quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat Hiroshima een Pokemon was
OMFG..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
In mijn jaar Miley Cirus en zon ventje van de jonas brothers.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:36 schreef dragems het volgende:
overleden muzikanten in mijn geboortejaar:
Willy Alberti
Herman Roelstraete
Jo Jones
Ab Hofstee
Big Joe Turner
Ricky Nelson
niet echt veel grote namen
whahahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Que?quote:
Overleden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
In mijn jaar Miley Cirus en zon ventje van de jonas brothers.
gestorven gast niet geborenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
In mijn jaar Miley Cirus en zon ventje van de jonas brothers.
quote:
quote:
poep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
heb net een kadootje voor mijn deur gevonden
![]()
Dus je was een buurmeisje van Yvonnequote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I wish, dan zou ik de hele dag tegen mezelf praten
Maar nee huppel komt uit Dordrecht en was ooit zo stom om de randstad te verlaten en nu zit ik in Emmen. Maar zodra ik kan vlucht ik een paar dagen naar het westen
Hij doet het goed hè?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vind je amsterdams mooi?![]()
Dat was gewoon omdat zijn lerares een FOK!ster is en benny haar een note had gegeven in de les.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
whahahaha
Nu snap waarom jij in het klaslokaal werd opgesloten
Dan moet je je echt gaan schamen!quote:
Ik kreeg het nooit behandeld bij Geschiedenisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan moet je je echt gaan schamen!
Wat is er gebeurt met de algemene kennis van de jeugd
neej een echt kadootjequote:
Nee ik woonde aan de andere kant van Dordtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dus je was een buurmeisje van Yvonne
Ik vermaak me hier in Gelderland prima, maar Amsterdam is binnen Nederland toch de mooiste stad waar ik geweest ben so far
dat heb ik met de zachte gquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik word er wel botergeil van
Praktijkonderwijs gehad?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg het nooit behandeld bij Geschiedenis![]()
wat wel dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik met het Drentse dialectquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heb ik met de zachte g
lolquote:
Randstad jeugd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kom op zeg? Als ik mn buurman heb horen knorren heb ik 3 weken last van totale uitdrogingquote:
Dat moet ik wel zeggen, mijn vriend is Drentsquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weltrusten en niet door de wekker heen slapenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef trolololo het volgende:
Mooi afsluitend nummertje om naar bed te gaan
Ik met ehm. Vrouwelijk schoon.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op zeg? Als ik mn buurman heb horen knorren heb ik 3 weken last van totale uitdroging
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat moet ik wel zeggen, mijn vriend is Drents
EUJquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op zeg? Als ik mn buurman heb horen knorren heb ik 3 weken last van totale uitdroging
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slapen en over dromenvangertje dromen.
Ah oke. Wel apart dat je dan weinig over WOII hebt gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
neuhj... vooral over ridders en jonkvrouwen en dat soort shit
Trusten manquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slapen en over dromenvangertje dromen.
poep?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dusss waarom zou iemand mij dit kadootje geven![]()
geen afzender niks
Ja ik kan het geen eens praten noemen.quote:
Stille aanbidder die een paar weken te vroeg isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen afzender niks
Nja, dat dus... heb er helemaal 0,0 iets over gehadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ah oke. Wel apart dat je dan weinig over WOII hebt gehad
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik kan het geen eens praten noemen.
Het is onverstaanbaar geblaat
Gwoon aanpakken en niet over nadenken.. (of heb je een enge buurman??)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen afzender niks
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stille aanbidder die een paar weken te vroeg is
Wat is het? Tikt het ook?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geen afzender niks
Jij op een kartonne doos waar paard op staat: edele jonkvrouw stap op mijn paard.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
neuhj... vooral over ridders en jonkvrouwen en dat soort shit
Ajax doet al zoveelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik woonde aan de andere kant van Dordt![]()
Amsterdam is
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij op een kartonne doos waar paard op staat: edele jonkvrouw stap op mijn paard.
Lutte: oh koene ridder van me
School aanklagen! En zeggen dat je een trauma hebt opgelopen van het gepest, omdat je dacht dat Hiroshima een Pokemon wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dat dus... heb er helemaal 0,0 iets over gehad
Tjah sorry.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik spreek zelf ook dat soort dialect
Dialect, dialect, de taal die lekker bekt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik spreek zelf ook dat soort dialect
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah sorry.
Ik vind het verschrikkelijk!
Ik straf mijn zoon ook gewoon als hij dingen over dreigt te nemen zoals "de winkel is los" of "wanneer ben je dat nodig?"
mooi manquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah sorry.
Ik straf mijn zoon ook gewoon als hij dingen over dreigt te nemen zoals "de winkel is los" of "wanneer ben je dat nodig?"
Ik wil ook een keer naar een wedstrijd. Geen geld voor en niemand die mee wilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ajax doet al zoveel
Door echte laksheid en ander falen heb ik al 10 jaar geen clubcard ofzo, ik denk dat ik het formulier al wel 20x heb geprint, 15x in een envelop gedaan, 0x verzonden. Best fail dat
Man met zachte G meldtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar kan me niet voorstellen wat er anders voor de deur ligtquote:
Zoep'n tot we kroep'n!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooi man![]()
is de kroeg al los?
Iemand heeft het over poepquote:
bah wat een slechte moeder ben je tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah sorry.
Sorry? Verder ben je een topwijf hoor.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooi man![]()
is de kroeg al los?
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:47 schreef dragems het volgende:
[..]
bah wat een slechte moeder ben je toch
Belangrijk detail: is het in jouw maat? Zo ja, dan is het iemand die je goed kent.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het is trouwens een pyamalange broek met shirt met knopen waar betty boop opstaat
kan maar 1 bedenken die dat zou geven
haal zelf ook vaak heb en ben door mekaarquote:
Tot wie laat zien de kroegen heer los?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooi man![]()
is de kroeg al los?
Zo bedoelde ik het niet.. Maar vind het beetje raar dat je je zoon daar voor straftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry? Verder ben je een topwijf hoor.
[..]
de broek wel.. het bovenstuk is denk ik iets te krap voor mijn bovenstukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Belangrijk detail: is het in jouw maat? Zo ja, dan is het iemand die je goed kent.
? watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |