Trusten!quote:
Dit kan gewoon niet, dit is gewoon puur episch.quote:
Ja, leuk hèquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt, ik heb het niet meer.Die truien en die koppies.
Ik vond 'm zo passendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
Miauw die Marie Cationette in Benny's topic, ik ga kapot hier.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond 'm zo passend![]()
We hadden het hier laatst over, over Marie Antoinette, nou ja geschiedenis in het algemeen. Benny dacht namelijk dat Hiroshima een Pokémon was![]()
What the...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vond 'm zo passend![]()
We hadden het hier laatst over, over Marie Antoinette, nou ja geschiedenis in het algemeen. Benny dacht namelijk dat Hiroshima een Pokémon was![]()
Ik dacht dat de tweede wereldoorlog iets was wat in iedereens geheugen gegrift staat, of je hem nou meegemaakt hebt of niet. In Nederland vooral kun je er niet echt omheen. Maar blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:49 schreef Avey het volgende:
[..]
What the...
Leren ze geen geschiedenis meer op school?
Dat is een oxymoron.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Andere prioriteiten. De slag om Beverwijk enzo, regionaal belangrijk.
Nachtmerries zijn echt naar. Ik heb er de laatste tijd best veel last van. Ik droomde vannacht/net dat ik gek werd en dat ook wist. Ik was in een andere stad en ik zag overal mensen die er eng uit zagen of rare dingen tegen me zeiden, beetje complot-achtig ook. Ik wilde iemand bellen maar ik had blijkbaar zijn nummer voor de helft opgeslagen en ik snapte niets van de trams dus ik kon ook niet wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik de laatste 2 dagen, nachtmerries. En vreselijke ook.Van afgelopen nacht ben ik vergeten.
Heb je je telefoon altijd aan?
De slag bij Beverwijk was tussen Ajax en Feyenoord toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks neemt LL deze (deeg)rol weer over, ik heb nu mijn shift.
Freud zou zeggen dat je leven op punt van verandering staat, en dat je er nog een beetje huiverig voor bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nachtmerries zijn echt naar. Ik heb er de laatste tijd best veel last van. Ik droomde vannacht/net dat ik gek werd en dat ook wist. Ik was in een andere stad en ik zag overal mensen die er eng uit zagen of rare dingen tegen me zeiden, beetje complot-achtig ook. Ik wilde iemand bellen maar ik had blijkbaar zijn nummer voor de helft opgeslagen en ik snapte niets van de trams dus ik kon ook niet weg![]()
Wat zou Freud hierover zeggen
Mijn telefoon staat altijd op tril.
quote:
Dat je beter wakker kunt zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
Wat zou Freud hierover zeggen
Mijn telefoon staat altijd op tril.
Jep.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De slag bij Beverwijk was tussen Ajax en Feyenoord toch?Picornie?
Zou Freud dat zeggen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Freud zou zeggen dat je leven op punt van verandering staat, en dat je er nog een beetje huiverig voor bent
[..]
Sssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door tombolafan op 21-01-2011 09:52:43 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh my, welk nummer?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat je beter wakker kunt zijn, denk ik.
En ik heb tril nooit aan, altijd The Prodigy.
Jaquote:
Ja, ik had iets over penisnijd verwacht, daar weet hij het altijd naar terug te brengenquote:
In het Emma Kinderziekenhuisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn jullie thuis of in het ziekenhuis geboren?
Ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn jullie thuis of in het ziekenhuis geboren?
Ga ik verder voor de koelkast.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je mag niet door voor de wasmachine
Je bent niet de eerste die daarmee achter de feiten aanloopt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik kwam voor de foute jaren '90 muziek, of hebben jullie die gisteren opgemaakt?
Het was Wilhelminaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je ben in ieder geval wel geboren.
Ja, maar misschien moet je gewoon iets in de groep gooienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik kwam voor de foute jaren '90 muziek, of hebben jullie die gisteren opgemaakt?
Nee maar mijn oma zegt het altijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kon je je geboortepapieren gemakkelijk vinden?
Zo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, maar misschien moet je gewoon iets in de groep gooien
Het is al 10 uurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:08 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben nog niet wakker genoeg voor muziek
Ik heb slecht geslapen én ik werd wakkeer gebeld, dan is het wakker worden toch andersquote:
Werkzequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook niet, ga me nu richting mijn werk (ik pak het er nadrukkelijker bij). Anders wordt het een lange dag.
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik proef een ochtendhumeurtje bij je Miauw
Zo vroeg en nu al aan de haring met uitjes? Of was het nog van gisteravond?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
Dan proef ik gewoon haring met uitjes
Nee ik heb heul geen eten bijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zo vroeg en nu al aan de haring met uitjes? Of was het nog van gisteravond?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik heb heul geen eten bijMisschien straks een Brammetje...
En Brammetjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik heb heul geen eten bijMisschien straks een Brammetje...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef -Miauw- het volgende:
Vijf mannen hebben tijdens een inbraak in de Amerikaanse plaats Silver Springs een snuifje genomen uit een urn met daarin de as van een gecremeerde man en diens honden. Zij dachten dat het een grote pot met cocaïne was.
![]()
Het eerstequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Brammetjeof een Brammetje [ afbeelding ]
As is toch grijs?quote:
Kan ook wit zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het eerste
[..]
As is toch grijs?
Ja, zo dom.quote:
Ik heb nog nooit cocaine gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zo dom.
As en cocaïne, qua structuur zal het niet echt op elkaar lijken denk ik...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit cocaine gezien
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Zag vanochtend nog een pakketje liggen maar waar het nou is gebleven. Of heb ik 'm al op?
Gezien weleens, nooit gebruiktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit cocaine gezien
Check het spiegeltje in mijn bureaulaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Geef mij ook een sleutelpuntje joh, doe niet zo kinderachtig joh
Ja, op zn tijd heerlijkquote:
Bel me maar op, zing ik het voor jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit op werk dus kan geen foute youtubejes bekijken
Net zo kristalhelder als Karenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bel me maar op, zing ik het voor je![]()
Eh, neequote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, nee
Ik ben ook lang niet zo dun namelijk
Oeh, goed plan, kijken of dat hier isquote:
Oeh, DAT is een tijd geleden, dat ik dat gehad heb!quote:
Lekker burgerlijk, lekker loonslaaf, lekker kantoormens, lekker de hele week brood en dan op vrijdag een patatje mogenquote:
Prachtige traditie. En niemand wil graag de bende ophalen. En de inzamelaar van geld is vaak dezelfde persoon. Toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker burgerlijk, lekker loonslaaf, lekker kantoormens, lekker de hele week brood en dan op vrijdag een patatje mogen
De rest wel aan de bammetjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prachtige traditie. En niemand wil graag de bende ophalen. En de inzamelaar van geld is vaak dezelfde persoon. Toch?
Lekkerx3 olee
Plastic zakjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo hee, alle kekke broodtrommeltjes op tafel.
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
tenzij ze mee naar huis gaan, afgewassen worden en de maandag weer dienst doen.
quote:
Oh ik dacht dat ik hem door bit.ly had gegooidquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nerd![]()
Gelukkig krijg ik altijd eerst de link in beeld voor ik er op klik
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik hem door bit.ly had gegooid
Nee, deze nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik hem door bit.ly had gegooid
quote:
Oh, ik dacht tegen mijquote:
And so you should!quote:
Nee idd, hoeveel calamiteiten we ook de laatste tijd weer hebben gehad sinds 'Moerdijk'... ieder brandje is meteen groot nieuwsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
And so you should!![]()
Bommeldingen zijn ook geen nieuws meer trouwens
Preciesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee idd, hoeveel calamiteiten we ook de laatste tijd weer hebben gehad sinds 'Moerdijk'... ieder brandje is meteen groot nieuws
Ja, al jaren eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik let er nooit zo op, maar nu je het zegt zijn er lately ook best veel stations ontruimd geweest en verdachte pakketjes en weet ik wat.
Nou ja niet zozeer hier in A'dam. Maar ik lees wekelijks berichten van tasjes en koffertjes die verlaten achterblijven en aangezien worden voor bommen en dat gebeurt overal.quote:
quote:
Het kan ook niet goed gaan hé, een kat en een muisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:29 schreef -Miauw- het volgende:
Grrr, mijn rechtermuisknop doet het niet meer ineens
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kan ook niet goed gaan hé, een kat en een muis
Wat een leuke dingetjes heb je al gemaakt zegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:35 schreef tombolafan het volgende:
Vilt-update:
Kinderkeuken zelf maken
Het is ook echt leuk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een leuke dingetjes heb je al gemaakt zeg
Het is ZO leuk om te doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent echt handig met naald en draad.
Echt héquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en daar ook nog een foto van maken
Ja dat is "leuk" omdat mensen die lolcats op fora plaatsenquote:
Nou, de meeste lolcats zijn ook wel plaatswaardig maar dit vind ik echt nergens over gaan. Dat zo'n kind dat beestje verkeerd vastpakt..ok, maar dat zo'n ouder/verzorger er ook nog een foto van gaat makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat is "leuk" omdat mensen die lolcats op fora plaatsen
Tuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, de meeste lolcats zijn ook wel plaatswaardig maar dit vind ik echt nergens over gaan. Dat zo'n kind dat beestje verkeerd vastpakt..ok, maar dat zo'n ouder/verzorger er ook nog een foto van gaat maken
En hóe heet die site precies?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TuurlijkJe bent debiel dat je dat doet... Maar als zo'n site dat gewoon niet plaatst dan doen minder mensen het hoop ik
Whut?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?Daar gaat het toch niet om
Let it goquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan er niet tegen dat ik het niet snap![]()
![]()
![]()
Ik zal wel moetenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef -Miauw- het volgende:
Cameron Diaz heeft vroeger wiet gekocht van rapper Snoop Dogg. Dat heeft de actrice onthuld in de Amerikaanse talkshow Lopez Tonight.
De twee groeiden op in Long Beach in de Amerikaanse staat Californië en zaten op dezelfde middelbare school.
Wijffiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik eigenlijk wel, af en toe.Maar dan heb ik iets al wel vaker herhaald. Net zolang dat ik het heb kunnen relativeren en ik nog een herhaling niet zinvol vind.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat ik vanavond maar flink bier drinken, man zijn.
Oh bah, is die morgen jarigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal flink uitlopen en de nacht wel ingaan. En dan moet Wendy 40 kaarsjes uitblazen.
Ook nog ja. Scheelt alweer dat ze d'r lippenstift niet op Ben hoeft te botvieren. Hij heeft al zo'n plek in de nek.quote:
Ja, iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook nog ja. Scheelt alweer dat ze d'r lippenstift niet op Ben hoeft te botvieren. Hij heeft al zo'n plek in de nek.
Een top 10 is zo te maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, idd![]()
Ik vind het echt een lelijke tatoo
Dushkaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een top 10 is zo te maken.![]()
Piscuitje
Hey chickiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
GUTENMORGEN! Helga berichte aus Brakel!!!!
Es geht gut, ich bin fast vollständig besser!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Grüß Gott Helga vom Rundfunk! Wie geht's?
Das stimmt mir froh!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Es geht gut, ich bin fast vollständig besser!
Diese Meldung wird gesponsert von Google Translate
Ohhquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb kartoffeln voor Sauerkraut geschält.
Oh jakkesquote:
Die is tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Wat kan de wereld toch mooi zijn! met behulp van wat photoshop
[ afbeelding ]
Die ene van msn?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
Oh bah, mensen die je echt iedere dag willen spreken
Wie was dat ook alweer?quote:
Hahaha. Het blijft ook gewoon wel leuk, Sesamstraatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader is Sesamstraat aan het kijken, kan het nog schattiger.
Wat verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer?![]()
Nee, dit is een vriendin, wel een lieverd hoor, maar die iedere dag belt met hetzelfde verhaal. *Zucht*
Ooh, dat is mijn stiefmoeder jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk.Ik ben echt blij dat ik vrienden heb die dat gewoon niet doen. Het zijn ook vooral mannelijke vrienden dus die doen dat siewosie niet zo snel.
En volgens mij was het van msn een familielid.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen zuipavond. Ik vertrut niet, maar mijn vrienden wel.
Wat jammer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, twee wel. Een vriendin is ziek van een vriend (kun je multiway lezen) en de ander noemt het 'avondje rust met vriendin'. (wordt gewoon aan de bank geniet dus) Verder heeft er iemand een Open Dag ergens van een school en is iemand ziek.
Ik had je graag willen adviseren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
Iemand wil vrienden met me zijn op Facebook, hij heeft Twilight bij favoriete films staan. Zou het erg zijn als ik hem daarom afwijs?
O, geeft niet hoor. Morgen naar Hardenberg voor de topklassekraker met een van hen, me daar maar voor indrinken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat jammer.Dan toch maar alleen zuipen! Kan ook leuk zijn.
Ja lekker filmpje inderdaad. Smakelijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb vanmiddag tijd voor Cloverfield gehad. Best een interessante handycamfilm, viel niet tegen!
Nu eten.
Doet hij dat vaak dan? (je vriend)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat jij je gemakkelijk door je vriendin aan de bank nieten LL?
Hij heeft er een handje van. Laat zich net wat te vaak inpalmen. Verder vind ik bankhangen ook heerlijk met goed gezelschap.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet hij dat vaak dan? (je vriend)
Tja call me burgerlijk, /care, het is soms echt fijn om samen op de bank te hangen met lekker tapas en lekker Prosecco.
Oh, ja dat is jammerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft er een handje van. Laat zich net wat te vaak inpalmen. Verder vind ik bankhangen ook heerlijk met goed gezelschap.
Is het ook, maar als het moet van je vriendin dan ben je gewoon een watje en kun je het beter maar snel uitmaken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doet hij dat vaak dan? (je vriend)
Tja call me burgerlijk, /care, het is soms echt fijn om samen op de bank te hangen met lekker tapas en lekker Prosecco.
Precies, dan loopt het vroeg of laat toch fout. Als je het doet omdat het 'moet', niet omdat je het zelf leuk vindt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is het ook, maar als het moet van je vriendin dan ben je gewoon een watje en kun je het beter maar snel uitmaken.
Sowieso iets moeten van je ehm wederhelftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is het ook, maar als het moet van je vriendin dan ben je gewoon een watje en kun je het beter maar snel uitmaken.
Moerdijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
Net op de NOS: ''11.000 studenten samen gekomen op het Malieveld.''
3 minuten later: ''20.000 studenten hebben zich verzameld op het Malieveld.''
Waar komen die 9000 ineens vandaan.??
Die zijn in die drie minuten daar aangekomen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
Net op de NOS: ''11.000 studenten samen gekomen op het Malieveld.''
3 minuten later: ''20.000 studenten hebben zich verzameld op het Malieveld.''
Waar komen die 9000 ineens vandaan.??
Die zijn gewoon gekloond in Moerdijk inderdaad.quote:
Ja ik snapte ook niet zo goed waarom dat daar gepost werd. Dat was toch bij Idols 1 ofzo al geen nieuws meer nadat Roger er uit staptequote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:27 schreef -Miauw- het volgende:
Waarom is dit nog nieuws![]()
Kandidaten die meedoen aan talentenjachten als Popstars en The Voice of Holland doen bij het tekenen van hun contract afstand van bijna al hun rechten als artiest. Dat blijkt uit recente contracten waarop NRC Handelsblad de hand wist te leggen.
Nee en met logisch nadenken kun je het je wel een beetje voorstellenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik snapte ook niet zo goed waarom dat daar gepost werd. Dat was toch bij Idols 1 ofzo al geen nieuws meer nadat Roger er uit stapte
Ja, ik vind het niet zo'n hele gekke constructie, je wordt 'groot' gemaakt, en logisch dat de zender/producers je daarna niet zomaar laten gaan, en er ook wel geld aan verdiend moet wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee en met logisch nadenken kun je het je wel een beetje voorstellen
Ja, logisch, En tegen de tijd dat je compleet uitgemolken bent is er weer een nieuwe sterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet zo'n hele gekke constructie, je wordt 'groot' gemaakt, en logisch dat de zender/producers je daarna niet zomaar laten gaan, en er ook wel geld aan verdiend moet worden
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
Vanmiddag op de radio;
Weet je waarom zoveel mensen naar zo'n finale van een talentenjacht kijken? Ze willen allemaal die finalisten even voor het laatst zien, want daarna hoor je er niks meer van
I lol'd
Die ben ik helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Vaduz, de man uit de Gilmore Girls vond ik wél erg leuk
IT KNOWS MY NAME.quote:
Die clipquote:
Hear hear.quote:
Hup Jeremyquote:
Hup Frederiekequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hup Jeremy
Hup James
Hup Richard
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hup Frederieke![]()
Hup Chantal![]()
Hup Bennieke
Wel in het Pittige Meiden Ding.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]Die zitten heul niet in Top Gear!
Prachtigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt he. Wat een wereldoptreden net.!
Hahahaha! Geweldig gezegdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dat clasht richting een geluid dat niemand ooit gehoord heeft.
quote:
Mij ook niet, maar ik wil wel weer lekker boos worden als Ben wint!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil naar bed, de uitslag boeit eigenlijk toch niet meer nu
Dan gaat de tv uit hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik wil wel weer lekker boos worden als Ben wint!
Ik ook. Ik hoef Ben niet te zien winnen. En Pearl is dan 2, dus dat weet ik dan al.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wacht nog even, Kim gaat eruit denk iken dan gaat de tv ook uit.
Geen zin meer om te kijken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik gooi een molotovcocktail door de ruiten van de PVV ontmoetingsplek hiero, als Ben wint.
Ik stap nu in de trein en sms aan één stuk door 'Pearl' naar 3131quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
Als Pearl stiekem eerste wordt ga ik naakt de straat op
Ja, dat is zo jammer. Eigenlijk is hij vanaf zijn eerste optreden al de gedoodverfde winnaar. En ja, hij is beter dan veel mensen die naar huis zijn gestuurd maar hij is ook zo gehypet. Vind er niets aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoef Ben niet te zien winnen. En Pearl is dan 2, dus dat weet ik dan al.
Gaan we samen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik stap nu in de trein en sms aan één stuk door 'Pearl' naar 3131
Oh dat heb ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hell is dit dat hijghijghijglied dat ze laatst ook zong waar de plaat bleef hangen?
Ik vind haar wel leuk in een interview, maar die stem en die liedjes zijn niet mijn ding.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk![]()
Alleen die stem...
Dat lijkt me best leuk jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook gaan bieren met Duffy en Adele.
Adele, die liedjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk in een interview, maar die stem en die liedjes zijn niet mijn ding.
Adele lijkt me ook een heerlijk mens, maar die liedjes...
Wil wel met ze gaan bieren
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij zijn het van die typisch Britse wijven die nog niet dronken worden van 10 glazen Guinness en om de haverklap hun tieten laten zien.
Vooral Duffy denk ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij zijn het van die typisch Britse wijven die nog niet dronken worden van 10 glazen Guinness en om de haverklap hun tieten laten zien.
Dat liedje dat ze alleen zong vond ik wel leuk, maar vond het live stukken minder, ik miste de pit. Kwam door de (live)muziek denk ik, niet door haar.quote:
Amyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vooral uffy denk ik.
Zullen we Any Winehouse later op de avond ook uitnodigen? Dan lijken wij in ieder geval weer normaal
Ja, de live-band is wel een beetje zondagsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat liedje dat ze alleen zong vond ik wel leuk, maar vond het live stukken minder, ik miste de pit. Kwam door de (live)muziek denk ik, niet door haar.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, de live-band is wel een beetje zondags
Sjonge ik kan niet echt meer typenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
AmyWat een tragische anti-heldin is dat ook.
Ik zag het niet eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sjonge ik kan niet echt meer typen
Die wel, maar Any niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |