quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat Hiroshima een Pokemon was
OMFG..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
In mijn jaar Miley Cirus en zon ventje van de jonas brothers.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:36 schreef dragems het volgende:
overleden muzikanten in mijn geboortejaar:
Willy Alberti
Herman Roelstraete
Jo Jones
Ab Hofstee
Big Joe Turner
Ricky Nelson
niet echt veel grote namen
whahahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Que?quote:
Overleden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
In mijn jaar Miley Cirus en zon ventje van de jonas brothers.
gestorven gast niet geborenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
In mijn jaar Miley Cirus en zon ventje van de jonas brothers.
quote:
quote:
poep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
heb net een kadootje voor mijn deur gevonden
![]()
Dus je was een buurmeisje van Yvonnequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I wish, dan zou ik de hele dag tegen mezelf praten
Maar nee huppel komt uit Dordrecht en was ooit zo stom om de randstad te verlaten en nu zit ik in Emmen. Maar zodra ik kan vlucht ik een paar dagen naar het westen
Hij doet het goed hè?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind je amsterdams mooi?![]()
Dat was gewoon omdat zijn lerares een FOK!ster is en benny haar een note had gegeven in de les.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
whahahaha
Nu snap waarom jij in het klaslokaal werd opgesloten
Dan moet je je echt gaan schamen!quote:
Ik kreeg het nooit behandeld bij Geschiedenisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan moet je je echt gaan schamen!
Wat is er gebeurt met de algemene kennis van de jeugd
neej een echt kadootjequote:
Nee ik woonde aan de andere kant van Dordtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dus je was een buurmeisje van Yvonne
Ik vermaak me hier in Gelderland prima, maar Amsterdam is binnen Nederland toch de mooiste stad waar ik geweest ben so far
dat heb ik met de zachte gquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik word er wel botergeil van
Praktijkonderwijs gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg het nooit behandeld bij Geschiedenis![]()
wat wel dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik met het Drentse dialectquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heb ik met de zachte g
lolquote:
Randstad jeugd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kom op zeg? Als ik mn buurman heb horen knorren heb ik 3 weken last van totale uitdrogingquote:
Dat moet ik wel zeggen, mijn vriend is Drentsquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weltrusten en niet door de wekker heen slapenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef trolololo het volgende:
Mooi afsluitend nummertje om naar bed te gaan
Ik met ehm. Vrouwelijk schoon.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op zeg? Als ik mn buurman heb horen knorren heb ik 3 weken last van totale uitdroging
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat moet ik wel zeggen, mijn vriend is Drents
EUJquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op zeg? Als ik mn buurman heb horen knorren heb ik 3 weken last van totale uitdroging
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slapen en over dromenvangertje dromen.
Ah oke. Wel apart dat je dan weinig over WOII hebt gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
neuhj... vooral over ridders en jonkvrouwen en dat soort shit
Trusten manquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slapen en over dromenvangertje dromen.
poep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dusss waarom zou iemand mij dit kadootje geven![]()
geen afzender niks
Ja ik kan het geen eens praten noemen.quote:
Stille aanbidder die een paar weken te vroeg isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen afzender niks
Nja, dat dus... heb er helemaal 0,0 iets over gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ah oke. Wel apart dat je dan weinig over WOII hebt gehad
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik kan het geen eens praten noemen.
Het is onverstaanbaar geblaat
Gwoon aanpakken en niet over nadenken.. (of heb je een enge buurman??)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen afzender niks
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stille aanbidder die een paar weken te vroeg is
Wat is het? Tikt het ook?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen afzender niks
Jij op een kartonne doos waar paard op staat: edele jonkvrouw stap op mijn paard.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
neuhj... vooral over ridders en jonkvrouwen en dat soort shit
Ajax doet al zoveelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik woonde aan de andere kant van Dordt![]()
Amsterdam is
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij op een kartonne doos waar paard op staat: edele jonkvrouw stap op mijn paard.
Lutte: oh koene ridder van me
School aanklagen! En zeggen dat je een trauma hebt opgelopen van het gepest, omdat je dacht dat Hiroshima een Pokemon wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dat dus... heb er helemaal 0,0 iets over gehad
Tjah sorry.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik spreek zelf ook dat soort dialect
Dialect, dialect, de taal die lekker bekt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik spreek zelf ook dat soort dialect
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah sorry.
Ik vind het verschrikkelijk!
Ik straf mijn zoon ook gewoon als hij dingen over dreigt te nemen zoals "de winkel is los" of "wanneer ben je dat nodig?"
mooi manquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah sorry.
Ik straf mijn zoon ook gewoon als hij dingen over dreigt te nemen zoals "de winkel is los" of "wanneer ben je dat nodig?"
Ik wil ook een keer naar een wedstrijd. Geen geld voor en niemand die mee wilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ajax doet al zoveel
Door echte laksheid en ander falen heb ik al 10 jaar geen clubcard ofzo, ik denk dat ik het formulier al wel 20x heb geprint, 15x in een envelop gedaan, 0x verzonden. Best fail dat
Man met zachte G meldtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar kan me niet voorstellen wat er anders voor de deur ligtquote:
Zoep'n tot we kroep'n!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooi man![]()
is de kroeg al los?
Iemand heeft het over poepquote:
bah wat een slechte moeder ben je tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah sorry.
Sorry? Verder ben je een topwijf hoor.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooi man![]()
is de kroeg al los?
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:47 schreef dragems het volgende:
[..]
bah wat een slechte moeder ben je toch
Belangrijk detail: is het in jouw maat? Zo ja, dan is het iemand die je goed kent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het is trouwens een pyamalange broek met shirt met knopen waar betty boop opstaat
kan maar 1 bedenken die dat zou geven
haal zelf ook vaak heb en ben door mekaarquote:
Tot wie laat zien de kroegen heer los?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooi man![]()
is de kroeg al los?
Zo bedoelde ik het niet.. Maar vind het beetje raar dat je je zoon daar voor straftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry? Verder ben je een topwijf hoor.
[..]
de broek wel.. het bovenstuk is denk ik iets te krap voor mijn bovenstukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Belangrijk detail: is het in jouw maat? Zo ja, dan is het iemand die je goed kent.
? watquote:
HIHIHI KKJ HEEFT DIKKE MEMMENquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de broek wel.. het bovenstuk is denk ik iets te krap voor mijn bovenstuk
Oooh, heee, voor jouquote:
grrrrrrquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
HIHIHI KKJ HEEFT DIKKE MEMMEN
zeker niet, tilburg is zwaar chill, leuke dames ookquote:
Oh ik vind dat echt de ergstequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:48 schreef dragems het volgende:
[..]
haal zelf ook vaak heb en ben door mekaar
Lijkt me wel gezellig ja !quote:
Dan is het iemand die je een beetje kent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de broek wel.. het bovenstuk is denk ik iets te krap voor mijn bovenstuk
Wat?quote:
Ja, hoiquote:
Mijn Nederlands is niet perfect maar het is wel ABN.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:48 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.. Maar vind het beetje raar dat je je zoon daar voor straft![]()
jaa maar het er zo diep in dat ik er niet op let als ik een normaal gesprek heb/benquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik vind dat echt de ergste![]()
Het is wanneer HEB je dat nodig en niet wanneer BEN je dat nodig![]()
Het verschil tussen hebben en zijn is toch echt niet zo heel moeilijk te onthouden. Het zijn 2 verschillende dingen nota bene
Nee... (of weer vergetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hoi.
Zachte G present dus...
Dacht dat je dat al wist..
ik denk dat ik wel weet wie.. en waarom ik het krijgquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan is het iemand die je een beetje kent.
dankjewelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, heee, voor jou![]()
Gefeliciteerd
Ik ben moeder, ik ben al vroeg wakkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig ja !
miss dat ik een auto kan regelen anders kom ik met de trein.. uur of ... wat komt je het beste uit?
In zijn show?? MiddenindenachtRick is er al jaren niet meer voor toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:50 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
GA NU NAAR WWW.RICKVANVELTHUYSEN.NL IK KOM MISSCHIEN ZO IN ZIJN SHOW OM RECLAME TE MAKEN VOOR ONS HOU HEM HIERRRRRRRRR
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:50 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
GA NU NAAR WWW.RICKVANVELTHUYSEN.NL IK KOM MISSCHIEN ZO IN ZIJN SHOW OM RECLAME TE MAKEN VOOR ONS HOU HEM HIERRRRRRRRR
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:50 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Nee snap ik.. Maar ik vind de winkel is los en waar kom je weg gewoon ABNquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is niet perfect maar het is wel ABN.
Hij moet ABN praten van mij, doet hij dat niet dan krijgt hij idd op zn donder.
Het is niet zo dat hij dan een week binnen zit of een tik op zn kont krijgt dan hoor
ik ben geen moeder.. dus slaap uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben moeder, ik ben al vroeg wakker![]()
Maakt mij niet uit
is nu op veronicaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
In zijn show?? MiddenindenachtRick is er al jaren niet meer voor toch?
Een stille aanbidder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel weet wie.. en waarom ik het krijg
neeeeeeeequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan ga ik toch echt plat
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een stille aanbidder.(Die slechts een kleine drie weken te vroeg is)
Is goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben geen moeder.. dus slaap uit
uur of 1..2?
Maar dat is het nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee snap ik.. Maar ik vind de winkel is los en waar kom je weg gewoon ABN
Jij begint om 1 uur?quote:
Nee denk dat het een persoon is die mij heeft gezien snachts.. en weet dat ik geen normale pyama's hebquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een stille aanbidder.(Die slechts een kleine drie weken te vroeg is)
Nu niet meer vergeten danquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ah oke. Ieder zn ding!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Maar dat is het niet![]()
Het is dialect en ik haat dialectNiet alleen drents hoor.
Sterker nog. Rotterdammers hebben er een handje van om kon te zeggen ipv kende. Bijvoorbeeld. Ik erger me eraan als ik mezelf daarop betrap
quote:
Que?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:53 schreef dragems het volgende:
lol knetter, boterham en huppel bel ook naar midnr dan
nee ik ben niet meer in de nacht maar in de avondquote:
Ik luisterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:52 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Een neukertjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee denk dat het een persoon is die mij heeft gezien snachts.. en weet dat ik geen normale pyama's heb![]()
En dan is het wel typisch iets voor hem om mij dit te geven
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:53 schreef dragems het volgende:
lol knetter, boterham en huppel bel ook naar midnr dan
net als paul in de darkroomquote:
Je komt nu niet meer in de uitzending dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:54 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik had die kale aan de telefoon, maar hij wist nog niet wie ze gingen terugbellen zei die
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:53 schreef dragems het volgende:
[..]
nee ik ben niet meer in de nacht maar in de avond
neeejquote:
Wat is midnr?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:55 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik kreeg zijn assistent aan de telefoon, ik zei ja hallo met paul in the dark
hij vond het heel normaal
EN terechtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hoe laat dan? Ik heb jou gemist vandaag denk ik. Ik was afgehaakt toen WH ging
lol wh is gisternacht niet geweest ik ben nu in de avond ma,di,wo,do van 22tot23quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hoe laat dan? Ik heb jou gemist vandaag denk ik. Ik was afgehaakt toen WH ging
middenindenachtrickquote:
Doe ikquote:
Oh niet boeiend dus want geen Radio Onzinquote:
Ben je nou echt zo dom? We motten promotie in de ethertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh niet boeiend dus want geen Radio Onzin
Een gluurderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neeej![]()
gruwel neej die wou ik niet als neukertje
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:56 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Die kale wist niet eens wat fok was![]()
![]()
Nee, MidnR was veel leuker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh niet boeiend dus want geen Radio Onzin
Bel nog een keer dan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? We motten promotie in de ethert
Hij moest zich schamenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:56 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Die kale wist niet eens wat fok was![]()
![]()
Ja daar hebben we jou toch voor?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? We motten promotie in de ethert
Dank u voor de leuken liedjes!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Het was me een genoegen
wordt vervolgd op zondag 30 januari
Mijn verjaardagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Het was me een genoegen
Was aangenaamquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Het was me een genoegen
Dat zou ik best creepy vinden om als vrouw zoiets van mijn buurman te krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Het was me een genoegen
Jaquote:
Doe die twitter nog eens, dat wil ik wel doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Doen jullie nou nog wat tweeten naar Rick of bellen? Mot ik het weer alleen doen?
Het was tof Symphquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Het was me een genoegen
Ja dat dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zou ik best creepy vinden om als vrouw zoiets van mijn buurman te krijgen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Het was me een genoegen
@rickvanvquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe die twitter nog eens, dat wil ik wel doen
ik twitter.. weenie wak aan de fone zeggen moetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Doen jullie nou nog wat tweeten naar Rick of bellen? Mot ik het weer alleen doen?
You took the words right of my mouth is de titelquote:
Gewoon beetje dom ouwehoerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik twitter.. weenie wak aan de fone zeggen moet
Ja wat moet ik sturen dan?quote:
Dat wel ja...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You took the words right of my mouth is de titel
Dat had je vast wel al geraden?
zit een heel verhaal bij.. wat met onzin radio te maken heeft... en genante momenten voor mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat zou ik best creepy vinden om als vrouw zoiets van mijn buurman te krijgen.
Dat verhaal mag je me morgen wel vertellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit een heel verhaal bij.. wat met onzin radio te maken heeft... en genante momenten voor mij
toen zat Mika nog in de zak van zijn vaderquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel ja...
Het klonk als Mika vandaar
die wil ik dus lezenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit een heel verhaal bij.. wat met onzin radio te maken heeft... en genante momenten voor mij
haha komt goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat verhaal mag je me morgen wel vertellen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
quote:ONZ Radio
@rickvanv Zeg rick, laat @paulinthedark eens in je show, hiij wil iets intiems met je delen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen zat Mika nog in de zak van zijn vader
Same herequote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik voel me best slecht... luister niet naar radio onzin maar naar veronica
@rickvanv je wil vast wel even reclame maken voor Radio Onzin. http://onz-radio.nl/ Okay thnx kusjequote:
Mooi dan ga ik nu slapenquote:
ik ben zwaar fan van rickquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Same here
Ook wel leuke muziek trouwens
PRECIES!!quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik voel me best slecht... luister niet naar radio onzin maar naar veronica
Concurrentiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:04 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Volgens mij had die kale er niet zo'n zin in, omdat ik over een ANDER station begon op internet
Ik heb rick stil gekregen in zijn uitzendingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben zwaar fan van rick
is goed.. spreek je morgen voor ik wegga nog wel ff denk ikquote:
zondag 30 januari 22:00quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:04 schreef iBenny het volgende:
Symph, sta je voor volgende keer ook zo leuk geprogrammeerd?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:04 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Die kale zei ik bel je misschien zo terug, ik zo jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja
quote:onz_radio ONZ Radio
@rickvanv Zeg rick, laat @paulinthedark eens in je show, hiij wil iets intiems met je delen
Wat voor dienst lever ik dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:05 schreef Zokunen het volgende:
Ik zou sowieso reclame maken voor huppel!
Komt goed, geen leven dus ben vast wel op fokquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is goed.. spreek je morgen voor ik wegga nog wel ff denk ik
slaap lekker
alleen rick, erik-jan en koertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ook.Maar zonder Erik Jan, Koert en Rianne is het geen MidnR
Oke...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zondag 30 januari 22:00
dus ik heb ff om weer een mooie set in elkaar te zetten
Hmm een enthousiaste chick, met een goede smaak die niet op haar snuitje gevallen is.quote:
lolquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:06 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
WE PRATEN ALLEEN MAAR OVER RICK MAAR TERUGBELLEN HO MAAR HE
Hij heeft nu wel een aantal luisteraars erbij door jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:06 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
WE PRATEN ALLEEN MAAR OVER RICK MAAR TERUGBELLEN HO MAAR HE
Ik vond dat Rianne het prima deed voor een beginner. Buiten dat is ze ook nog eens erg aardig.quote:
lol dat wil helemaal niet , giel is best een eikelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:06 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
nou nou nou ik probeer volgende keer Giel wel
Dead onquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmm een enthousiaste chick, met een goede smaak die niet op haar snuitje gevallen is.
Dat klinkt wel zo ongeveer als ik het zie.
Boh ga timur pmen of hij in je uitzending wil komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:06 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
nou nou nou ik probeer volgende keer Giel wel
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hij heeft nu wel een aantal luisteraars erbij door jou
aardig is voor mietjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vond dat Rianne het prima deed voor een beginner. Buiten dat is ze ook nog eens erg aardig.
slotje op die kalequote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Maak screenshots van die kale het is zijn schuld, hij is de lock
Tuurlijk was De Kaak beter, maar ze deed het op het laatst best leuk.quote:
alweer?quote:
lolquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:09 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Nee ik weet het al, ik had met een ander verhaal bij die kale motten komen, en dan gewoon over onzin radio praten, wijze les
dat laatstequote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zit nu te bedenken.. moet ik de buurman eigenlijk bedanken voor t kadootje.. of net doen of ik het nooit gehad
Als de buurman het suggestief bedoelt weet ik wel wat de buurman wilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zit nu te bedenken.. moet ik de buurman eigenlijk bedanken voor t kadootje.. of net doen of ik het nooit gehad
Hoezo alweer? Ik ben nog niet geweest sinds ik thuis benquote:
Je werkster/moeder heeft het gevondenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
misschien is het omdat je het aankondigtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoezo alweer? Ik ben nog niet geweest sinds ik thuis ben
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:11 schreef dragems het volgende:
lol de vrouwen moeten bellen. die komen wel door
woon samen met een huisgenote.. ik doe wel net of ik er niks van weet tenzij hij erover begint...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je werkster/moeder heeft het gevonden
rick draait nu paul weet het nummer welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar moet ik heen bellen... en wat moet ik zeggen?
en draait rick nu dan..
0900 8090 tock?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geef me het nummer ik bel wel
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie belt er naar Rick van Velthuysen?
die kun je niet eens met je mobiel bellen jaquote:
Heb ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:15 schreef Zokunen het volgende:
ik wil nu United States of Whatever! van Liam Lych ofzo
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die kun je niet eens met je mobiel bellen ja
Dat moet wel kunnen denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die kun je niet eens met je mobiel bellen ja
die is zo goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:15 schreef Zokunen het volgende:
ik wil nu United States of Whatever! van Liam Lych ofzo
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Rick bekijkt nu zijn twitter en denkt
Nee, hij denktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:17 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Rick bekijkt nu zijn twitter en denkt
Wat zegt iequote:
En dan stiekem over een heel ander onderwerp beginnen.quote:
quote:
HIHIHIHI!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
IK WORD TERUG GEBELD !
CRAP... WAT MOET IK ZEGGEN
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Moet toegeven dat het wel tof zou zijn, als we op de radio komen!
dat je geil bent en luistert naar onz-radio.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
IK WORD TERUG GEBELD !
www.onz-radio.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
IK WORD TERUG GEBELD !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |