ik denk het wel, vertrok hij naar twente en werd de nieuwe Elia.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:16 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=135352
Ajax om tafel met doorgebroken Ebecilio en Özbiliz en duo van beloften
Vrijdag, 21 januari 2011 om 07:30
Ajax wil langer door met Lorenzo Ebecilio. De vleugelaanvaller, die onder Frank de Boer doorbrak in het eerste elftal en woensdagavond nog een basisplaats had in de Klassieker met Feyenoord, kreeg in een gesprek met Danny Blind te horen dat Ajax zijn contract wil verlengen. We hebben de intentie uitgesproken om langdurig met hem door te gaan, zei Blind.
De negentienjarige Ebecilio beschikt over een aflopende verbintenis en deed vooralsnog mee in de wedstrijden tegen Vitesse, AZ en Feyenoord. Komende week proberen we de interesse gestalte te geven met een verbintenis tot de zomer van 2015, legde Blind uit in De Telegraaf. Ook Jong Ajax-spelers Geoffrey Castillion (19) en Lorenzo Burnet (20) kunnen langer blijven.
Tot slot werd Aras Özbiliz beloond voor zijn stormachtige ontwikkeling. De vleugelaanvaller (die evenals Ebecilio onder De Boer doorbrak in het Amsterdamse vlaggenschip) heeft weliswaar nog een contract tot medio 2012, maar Ajax wil dat openbreken en opwaarderen. Dat heeft hij in onze ogen verdiend, aldus Blind
lijkt me logisch en goed nieuws, vraag me af of jongens als ebecillio onder Jol gewoon hadden kunnen vertrekken...
Ik las 29 Miljoen voor Suarez.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat we vandaag transfernieuws krijgen en er een schip geld de Arena in komt drijven
Valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:16 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
utrecht speelt zonder mulenga en van wolfswinkel, toch wel een flinke aderlating voor Utrecht. Nu zal het grootste gevaar van Mertens moeten komen. Zo stijgen de kansen van Ajax toch wel flink
Ik hoop het, maar er wordt nu te veel gezeurd. Steeds maar meer vragen waardoor Liverpool eerder zal afhaken dan een contract aan zal gaan bieden. Ajax moet gewoon elk aanbod boven de 18-20miljoen accepteren en niet zo lopen zeuren over meer. Zo'n aderlating is het ook weer niet als Suarez vertrekt dus er krampachtig aan vast blijven houden schiet je ook niks mee op zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat we vandaag transfernieuws krijgen en er een schip geld de Arena in komt drijven
quote:Ajax hengelt naar Dost van Heerenveen
HEERENVEEN - Bas Dost verruilt SC Heerenveen mogelijk voor Ajax. De Amsterdammers hebben serieuze belangstelling voor de 21-jarige spits, die niet gelukkig is in Friesland en heeft aangegeven dat hij in deze transferperiode naar een andere club wil.
Dat meldt het AD.
De interesse van Ajax voor Dost is niet nieuw. Afgelopen zomer wilde trainer Martin Jol hem al naar de Arena halen. De spits was toen te duur. In Heerenveen is Dost echter op de bank beland. Trainer Ron Jans, met wie hij een uiterst moeizame relatie heeft, geeft ook vanavond tegen ADO Den Haag de voorkeur aan Viktor Elm.
De clubleiding van de Friezen zat deze week om de tafel met de zaakwaarnemers van de 21-jarige Dost, die niet alleen meer wordt begeleid door Henk Nienhuis maar ook door Rob Jansen. Zij willen dat er een oplossing komt voor de situatie. Simpel gezegd: Dost moet spelen, is het niet in Heerenveen dan maar elders.
Voor minder dan drie miljoen, het bedrag dat Heerenveen voor hem betaalde, gaat Dost de deur echter niet uit. ,,Daar hoef je geen economie voor gestudeerd te hebben", zegt directeur Robert Veenstra. ,,Bas hoeft van ons niet weg. Maar als een speler niet gelukkig is, moet je hem niet koste wat kost willen houden."
De Boer ziet El Ham niet als de ideale spits, die moet focussen op links voor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat we op dit moment met "gewoon een goeie" spits een eind komen. Kansen zat. Met een echte spits was het woensdag 6-0 geworden.
Dost, ik ken hem niet zo goed, maar als BakLap niet meer wil spelen is het wel ok denk ik.
Ik hoop stiekem nog op een vertrek van El-Ham deze periode.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De Boer ziet El Ham niet als de ideale spits, die moet focussen op links voor.
Ik zie El Ham niet als een speler voor Ajax meer, maar goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De Boer ziet El Ham niet als de ideale spits, die moet focussen op links voor.
Tja niemand gaat er 5 miljoen voor neerleggen denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem nog op een vertrek van El-Ham deze periode.
Het lijkt mij ook een jongen die je prima kan gebruiken in de Nederlandse competitie, bovendien ook een aanvaller die gewend is aan buitenspelers. Natuurlijk is het altijd afwachten of hij de druk bij Ajax aan kan. Maar voor een huurconstructie, of een klein bedrag zou ik de gok wel willen wagen.quote:
Op youtube staan dan ook vaak alleen de goede dingen...quote:
quote:El Hamdaoui nog niet inzetbaar
Mounir El Hamdaoui is hersteld van zijn griep. De aanvaller heeft echter nog wel te veel last van zijn kniepees om mee te trainen met de groep.
El Hamdaoui werkte vrijdag apart een training af. Door zijn kwetsuur ontbreekt de spits ook zondag nog tegen FC Utrecht.
Ook Urby Emanuelson trainde apart van de groep. Het is nog niet duidelijk of hij zondag kan spelen.
jep alleen met een iets beter scorend vermogen(de jong scoorde een seizoenshelft extreem, dost altijd gmiddeld tot goed). Voor 3 miljoen een goede optie voor meer is het zonde van het geld.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is Dost niet een zelfde soort speler als De Jong?
Hmm, inkomsten CL-leaugue?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dacht dat we 22 miljoen verlies hadden vorig seizoen. Hoe kunnen we dan ineens spelers komen terwijl er nog niemand weg is.
Suarez lijkt zo goed als weg te zijn, en het kan geen kwaad alvast te informeren/kijken naar vervangers.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dacht dat we 22 miljoen verlies hadden vorig seizoen. Hoe kunnen we dan ineens spelers komen terwijl er nog niemand weg is.
kadlec werd ook gelinkt aan Ajax, al kent iedereen in Nederland hem alleen van Football Manager. En ik heb dan ook geen idee of het echt zo'n groot talent is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef andre347 het volgende:
Gudjohnsen of Dost. Dat lijkt me niet een moeilijke keuze.
Nou, het helpt natuurlijk wel, want die 2 waren in de eerste pot een plaag voor Ajax. Maar goed, het blijft een zware pot. We zullen wel zien. Belangrijk om punten te pakken zeker nu volgende week PSV en Twente tegen elkaar mogen.quote:
Inderdaad,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef andre347 het volgende:
quote:PSV wil Eidur Gudjohnsen vastleggen als spits voor de tweede seizoenshelft. De IJslander ziet een terugkeer naar de eredivisie, waar hij eerder voor de Eindhovenaren in actie kwam, zitten. PSV heeft echter concurrentie van Ajax.
Dat meldt De Telegraaf.
De oud-speler van Chelsea, FC Barcelona en Tottenham Hotspur koos afgelopen zomer voor een avontuur bij Stoke City. Het vechtvoetbal dat de Premier League-club speelt, past echter niet in de stijl van Gudjohnsen. De 32-jarige spits wil graag naar een elftal met verzorgder voetbal.
Gudjohnsen speelde eerder van 1995 tot 1997 dertien duels voor PSV. Daarnaast kunnen de Brabanders op Ajax voor hebben dat Phillip Cocu, momenteel assistent-trainer, in die periode met Gudjohnsen samenspeelde.
Het 1 meter 85 lange boegbeeld van het IJslandse voetbal kan op verschillende posities in de voorhoede uit de voeten.
Gudjohnsen heeft nog een contract tot de komende zomer bij Stoke en onderhandelt met de club over een 'exitclausule'.
Extra aantrekkelijk bij het aantrekken van Gudjohnsen is dat zijn voetballende zonen, Andri en Sveinn, die de afgelopen jaren in de jeugdopleiding van FC Barcelona speelden, mee kunnen komen.
Altijd Dost. Die ouwe bankzitter van Stoke is niet de speler voor ons lijkt me.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef andre347 het volgende:
Toch fijn dat ie na 3 maanden van zijn griep af isquote:
vi.nlquote:In de zoektocht naar een spits is Ajax uitgekomen bij Fanendo Adi. De Nigeriaanse aanvaller gaat een proefperiode afwerken bij de Amsterdamse club.
De 1 meter 93 lange en 84 kilo zware Nigeriaan is afkomstig van het Slowaakse AS Trencin, waarvan voormalig-Ajacied Tscheu La Ling de eigenaar is.
Adi is geen onbekende voor Ajax. De speler werkte in mei 2010 al een proefperiode af bij de A1, dat toen nog getraind werd door Ajax' huidige hoofdtrainer Frank de Boer.
Ajax oriënteert zich op de spelersmarkt met het oog op een mogelijk vertrek van Luis Suarez. De Uruguayaan staat in de belangstelling van Liverpool.
Was een griepje van niks blijkbaar...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch fijn dat ie na 3 maanden van zijn griep af is
Dit is wel een beetje overdreven. Liverpool heeft vandaag nog gezegd niet in gesprek te zijn met Ajax. Maar moeten we echt drie miljoen betalen voor een speler die niet eens beter is dan degene die we nu hebben.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:42 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Suarez lijkt zo goed als weg te zijn, en het kan geen kwaad alvast te informeren/kijken naar vervangers.
Wel een jongen met een Ajax-mentaliteit. Misschien wat voor achter Eriksen?quote:Zwollenaar Slot: 'Alleen winst is niet voldoende'
21/01/2011 13:00
Koploper FC Zwolle is de tweede seizoenshelft in de Jupiler League met een thuisnederlaag tegen FC Emmen (3-4) en een remise tegen FC Den Bosch (1-1) weifelend begonnen.
Vrijdagavond om 20.00 uur krijgt de ploeg van trainer Art Langeler bezoek van AGOVV Apeldoorn. Binnen de club wordt dat duel gezien als een mooie gelegenheid de wrange smaak van de verliespartij voor eigen publiek weg te spoelen. 'Aan de wedstrijd tegen Emmen heb ik een rotgevoel overgehouden', vertelt Arne Slot aan Voetbal International.
'Dat is echter honderdtachtig graden gedraaid na de uitwedstrijd tegen Den Bosch, toch een van de betere ploegen uit de competitie. Daarbij kwamen we uitstekend terug na een achterstand. Het goede gevoel is weer helemaal terug. Dat voelt vertrouwd.'
De routinier legt de lat voor zichzelf en zijn ploeg voor het optreden tegen AGOVV hoog. 'We willen gedeeltelijk iets goedmaken ten opzichte van ons publiek, maar toch vooral ten opzichte van onszelf. Met alleen de winst zijn we niet tevreden. We willen ons laten gelden met overtuigend en goed spel. Of dat gaat lukken? Ik maak me er niet zo druk om.' (Tom Wildvank)
Nee man, jupilerspelers die het halen in de eredivisie zijn echt op 1 hand te tellen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel een jongen met een Ajax-mentaliteit. Misschien wat voor achter Eriksen?
de Boer overweegt ze allemaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zou het jammer vinden als Suarez zou vertrekken uit de eredivisie, maar is een geweldige speler die natuurlijk op het hoogste niveau thuishoort.
Over de mogelijkie vervangers: Tja... ik wacht het wel af. Persoonlijk zie ik in Suk gewoon een uitstekende jonge spits die nog erg jong is en dus nog veel beter gaat worden, dus wat mij betreft zou die nu gewoon de kans moeten krijgen, maar daar zullen maar weinigen het mee eens zijn.
quote:Ajax heeft strategie als Suarez vertrekt
AMSTERDAM - Ajax is voorbereid op het vertrek van Luis Suarez. Dat verklaarde trainer Frank de Boer vrijdagmiddag tijdens een persconferentie in de aanloop naar de komende competitiewedstrijd bij FC Utrecht.
''Het liefst hebben we dat Luis blijft'', zei De Boer. ''Want we kunnen hem nog niet missen. Maar we weten wat we willen als hij toch vertrekt.''
Suarez staat nadrukkelijk in de belangstelling van Liverpool. De spits heeft de Engelse club laten weten dat hij openstaat voor een vertrek bij Ajax. Liverpool heeft ruim 15 miljoen euro over voor de Uruguayaan.
Topschutter
Ajax lijkt niet bereid om de topschutter voor veel minder dan 25 miljoen euro te laten vertrekken. Pere Guardiola, de zaakwaarnemer van Suarez, dineerde dinsdagavond met de leiding van Liverpool. De Engelse club heeft daarna nog geen overeenstemming met Ajax bereikt.
''Gelukkig is het stil gebleven'', zei De Boer.
quote:'Ajax wordt concreet voor ontevreden Dost'
Ajax hoopt zich deze winter te versterken met Bas Dost. Volgens het Algemeen Dagblad hebben de Amsterdammers inmiddels serieuze belangstelling voor de 21-jarige spits, die het bij sc Heerenveen niet naar zijn zin heeft.
Dost stond afgelopen zomer ook al in de belangstelling van de club uit de hoofdstad, maar destijds was de aanvaller van Heracles Almelo te duur. Heerenveen nam hem voor drie miljoen euro over, maar onder Ron Jans krijgt Viktor Elm voorlopig de voorkeur.
Dost is daar niet blij mee. De jeugdinternational vreest voor zijn ontwikkeling en wil aan spelen toe komen. Als dat niet in Friesland kan, dan moet dat volgens zijn zaakwaarnemers Henk Nienhuis en Rob Jansen maar elders.
Voor minder dan drie miljoen euro mag Dost echter niet vertrekken. "Daar hoef je geen economie voor gestudeerd te hebben", zegt directeur Robert Veenstra. "Bas hoeft van ons niet weg. Maar als een speler niet gelukkig is, moet je hem niet koste wat kost willen houden."
http://www.voetbalprimeur(...)ontevreden_Dost.html
Zou eindelijk eens op beleid maken lijken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Stond op de vorige pagina al, ja ik zie het nu.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:07 schreef Morendo het volgende:
Suarez verpatsen voor 25 mln en Dost halen voor 3.
[..]
Zou eindelijk eens op beleid maken lijken.
Ik vind er niets netjes aan. Wat een ongelooflijke onzin. Alsof De Cler nu huilend in bedje ligt omdat een jonge speler hem door de benen speelt op een moment BUITEN DE LIJNEN waarop je dat sowieso niet zou verwachten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:39 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Excuses De Boer aan De Cler
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Trainer Frank de Boer van Ajax heeft zijn excuses aangeboden aan Feyenoorder Tim de Cler voor het gedrag van Jody Lukoki. De Ajax-debutant deed woensdagvond in de klassieker tegen Feyenoord (2-0) ook buiten de lijnen van zich spreken. Na een achterbal zette de 18-jarige Lukoki De Cler voor schut met een bal tussen de benen. De Boer vindt dat niet kunnen.
Beetje overdreven om je excuses ervoor aan te bieden, maar wel netjes van de Boer.
anderzijds gaan supporters van andere clubs weer stomzinnig lopen huilen over hoe "arrogant" Ajax is. En zo geeft de Boer gewoon duidelijk het signaal dat Ajax dat niet is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Dit vind ik idd de eerste echte blunder van de Boer, dit HOORT bij Ajax, lol in het voetbal.
Ajax heeft niets te schaften met wat andere clubs ervan denken...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:55 schreef Falstyr het volgende:
[..]
anderzijds gaan supporters van andere clubs weer stomzinnig lopen huilen over hoe "arrogant" Ajax is. En zo geeft de Boer gewoon duidelijk het signaal dat Ajax dat niet is.
Dit een blunder noemen, kom toch op zegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Dit vind ik idd de eerste echte blunder van de Boer, dit HOORT bij Ajax, lol in het voetbal.
dankzij balletjes als jouw komen we aan de slechte en misplaatste reputatie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax heeft niets te schaften met wat andere clubs ervan denken...
Als jouwquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Falstyr het volgende:
[..]
dankzij balletjes als jouw komen we aan de slechte en misplaatste reputatie.
Ja ok, tikje overdrevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dit een blunder noemen, kom toch op zeg
Ditquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Falstyr het volgende:
[..]
dankzij balletjes als jouw komen we aan de slechte en misplaatste reputatie.
typisch. hebt inhoudelijk niks te melden dus dan maar zoeken naar typfouten om over te huilen.quote:
Het hoort bij voetbal, en het hoort bij jonge spelers. Beetje leuk doen en lef en bravoure tonen. Als iemand van PSV of Feyenoord of Twente of whatever dit zou doen, is het ook geen drama.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, tikje overdrevenMaar ik vind het overtrokken. dat hooghouden van Witsche, de pingel van Cruijff en Olsen etc etc, spelen met de tegenstander, dat hoort gewoon bij Ajax.
Ja, blunder was ook een beetje overtrokken, dat heb ik al gezegd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het hoort bij voetbal, en het hoort bij jonge spelers. Beetje leuk doen en lef en bravoure tonen. Als iemand van PSV of Feyenoord of Twente of whatever dit zou doen, is het ook geen drama.
Het is geen 'blunder' van De Boer, maar het is gewoon overbodige en onnodig. Gewoon glimlachend je schouders bij ophalen en concentreren op de belangrijkere zaken.
Een echte Amsterdammer begrijpt dat dit bij Ajax hoort. Dit is Amsterdamse humor, branie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik woon in Amsterdam, sinds mijn geboorte, EN NU HEATWAVE, VECHTEN?
Dat laatste was natuurlijk een grapje van mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een echte Amsterdammer begrijpt dat dit bij Ajax hoort. Dit is Amsterdamse humor, branie.
Ik was ook niet bang hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat laatste was natuurlijk een grapje van mij. En ik vind het ook onzin om je excusus voor een panna te geven
. How low can you get.
Wat een schok! El ham speelt niet mee tegen Utrechtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Wie van jullie 2 woont er in Amsterdam?.
Sja, in de zomer was hij nog geen jankbal die na 1 pot op de bank emotioneel niet meer kan spelen voor Ajaxquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
El Ham scoorde wel gewoon goed in de wedstrijden die hij speelde dus hij gewoon in de spits.
In de zomer zat iedereen te janken dat hij perse moest komen en nu mag hij wel weer weg
Tja, jouw taalfout (geen typefout) was dan ook wel om te huilenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef Falstyr het volgende:
[..]
typisch. hebt inhoudelijk niks te melden dus dan maar zoeken naar typfouten om over te huilen.
Het is een flapdrol 1e klas die het Ajax shirt niet waardig is, maar zoals je al zegt als hij er nog 20 inlegt bij wijze van dan is hij weer opeens de grote held.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, in de zomer was hij nog geen jankbal die na 1 pot op de bank emotioneel niet meer kan spelen voor Ajax.
Kijk, ik zal niet liegen, als hij weer speelt en hij legt er 20 in hoor je mij niet klagen, maar opzich zou ik er niet mee zitten als ie weer vertrekt nu.
Mwa hij scoorde in het begin vooral mooi, voor de rest stond hij voornamelijk buitenspel. Daarbij heb ik eigenlijk altijd wel mijn bedenkingen gehad bij zijn transfer al was ik er wel van overtuigd dat ze op hem makkelijk winst konden gaan maken in de toekomst.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is een flapdrol 1e klas die het Ajax shirt niet waardig is, maar zoals je al zegt als hij er nog 20 inlegt bij wijze van dan is hij weer opeens de grote held.
Ik zou hem pas in de zomer eventueel laten gaan.
of te wel je hebt gewoon niks te melden en gaat zoeken naar wat anders. gewoon puberaal gejank.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tja, jouw taalfout (geen typefout) was dan ook wel om te huilen
Net zo'n blunder als het excuses aanbieden van De Boer
Moet ik mijn hand laten zien om door jou mijn toekomst voorspelt te krijgen, of kan het ook zonder? Daarbij vind ik Dost niet bepaald een alternatief voor Suarez, dus ik vraag me toch af op wie jij dan wel doelt als makkelijk te halen alternatief.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:42 schreef Falstyr het volgende:
[..]
of te wel je hebt gewoon niks te melden en gaat zoeken naar wat anders. gewoon puberaal gejank.
Net zoals wat Ajax nu aan het doen is met Liverpool. Elk aanbood boven de 18-20miljoen moeten ze gewoon per definitie accepteren. Zonder Suarez redden we het heus wel. En voor dat bedrag zijn er genoeg andere spelers aan te schaffen.
Dus je kan niet typen en je hebt ook nog eens geen verstand van voetbal? Dat is rot...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:42 schreef Falstyr het volgende:
[..]
of te wel je hebt gewoon niks te melden en gaat zoeken naar wat anders. gewoon puberaal gejank.
Net zoals wat Ajax nu aan het doen is met Liverpool. Elk aanbood boven de 18-20miljoen moeten ze gewoon per definitie accepteren. Zonder Suarez redden we het heus wel. En voor dat bedrag zijn er genoeg andere spelers aan te schaffen.
Overdrijven en dingen uit context rukken is ook een vak. Beetje logica gebruiken is schijnbaar niet besteed aan de meesten. Voor iemand die er schijnbaar niks van weet heb ik het uiteindelijk toch verrassend vaak bij het goede eind. Al duurt het soms een maand of 3-4 eer de rest het in ziet. Aangezien mensen hier liever op de man spelen ipv fatsoenlijk reageren heb ik een vermoeden wie hier niks meer dan e-helden zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Idd, die suarez, die kan er geen moer van, die paar doelpuntjes waren mazzel. En in je eentje 3 man van de tegenstander bezig houden, daar heb je niets aan man.
Ach ja, dat roep ik hier al sinds 2000 en ik heb (naleesbaar) altijd gelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Overdrijven en dingen uit context rukken is ook een vak. Beetje logica gebruiken is schijnbaar niet besteed aan de meesten. Voor iemand die er schijnbaar niks van weet heb ik het uiteindelijk toch verrassend vaak bij het goede eind. Al duurt het soms een maand of 3-4 eer de rest het in ziet.
Suk is niet goed genoeg voor Ajax. Het was een mooi jongensboek verhaal, over hoe hij aan kwam waaien, maar dit gaat hem niet worden hoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:08 schreef Falstyr het volgende:
Een alternatief hoeft niet meteen net zo goed of beter te zijn. Ajax kan prima zonder suarez en met een mindere spits functioneren. Suarez wordt gewoon onterecht opgehemeld alsof hij een betere speler is dan wat hij werkelijk is. Mounhir, Siem en Suk zijn goed genoeg om tot de zomer in de spits te kunnen spelen als het moet. En dan zal Ajax echt niet terugvallen qua prestaties.
dus gewoon Suarez verkopen en niet moeilijk lopen doen. Dat is gewoon dom en vermoeiend.
quote:Mocht Luis Suarez in januari vertrekken bij Ajax, dan lijkt Ricky van Wolfswinkel de belangrijkste kandidaat om de spits op te volgen. Dat meldt NUsport vrijdag.
Suarez staat in de belangstelling van Liverpool. Hoewel beide clubs nog niet met elkaar om tafel zitten, houdt Ajax er rekening mee dat de Uruguayaan mogelijk vertrekt bij de club. In dat geval lijkt Ajax zijn pijlen op Van Wolfswinkel te richten, meldt de website.
Van Wolfswinkel is de enige spits die bij de alle vier Ajax-scouts in de topvijf van hun lijstjes staat. De aanvaller heeft bij FC Utrecht nog een contract voor 2,5 jaar. Ook Bas Dost en Eidur Gudjohnsen werden door trainer Frank de Boer reeds bestempeld als 'interessante spelers'.
Ja, zou een stunt zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zou Castaignos trouwens geen stunt zijn? Einde seizoen transfervrij?
Jammer alleen dat die niet goed genoeg isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik weet niet of dit wel waar is, wel zag ik in een interview op Ajax tv Lukoki zelf zeggen dat hij z'n excuses aan de Cler had gemaakt na de wedstrijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:39 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Excuses De Boer aan De Cler
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Trainer Frank de Boer van Ajax heeft zijn excuses aangeboden aan Feyenoorder Tim de Cler voor het gedrag van Jody Lukoki. De Ajax-debutant deed woensdagvond in de klassieker tegen Feyenoord (2-0) ook buiten de lijnen van zich spreken. Na een achterbal zette de 18-jarige Lukoki De Cler voor schut met een bal tussen de benen. De Boer vindt dat niet kunnen.
Beetje overdreven om je excuses ervoor aan te bieden, maar wel netjes van de Boer.
Voordeel van Gudjohnsen is wel dat hij 2 erg getalenteerde zonen schijnt te hebben die dan ook bij Ajax komen voetballen. Ze hebben ook al bij de jeugd van Barca gespeeld.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:54 schreef Morendo het volgende:
Dost en Van Wolfswinkel lijken mij wel wat. Met Gudjohnsen sla je weer de heilloze weg in van uitgerangeerde ex-topvoetballers, hoewel ditmaal niet een Spanjaard.
Ja Manolev en Rosales zouden ook een stunt zijn, alleen heb je er weinig aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat dus... heel soms een tafellaken maar veel vaker een servet!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef Yankee het volgende:
Emanuelson....de personificatie van het Ajax van de laatste jaren. Wisselvalligheid troef. Ik ga hem niet missen
Absoluut waar. Zijn grote probleem was denk ik dat hij nooit een vaste plek in het elftal had. Co Adriaanse gaf altijd hoog op over zijn kwaliteiten als 'nummer 10' in de jeugd. En dan eindig je als linksback....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef Yankee het volgende:
Emanuelson....de personificatie van het Ajax van de laatste jaren. Wisselvalligheid troef. Ik ga hem niet missen
Er werd inderdaad vaak niet eens nagedacht over een mogelijke tactiek bij blessures want ze hadden Emanuelson toch achter de hand.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Absoluut waar. Zijn grote probleem was denk ik dat hij nooit een vaste plek in het elftal had. Co Adriaanse gaf altijd hoog op over zijn kwaliteiten als 'nummer 10' in de jeugd. En dan eindig je als linksback....
bij het nieuws op de radio zeiden ze dat ajax en Milan nu aan het onderhandelen zijn over een eventuele afkoopsom en vertrek in de winter. Mocht dat op niets uitlopen vertrekt hij gewoon in de zomerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:08 schreef Kremers het volgende:
Krijgt Ajax nou wel geld voor hem dan? Op vi.nl staat dat hij transfervrij is gegaan, maar dat slaat op een zomertransfer lijkt mij.
Is wel beter dat Ajax hem nu laat gaan voor een klein bedrag.
Dit, perfect samengevatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft ons een paar keer goed geholpen in 'topwedstrijden'. Maar ook vaak gefaald.
Toch, Urby bedankt.
Jij staat ook wel graag in het middelpunt ook hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:49 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind hem niet slechter dan Seedorf, puur voetbaltechnisch gezien, zeker niet als je de leeftijden naast elkaar legt (Seedorf was destijds ook erg wisselvallig, veel balverlies, en ik vind Urby een veel betere vrije trap hebben).
Zeer sympathieke gozer ook, en heeft zich ook altijd goed gedragen. Had alleen graag gezien dat hij de minpuntjes in zijn spel toch had bijgeschaafd de laatste jaren, wat niet echt gebeurd is helaas. Op je 19de mag je bepaalde tekortkomingen hebben, zoals te lang aan de bal, te laconiek en slap in de passing, en zwak in de omschakeling... maar als je dat een paar jaar later nog steeds hebt, dan is dat gewoon onnodig en zonde.
Welnee, maar hij zal ivm positie toch dan gezien worden als de logische vervanger voor Seedorf, en mijn mening, voetbaltechnisch gezien, over Seedorf, is inmiddels wel bekend.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij staat ook wel graag in het middelpunt ook he
Ik denk niet dat Emanuelson over het inzicht beschikt om een wedstrijd 90 minuten lang te verdelen. Zelfs als linksback miste hij af en toe de concentratie om zijn man 90 minuten lang in de gaten te houden. Eigenlijk ben ik bang dat zijn rol bij Milan een beetje het zelfde blijft als bij Ajax, namelijk elk gat op links opvullen bij een schorsing/blessure. Maar misschien is hij verstandig geweest en toch aangegeven dat hij zich liever op 1 positie richt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welnee, maar hij zal ivm positie toch dan gezien worden als de logische vervanger voor Seedorf, en mijn mening, voetbaltechnisch gezien, over Seedorf, is inmiddels wel bekend.
Goede speler, en zeker de laatste jaren sinds hij meer in dienst van anderen speelt is hij een stuk beter dan 8-10 jaar geleden, maar naast zijn prijzenkast ook niet echt bijzonder ofzo...
Zou leuk voor hem zijn, want ik heb best respect voor het feit dat hij nooit openlijk heeft gejankt over de manier dat trainers met hem omgingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef Morendo het volgende:
In Italië speelt men zelden met buitenspelers. Als linksback komt zijn kracht, opbouwen en aanvallen, waarschijnlijk sterk naar voren en zijn zwakte (verdedigen) minder. Misschien wordt het wel een groot succes en kan hij ook een waardige opvolger worden voor Gio als linksback in het Nederlandse elftal.
Precies ja. En dan kan hij dus van daaruit gaan voetballen, en dat kan hij goed. Hij moet alleen eens betere keuzes maken in het veld en zijn concentratie 90 minuten vasthouden. Maar als voetballer kan hij het niveau technisch gezien makkelijk aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:02 schreef Morendo het volgende:
In Italië speelt men zelden met buitenspelers. Als linksback komt zijn kracht, opbouwen en aanvallen, waarschijnlijk sterk naar voren en zijn zwakte (verdedigen) minder. Misschien wordt het wel een groot succes en kan hij ook een waardige opvolger worden voor Gio als linksback in het Nederlandse elftal.
Jep, fantastische goal. Net als dat afstandsschot tegen AZ en die volley met links tegen Feyenoord.quote:
1.5 miljoen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:08 schreef Kremers het volgende:
Krijgt Ajax nou wel geld voor hem dan? Op vi.nl staat dat hij transfervrij is gegaan, maar dat slaat op een zomertransfer lijkt mij.
Is wel beter dat Ajax hem nu laat gaan voor een klein bedrag.
Tja daar moet je het natuurlijk gelijk voor doen, al ben je nu wel je 2e man op de gehele linkerflank kwijtquote:
1,7 mln zelfs, volgens het AD. Dat is nog een mooi bedrag voor een half jaartje. Zeker als je nog een linksback in huis hebt.quote:
Dat zou ook best kunnen ja, NOS Headlines zei 1.5.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:09 schreef 0634 het volgende:
[..]
1,7 mln zelfs, volgens het AD. Dat is nog een mooi bedrag voor een half jaartje. Zeker als je nog een linksback in huis hebt.
Oh, ik heb het van de NOS niet gevolgd. Het bedrag kan nog iets oplopen tot 2 mln begreep ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zou ook best kunnen ja, NOS Headlines zei 1.5.
Best veel geld inderdaad, beter dit dan na de zomer niks ontvangen.
Het is nog altijd niet 100% zeker, hij moet ook nog gekeurd worden etc. Dus hij kan morgen gewoon meedoen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:17 schreef 0634 het volgende:
Frankie heeft Urby nog wel opgenomen in zijn wedstrijdselectie voor morgen..???
De vraag rijst nu.... Leest de Boer geen kranten?
2 mln heb ik ook begrepen. Jammer dat hij weggaat, maar hij heeft nooit echt de waardering gehad van de ajax supporters. Hopelijk bewijst hij wat in Milan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:26 schreef 0634 het volgende:
[..]
Oh, ik heb het van de NOS niet gevolgd. Het bedrag kan nog iets oplopen tot 2 mln begreep ik.
Tja. Te wisselvallig omdat hij altijd als linksback werd opgesteld dus zal hem niet missen. Maar aanvallend is hij goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:53 schreef Adames het volgende:
[..]
2 mln heb ik ook begrepen. Jammer dat hij weggaat, maar hij heeft nooit echt de waardering gehad van de ajax supporters. Hopelijk bewijst hij wat in Milan.
Klopt, dat meldt de NOS in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Overigens kon het geloof ik oplopen tot 2.5 mil als ac milan de scudetto wint
Dankje wel godquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja. Te wisselvallig omdat hij altijd als linksback werd opgesteld dus zal hem niet missen. Maar aanvallend is hij goed.
Overigens kon het geloof ik oplopen tot 2.5 mil als ac milan de scudetto wint
Mmm Vertonghen alleen voor een heel hoog bedrag als het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
Nu nog in spanning afwachten wat er gaat gebeuren met Suarez. En in de zomer waars. V/d Wiel en Vertonghen. Als dat weggaat hebben we wat..60 miljoen?
Ideale scenario: ze weten Suarez te behouden en ze slijten El-Hamdaoui in Frankrijk. Daar hoop ik nu opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
Nu nog in spanning afwachten wat er gaat gebeuren met Suarez. En in de zomer waars. V/d Wiel en Vertonghen. Als dat weggaat hebben we wat..60 miljoen?
En een zéér verzwakt elftal. Ik mag hopen dat ze een beetje verstandig omspringen met vervangers, dat weet je namelijk nooit bij Ajax.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:26 schreef Smoofie het volgende:
Als dat weggaat hebben we wat..60 miljoen?
Ik ook, maar ik vrees dat het niet gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ideale scenario: ze weten Suarez te behouden en ze slijten El-Hamdaoui in Frankrijk. Daar hoop ik nu op
Ik denk niet dat Suarez weg gaat. Liverpool gaat sowieso niet genoeg betalen. En Tottenham heeft hem nu echt niet nodig..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vrees dat het niet gaat gebeuren.
Tja, Ajax zit natuurlijk wel in een bizar slechte onderhandelingssituatie. Man. City gaat toch ook niet ontvangen voor Adebayor wat ze er ooit voor betaald hebben?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Suarez weg gaat. Liverpool gaat sowieso niet genoeg betalen. En Tottenham heeft hem nu echt niet nodig..
El ham schijnt 3.5 mil op geboden te zijn door bordeaux. Grappenmakers. In een half jaar 1.5 mil verlies terwijl het je topscorer is.
Okee, maar hij was tegen Feyenoord nog geblesseerd, dan ga je hem nu toch niet laten spelen? Net terug van een blessure en een nieuwe blessure kan de Milan deal om zeep helpen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is nog altijd niet 100% zeker, hij moet ook nog gekeurd worden etc. Dus hij kan morgen gewoon meedoen.
Nooit onomstreden? Het is maar hoe je het bekijkt... al die trainers die hij had stelden hem stuk voor stuk iedere week op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
ongelooflijk
Een ongelooflijk wisselvallige speler, die meer dan terecht nooit onomstreden is geweest in amsterdam, en nog maar een half jaartje onder contract staat, en dan bied een wereldclub hem niet alleen een contract aan, maar ze hebben er nog een nette afkoopsom voor over ook
Waarom is de onderhandelingspositie slecht? Hij hoeft niet weg. Laat ze maar bieden of doorzoeken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, Ajax zit natuurlijk wel in een bizar slechte onderhandelingssituatie. Man. City gaat toch ook niet ontvangen voor Adebayor wat ze er ooit voor betaald hebben?
Onderhandelingspositie is helemaal niet slecht. Hij is de topscorer van een van de topclubs van nederland. Alleen kan hij hier niet helemaal "aarden". Betekent niet dat we er verlies op moeten maken natuurlijk..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, Ajax zit natuurlijk wel in een bizar slechte onderhandelingssituatie. Man. City gaat toch ook niet ontvangen voor Adebayor wat ze er ooit voor betaald hebben?
In principe is er een volstrekt verziekte verhouding ontstaan tussen Ajax en El Ham en moet hij realistisch gezien wel weg. Omdat de ruzie in de openbaarheid is gevoerd gaat natuurlijk geen club de transfersom bieden die Ajax zelf heeft betaald, omdat het Ajax is die 'verlost' moet worden van een speler. Wanneer je El Ham nu niet verkoopt en hij een half seizoen niet speelt dan is hij volgend seizoen helemaal niets meer waard.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is de onderhandelingspositie slecht? Hij hoeft niet weg. Laat ze maar bieden of doorzoeken.
En dan blijkt Dost mentaal echt zwak te zijn zeker voor een topclub, en dan verkoop je hem voor 1 miljoen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef Morendo het volgende:
Wij verlossen Heerenveen van Dost voor 3 mln. Bordeaux doet hetzelfde voor ons met El Ham voor 3.5 mln. Daar kan iedereen toch wel mee leven?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef Morendo het volgende:
Wij verlossen Heerenveen van Dost voor 3 mln. Bordeaux doet hetzelfde voor ons met El Ham voor 3.5 mln. Daar kan iedereen toch wel mee leven?
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef Morendo het volgende:
Nee, dan houden we hem aan zijn drie-jarige contract contract á 1 mln euro per jaar. En aan het eind van die drie jaar loopt hij gratis de deur uit. Dat is waar jij dan voor kiest.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan blijkt Dost mentaal echt zwak te zijn zeker voor een topclub, en dan verkoop je hem voor 1 miljoen?
Ik zie wel perspectieven om nu al meer dan 3 miljoen te krijgen voor hem. Je kunt al best een mooie mixtape maken met acties van dit seizoen die op zowel eredivisie als CL niveau gemaakt zijn. Wel zal je dan die uren dat hij in buitenspel positie heeft gestaan moeten weg editenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, dan houden we hem aan zijn drie-jarige contract contract á 1 mln euro per jaar. En aan het eind van die drie jaar loopt hij gratis de deur uit. Dat is waar jij dan voor kiest.
Ik zou zeggen: inderdaad, je moet accepteren dat je soms een speler niet met winst of break even kunt verkopen. Het heeft toch absoluut geen zin om El Ham nog langer bij Ajax te houden, of zie jij nog wel perspectief voor hem bij de club?
Denk rond de 65%. Als we kampioen zijn geworden is het 100%quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Merkie het volgende:
Op hoeveel procent zit Ajax nu? Laatst zaten ze op 60%, zitten ze nu al op 67,4%?
Hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Merkie het volgende:
Op hoeveel procent zit Ajax nu? Laatst zaten ze op 60%, zitten ze nu al op 67,4%?
Ik zag gister ergens het nieuws dat Silverbauer en Mertens niet mee zouden doen?. Dan groeit mijn vertrouwen wel weer een stuk meer, want ik zit momenteel toch een beetje met de gemiste kansen in mijn maag.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:57 schreef Piebe het volgende:
Morgen Utrecht uit. De eerste echte test in mijn ogen.
Ik heb er een redelijk positief gevoel over. Sowieso over zondag.
Dat is inderdaad een verbeterpunt(je). In de eredivisie kun je je dit wel eens nog permiteren. Maar als we straks tegen die Russen moeten, in de Uefa Cup (Anderlecht hebben we trouwens ook nog niet gewonnnen), moet elke kans raak zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag gister ergens het nieuws dat Silverbauer en Mertens niet mee zouden doen?. Dan groeit mijn vertrouwen wel weer een stuk meer, want ik zit momenteel toch een beetje met de gemiste kansen in mijn maag.
laten we maar hopen van niet zeg... jezus dan zorgt ie op z,n laatste nog ff voor puntenverliesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is nog altijd niet 100% zeker, hij moet ook nog gekeurd worden etc. Dus hij kan morgen gewoon meedoen.
Ik heb mezelf ook een uur lang kapot gelachen. En toen vond ik het zieligquote:Op zondag 23 januari 2011 02:17 schreef Saekerhett het volgende:
OMG ik kom net thuis, ik kijk op TT 818 en ik kon een harde lach niet onderdrukken
Jullie verdienen het steeds meer om vandaag weer eens te verliezen, altijd maar dat arrogantequote:Op zondag 23 januari 2011 03:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook een uur lang kapot gelachen. En toen vond ik het zielig
quote:Op zondag 23 januari 2011 08:36 schreef 0634 het volgende:
Tjonge jonge, moet je dat op ieder topic droppen?
Wat een droevenis zeg.
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:19 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ach, ik snap je frustraties ook eigenlijk wel.
Ik ook. Alleen de wedstrijd tegen Ajax is belangrijk (want is de grootste en meest succesvolle club van Nederland).quote:Op zondag 23 januari 2011 09:19 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ach, ik snap je frustraties ook eigenlijk wel.
Een Utreg-supporter OK. Maar voor een trainer, inderdaad te triest voor worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 08:12 schreef 0634 het volgende:
Triest dat Du Chatinier het woord Ajax niet in de mond neemt maar alleen praat over 'die club uit Amsterdam'. Lekker respectloos richting een tegenstander. Zeg dan 'die recordkampioen uit Amsterdam'. Veel respectvoller.
Als je Hamlap erin zet weet je tenminste zeker dat hij er nog wat inlegt en dat is zo midden in het seizoen wel belangrijk. Zeker als iemand er gelijk moet staan. Je hebt niet even een oefen campagne om rustig wat spelers uit te proberen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef Morendo het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen de wedstrijd tegen Ajax is belangrijk (want is de grootste en meest succesvolle club van Nederland).
Voor de rest schoppen ze geen deuk in een pakje boter. Staan nu ook alweer (ondanks alle ambitie) in het rechterrijtje.
niet alleen vanmiddagquote:Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
vanmiddag lachen we paul uit
Waarom wachten?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:12 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
vanmiddag lachen we paul uit
Iedereen lacht Paul altijd uit, maar dat heeft niks met voetbal te makenquote:
Vooral als je een klein beetje druk gaat zetten, dan zakt het ineens in elkaar als een plumpuddingquote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef Dreassic het volgende:
Je kan wel 100x de trainer wisselen, ajax blijft een matige ploeg.
ik vind ook Ajax wel hard werken hoor alleen er gaat niets goedquote:Op zondag 23 januari 2011 13:19 schreef 0634 het volgende:
Tja, dit is gewoon afgetroefd worden door een ploeg die er wél zin in heeft...
Het is niet dat ze niet hun best doen maar als Ajax de bal heeft is utrecht feller dan andersom. Maar natuurlijk is het zo dat Ajax ook weinig goed doet met de bal, daar niet van.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind ook Ajax wel hard werken hoor alleen er gaat niets goed
Dan had je weer 4-4-2 'alle ballen naar de twee spitsen rammen' gespeeld. Alsjeblieft niet zeg. Een nieuwe spits, type die de bal vast kan houden en kan kaatsen, is overigens wel gewenst. En van Ebecilio moet ik het nog maar zien.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zie ze dit ook niet meer winnen. Als Hamlap en Suarez speelden konden ze hier beter uitkomen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:32 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
ach de vorige keer verloor Ajax ook bij Utrecht en won daarna ongeveer alles, kan maar zo weeer gebeuren..
Volgens mij is de Sulejmani van Heerenveen twee jaar geleden bij een auto-ongeluk om het leven gekomen en voetbalt zijn tweelingbroer nu voor ons.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:36 schreef Saekerhett het volgende:
Tja als je zo met je kansen omgaat...
Kut Sulejmani
Dat zou het wel verklaren jaquote:Op zondag 23 januari 2011 13:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij is de Sulejmani van Heerenveen twee jaar geleden bij een auto-ongeluk om het leven gekomen en voetbalt zijn tweelingbroer nu voor ons.
Ik had het verlies in de Galgenwaard al ruim van tevoren ingecalculeerd, ik zit er niet mee...quote:
Utrecht-uit kun je verliezen. Bovendien is het wel erg optimistisch dat de zwakheden van Ajax onder Van Basten en onder Jol, na twee weken ineens uit de wereld zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het is weer twaalf-uur-dertig-uit. Er zijn een aantal jongens ("ik ga nú naar huis, echt! Ik moet nu echt weg meisje...") iets te laat de club uitgerold, en dan krijg je dit soort taferelen...
Andere verklaring: de verwachtingen zijn binnen een maand van parkeerdek-1-laag naar torenhoog gestegen. En Urby mist natuurlijk...
Vind ik helemaal niet raar, Ajax mist de durf van FC Utrecht.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Urquhart het volgende:
Het is alleen raar dat de meeste Ajax-spelers wederom overrompeld lijken te zijn door de wedstrijdinstelling van Utrecht
Mee eens, wat een ongemotiveerde zoutzakkenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Van Der Wiel en De Zeeuw mogen trouwens per direct opsodemieteren...het toonbeeld van wisselvalligheid en lanterfant-instelling van dit Ajax van de afgelopen jaren. De anderen waren ook niet best, maar zij spannen de kroon.
Je zou van hen verwachten dat ze meer laten zien, ben ik met je eens, beiden na het WK geen behoorlijke wedstrijd gespeeldquote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef Urquhart het volgende:
Van Der Wiel en De Zeeuw mogen trouwens per direct opsodemieteren...het toonbeeld van wisselvalligheid en lanterfant-instelling van dit Ajax van de afgelopen jaren. De anderen waren ook niet best, maar zij spannen de kroon.
De Zeeuw: chef balverlies.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef Urquhart het volgende:
We hebben weer een troll!quote:
Wat een gelul. Greg is een prima rechtsback. Wel meer spelers zullen een lastige wedstrijd hebben tegen Mertens.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:25 schreef FireFox1 het volgende:
Nou Frank, terug naar de tekentafel zal ik zeggen.
Loopt er nog een rechtsback en verdedigende middenvelder rond in het 2e?
De Zeeuw deed enorm zijn best om de bal maar niet ingespeeld te krijgen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een gelul. Greg is een prima rechtsback. Wel meer spelers zullen een lastige wedstrijd hebben tegen Mertens.
Wat De Zeeuw vandaag presteerde vind ik, ook gezien zijn leeftijd, stukken ernstiger.
Dat is sowieso al jaren het probleem.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef 16meter het volgende:
Leuk al die eigen jeugd.. maar je schiet er weinig mee op als ze kwaliteit tekort komen.
Dit Ajax is fysiek trouwens ook wel armoedig...
Ja, Utrecht was fysiek veel sterker dan Ajaxquote:Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef 16meter het volgende:
Leuk al die eigen jeugd.. maar je schiet er weinig mee op als ze kwaliteit tekort komen.
Dit Ajax is fysiek trouwens ook wel armoedig...
Van Der Wiel loopt sinds het WK al met zijn hoofd in Munchen of Manchesterquote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef hannoes het volgende:
Wat een flut instelling zeg! De Zeeuw en vd Wiel hadden gewoon geen zin ofzo en die invalburt van Cvitanich was helemaal genant!
Wat een gelul zeg. Barcelona laat zien dat het ook zonder fysieke spelers een wereldelftal kan vormen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Ja, Utrecht was fysiek veel sterker dan Ajax
Eriksen heeft het, daar ben ik van overtuigd. Van Ozbiliz, Ebecilio en Blind moet dat nog blijken. Fysiek kwamen we inderdaad wel iets tekort. En we missen een centrumspits.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef 16meter het volgende:
Dan moet je wel kwaliteit hebben en om nou te zeggen dat Ajax daar (vooral op het middenveld) een overvloed aan heeft...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Barcelona laat zien dat het ook zonder fysieke spelers een wereldelftal kan vormen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Barcelona laat zien dat het ook zonder fysieke spelers een wereldelftal kan vormen.
Nee ok, dat is waarquote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mensen die alles met Barcelona vergelijken. Flikker toch op zeg, dat is de ene uitzondering op de regel met de beste spelers ter wereld. Daar moet je Ajax niet mee vergelijken.
Precies... Iniesta, Messi, Xavi.. prima te vergelijken met Demy de Zeeuw, Siem de Jong en Eyong Enoh.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Twente iig niet winnenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik weet niet wat beter is, gelijkspel, groningen winst of twente winst.
Sowieso geen winst voor Twente wat mij betreft.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Groningen winst. Ze laten het toch op een gegeven moment wel liggen. Twente heeft een kwalitatief betere elftal.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
zo goed was Utrecht niet, het zat ze gewoon lekker mee qua scoreverloop en Ajax heeft dan niet het vermogen zo'n achterstand goed te makenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mensen die alles met Barcelona vergelijken. Flikker toch op zeg, dat is de ene uitzondering op de regel met de beste spelers ter wereld. Daar moet je Ajax niet mee vergelijken.
Dat is toch niet raar? Ik bedoel, Ajax heeft geen fysieke beer. Je hebt met Hamlap en Suarez 2 enorme creatieve spelers die fysieke tegenstanders helemaal gek kunnen maken. Maar zonder die 2 heb je niet heel veel. De Zeeuw is in die zin echt een watje, en spelers als Enoh en Lindgren zijn te verdedigend. Die hebben een creatieve dirigent nodig a la Suarez.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:30 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Ja, Utrecht was fysiek veel sterker dan Ajax
Anders staan we ook nog eens onder groningen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:34 schreef 16meter het volgende:
Winst voor Groningen natuurlijk.. wtf zou er goed zijn aan een gelijkspel? Groningen haakt binnen nu en een paar wedstrijden toch af.
Waarom zou je VVV willen laten verliezen van PSV? Die komen niet boven ons ineens als ze winnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Morendo het volgende:
VVV winst, gelijkspel of PSV winst?
Ik zou het wel leuk vinden wanneer VVV boven Feyenoord uitkwam.
Wat denk je zelf? PSV standaard op verlies natuurlijk!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef Morendo het volgende:
VVV winst, gelijkspel of PSV winst?
Ik zou het wel leuk vinden wanneer VVV boven Feyenoord uitkwam.
Heb jij eigenlijk wel de wedstijden gezien onder Jol?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Je hebt met Hamlap en Suarez 2 enorme creatieve spelers die fysieke tegenstanders helemaal gek kunnen maken. Maar zonder die 2 heb je niet heel veel.
Voor welke club ben je eigenlijk. Je was geen Ajax supporter meer, wat dan welquote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? PSV standaard op verlies natuurlijk!
Barcelona geloof ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor welke club ben je eigenlijk. Je was geen Ajax supporter meer, wat dan wel?
Is dat zo belangrijk voor jou dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor welke club ben je eigenlijk. Je was geen Ajax supporter meer, wat dan wel?
Ja .quote:Op zondag 23 januari 2011 14:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is dat zo belangrijk voor jou dan?
Qua individuele kwaliteit is Ajax niks beter dan Twente of PSV in ieder geval. Droevige constatering, dat wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Anders staan we ook nog eens onder groningen.
Al die reacties op voetbalzone ook. Met hun gezeur dat ajax met deze selectie eigenlijk gewoon een middenmoter is. Ze hebben gewoon hun draai nog niet helemaal gevonden
Dat heb je nu al 6x gezegdquote:
Ik word depri dat we weer een seizoen moeten wachten voor die derdequote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Je wordt toch zo depressief van het feit dat je compleet word weg gespeelt door godverdomme een ploeg uit het rechterrijtje...
Dat is mooi voor jequote:
Nee oké, maar de gemiddelde leeftijd ligt daar ook 5 jaar onder of zo.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
Qua individuele kwaliteit is Ajax niks beter dan Twente of PSV in ieder geval. Droevige constatering, dat wel.
Met de wedstrijdselectie tegen FC Utrecht ben je gewoon veel minder dan Twente en PSV, triest maar waar.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Anders staan we ook nog eens onder groningen.
Al die reacties op voetbalzone ook. Met hun gezeur dat ajax met deze selectie eigenlijk gewoon een middenmoter is. Ze hebben gewoon hun draai nog niet helemaal gevonden
Ik blijf vertrouwen houden en onze club steunen! Dit seizoen pakt Frankie de derde ster, voor Ajax, voor ONS!quote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik word depri dat we weer een seizoen moeten wachten voor die derde
Dat is waar, ja. Aan de technische staf om daar iets aan te doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee oké, maar de gemiddelde leeftijd ligt daar ook 5 jaar onder of zo.
Normaal gesproken niet eens. Als de Zeeuw en VD Wiel gewoon op hun niveau spelen. Maar iedereen had een totale off-day of zo. Totaal geen druk gezet.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met de wedstrijdselectie tegen FC Utrecht ben je gewoon veel minder dan Twente en PSV, triest maar waar.
De spelers missen wat liefde van hun vrouw/vriendin.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet eens. Als de Zeeuw en VD Wiel gewoon op hun niveau spelen. Maar iedereen had e
en totale off-day of zo. Totaal geen druk gezet.
Individueel zullen ze niet veel beter worden, als dat er nu niet in zit komt het ook niet, als team kan het wel een stuk beterquote:Op zondag 23 januari 2011 14:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is waar, ja. Aan de technische staf om daar iets aan te doen.
Ja, met name de 2e helft van vorig seizoen. Waar spelers zoals Siem & Eriksen met name goed speelden door Pantelic & Suarez. Dat werd na de zomer wel anders .. Haal die 2 weg en Siem en Eriksen raken geen pepernoot.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel de wedstijden gezien onder Jol?
Het grootste probleem van dit Ajax ligt voorin.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:43 schreef Kremers het volgende:
Laat Ajax in de zomer eens wat doen aan het middenveld... Stel prutsers.
Ajax speelde de tweede competitiehelft inderdaad goed. De sleutel tot dat succes lag bij de balvaste, kaatsende Pantelic. Hem vervangen door El Hamdaoui, een 4-4-2 spits die alleen voor eigen succes gaat is gewoon een fout gebleken.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja, met name de 2e helft van vorig seizoen. Waar spelers zoals Siem & Eriksen met name goed speelden door Pantelic & Suarez. Dat werd na de zomer wel anders .. Haal die 2 weg en Siem en Eriksen raken geen pepernoot.
En spelers zoals Sulejmani raken al continu geen pepernoot. Ook jammer dat hij destijds niet verhuurd kon worden aan Engeland.
Wiel is een rechtsback die zal het verschil nooit maken. Bij de Zeeuw komt het er meestal niet uit, dus wat blijft er dan nog over? Geen Suarez en Mounir die er totaal geen zin aan heeft bij Ajax.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De spelers missen wat liefde van hun vrouw/vriendin.
En had rood moeten krijgen in dat kwartier. Net als vertongen trouwens.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef Harlon het volgende:
Cvitanich heeft dus nog niet eens een kwartier op het veld gestaan voor hij weer werd gewisseld?
Özbiliz ook, bij die charge op Mertens vlak voor tijd.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
En had rood moeten krijgen in dat kwartier. Net als vertongen trouwens.
Ik zou zeggen dat het tijd word voor Van der Boog om de handdoek in de ring te gooien.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:01 schreef Tilboy het volgende:
Ik zou zeggen; haal Marko terug! Dat was de samen met Luis vorig seizoen het succes achter Ajax!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |