Adept gisteren bij Powerfest voor de 3e keer gezien. Hoe vaker ik zie live hoor hoe slechter ik ze vind.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:53 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Met GE heb ik echt van die periods, of ik luister het maanden niet, of ziek veel. Maar de lyrics van I Shot The Maid zijn![]()
Heb nu wee even mijn Adept / One Morning Left periode
haha!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Adept gisteren bij Powerfest voor de 3e keer gezien. Hoe vaker ik zie live hoor hoe slechter ik ze vind.
Overigens was Your Demise wel tof. En Wasted Bullet en Nederlandse band die nog ver gaat komen. Bij signeersessie van Escape The Fate nog handtekeningen uitgedeeld omdat die domme emo's dachten dat ik van de band was
Trolololol!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:11 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Adept gisteren bij Powerfest voor de 3e keer gezien. Hoe vaker ik zie live hoor hoe slechter ik ze vind.
Overigens was Your Demise wel tof. En Wasted Bullet en Nederlandse band die nog ver gaat komen. Bij signeersessie van Escape The Fate nog handtekeningen uitgedeeld omdat die domme emo's dachten dat ik van de band was
CRUST!quote:
Coole shit guys en zeker een toffe show heb je geregeld!@quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef KaMo het volgende:
Mijn bandje:
De Pit Terneuzen 01/09 Streetdogs (US), The Ignored (B), One Step Beyond (B), Zebrapad (NL)
Ik hoop wel de oude nummers. Die heb ik ook nog veel beluisterd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Trolololol!
Van Adept luister ik praktisch twee nummers non stop
Moest je nog flyeren daar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Ik hoop wel de oude nummers. Die heb ik ook nog veel beluisterd.
Overigens nog mensen gisteren bij The Devil Wears Prada of geen liefhebbers van stevige metalcore hier ?
lol waardeloosquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef maniack28 het volgende:
http://www.facebook.com/event.php?eid=201901039854403
http://www.hyves.nl/agend(...)eid=A93QAZJUVGG0GCOW
Nee, foto's maken. Ik hoef nooit te flyeren. Hoezoquote:
ik houd van tosti's!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:15 schreef maniack28 het volgende:
http://www.facebook.com/event.php?eid=201901039854403
http://www.hyves.nl/agend(...)eid=A93QAZJUVGG0GCOW
Dacht dat ik jou ooit zag flyeren bij de Dynamoquote:Op donderdag 9 juni 2011 23:54 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Nee, foto's maken. Ik hoef nooit te flyeren. Hoezo?
Over foto's gesproken. Wat vinden jullie ervan?
http://s802.photobucket.c(...)-2012%20at%20Dynamo/
Ja dat kan wel kloppen. Heb een keer een vriendin helpen flyeren die voor Melkweg werkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:56 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Dacht dat ik jou ooit zag flyeren bij de Dynamo
Oow dan had ik 't toch goed!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:04 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Ja dat kan wel kloppen. Heb een keer een vriendin helpen flyeren die voor Melkweg werkt.
Dankjewel!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Coole shit guys en zeker een toffe show heb je geregeld!@
http://therambler.nl/inde(...)m_eventlist&Itemid=1quote:Naam: Japan Benefiet: None Shall Fall + Downfall of Empires + Merge As One + Why We Fight
Wanneer: Vr 24 Juni 2011
Aanvang: 21.00
Zaal open: 19.00
Waar: The Rambler - Eindhoven
Entree: 5 euro (gaat naar wederopbouw Japan)
Ik!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef QuanCore het volgende:
Vrijdag Enter Shikari met Your Demise in de Melkweg : D. Wie nog meer aanwezig ^^?
Ah, jammer dat ik de volgende dag moet werken, anders was ik zeker gebleven. Gemengd zwemmen schijnt wel tof te zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:17 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Ik!
Zaterdag gaan ze DJ-en bij gemengd zwemmen, hoewel dat dan geen hc/punk is wss
Ich aucH!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:17 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Ik!
Zaterdag gaan ze DJ-en bij gemengd zwemmen, hoewel dat dan geen hc/punk is wss
Ik zeg Defeater!quote:Howdy y’all! The moment you’ve all been waiting for has finally come: today we are adding the last names to an already impressive list of bands that will be performing at Ieperfest 2011! This brings us to a total of 63 acts playing over three days full of hardcore, metal, punkrock and several other genres! Just 63 instead of the usual 64? Not really. We will add one extra band, tba late June! Who? Surprise surprise, stay tuned and start guessing now!
Dat zal wel super zijn!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:51 schreef maniack28 het volgende:
was cool gisteren, maar enter shikari toch niet helemaal mijn ding.
Over Ieperfest:
[..]
Ik zeg Defeater!
Op zaterdag 18 juni 2011 16:51 schreef maniack28 het volgende:
Bij gemend zwemmen was maar een gedeelte dubstep, lag eraan wie er stond te draaien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:53 schreef QuanCore het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 18 juni 2011 16:51 schreef maniack28 het volgende:
was cool gisteren, maar enter shikari toch niet helemaal mijn ding.
Nee, tis dat ik gratis kon. YD was nog wel vermakelijk, maar bij ES maar achterin staan kijken.
Daarna nog even bij gemengd zwemmen gebleven maar dat er alleen maar dubstep gedraaid wordt, vond ik niks.
Ik was er maar tot 1:15 uur. Heeft die Rou nog gedraaid? Ik had zijn dj-skills wel willen horenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:38 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Bij gemend zwemmen was maar een gedeelte dubstep, lag eraan wie er stond te draaien.
Ja klonk opzich best vet, paar keer had ie gewoon stukjes van hun liedjes.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:13 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Ik was er maar tot 1:15 uur. Heeft die Rou nog gedraaid? Ik had zijn dj-skills wel willen horen
Weer hetzelfde geintje als vorige albums (constant solo-eren, breakdown na breakdown en kutje strak afmixen) maar ze zijn er goed in.quote:
Zit 1000X zoveel diepgang in als hun voorgaande albums.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:15 schreef MarsX het volgende:
[..]
Weer hetzelfde geintje als vorige albums (constant solo-eren, breakdown na breakdown en kutje strak afmixen) maar ze zijn er goed in.
Hoop dat dat hun minste nummer is want dit had net zo goed b-side van constellations kunnen zijn. Ik wil wat nieuwsquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:09 schreef BzP het volgende:
[..]
Zit 1000X zoveel diepgang in als hun voorgaande albums.
Ze zijn echt gegroeid en laten duidelijk zien dat het gewaardeerde muzikanten zijn en niet je 13 in een dozijn metalcore bandje...
De stempel metalcore is sowieso een belediging voor dit album..
yep. beetje ramones-achtige band.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:56 schreef KaMo het volgende:
Iemand hier bekend met The Hard-Ons uit Australië?
Ben vanmiddag gevraagd voor hun voorprogramma aanstaande woensdag (in Oostburg voor de liefhebbersquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:47 schreef froebelmeister het volgende:
[..]
yep. beetje ramones-achtige band.
weet ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:44 schreef MarsX het volgende:
[..]
[edit] ik val je niet aan hoor jongen, noch de band.
spaanse invloedenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:43 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Hoop dat dat hun minste nummer is want dit had net zo goed b-side van constellations kunnen zijn. Ik wil wat nieuws
Ik vind het juist meer van hetzelfde (wat ik al zei). Dat neemt niet weg dat het een prima band is als je van het genre houd. En het is inderdaad niet het standaard 13 in een dozijn metalcore band.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:29 schreef BzP het volgende:
[..]
weet ik
Maar ze zijn wel degelijk zwaar veranderd
[..]
spaanse invloeden
de goede metaalcore bands zijn op 2 handen te tellen, de rest is zwaar minder of nog erger.. emo achtigquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:50 schreef MarsX het volgende:
[..]
Ik vind het juist meer van hetzelfde (wat ik al zei). Dat neemt niet weg dat het een prima band is als je van het genre houd. En het is inderdaad niet het standaard 13 in een dozijn metalcore band.
Geen idee, ik luister bar weinig metalcore. (vind Walls Of Jericho wel 1 van de beter in het genre)quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:22 schreef BzP het volgende:
[..]
de goede metaalcore bands zijn op 2 handen te tellen, de rest is zwaar minder of nog erger.. emo achtig
Oh ja boeohoe. het zou eens een lokje hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:22 schreef BzP het volgende:
[..]
de goede metaalcore bands zijn op 2 handen te tellen, de rest is zwaar minder of nog erger.. emo achtig
Dat klopt maar een beetje onderscheidt maken is wel handigquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Oh ja boeohoe. het zou eens een lokje hebben
Fucking genre lamers... een band is tof of niet, heeft niks met het genre te maken!
Helemaal mee eens, maar ik ben van mening dat de meeste bands die gelabeled worden met metalcore gewoon niet goed zijn in mijn ogen, en dat de uitschieters in die genre onwijs goed zijn.. (ABR, PWD, ATR etc.)quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fucking genre lamers... een band is tof of niet, heeft niks met het genre te maken!
Das natuurlijk vooral een kwestie van smaak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik ben van mening dat de meeste bands die gelabeled worden met metalcore gewoon niet goed zijn in mijn ogen, en dat de uitschieters in die genre onwijs goed zijn.. (ABR, PWD, ATR etc.)
Carrier dan nu wel in Nederland: The Carrier + All Teeth + Landscapes @ Aloys - Eindhovenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:56 schreef cleany het volgende:
waarom komt dit nou niet hier?
[ afbeelding ]
Psies... in the end zijn we all in the same en houden we allemaal van teringherriequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef MarsX het volgende:
[..]
Das natuurlijk vooral een kwestie van smaak.
Hardcore met metal invloeden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef PeepingTom het volgende:
Ik ben tegenwoordig toch wel een fan aan het worden van de hardcore met metal invloeden erin, zoals Converge, Pulling Teeth, Kvelertak en zulks. Iemand die nog meer van zulks weet?
Das nogal breed, maar als je dat vet misschien:quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef PeepingTom het volgende:
Ik ben tegenwoordig toch wel een fan aan het worden van de hardcore met metal invloeden erin, zoals Converge, Pulling Teeth, Kvelertak en zulks. Iemand die nog meer van zulks weet?
Barely...quote:
Nou sorry hoor heb wel degelijk interesse in het genrequote:
Punk is dood!quote:
Zoals Inspection 12 het al treffend zei...Labels Are For Cans.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hm, k zoek toch meer naar het soort dat MarsX postte. Parkway Drive ken ik al en vind ik idd wel redelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:56 schreef BzP het volgende:
[..]
Hardcore met metal invloeden?
August burns red
Parway drive
All that remains
unearth
Naar mijn mening de betere bands in de metalcore vertakking..
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef PeepingTom het volgende:
[..]
Hm, k zoek toch meer naar het soort dat MarsX postte. Parkway Drive ken ik al en vind ik idd wel redelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |