En vader en moeder.quote:
Je mag wel met mij meerijden. Ik ben in 2 uur in Purmquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je wel hoe lang ik dan onderweg ben
Ik ookquote:
Vergeet het konijn nietquote:
Van een 8 snarige drop A tuned ibanez gitaar tot een standaard getunede gibson les paul. Allemaal baas.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Veel gitaren, maar wel de "nette" gitaren.
Wanneer kom je bakkie doen dan?quote:
ik heb zelf een nette gitaar: afgestofd en gestemdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Veel gitaren, maar wel de "nette" gitaren.
is goequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag wel met mij meerijden. Ik ben in 2 uur in Purm
Smildequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
Een radio meet moet in IJsselstein of Smilde. Onder de zendmast dus.
Ik heb met Flips bij het zelfde bedrijf gewerkt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb haar moeder wel eens gezien, haar vader niet
Dan krijg je aids enzo, doe maar nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
Een radio meet moet in IJsselstein of Smilde. Onder de zendmast dus.
weenie.. wanneer kun jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer kom je bakkie doen dan?
Dat is niks.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is goe![]()
ik moet anders met ov
Dat is tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb met Flips bij het zelfde bedrijf gewerkt.
En je zachte haartjes pleasequote:
Ik heb op flips haar bed gezetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb met Flips bij het zelfde bedrijf gewerkt.
Die heb ik altijd bijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
En je zachte haartjes please
Ik mijn pul. Voor de grote drinker enz.quote:
Ik heb haar zusje vandaag nog gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb op flips haar bed gezeten
Ezechiel heeft Flips gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgenquote:
Flips heeft op mijn bed gezeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkigquote:
Jij bent een sukkeltjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb haar zusje vandaag nog gezien
quote:
lol deventer of zwollequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:26 schreef Zokunen het volgende:
Doe dan of Deventer of Utrecht, betere treinverbinding
Ze heeft ook in mijn bed gelegenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Flips heeft op mijn bed gezeten.
Daar lag ik naastquote:
In de tent in Wierdenquote:
wanneer morgen:Pquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen![]()
Mn plannen voor morgen zijn gecancelled dus
guus meeuwis associėren met brabantquote:
Zeg het maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |