yeah...1 van m'n favo bands...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:01 schreef leeroy het volgende:
Ik hou niet echt van dat hele harde maar dit vind ik wel tof!
Heb ze gezien bij RockHerk waren live ook erg goed!

. Een van mijn favo melodic hardcore bands met Counterparts. Over Counterparts gesproken. Ze doen over twee maanden een Europese tour: . Cleany, kan je kijken of je ze in Nederland ergens kan boeken? Zou awesome zijn.
. Een van mijn favo melodic hardcore bands met Counterparts. Over Counterparts gesproken. Ze doen over twee maanden een Europese tour: . Cleany, kan je kijken of je ze in Nederland ergens kan boeken? Zou awesome zijn.

Kom jij niet uit friesland btw?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef QuanCore het volgende:
Fucking jaloers. Ik zou ze zien zien in Hengelo, is die show gecanceld, Hun mogelijke allerlaatste tour. Een van mijn favo melodic hardcore bands met Counterparts. Over Counterparts gesproken. Ze doen over twee maanden een Europese tour: . Cleany, kan je kijken of je ze in Nederland ergens kan boeken? Zou awesome zijn.

Dates in Europa? Ik doe 3 dec een hc punkshow boeken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:12 schreef QuanCore het volgende:
Fucking jaloers. Ik zou ze zien zien in Hengelo, is die show gecanceld, Hun mogelijke allerlaatste tour. Een van mijn favo melodic hardcore bands met Counterparts. Over Counterparts gesproken. Ze doen over twee maanden een Europese tour: . Cleany, kan je kijken of je ze in Nederland ergens kan boeken? Zou awesome zijn.

Haha, hoe kom je daar nou bijquote:
 ?
?September beginnen ze. Geen idee tot wanneer. Mail hun manager voor data: bailey@loveasarson.com. Zou echt top zijn als het lukt : D.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dates in Europa? Ik doe 3 dec een hc punkshow boeken.

thanks stillborn records!
 thanks stillborn records!

bedankt spuit 11!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dates in Europa? Ik doe 3 dec een hc punkshow boeken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |