potato potatoquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij vloekt meer dan dat ie scheld.
quote:
Vloeken en schelden is het zelfde vind ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij vloekt meer dan dat ie scheld.
Is het dat niet dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vloeken en schelden is het zelfde vind ik
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef SuperwormJim het volgende:
TROLOLOLOLOLOLOLOLO .... IK WIL K3 - KUSJESDAG AANVRAGEN EN OPDRAGEN AAN ALLE LIEVEN BAGGERENDE LUISTERAARDTJES![]()
![]()
![]()
Vloeken is 'kut' of 'shit' als iets voud gaat, schelden is 'hoer' of 'eikel' als beledeging.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vloeken = gvd, schelden = kut, ofwel: vloeken is het toewensen van iets naar iemand of iets toe en schelden is gewoon, tja, zeggen dat iemand iets is of het benoemen van een situatiequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
K3 heb ik vanmiddag ook al aangevraagd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef SuperwormJim het volgende:
TROLOLOLOLOLOLOLOLO .... IK WIL K3 - KUSJESDAG AANVRAGEN EN OPDRAGEN AAN ALLE LIEVEN BAGGERENDE LUISTERAARDTJES![]()
![]()
![]()
kut of shit vloeken noemenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vloeken is 'kut' of 'shit' als iets voud gaat, schelden is 'hoer' of 'eikel' als beledeging.
ik ben het eens met deze aanvraagquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
![]()
andersom.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vloeken = gvd, schelden = kut, ofwel: vloeken is het toewensen van iets naar iemand of iets toe en schelden is gewoon, tja, zeggen dat iemand iets is of het benoemen van een situatie
quote:
Gelovigenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vloeken = gvd, schelden = kut, ofwel: vloeken is het toewensen van iets naar iemand of iets toe en schelden is gewoon, tja, zeggen dat iemand iets is of het benoemen van een situatie
Dat dus!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eigenlijk is dit best shit muziek als je alleen bent....![]()
krijg zin in knuffelen
DIT.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
krijg zin in knuffelen
Gelovigenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Vloeken is schelden in naam van de heer, leer dat nou godverdomme eens!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
* Dalando geeft knuffelquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
krijg zin in knuffelen
Kutjesdagquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef leetzors het volgende:
[..]
K3 heb ik vanmiddag ook al aangevraagd.
Je houdt echt van ons hequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
![]()
Dat laatste zal het zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je houdt echt van ons he![]()
Zeker omdat we ons nu beperken tot 1 topic ipv heel je subforum vol te baggeren
Een vloek is een verwensing, als, ga dood, val op je hoofd neer, stik in je tong. GE ZIJT VERVLOEKT, U weet wel. Schelden is meer het benoemen van iets of iemand: kutstoel, klotetafel, kankerhoerquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |