Wat voor soort muziek ga je draaien dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Dalando het volgende:
Oproep Ik wacht nog op requests voor mijn show, jullie weten adres en zulks wel.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haak af, fijne nacht nog schatjes
Doeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
trustenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
quote:
quote:
in 4 seconden 4 reactiesquote:
kusje aan je zusjequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:25 schreef Dalando het volgende:
Oproep Ik wacht nog op requests voor mijn show, jullie weten adres en zulks wel.
HET IS NIET JE WINKEL VRIENDquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef haatmeneer het volgende:
Wat een sentimentele muziek allemaal
Hardstyle / hardcore / happy hardcore / gewoon harde muziek, instructies hoe je moet requesten hier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek ga je draaien dan?
Of kunnen we alles aanvragen?
En via de site?
Valt mee dus.quote:
Wanneer draai je? Want als het niet alleen maar Happy Hardcore is ga ik niet luisteren denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hardstyle / hardcore / happy hardcore / gewoon harde muziek, instructies hoe je moet requesten hier.
Groetjens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:27 schreef Driepink het volgende:
goed nummer, maar ik gaat ervan tussen!
morgen weer langer luisteren
adios 1 liefde en die shit!![]()
![]()
Ikquote:
in het kader van de stampmuziek die gedraaid moet worden:quote:
serieus...?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:29 schreef Zokunen het volgende:
Haatmeneer heeft er nu een advocaat op gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |