Die kaart met schelpen uit Florida is leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:00 schreef tdrone het volgende:
ik heb nu ook al bijna een week geen kaartje binnen/aangekomen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:00 schreef Lienzz het volgende:
vanmorgen is mijn kaartje naar Portugal aangekomen (retro-vintage kaart) "beer will change the world, i dont know how but it will"
Nog niet eens een klein berichtje erbijen nog niet eens Happy postcrossing of thanks.
Pas al je verstuurde kaarten geregistreerd zijn, ontvang je weer nieuwe kaarten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef tdrone het volgende:
nu officieel een week zonder iets gekregen/ aangekomenterwijl ik toch nog steeds 5 kaartjes heb verstuurd
Die onderste erg mooiquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef TimeJumper het volgende:
Deze verstuurd naar Canada
[ afbeelding ]
En onderstaande ontvangen vanuit Chicago![]()
[ afbeelding ]
Ik heb drie kaarten die maar niet willen aankomen.
Rusland 41 dagen onderweg
Taiwan 24 dagen
Ik zit mezelf af te vragen of ik ze nogmaals zou versturen.
Die Rus al een bericht gestuurd in het Engels natuurlijk, maar hij snapt er niks vanvan mijn bericht dan. kreeg alleen een bericht terug met "?????".
Op zijn profile staat ook dat hij vertaald via internet. Nou zo'n moeilijk bericht schreef ik toch niet
Kan je die dan nog registreren? of blijft die gewoon op expired staan dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
De kaart naar Rusland, die expired was, is aangekomen na 71 dagen![]()
hij kan gewoon nog geregistreed wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kan je die dan nog registreren? of blijft die gewoon op expired staan dan?
quote:Most sent postcards will arrive before 60 days have passed; however, some postcards do take longer to reach their destination. Postcards that have expired can still be registered up to one year after you requested the address.
Hij is nu gewoon geregistreerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kan je die dan nog registreren? of blijft die gewoon op expired staan dan?
yoohoo!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
De kaart naar Rusland, die expired was, is aangekomen na 71 dagen![]()
Mooiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Lienzz het volgende:
[..]
yoohoo!
Ik heb vandaag een mooi kaartje uit Japan gekregen met een hele mooie postzegel
[ afbeelding ]
Wat een leuk verzoek om dat receptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Net weer twee nieuwe adressen gevraagd. Duitsland en Poland. Ik blijf een beetje in dezelfde landen hangen, hahaha.
Wel een leuk verzoek in het Poolse profiel: of ik op het kaartje m'n favoriete recept kon schrijven, dan kon ze dat maken. Allright, ik had er alleen wel een A5 kaart voor nodig, hihihi. Gelukkig heb ik die ook. Hoop dat ze het leuk/lekker vind
Deze:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuk verzoek om dat receptWat is je favo recept?
Eén van m'n favorieten, maar deze was het meest postcard-proof, de rest was veels te lang. Maar dit is echt lekker, en makkelijk. Witte wijn eruit laten, alleenquote:Rijst met paprikas
3-4 personen, ingrediënten: 400 gram delicato snelkookrijst, 2 rode paprikas, 2 groene paprikas, 300 gram gekookte ham (blok), 2 uien, soja- of zonnebloemolie, 0.5 liter bouillon, een glas witte wijn, peper, paprikapoeder, knoflook, 2 eieren.
1. kook de rijst volgens de kookvoorschriften.
2. paprikas schoonmaken en in reepjes snijden.
3. ham in kleine blokjes snijden.
4. gehakte uien glazig bakken, rijst en paprikas hieraan toevoegen.
5. alles al omscheppende enkele minuten bakken.
6. bouillon, wijn, peper en paprikapoeder toevoegen, alsmede een fijngeknepen teentje knoflook.
7. garneer de schotel met plakjes ei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |