Trusten!quote:
Dit kan gewoon niet, dit is gewoon puur episch.quote:
Ja, leuk hèquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt, ik heb het niet meer.Die truien en die koppies.
Ik vond 'm zo passendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
Miauw die Marie Cationette in Benny's topic, ik ga kapot hier.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond 'm zo passend![]()
We hadden het hier laatst over, over Marie Antoinette, nou ja geschiedenis in het algemeen. Benny dacht namelijk dat Hiroshima een Pokémon was![]()
What the...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vond 'm zo passend![]()
We hadden het hier laatst over, over Marie Antoinette, nou ja geschiedenis in het algemeen. Benny dacht namelijk dat Hiroshima een Pokémon was![]()
Ik dacht dat de tweede wereldoorlog iets was wat in iedereens geheugen gegrift staat, of je hem nou meegemaakt hebt of niet. In Nederland vooral kun je er niet echt omheen. Maar blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:49 schreef Avey het volgende:
[..]
What the...
Leren ze geen geschiedenis meer op school?
Dat is een oxymoron.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Andere prioriteiten. De slag om Beverwijk enzo, regionaal belangrijk.
Nachtmerries zijn echt naar. Ik heb er de laatste tijd best veel last van. Ik droomde vannacht/net dat ik gek werd en dat ook wist. Ik was in een andere stad en ik zag overal mensen die er eng uit zagen of rare dingen tegen me zeiden, beetje complot-achtig ook. Ik wilde iemand bellen maar ik had blijkbaar zijn nummer voor de helft opgeslagen en ik snapte niets van de trams dus ik kon ook niet wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik de laatste 2 dagen, nachtmerries. En vreselijke ook.Van afgelopen nacht ben ik vergeten.
Heb je je telefoon altijd aan?
De slag bij Beverwijk was tussen Ajax en Feyenoord toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks neemt LL deze (deeg)rol weer over, ik heb nu mijn shift.
Freud zou zeggen dat je leven op punt van verandering staat, en dat je er nog een beetje huiverig voor bentquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nachtmerries zijn echt naar. Ik heb er de laatste tijd best veel last van. Ik droomde vannacht/net dat ik gek werd en dat ook wist. Ik was in een andere stad en ik zag overal mensen die er eng uit zagen of rare dingen tegen me zeiden, beetje complot-achtig ook. Ik wilde iemand bellen maar ik had blijkbaar zijn nummer voor de helft opgeslagen en ik snapte niets van de trams dus ik kon ook niet weg![]()
Wat zou Freud hierover zeggen
Mijn telefoon staat altijd op tril.
quote:
Dat je beter wakker kunt zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:39 schreef -Miauw- het volgende:
Wat zou Freud hierover zeggen
Mijn telefoon staat altijd op tril.
Jep.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De slag bij Beverwijk was tussen Ajax en Feyenoord toch?Picornie?
Zou Freud dat zeggen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Freud zou zeggen dat je leven op punt van verandering staat, en dat je er nog een beetje huiverig voor bent
[..]
Sssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door tombolafan op 21-01-2011 09:52:43 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh my, welk nummer?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat je beter wakker kunt zijn, denk ik.
En ik heb tril nooit aan, altijd The Prodigy.
Jaquote:
Ja, ik had iets over penisnijd verwacht, daar weet hij het altijd naar terug te brengenquote:
In het Emma Kinderziekenhuisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn jullie thuis of in het ziekenhuis geboren?
Ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn jullie thuis of in het ziekenhuis geboren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |