2011 is het jaar van het konijn. Dus het is Patrick Stoofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:10 schreef wieksel het volgende:
mmm, dit jaar is jaar van de...? misschien zit daar ook nog iemand bij?
Zo te zien op het Avro forum:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef MrManiak het volgende:
Kan iemand me vertellen welke hint er in de Roodshow voorbij kwam?
Hij 'versprak' zich ook bij Coen en Sander, ik geloof niks meer van hem op de radioquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Horace zegt gewoon dat hij met de test veel op Karin gezet heeft.
Of het waar is, is een tweede.
Als iemand het NIET is is het WEL Miryanna...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:07 schreef Doks het volgende:
Als iemand het niet is is het wel miryanna
Ik zelf denk nu patrick
Haha, een bed inderdaad. Eet smakelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:22 schreef Jabberwocky het volgende:
Als Miryanna het is, dan eet ik net als Soundos een bed op (of wat was het nou?).
Nee, want ze kregen als opdracht dat de schildering niet herkenbaar mocht zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:27 schreef CeeZee het volgende:
Nouja..
Miryanna was wel de gene die de naam van haar vriendje op het gebouw wilde zetten ipv iets wat met hen te maken heeft EN herkenbaar was geweest voor de groep
Dus dat was verdacht
Maar dan om random je naam van je vriendje te roepen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, want ze kregen als opdracht dat de schildering niet herkenbaar mocht zijn.
Dat heeft ie helemaal niet gezegd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:35 schreef koningkerel het volgende:
Ik begrijp het niet. Hij is er toch uit? En dan is hij toch misschien de mol?
En toch versprak hij zichzelf vandaag weer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heeft ie helemaal niet gezegd.
@ 3.40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |