Ik moest lachenquote:
jaquote:
Ik zeg af laten leveren in Noord-Holland, voor ons 2 het handigstquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
Zullen we met zn 4en even wat gaan eten?
Of bestellen?
Bioniclequote:
Ik denk dat je wel een eindje weg woontquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
Zullen we met zn 4en even wat gaan eten?
Of bestellen?
haaai koelkastquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
BH in dit geval, wat een baas!
Precies!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg af laten leveren in Noord-Holland, voor ons 2 het handigst
Kouwe pizza'squote:Op donderdag 20 januari 2011 23:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een eindje weg woont
omdat wij baas zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Waarom zijn er zoveel helden hier?
QFT
lol weer net gemist toenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hadden jullie vorig jaar ook mee gedaan met die gratis actie van Thuisbezorgd?
Ik had kip besteld (neger) terwijl ik al avondeten gehad had
Je hebt toch benen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, nu ophouden over eten want ik ga dood
En ik kan niet meer naar beneden
geen trap? ik dacht dat je been in het gips zat?quote:
goed zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan niet slapen, dan maar even luisteren
H2OIquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan niet slapen, dan maar even luisteren
Maar ik wil slapenquote:
Dan doe je zachtjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt iedereen die er om 5 uur uit moet weer wakker
Kanker faalhaasquote:Funny when people say "make a song about Iceland" or "make a song about the Netherlands" as if I have a clue what either of those are.
quote:@RuckaRuckaAli the netherlands is dumb as fuck and we wouldnt get your jokes. Seriously nobody understands good american comedy#fucktards
broodtje kalfsvleeskroket.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |