Slaap zachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
cruesli, een warm bed, fijne muziek, chocolademelk, zoenen, liefde, schattige hondjes, .. dingen waar ik niet zonder kan
ik ga slapen fokkertjes
Weltrustenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
cruesli, een warm bed, fijne muziek, chocolademelk, zoenen, liefde, schattige hondjes, .. dingen waar ik niet zonder kan
ik ga slapen fokkertjes
ik zei hit, niet hitsquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef dragems het volgende:
[..]
ja en bulls on parade. dat zijn de grootste 2
Symphonicquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie draait er om 0:00 na Patjen?
Symph?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie draait er om 0:00 na Patjen?
En wat voor muziek gaat Symph draaien?quote:
Klassiekquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is die V&A mod toch ?
Wat gaat hij draaien voor iets?
K3quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is die V&A mod toch ?
Wat gaat hij draaien voor iets?
Rustige, oudere hits gok ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
En wat voor muziek gaat Symph draaien?
Ik draaide dat eerst, maar werd niet gewaardeerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
VF moet ook maar een keer draaien, die heeft wel een beetje dezelfde smaak als ik
Superquote:
Tjah het nieuwe is er een beetje afquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat de slechte kant op.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
VF moet ook maar een keer draaien, die heeft wel een beetje dezelfde smaak als ik
Wat draaide je dan precies allemaal?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik draaide dat eerst, maar werd niet gewaardeerd
van mij mag hijquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
boeie gewoon nog meer draaien, jouw showquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik draaide dat eerst, maar werd niet gewaardeerd
Rise against 1 liedjequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat draaide je dan precies allemaal?RATM en wat nog meer?
Ik draaide pas 20 minuten en moest toen onverwachts wegquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef dragems het volgende:
[..]
boeie gewoon nog meer draaien, jouw show
Ik vind het wel goed, Maar het grotere publiek nietquote:
als je draait is het jou show dan mag je als jij dat wil een uur wasmachine geluid draaienquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed, Maar het grotere publiek niet
moet je niet richting bed?quote:
Ik draai, uitgezondert van komende zaterdag, iedere zaterdagnacht van 02-03 alszijnde DJ AltoNaatje, met alleen platen die ik leuk vind, en mijn smaak gaat richting het alternatieve, dus als je gewoon je requestjes bij mij inlevertquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hmm ik hou van hardstyle, hardcore, top 40, rock, oudjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
True!, Ik zal als ik tijd heb wel even kijken hoe het werkt met dat DJ programmaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef dragems het volgende:
[..]
als je draait is het jou show dan mag je als jij dat wil een uur wasmachine geluid draaien
Ik zal kijken of ik dat red!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik draai, uitgezondert van komende zaterdag, iedere zaterdagnacht van 02-03 alszijnde DJ AltoNaatje, met alleen platen die ik leuk vind, en mijn smaak gaat richting het alternatieve, dus als je gewoon je requestjes bij mij inlevert(dus vrijdag op zaterdag)
VDJ is niet al te moeilijk heb zelf samquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
True!, Ik zal als ik tijd heb wel even kijken hoe het werkt met dat DJ programma
ben niet zon Held met de PC
Oeh, live streaming van Lord of The Ringsquote:
uitgezondert van aankomende hehquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik dat red!
jammer dat het lawaai er om heen zitquote:
Op zaterdagnacht hoor je uit te gaan manquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik draai, uitgezondert van komende zaterdag, iedere zaterdagnacht van 02-03 alszijnde DJ AltoNaatje, met alleen platen die ik leuk vind, en mijn smaak gaat richting het alternatieve, dus als je gewoon je requestjes bij mij inlevert(dus vrijdag op zaterdag)
uitgaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Op zaterdagnacht hoor je uit te gaan man
lol hij is 16 dus is hij om 12 uur thuisquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Op zaterdagnacht hoor je uit te gaan man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |