rise against is zo gek nog nie die mag best gedraaid wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
had ik daar even het hele verkeerde nummer bij de hand...
Amateur foutje..
maar die vorige is ook zeer goed!
Haha okeequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een of andere ad, ik geloof dat het een hotmail ad was, maar ik vond het echt een lekker wijfmet een uitdrukking alsof ze een flinke paal in d'r flamoes heeft
[ afbeelding ]
lol beter dan de echte stream iigquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Utopie draait op test allemaal muziek die ik hem gestuurd heb
Ze hebben echt een paar sterke nummers iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:19 schreef dragems het volgende:
[..]
rise against is zo gek nog nie die mag best gedraaid worden
ok noem maar opquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen maar de grootste hit van RATM...
lol wie is er in de overgang?quote:
Ja met 1 beweging de schuif van rechts naar links. Doet ie ffquote:
Machtig goed swaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja met 1 beweging de schuif van rechts naar links. Doet ie ff
moet je wel een lekker goed in elkaar vloeiend nummer klaar hebben staan met zelfde BPM edquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja met 1 beweging de schuif van rechts naar links. Doet ie ff
Zo met hardstyle, nu nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet je wel een lekker goed in elkaar vloeiend nummer klaar hebben staan met zelfde BPM ed
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef sharr het volgende:
cruesli, een warm bed, fijne muziek, chocolademelk, zoenen, liefde, schattige hondjes, .. dingen waar ik niet zonder kan
ik ga slapen fokkertjes
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
komt er ook hardcore op het allereinde?
quote:
Geen echte hardcore maar wel het rouwe werkquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
komt er ook hardcore op het allereinde?
Kan ik mee levenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen echte hardcore maar wel het rouwe werk
ja en bulls on parade. dat zijn de grootste 2quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
killing in the name of natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |