En vader en moeder.quote:
Je mag wel met mij meerijden. Ik ben in 2 uur in Purmquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je wel hoe lang ik dan onderweg ben
Ik ookquote:
Vergeet het konijn nietquote:
Van een 8 snarige drop A tuned ibanez gitaar tot een standaard getunede gibson les paul. Allemaal baas.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Veel gitaren, maar wel de "nette" gitaren.
Wanneer kom je bakkie doen dan?quote:
ik heb zelf een nette gitaar: afgestofd en gestemdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Veel gitaren, maar wel de "nette" gitaren.
is goequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag wel met mij meerijden. Ik ben in 2 uur in Purm
Smildequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
Een radio meet moet in IJsselstein of Smilde. Onder de zendmast dus.
Ik heb met Flips bij het zelfde bedrijf gewerkt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb haar moeder wel eens gezien, haar vader niet
Dan krijg je aids enzo, doe maar nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
Een radio meet moet in IJsselstein of Smilde. Onder de zendmast dus.
weenie.. wanneer kun jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer kom je bakkie doen dan?
Dat is niks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is goe![]()
ik moet anders met ov
Dat is tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb met Flips bij het zelfde bedrijf gewerkt.
En je zachte haartjes pleasequote:
Ik heb op flips haar bed gezetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb met Flips bij het zelfde bedrijf gewerkt.
Die heb ik altijd bijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
En je zachte haartjes please
Ik mijn pul. Voor de grote drinker enz.quote:
Ik heb haar zusje vandaag nog gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb op flips haar bed gezeten
Ezechiel heeft Flips gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgenquote:
Flips heeft op mijn bed gezeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkigquote:
Jij bent een sukkeltjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb haar zusje vandaag nog gezien
quote:
lol deventer of zwollequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
Doe dan of Deventer of Utrecht, betere treinverbinding
Ze heeft ook in mijn bed gelegenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Flips heeft op mijn bed gezeten.
Daar lag ik naastquote:
In de tent in Wierdenquote:
wanneer morgen:Pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen![]()
Mn plannen voor morgen zijn gecancelled dus
guus meeuwis associëren met brabantquote:
Zeg het maarquote:
Op jou? Not likelyquote:
Iedereen in brabant ziet er toch zo uit? of niet soms?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
guus meeuwis associëren met brabantoverhypete josti dat het is
jajaj lol ff kijken wie dat voor mij zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
ik denk dat als ik ooit echt nog een set ga maken dat ik een set ga maken met lui die de pijp uit waren voor ik geboren was. Onder het mom van reincarnation
NIKS TEGEN TILBURGERS HEquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
guus meeuwis associëren met brabantoverhypete josti dat het is
KISS I was made for loving youquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
Best stom... het zijn allemaal klassiekers maar van de meeste ken ik gewoon de titel niet
Je hoort nu Kiss - I Was Made For Lovin' Youquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
Best stom... het zijn allemaal klassiekers maar van de meeste ken ik gewoon de titel niet
uhmzzz.... niet te vroeg... waar moet ik pcies zijn?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
KISS I was made for loving you
013quote:
Emmen, rietlanden, mezenveldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmzzz.... niet te vroeg... waar moet ik pcies zijn?
Dat weet ik tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hoort nu Kiss - I Was Made For Lovin' You
Jij weet niet eens dat Pearl Harbor een echt iets was.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
Goed planquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen, rietlanden, mezenveld
Kan je wel van het station halen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:34 schreef Zokunen het volgende:
Hmm en ik maar denken dat huppel uit amsterdam kwam
ssssstquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij weet niet eens dat Pearl Harbor een echt iets was.
Ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
013 [ afbeelding ]
Voor de rest zou ik eigenlijk niets positiefs weten.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goed plan
lol ga het echt doen hoormaar dan moet je wel naar onz luisteren... wil zo min mogelijk missen
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij is GOED he??
Symph natuurlijk
quote:
Jij gebruikt Apple producten. Dat brengt je net onder de positieve lijn.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij weet niet eens dat Pearl Harbor een echt iets was.
Slaap lekker Fluffyquote:
I wish, dan zou ik de hele dag tegen mezelf pratenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:34 schreef Zokunen het volgende:
Hmm en ik maar denken dat huppel uit amsterdam kwam
lolquote:
Haaiquote:
Vertel!quote:
Vind je amsterdams mooi?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I wish, dan zou ik de hele dag tegen mezelf praten
Maar nee huppel komt uit Dordrecht en was ooit zo stom om de randstad te verlaten en nu zit ik in Emmen. Maar zodra ik kan vlucht ik een paar dagen naar het westen
lol das mijn jaar maar ik vind de muziek van willy niet echt goed of zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Zokunen het volgende:
Willy Alberti is wel een grote naam, maar ik bedoel dus iedereen die gestorven is voor mijn geboorte
Nee, ik had het door.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Haaihad je niet gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |