home
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:48:53 #157
189963 nubreektmijnklomp
pi_91728223
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Merkie het volgende:
Op hoeveel procent zit Ajax nu? Laatst zaten ze op 60%, zitten ze nu al op 67,4%?
Denk rond de 65%. Als we kampioen zijn geworden is het 100% :P

trouwens, Feyenoord :'). Dat we maar met 2-0 wonnen is wel een beetje een schande :(
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91728369
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Merkie het volgende:
Haha :P toegegeven dat is een leuke grap.
  zondag 23 januari 2011 @ 00:57:26 #159
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_91734282
Morgen Utrecht uit. De eerste echte test in mijn ogen.
Ik heb er een redelijk positief gevoel over. Sowieso over zondag. :Y
Ja ja
pi_91734405
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:57 schreef Piebe het volgende:
Morgen Utrecht uit. De eerste echte test in mijn ogen.
Ik heb er een redelijk positief gevoel over. Sowieso over zondag. :Y
Ik zag gister ergens het nieuws dat Silverbauer en Mertens niet mee zouden doen?. Dan groeit mijn vertrouwen wel weer een stuk meer, want ik zit momenteel toch een beetje met de gemiste kansen in mijn maag. :P
  zondag 23 januari 2011 @ 01:10:07 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91734847
als je voor het kampioenschap wil gaan moet er gewoon gewonnen worden, dus daar ga ik dan ook vanuit, dan maar met 0-1
  zondag 23 januari 2011 @ 01:11:12 #162
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_91734883
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik zag gister ergens het nieuws dat Silverbauer en Mertens niet mee zouden doen?. Dan groeit mijn vertrouwen wel weer een stuk meer, want ik zit momenteel toch een beetje met de gemiste kansen in mijn maag. :P
Dat is inderdaad een verbeterpunt(je). In de eredivisie kun je je dit wel eens nog permiteren. Maar als we straks tegen die Russen moeten, in de Uefa Cup (Anderlecht hebben we trouwens ook nog niet gewonnnen), moet elke kans raak zijn.

Anders worden het straks zulke wedstrijden.

Kansenverhouding Ajax - Spartak Moskou 35 tegen 1,5

Uitslag: Ajax - Spartak Moskou 0-2
Ja ja
  zondag 23 januari 2011 @ 01:30:07 #163
189963 nubreektmijnklomp
pi_91735197
Jajajaja! staat over een paar uur de kraker meet utreg alweer voor de deur. Zit er nog iemand in het stadion bij utreg?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91736329
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

laten we maar hopen van niet zeg... jezus dan zorgt ie op z,n laatste nog ff voor puntenverlies
pi_91736392
OMG ik kom net thuis, ik kijk op TT 818 en ik kon een harde lach niet onderdrukken :D
  zondag 23 januari 2011 @ 03:09:44 #166
189963 nubreektmijnklomp
pi_91737182
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef Saekerhett het volgende:
OMG ik kom net thuis, ik kijk op TT 818 en ik kon een harde lach niet onderdrukken :D
Ik heb mezelf ook een uur lang kapot gelachen. En toen vond ik het zielig :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91737543
Spannend straks, hoop dat ze wat scherper zijn als tegen Feyenoord.
pi_91738055
Triest dat Du Chatinier het woord Ajax niet in de mond neemt maar alleen praat over 'die club uit Amsterdam'. Lekker respectloos richting een tegenstander. Zeg dan 'die recordkampioen uit Amsterdam'. Veel respectvoller. :)
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 januari 2011 @ 08:15:00 #169
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91738058
AJAX GAAT ERAAN HAHAHAHAHA
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 januari 2011 @ 08:17:37 #170
80791 crew  Paul
pi_91738061
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 03:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik heb mezelf ook een uur lang kapot gelachen. En toen vond ik het zielig :P
Jullie verdienen het steeds meer om vandaag weer eens te verliezen, altijd maar dat arrogante |:(
pi_91738099
Tjonge jonge, moet je dat op ieder topic droppen?

Wat een droevenis zeg.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 januari 2011 @ 08:48:51 #172
80791 crew  Paul
pi_91738142
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 08:36 schreef 0634 het volgende:
Tjonge jonge, moet je dat op ieder topic droppen?

Wat een droevenis zeg.
B-)
pi_91738212
Nog een paar uurtjes en we krijgen weer een mooie pot voetbal te zien! Gelukkig maar want de winterstop duurde me net een week te lang!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_91738374
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 08:48 schreef Paul het volgende:

[..]

B-)
Ach, ik snap je frustraties ook eigenlijk wel.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 januari 2011 @ 09:25:51 #175
80791 crew  Paul
pi_91738427
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 09:19 schreef 0634 het volgende:

[..]

;( troost me
pi_91738446
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 09:19 schreef 0634 het volgende:

[..]

Ik ook. Alleen de wedstrijd tegen Ajax is belangrijk (want is de grootste en meest succesvolle club van Nederland).
Voor de rest schoppen ze geen deuk in een pakje boter. Staan nu ook alweer (ondanks alle ambitie) in het rechterrijtje.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_91738516
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 09:25 schreef Paul het volgende:

[..]

;( troost me
  zondag 23 januari 2011 @ 10:21:49 #178
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_91738997
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 08:12 schreef 0634 het volgende:
Triest dat Du Chatinier het woord Ajax niet in de mond neemt maar alleen praat over 'die club uit Amsterdam'. Lekker respectloos richting een tegenstander. Zeg dan 'die recordkampioen uit Amsterdam'. Veel respectvoller. :)
Een Utreg-supporter OK. Maar voor een trainer, inderdaad te triest voor worden.
Echt een sneue hond gewoon die Trainer uit de Domstad.
Ja ja
  zondag 23 januari 2011 @ 10:25:36 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_91739047
quote:
Als je Hamlap erin zet weet je tenminste zeker dat hij er nog wat inlegt en dat is zo midden in het seizoen wel belangrijk. Zeker als iemand er gelijk moet staan. Je hebt niet even een oefen campagne om rustig wat spelers uit te proberen.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 januari 2011 @ 10:57:49 #180
80791 crew  Paul
pi_91739550
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 09:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ik ook. Alleen de wedstrijd tegen Ajax is belangrijk (want is de grootste en meest succesvolle club van Nederland).
Voor de rest schoppen ze geen deuk in een pakje boter. Staan nu ook alweer (ondanks alle ambitie) in het rechterrijtje.
O+
pi_91739876
quote:
Op zondag 23 januari 2011 10:57 schreef Paul het volgende:

[..]

O+
vanmiddag lachen we paul uit :)
  zondag 23 januari 2011 @ 11:22:37 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91740147
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

niet alleen vanmiddag ;)
pi_91740218
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Waarom wachten?

Die gemaakte haat tegen Ajax is altijd een beetje vreemd. Van PSV en Feyenoord snap ik het. Van huisuit de grote concurrenten. Utrecht is never nooit een concurrent geweest. Die club boeit mij dan ook niet, en met mij vele Ajacieden. Maar andersom blijkbaar wel. Ik snap dat nooit zo.
pi_91740842
Enige reden waarom Utrecht mij boeit is omdat de uitwedstrijd tegen Utrecht altijd een lastige blijkt voor Ajax. Wat ze de rest van het seizoen doen interesseert me geen bal.

En Rodney Sneijder neemt de plaats in van Emanuelson in op het wedstrijdformulier. Mij benieuwen of hij ook echt speeltijd gaat krijgen.
  zondag 23 januari 2011 @ 12:20:01 #185
189963 nubreektmijnklomp
pi_91742311
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

niet alleen vanmiddag ;)
Iedereen lacht Paul altijd uit, maar dat heeft niks met voetbal te maken :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 23 januari 2011 @ 13:00:06 #186
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_91744053
Wat een ramp!
AFCA CBS
pi_91744097
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Tilboy het volgende:
Wat een ramp!
Het geen raad weten bij fysieke tegenstanders heeft De Boer er nog niet uitgekregen idd.
pi_91744161
Je kan wel 100x de trainer wisselen, ajax blijft een matige ploeg.
  zondag 23 januari 2011 @ 13:06:57 #189
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91744425
Ajax is nu weer terug op 43,2% ;( .
  zondag 23 januari 2011 @ 13:07:53 #190
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91744475
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef Merkie het volgende:
:D

zoiets ja
pi_91744718
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef Dreassic het volgende:
Je kan wel 100x de trainer wisselen, ajax blijft een matige ploeg.
Vooral als je een klein beetje druk gaat zetten, dan zakt het ineens in elkaar als een plumpudding ;(
pi_91744729
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef Merkie het volgende:
30% beetje het oude Jol-niveau weer.
pi_91745054
Tja, dit is gewoon afgetroefd worden door een ploeg die er wél zin in heeft...
  zondag 23 januari 2011 @ 13:21:28 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91745136
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:19 schreef 0634 het volgende:
Tja, dit is gewoon afgetroefd worden door een ploeg die er wél zin in heeft...
ik vind ook Ajax wel hard werken hoor alleen er gaat niets goed
  zondag 23 januari 2011 @ 13:21:48 #195
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_91745158
Ze zetten zelf amper druk , iets wat ze tegen Feijenoord wel deden. Ben benieuwd of ze wakker geschud worden in de rust.
Ik ben inmiddels overleden
pi_91745194
komt nog wel goed jongens, cvitanich gaat deze wedstrijd voor ons winnen(je moet toch blijven hopen:S)
pi_91745370
Echt, wat is van der Wiel aan het doen... Wordt compleet weggespeeld. En het is dat Demouge zijn kansen mist, het had zo meer kunnen zijn dan 2-0 rust.
pi_91745455
Het is nu wachten tot weer iemand tegen een traditionele rode kaart aan gaat lopen :')
pi_91745601
Zo zie je maar dat jong Ajax echt veel te weinig body heeft. Men moet gewoon hopen dat of Suarez, of El Hamlap, of beide weggaan en Ajax een nieuwe spits kan aanschaffen. Met Siem alleen heb je te weinig creativiteit. Je hebt echt een killer nodig.

Ik zie ze dit ook niet meer winnen. Als Hamlap en Suarez speelden konden ze hier beter uitkomen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_91745661
ach de vorige keer verloor Ajax ook bij Utrecht en won daarna ongeveer alles, kan maar zo weeer gebeuren..
pi_91745689
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vind ook Ajax wel hard werken hoor alleen er gaat niets goed
Het is niet dat ze niet hun best doen maar als Ajax de bal heeft is utrecht feller dan andersom. Maar natuurlijk is het zo dat Ajax ook weinig goed doet met de bal, daar niet van.
  zondag 23 januari 2011 @ 13:34:53 #202
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91745749
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zie ze dit ook niet meer winnen. Als Hamlap en Suarez speelden konden ze hier beter uitkomen.
Dan had je weer 4-4-2 'alle ballen naar de twee spitsen rammen' gespeeld. Alsjeblieft niet zeg. Een nieuwe spits, type die de bal vast kan houden en kan kaatsen, is overigens wel gewenst. En van Ebecilio moet ik het nog maar zien.
pi_91745815
Tja als je zo met je kansen omgaat... :W

Kut Sulejmani :r
pi_91745822
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:32 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
ach de vorige keer verloor Ajax ook bij Utrecht en won daarna ongeveer alles, kan maar zo weeer gebeuren..
  zondag 23 januari 2011 @ 13:39:39 #205
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91745976
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:36 schreef Saekerhett het volgende:
Tja als je zo met je kansen omgaat... :W

Kut Sulejmani :r
Volgens mij is de Sulejmani van Heerenveen twee jaar geleden bij een auto-ongeluk om het leven gekomen en voetbalt zijn tweelingbroer nu voor ons.
  zondag 23 januari 2011 @ 13:49:09 #206
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_91746398
Hee wat is dat nou? 60e minuut, 2-0 achter, en nog niemand die zegt "zwaai maar naar die derde ster". Of komt dat nog?
Look behind you! It's your ass!
  zondag 23 januari 2011 @ 13:49:14 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91746405
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:39 schreef Morendo het volgende:

[..]

Volgens mij is de Sulejmani van Heerenveen twee jaar geleden bij een auto-ongeluk om het leven gekomen en voetbalt zijn tweelingbroer nu voor ons.
Dat zou het wel verklaren ja
  zondag 23 januari 2011 @ 13:59:43 #208
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_91746950
Hey we staan 2-0 achter, zullen we 's met z'n tweetjes aanvallen?

Wat is dit nou voor pot vandaag zeg.
AFC AJAX
  zondag 23 januari 2011 @ 14:07:05 #209
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_91747315
best wel droevig dit...... :'(
.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:08:01 #210
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_91747364
Het is weer twaalf-uur-dertig-uit. Er zijn een aantal jongens ("ik ga nú naar huis, echt! Ik moet nu echt weg meisje...") iets te laat de club uitgerold, en dan krijg je dit soort taferelen...

Andere verklaring: de verwachtingen zijn binnen een maand van parkeerdek-1-laag naar torenhoog gestegen. En Urby mist natuurlijk...
Look behind you! It's your ass!
pi_91747585
Tijd dat Frank de Boer opstapt lijkt me.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:13:57 #212
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_91747691
Op zich logisch dat Utrecht wint, Ajax zit pas op 60%. :N
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 23 januari 2011 @ 14:15:14 #213
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_91747755
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:07 schreef Yankee het volgende:
best wel droevig dit...... :'(
Ik had het verlies in de Galgenwaard al ruim van tevoren ingecalculeerd, ik zit er niet mee...
pi_91747787
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het is weer twaalf-uur-dertig-uit. Er zijn een aantal jongens ("ik ga nú naar huis, echt! Ik moet nu echt weg meisje...") iets te laat de club uitgerold, en dan krijg je dit soort taferelen...

Andere verklaring: de verwachtingen zijn binnen een maand van parkeerdek-1-laag naar torenhoog gestegen. En Urby mist natuurlijk...
Utrecht-uit kun je verliezen. Bovendien is het wel erg optimistisch dat de zwakheden van Ajax onder Van Basten en onder Jol, na twee weken ineens uit de wereld zijn.

Het is alleen raar dat de meeste Ajax-spelers wederom overrompeld lijken te zijn door de wedstrijdinstelling van Utrecht :')
pi_91747816
Kansloos, kansloos, kansloos. Op alle fronten afgetroefd.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:16:31 #216
111382 Ofyles2
pi_91747818
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Urquhart het volgende:
Het is alleen raar dat de meeste Ajax-spelers wederom overrompeld lijken te zijn door de wedstrijdinstelling van Utrecht :')
Vind ik helemaal niet raar, Ajax mist de durf van FC Utrecht.
pi_91747974
Wat een prutsers....

Oh jah en cvitanich :')
pi_91748068
Cvitanich, zelden zo'n ongemotiveerde invalbeurt gezien.
pi_91748076
Van Der Wiel en De Zeeuw mogen trouwens per direct opsodemieteren...het toonbeeld van wisselvalligheid en lanterfant-instelling van dit Ajax van de afgelopen jaren. De anderen waren ook niet best, maar zij spannen de kroon.
pi_91748110
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Van Der Wiel en De Zeeuw mogen trouwens per direct opsodemieteren...het toonbeeld van wisselvalligheid en lanterfant-instelling van dit Ajax van de afgelopen jaren. De anderen waren ook niet best, maar zij spannen de kroon.
Mee eens, wat een ongemotiveerde zoutzakken :r
  zondag 23 januari 2011 @ 14:22:26 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91748114
quote:
Je zou van hen verwachten dat ze meer laten zien, ben ik met je eens, beiden na het WK geen behoorlijke wedstrijd gespeeld
  zondag 23 januari 2011 @ 14:22:27 #222
189963 nubreektmijnklomp
pi_91748115
Utrecht uit kan je verliezen ja. Maar niet op zo'n schandalige manier...
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 23 januari 2011 @ 14:23:40 #223
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_91748167
Frank de Boer laat ons het oude Ajax zien van een jaar geleden. haha

Nee dit ligt niet aan de trainer maar aan de instelling van de spelers!
AFCA CBS
  zondag 23 januari 2011 @ 14:23:52 #224
111382 Ofyles2
pi_91748175
quote:
De Zeeuw: chef balverlies.

Daarvoor hoef je niet elke week NuSport te lezen... _O-
  zondag 23 januari 2011 @ 14:24:15 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91748193
Ik heb nu weer spijt van mijn keuze 13 jaar geleden. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_91748195
Enoh, ook zo'n drama zeg. Veroverde wel eens de bal, maar leverde hem vol overtuiging ook steevast weer in. Dan doet Strootman het toch een stuk beter.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:24:33 #227
105356 psv01
-----040-----
pi_91748208
Mooie wedstrijd jongens.

Bedankt *O*
  zondag 23 januari 2011 @ 14:24:36 #228
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91748212
V/d Wiel faalt ook. Ik ben het zat, ik heb een mes, hierbij mijn afscheid. :W
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 23 januari 2011 @ 14:24:50 #229
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91748218
We kwamen echt op alle fronten tekort, Siem als spits is het gewoon niet. Maar ik vond Utrecht ook wel heel goed.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:24:53 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91748220
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:24 schreef psv01 het volgende:
Mooie wedstrijd jongens.

Bedankt *O*
We hebben weer een troll! :D
C'est la vie
pi_91748224
Godverdomme wat een kankerzooi.
pi_91748230
Nou Frank, terug naar de tekentafel zal ik zeggen.

Loopt er nog een rechtsback en verdedigende middenvelder rond in het 2e?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_91748256
Utrecht speelde goed ja, die hebben iig wel de juiste instelling.
Wat heb ik me lopen storen aan het feit dat elke aanval in de opbouw al vast liep op Sulejmani en Eriksen.
Prutsers. :N
  zondag 23 januari 2011 @ 14:26:36 #234
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91748286
Sulejmani moet echt minder naar binnen :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 23 januari 2011 @ 14:26:55 #235
189963 nubreektmijnklomp
pi_91748297
De aanval was inderdaad dramatisch. Steeds maar 2 mensen voor. De jong was ook weer dramatisch.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91748305
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:24 schreef heloef het volgende:

[..]

We hebben weer een troll! :D
Ach leedvermaak... boeien.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:28:14 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91748350
Ik heb nu zin om al het bier wat in de koelkast ligt op te drinken. :')

Ik heb ook zin om te janken nu, waarom hou ik toch van Ajax. ;(
C'est la vie
pi_91748356
Leuk al die eigen jeugd.. maar je schiet er weinig mee op als ze kwaliteit tekort komen.

Hopelijk vertrekken er nog wat spelers (Suarez/Hamlap) waardoor er geld beschikbaar komt om meerdere linies te versterken. Het middenveld is bijv. ook om te janken. De Zeeuw is zo'n momenten voetballer en laat het in dit soort wedstrijden altijd afweten. Spelers halen die er meteen staan, fysiek en mentaal wat waard zijn en leiding kunnen geven aan alle jonkies. Met alleen maar jochies win je geen wedstrijden, laat staan dat je kampioen kunt worden.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:28:40 #239
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91748375
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
Nou Frank, terug naar de tekentafel zal ik zeggen.

Loopt er nog een rechtsback en verdedigende middenvelder rond in het 2e?
Wat een gelul. Greg is een prima rechtsback. Wel meer spelers zullen een lastige wedstrijd hebben tegen Mertens.

Wat De Zeeuw vandaag presteerde vind ik, ook gezien zijn leeftijd, stukken ernstiger.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:29:20 #240
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91748408
Het is gewoon moeilijk voetballen als je binnen een minuut 2 goals om je oren krijgt, als je dan zo weinig scorend vermogen hebt weet je dat je die achterstand nooit goed gaat maken.
pi_91748416
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat een gelul. Greg is een prima rechtsback. Wel meer spelers zullen een lastige wedstrijd hebben tegen Mertens.

Wat De Zeeuw vandaag presteerde vind ik, ook gezien zijn leeftijd, stukken ernstiger.
De Zeeuw deed enorm zijn best om de bal maar niet ingespeeld te krijgen.
  Forum Admin zondag 23 januari 2011 @ 14:29:54 #242
35723 crew  GGMM
pi_91748432
Laatste competitiewedstrijd zonder Suarez, hopelijk, wat een ramp was het vandaag zeg, godverdomme.
Van der Wiel, Sulejmani, Blind, ongelooflijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:29:59 #243
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91748434
NERDRAGEEEEEEEEEE WRAAAAAAAAAAAAAGHU @%(^&* @(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_91748438
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef 16meter het volgende:
Leuk al die eigen jeugd.. maar je schiet er weinig mee op als ze kwaliteit tekort komen.

Dit Ajax is fysiek trouwens ook wel armoedig...
Dat is sowieso al jaren het probleem.
pi_91748445
Wat een flut instelling zeg! De Zeeuw en vd Wiel hadden gewoon geen zin ofzo en die invalburt van Cvitanich was helemaal genant!
pi_91748448
quote:

Dit Ajax is fysiek trouwens ook wel armoedig...
Ja, Utrecht was fysiek veel sterker dan Ajax :(
pi_91748486
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef hannoes het volgende:
Wat een flut instelling zeg! De Zeeuw en vd Wiel hadden gewoon geen zin ofzo en die invalburt van Cvitanich was helemaal genant!
Van Der Wiel loopt sinds het WK al met zijn hoofd in Munchen of Manchester :')
pi_91748498
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef hamburgerjongen het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg. Barcelona laat zien dat het ook zonder fysieke spelers een wereldelftal kan vormen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 23 januari 2011 @ 14:31:26 #249
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91748506
quote:
Eriksen heeft het, daar ben ik van overtuigd. Van Ozbiliz, Ebecilio en Blind moet dat nog blijken. Fysiek kwamen we inderdaad wel iets tekort. En we missen een centrumspits.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:32:07 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91748533
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg. Barcelona laat zien dat het ook zonder fysieke spelers een wereldelftal kan vormen.
Dan moet je wel kwaliteit hebben en om nou te zeggen dat Ajax daar (vooral op het middenveld) een overvloed aan heeft...
C'est la vie
  Forum Admin zondag 23 januari 2011 @ 14:32:36 #251
35723 crew  GGMM
pi_91748562
quote:

[..]

Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:32:55 #252
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91748573
Bah, mes is bot :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 23 januari 2011 @ 14:32:59 #253
189963 nubreektmijnklomp
pi_91748578
Mensen die alles met Barcelona vergelijken. Flikker toch op zeg, dat is de ene uitzondering op de regel met de beste spelers ter wereld. Daar moet je Ajax niet mee vergelijken.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 23 januari 2011 @ 14:33:24 #254
189963 nubreektmijnklomp
pi_91748592
Ik weet niet wat beter is, gelijkspel, groningen winst of twente winst.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91748598
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mensen die alles met Barcelona vergelijken. Flikker toch op zeg, dat is de ene uitzondering op de regel met de beste spelers ter wereld. Daar moet je Ajax niet mee vergelijken.
Nee ok, dat is waar :)
pi_91748607
quote:

[..]

Precies... Iniesta, Messi, Xavi.. prima te vergelijken met Demy de Zeeuw, Siem de Jong en Eyong Enoh.

Wat zij kunnen, kan Ajax ook. :')
  zondag 23 januari 2011 @ 14:34:03 #257
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91748616
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Twente iig niet winnen :'). Gelijkspel is op de korte termijn beter, winst voor Groningen op de lange termijn.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 23 januari 2011 @ 14:34:08 #258
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91748621
quote:
Sowieso geen winst voor Twente wat mij betreft.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:34:17 #259
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_91748629
Kan gebeuren. Het was een terechte overwinning van Utrecht. Ik zeg, uithuilen en lekker voorruit kijken.
Jeffster! _O_
pi_91748630
quote:
Groningen winst. Ze laten het toch op een gegeven moment wel liggen. Twente heeft een kwalitatief betere elftal.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:34:40 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91748646
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
zo goed was Utrecht niet, het zat ze gewoon lekker mee qua scoreverloop en Ajax heeft dan niet het vermogen zo'n achterstand goed te maken
pi_91748649
Winst voor Groningen natuurlijk.. wtf zou er goed zijn aan een gelijkspel? Groningen haakt binnen nu en een paar wedstrijden toch af.
pi_91748700
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef hamburgerjongen het volgende:

[..]

Dat is toch niet raar? Ik bedoel, Ajax heeft geen fysieke beer. Je hebt met Hamlap en Suarez 2 enorme creatieve spelers die fysieke tegenstanders helemaal gek kunnen maken. Maar zonder die 2 heb je niet heel veel. De Zeeuw is in die zin echt een watje, en spelers als Enoh en Lindgren zijn te verdedigend. Die hebben een creatieve dirigent nodig a la Suarez.

En met Siem heb je natuurlijk veel te weinig vuurkracht in de voorste linie. Dit Ajax gaat nog wel veel meer punten verspelen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 23 januari 2011 @ 14:36:03 #264
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91748712
VVV winst, gelijkspel of PSV winst?

Ik zou het wel leuk vinden wanneer VVV boven Feyenoord uitkwam.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:36:04 #265
189963 nubreektmijnklomp
pi_91748713
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:34 schreef 16meter het volgende:
Winst voor Groningen natuurlijk.. wtf zou er goed zijn aan een gelijkspel? Groningen haakt binnen nu en een paar wedstrijden toch af.
Anders staan we ook nog eens onder groningen.

Al die reacties op voetbalzone ook. Met hun gezeur dat ajax met deze selectie eigenlijk gewoon een middenmoter is. Ze hebben gewoon hun draai nog niet helemaal gevonden :(
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 23 januari 2011 @ 14:36:47 #266
189963 nubreektmijnklomp
pi_91748744
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Morendo het volgende:

Waarom zou je VVV willen laten verliezen van PSV? Die komen niet boven ons ineens als ze winnen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91748746
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Morendo het volgende:

Wat denk je zelf? PSV standaard op verlies natuurlijk!
  zondag 23 januari 2011 @ 14:37:09 #268
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91748765
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Je hebt met Hamlap en Suarez 2 enorme creatieve spelers die fysieke tegenstanders helemaal gek kunnen maken. Maar zonder die 2 heb je niet heel veel.
Heb jij eigenlijk wel de wedstijden gezien onder Jol?
  zondag 23 januari 2011 @ 14:37:44 #269
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91748793
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? PSV standaard op verlies natuurlijk!
Voor welke club ben je eigenlijk. Je was geen Ajax supporter meer, wat dan wel :{?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_91748819
Zo weer 1 van de typische Ajax wedstrijden in het jaar gehad. Iedereen optimistisch met Frankie, we worden kampioen. Om vervolgens weer te verliezen, en we weten direct weer waar Ajax staat.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:38:56 #271
189963 nubreektmijnklomp
pi_91748846
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Voor welke club ben je eigenlijk. Je was geen Ajax supporter meer, wat dan wel :{?
Barcelona geloof ik.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91748851
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Is dat zo belangrijk voor jou dan?
  zondag 23 januari 2011 @ 14:39:32 #273
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91748874
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Is dat zo belangrijk voor jou dan?
Ja .
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 23 januari 2011 @ 14:39:36 #274
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91748877
Ik ga mijn verdriet weg drinken.
C'est la vie
pi_91748891
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Al die reacties op voetbalzone ook. Met hun gezeur dat ajax met deze selectie eigenlijk gewoon een middenmoter is. Ze hebben gewoon hun draai nog niet helemaal gevonden :(
Qua individuele kwaliteit is Ajax niks beter dan Twente of PSV in ieder geval. Droevige constatering, dat wel.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:40:08 #276
189963 nubreektmijnklomp
pi_91748898
Je wordt toch zo depressief van het feit dat je compleet word weg gespeelt door godverdomme een ploeg uit het rechterrijtje...
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91748905
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
Ik ga mijn verdriet weg drinken.
Dat heb je nu al 6x gezegd :')
  zondag 23 januari 2011 @ 14:40:33 #278
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91748916
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je wordt toch zo depressief van het feit dat je compleet word weg gespeelt door godverdomme een ploeg uit het rechterrijtje...
Ik word depri dat we weer een seizoen moeten wachten voor die derde :(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 23 januari 2011 @ 14:40:40 #279
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_91748918
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zoveel verdriet heeft hij.
AFCA CBS
pi_91748921
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:39 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja .
Dat is mooi voor je w/
  zondag 23 januari 2011 @ 14:40:56 #281
189963 nubreektmijnklomp
pi_91748930
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:39 schreef 16meter het volgende:

[..]

Qua individuele kwaliteit is Ajax niks beter dan Twente of PSV in ieder geval. Droevige constatering, dat wel.
Nee oké, maar de gemiddelde leeftijd ligt daar ook 5 jaar onder of zo.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91748937
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Met de wedstrijdselectie tegen FC Utrecht ben je gewoon veel minder dan Twente en PSV, triest maar waar.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:41:07 #283
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91748938
quote:

[..]

Zoveel heeft hij al op.
quote:

[..]

Dat is mooi voor je w/
:(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 23 januari 2011 @ 14:41:25 #284
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_91748949
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik word depri dat we weer een seizoen moeten wachten voor die derde :(
Ik blijf vertrouwen houden en onze club steunen! Dit seizoen pakt Frankie de derde ster, voor Ajax, voor ONS!
AFCA CBS
pi_91748957
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Nee oké, maar de gemiddelde leeftijd ligt daar ook 5 jaar onder of zo.
Dat is waar, ja. Aan de technische staf om daar iets aan te doen.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:42:41 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91749011
En PSV staat 0-1 voor.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:42:42 #287
189963 nubreektmijnklomp
pi_91749013
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:41 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Met de wedstrijdselectie tegen FC Utrecht ben je gewoon veel minder dan Twente en PSV, triest maar waar.
Normaal gesproken niet eens. Als de Zeeuw en VD Wiel gewoon op hun niveau spelen. Maar iedereen had een totale off-day of zo. Totaal geen druk gezet.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91749049
Laat Ajax in de zomer eens wat doen aan het middenveld... Stel prutsers.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:43:37 #289
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91749065
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Normaal gesproken niet eens. Als de Zeeuw en VD Wiel gewoon op hun niveau spelen. Maar iedereen had e
en totale off-day of zo. Totaal geen druk gezet.
De spelers missen wat liefde van hun vrouw/vriendin.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 23 januari 2011 @ 14:43:44 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91749070
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:41 schreef 16meter het volgende:

[..]

Dat is waar, ja. Aan de technische staf om daar iets aan te doen.
Individueel zullen ze niet veel beter worden, als dat er nu niet in zit komt het ook niet, als team kan het wel een stuk beter
  zondag 23 januari 2011 @ 14:44:26 #291
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_91749112
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_91749238
quote:
15s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef Morendo het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk wel de wedstijden gezien onder Jol?
Ja, met name de 2e helft van vorig seizoen. Waar spelers zoals Siem & Eriksen met name goed speelden door Pantelic & Suarez. Dat werd na de zomer wel anders .. Haal die 2 weg en Siem en Eriksen raken geen pepernoot.

En spelers zoals Sulejmani raken al continu geen pepernoot. Ook jammer dat hij destijds niet verhuurd kon worden aan Engeland.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:46:52 #293
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91749260
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:43 schreef Kremers het volgende:
Laat Ajax in de zomer eens wat doen aan het middenveld... Stel prutsers.
Het grootste probleem van dit Ajax ligt voorin.
pi_91749335
:{
  zondag 23 januari 2011 @ 14:49:57 #295
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91749423
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja, met name de 2e helft van vorig seizoen. Waar spelers zoals Siem & Eriksen met name goed speelden door Pantelic & Suarez. Dat werd na de zomer wel anders .. Haal die 2 weg en Siem en Eriksen raken geen pepernoot.

En spelers zoals Sulejmani raken al continu geen pepernoot. Ook jammer dat hij destijds niet verhuurd kon worden aan Engeland.
Ajax speelde de tweede competitiehelft inderdaad goed. De sleutel tot dat succes lag bij de balvaste, kaatsende Pantelic. Hem vervangen door El Hamdaoui, een 4-4-2 spits die alleen voor eigen succes gaat is gewoon een fout gebleken.
pi_91749529
Cvitanich heeft dus nog niet eens een kwartier op het veld gestaan voor hij weer werd gewisseld?
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_91749539
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:43 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De spelers missen wat liefde van hun vrouw/vriendin.
Wiel is een rechtsback die zal het verschil nooit maken. Bij de Zeeuw komt het er meestal niet uit, dus wat blijft er dan nog over? Geen Suarez en Mounir die er totaal geen zin aan heeft bij Ajax.
  Forum Admin zondag 23 januari 2011 @ 14:53:59 #298
35723 crew  GGMM
pi_91749650
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef Harlon het volgende:
Cvitanich heeft dus nog niet eens een kwartier op het veld gestaan voor hij weer werd gewisseld?
En had rood moeten krijgen in dat kwartier. Net als vertongen trouwens.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:55:50 #299
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91749738
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

En had rood moeten krijgen in dat kwartier. Net als vertongen trouwens.
Özbiliz ook, bij die charge op Mertens vlak voor tijd.
  zondag 23 januari 2011 @ 15:01:58 #300
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_91750147
Ik zou zeggen; haal Marko terug! Dat was de samen met Luis vorig seizoen het succes achter Ajax!
AFCA CBS
pi_91750252
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:01 schreef Tilboy het volgende:
Ik zou zeggen; haal Marko terug! Dat was de samen met Luis vorig seizoen het succes achter Ajax!
Ik zou zeggen dat het tijd word voor Van der Boog om de handdoek in de ring te gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')