Kan de OP nog worden aangepast?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
De 'Vorige Topics' zijn niet meer uptodate, wie doet het?
Tuurlijk, het is een wiki..quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan de OP nog worden aangepast?
Deze BN-ers zijn zo onbekend dat ze bijna gelijk zijn aan normale mensen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:43 schreef Susi het volgende:
Ja ik heb genoten. En ik ga nog één keer posten dat Jan fantastisch was
En ik zou heel graag weer onbekende Nederlanders willen, want omdat je de mensen van tevoren kent en al gelijk een oordeel hebt. En ik zou zelf ook het idee willen hebben dat ik mee kan doen.
En Karin, sjongejongejonge
Mee eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:43 schreef Susi het volgende:
Ja ik heb genoten. En ik ga nog één keer posten dat Jan fantastisch was
En ik zou heel graag weer onbekende Nederlanders willen, want omdat je de mensen van tevoren kent en al gelijk een oordeel hebt. En ik zou zelf ook het idee willen hebben dat ik mee kan doen.
En Karin, sjongejongejonge
Ja die wel, maar dan zet ik het ook in deze OP.quote:
Vanuit mijn hetero-vrouw-zijn bekeken kan ik alleen oordelen over zoenen met Jan, niet met Annaquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of Jan! Die heeft het over het zoenen met Anna!
Dat is waar, maar ik wil de illusie hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze BN-ers zijn zo onbekend dat ze bijna gelijk zijn aan normale mensen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vind het trouwens wel lache met BN'ers, zo leer je ze eens anders kennen.
Zou best kunnen idd!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef Jane het volgende:
Ik vraag me af of Horace met z'n simpele verdeelmethode (vrouwen wel bagage/mannen niet) de opdracht niet een beetje verpest heeft (voor de Mol).
Want stel hij had iedereens bagage gehalveerd, dan had het veel meer geld gekost om alle spullen terug te kopen. En sowieso had het dan veel meer discussie opgeleverd. Als iemand helemaal geen bagage meer heeft, is het vrij logisch dat je je spullen terug wil kopen. En nu gingen de vrouwen er ook allemaal niet zo erg over in discussie. De mannen mochten het min of meer zelf weten.
Er was geen discussie. De vrouwen riepen meteen dat de mannen hun koffer konden terugkopen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef Jane het volgende:
En nu gingen de vrouwen er ook allemaal niet zo erg over in discussie. De mannen mochten het min of meer zelf weten.
"Ga die vlag maar halen!" en hij mikt de vlag de diepte in.quote:
Als iedereen de helft heeft zullen ze denken dat ze het er wel mee kunnen redden. Of de discussie was zo lang gelopen dat er niks besloten zou worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef Jane het volgende:
Ik vraag me af of Horace met z'n simpele verdeelmethode (vrouwen wel bagage/mannen niet) de opdracht niet een beetje verpest heeft (voor de Mol).
Want stel hij had iedereens bagage gehalveerd, dan had het veel meer geld gekost om alle spullen terug te kopen. En sowieso had het dan veel meer discussie opgeleverd. Als iemand helemaal geen bagage meer heeft, is het vrij logisch dat je je spullen terug wil kopen. En nu gingen de vrouwen er ook allemaal niet zo erg over in discussie. De mannen mochten het min of meer zelf weten.
Inderdaad, hij viel ineens de vrouwen aan terwijl dat helemaal niet nodig was, en was eigenlijk de enige die er écht een probleem van maakte. Maakt hem ook weer minder populair bij de groep dus of dat zo slim was als Mol.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:05 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Er was geen discussie. De vrouwen riepen meteen dat de mannen hun koffer konden terugkopen.
Voor de mol was er niets aan de hand dus.
Maar toch vond Patrick het nodig om ineens flinke stennis te gaan schoppen, terwijl de hele groep het er zo'n beetje over eens wat dat hij z'n koffer terug mocht kopen...
Als mol is het natuurlijk altijd wel leuk om flink te stoken....
Ja maar volgens mij kom je als mol zijnde niet om vrienden te maken. Ik bedoel, al ben je weinig sympathiek, als je goed molt is zoiets niet erg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, hij viel ineens de vrouwen aan terwijl dat helemaal niet nodig was, en was eigenlijk de enige die er écht een probleem van maakte. Maakt hem ook weer minder populair bij de groep dus of dat zo slim was als Mol.
Ja, dat klopt. Ik bedoelde ook meer dat het echt zo'n opdracht is waarvan het de bedoeling is dat er een lekkere discussie losbarst of dat mensen elkaar een beetje kwaad aankijken naderhand. Maar daarvan was nu gewoon helemaal geen sprake.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:05 schreef roelofjan het volgende:
Er was geen discussie. De vrouwen riepen meteen dat de mannen hun koffer konden terugkopen.
Voor de mol was er niets aan de hand dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |