Joah...quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Lutte het volgende:
Ik wil de oranje layout terug. Sorry Benny.
Pleonasme. Groen gras, rood bloed, saai huiswerk etc.quote:
Okay, das wel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah...
Ik zat sinds aflev. 5 op Dennis 2 jaar geleden.
En Kim 3 afleverigen voor het einde dacht ik
ow ok, ben blond hequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pleonasme. Groen gras, rood bloed, saai huiswerk etc.
Taartquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, das wel goed.Ik faal altijd.
En ze zitten hier taart te eten.
En dat mag je niet omdat? iets met eieren ofzo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, das wel goed.Ik faal altijd.
En ze zitten hier taart te eten.
Blonde CC. Ook al een pleonasmequote:
Deze is zoooooo sloom en ik moet steeds de site opnieuw intypen omdat ie vastloopt, en je ziet de TS niet, en een pagina laden duurt megalang waardoor ik één SC niet kan volgen, laat staan drie (kon ik eerst).quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Blonde CC. Ook al een pleonasme.
Ohw, op die fiets...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deze is zoooooo sloom en ik moet steeds de site opnieuw intypen omdat ie vastloopt, en je ziet de TS niet, en een pagina laden duurt megalang waardoor ik één SC niet kan volgen, laat staan drie (kon ik eerst).
Nee.quote:
dat is wel vervelend jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.Al zou het best kunnen denk ik... Heb vanmiddag voor het laatst iets met ei gegeten. Maar ik reageer de afgelopen dagen super heftig op de kleinste beetjes dus ik waag het er niet op.
Doe maar niet dan iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.Al zou het best kunnen denk ik... Heb vanmiddag voor het laatst iets met ei gegeten. Maar ik reageer de afgelopen dagen super heftig op de kleinste beetjes dus ik waag het er niet op.
Nee dan moet ie telkens als ik van scherm wissel helemaal opnieuw laden, en dan crasht ie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, op die fiets...
Kun je geen meerdere vensters open hebben?
En als het goed is komt er een text-versie van dit weekend
De oranje komt niet meer terugquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee dan moet ie telkens als ik van scherm wissel helemaal opnieuw laden, en dan crasht ie.Alleen FOK! en in een ander scherm PM trekt ie al niet.
En ik kan niet wachten. Of gewoon de oranje terug natuurlijk.
Ik ken die nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
Paradise by the dashboardlight zit in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
Paradise by the dashboardlight zit in mijn hoofd.
text only is ook geen optie?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hihi dat weet ik... Maar zo kan ik dus geen TVOH livetopics meer volspammen...
wa jongequote:
K3quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben serieusvan wie is die?
Zekerquote:
Ohw...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hihi dat weet ik... Maar zo kan ik dus geen TVOH livetopics meer volspammen...
Meat Loaf.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Broodje bal gehaktquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Cause we were barely seventeen. And we were barely dressed
okquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
21 januari is de 21ste dag van het jaar in de Gregoriaanse kalender. Hierna volgen nog 344 dagen (345 dagen in een schrikkeljaar) tot het einde van het jaar.
Toch maar snel luisteren danquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
Had verwacht dat jij het liedje wel zou kennen CC... Het onderwerp trekt je wel.![]()
[..]
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
21 januari is de 21ste dag van het jaar in de Gregoriaanse kalender. Hierna volgen nog 344 dagen (345 dagen in een schrikkeljaar) tot het einde van het jaar.
Omdat toetsenbord?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan maar op de laptop... Maar dat kan ik ook niet.
Hoelaat moet jij opstaan morgen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
Graag gedaan...quote:
Nee! Dat heb ik nooit geweten, dat komt waarschijnlijk omdat ik toen nog niet leefde...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Graag gedaan...
Wist je...
21 jan. 1987 - Een vriendschappelijk voetbalduel tussen Spanje en Nederland eindigt in 1-1.
Nee, FOK! versprokkel op de laptop. Posts door elkaar en posts die er maar op een pagina bij blijven terwijl we al op een volgende pagina zijn. Das irritant. Plus dat ik daardoor steeds riant door een slotje ga en dat vind ik stom.quote:
oktober: Oktober met laagste zonneschijnduur: 56 uur (normaal 130 uur).quote:
Ennne...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee! Dat heb ik nooit geweten, dat komt waarschijnlijk omdat ik toen nog niet leefde...
Wow! Echt? Dat wist ik trouwens welquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ennne...
21 jan. 2009 - Het Amsterdamse gerechtshof. besluit dat Geert Wilders alsnog moet worden vervolgd voor haatzaaien en discriminatie wegens zijn uitlatingen over de islam.
ik was toen bijna 6 en lees het nu ook pas voor het eerst.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee! Dat heb ik nooit geweten, dat komt waarschijnlijk omdat ik toen nog niet leefde...
quote:21-01-1969 Meer dan honderd homofiele jongeren hebben voor het gebouw van de Tweede Kamer gedemonstreerd voor afschaffing van artikel 248/bis van het wetboek van strafrecht. In het artikel wordt een maximum straf van vier jaar gesteld op het plegen van ontucht met een minderjarige van hetzelfde geslacht. In 1971 werd het artikel geschrapt. Ongeveer 5000 homoseksuelen zijn vervolgd op basis van 248 bis
www.nuentoen.nlquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
Ja leuk ga Wikipedia hierheen kopiëren!![]()
Handkusje op je knie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb ook auwa aan mijn knie
toen was ik er nog niet, leuk dat hier en nu maar als ik op school zit wil ik gewoon straksquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
toen was ik er nog niet, leuk dat hier en nu maar als ik op school zit wil ik gewoon straks
Whoohooohoo... Dit heeft een paint nodig want ik snap er de ballen (gehakt) niet van.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
toen was ik er nog niet, leuk dat hier en nu maar als ik op school zit wil ik gewoon straks
ik ga even painten met mijn mooie skillsquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whoohooohoo... Dit heeft een paint nodig want ik snap er de ballen (gehakt) niet van.
Okay... Ik snap um. Mooie paint ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
mijn paint voor Lutte
Dat is een huisquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef Zeroku het volgende:
Wat is die taartpunt met "thuis +" erop?
O. Okayquote:
creatief met paintquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
mijn paint voor Lutte
Ja, heel creatief ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay... Ik snap um. Mooie paint ook.![]()
Hoeveel ppp?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Lutte het volgende:
Goffer ik word gek van die nieuwe layout... Mijn internet springt steeds gewoon weg, en ik heb de ava's al uit staan.
Het lijkt me ook vrij irritant als je dat andere beter vindt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Lutte het volgende:
Goffer ik word gek van die nieuwe layout... Mijn internet springt steeds gewoon weg, en ik heb de ava's al uit staan.
Sterkte terug.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het lijkt me ook vrij irritant als je dat andere beter vindt.
Sterkte
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan flikkert-ie er telkens uit?
Truste Lutjequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
-ooh daar ging ie weer-
Simpel en oranje.
En ik moet zo naar bed. Als in, over een paar minuten.
Lekker dan...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
-ooh daar ging ie weer-
Simpel en oranje.
Ohw-ke danquote:En ik moet zo naar bed. Als in, over een paar minuten.
Al vanaf het begin, maar toen dacht ik dat het wennen was en dat ik gewoon te haastig was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker dan...
En, en is dat sinds net/kort of al vanaf het begin?
[..]
Ohw-ke dan
Weltrusten dan alvast...
Oke Succes!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Al vanaf het begin, maar toen dacht ik dat het wennen was en dat ik gewoon te haastig was.
En jullie ook alvast trusten! Ik ga zo lang mogelijk rekken.
Welke iPod heb je? Kan het daar niet misschien aan liggen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Al vanaf het begin, maar toen dacht ik dat het wennen was en dat ik gewoon te haastig was.
Oke... Ik zal eens vragen. Dr waren volgens mij nog wel een paar die daar last van hadden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
En jullie ook alvast trusten! Ik ga zo lang mogelijk rekken.
Zo'n rechthoekige waar je liedjes op af kunt spelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Welke iPod heb je? Kan het daar niet misschien aan liggen?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo'n rechthoekige waar je liedjes op af kunt spelen.
...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo'n rechthoekige waar je liedjes op af kunt spelen.
Huum, okay... Ik lees even mee dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... Ik zal eens vragen. Dr waren volgens mij nog wel een paar die daar last van hadden.
Dat snap ik. Een andere iPod kan niet op internet, maar welke generatie. Daar zit namelijk ook nog aardig wat verschil in.quote:
Trustequote:
[Mobile Beta] TouchPhone forum layout voor touchscreens #11quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, okay... Ik lees even mee dan.Ik wil die oranje terug!!! Maar ik vind fyah te lief om dat te posten.
oeh leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Morgen komt het nieuwe album van Adele uit![]()
Rolling in the Deep was wel een tof nummer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Morgen komt het nieuwe album van Adele uit![]()
Ik geef het door.quote:
Wat ik heb gehoord op iTunes (samples) klinkt de rest ook wel tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rolling in the Deep was wel een tof nummer.
dan weet je nu ook dat je geen aanstalten hoeft te maken om te gaan kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kijk geen tv op dit moment
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kijk geen tv op dit moment
Ze is wel een apart gevalquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ik heb gehoord op iTunes (samples) klinkt de rest ook wel tof
Adele
quote:
Geweldige vrouwquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze is wel een apart geval, maar wel tof
.
hmm oke, blijf nog wel een uurtje wakker, op bed liggen lezen ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
Ik heb geen flauw idee
Heb vrij morgen.. ik zie wel wanneer ik word gewekt enzo
quote:
Dan betaal je het 2x ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:20 schreef Zeroku het volgende:
Weet iemand daar iets van? Ben ff P&W aan het kijken, maar. Je mag met je Bachelor en Master één jaar uitlopen, anders kost het ¤3.000,- extra schoolgeld per jaar. Maar hoe zit dat als je na je HBO Bachelor eerst op de Uni een Bachelor haalt en daarna pas je Master?
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:24 schreef iBenny het volgende:
Ik schakel net pas in Zeroku. Is er al wat over VOH geweest?
Geen idee, dat is dus de vraag. Anders wordt het een duur grapje.quote:
Oke.quote:
Ik zou het ook niet weten. Kan zo snel ook niks op internet vindenquote:[..]
Geen idee, dat is dus de vraag. Anders wordt het een duur grapje.
quote:
Oui.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:31 schreef tdrone het volgende:
Proficiat Benny![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog iemand anders hier?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
arme jij
heb je goed op het topic gelet?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
trouwens Hello oh oh ow op 3fm...
Inderdaad, zaadnummer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb het eigenlijk wat te vaak gehoord
Mr T.quote:
hoi binnenkomers, nee onze benny heeft zich nog niet gemeld..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:25 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen! Heeft de jarige Job zich al gemeld?
Nee, het zou eens tijd wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:25 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen! Heeft de jarige Job zich al gemeld?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
En tussendoor ook nog een beetje de mod uit hangenEn lekker in bed met z'n minimodje spelen
Ja precies. Benny, die kutkaarsjes zijn een keer opgebrand héquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
willen wij hem eens in de watten leggen is hij niet aanwezig
ik zeg doen!quote:
mag ik dank al een stukje taartquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja precies. Benny, die kutkaarsjes zijn een keer opgebrand hé![]()
[ afbeelding ]
quote:
Vreet maar helemaal op, ik ben er helemaal klaar meequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vreet maar helemaal op, ik ben er helemaal klaar mee
Jaaaaquote:
gaan we dan ook "gezellig" in een kringetje zitten zoals dat gebruikelijk is bij verjaardagsfeestjes?quote:
Zeker, net doen alsof het kei gezellig is terwijl je liever met je maten voetbal was gaan kijken. Ik haat verjaardagen van anderenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
gaan we dan ook "gezellig" in een kringetje zitten zoals dat gebruikelijk is bij verjaardagsfeestjes?
in dequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker, net doen alsof het kei gezellig is terwijl je liever met je maten voetbal was gaan kijken. Ik haat verjaardagen van anderen![]()
gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
in demood ensjien?
bijna weekend![]()
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
in demood ensjien?
bijna weekend![]()
Morgen Feyenoord - De Graafschapquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??
ik niet denk ik want heb het komende weekenden wel al druk
voor wie ben je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje wel ja![]()
Weekend![]()
[..]
Morgen Feyenoord - De Graafschap
Vanavond housewarming oudklasgenootquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend??
ik niet denk ik want heb het komende weekenden wel al druk
Ik ben zelf voor Arsenal maar mijn broertje is voor Feyenoord en daarom ga ik een paar keer per jaar met hem mee naar het stadion.quote:
toch nog een druk weekendje danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vanavond housewarming oudklasgenoot
Morgen eerst afvoer keuken maken,
Dan verjaardag pappie
Dan wedstrijdje korfballen
Zondag lekker rustig
Ik vind het super, maar doe het al vanaf mn 6e. Het is gewoon ook erg gezellig en een lekker snel en afwisselend spelletjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
toch nog een druk weekendje dan
is korfbal eigenlijk leuk?
(ik heb nog nooit gekorfbalt)
het is toch een beetje een combinatie tussen basketbal en handbal he?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik vind het super, maar doe het al vanaf mn 6e. Het is gewoon ook erg gezellig en een lekker snel en afwisselend spelletje
En je mag niet over de middenlijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
het is toch een beetje een combinatie tussen basketbal en handbal he?
en je speelt het met mannen en vrouwen..
wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En je mag niet over de middenlijn.
Je hebt een vak ofzo waar je in moet blijven staan (volgens mij)quote:
Ik vind het het meeste met basketbal te vergelijken, alleen heb je idd een vak waarin je speelt (veld bestaat uit twee vakken) met 2 mannen en 2 vrouwen. Je mag niet lopen met de bal, mag alleen je eigen sekse verdedigen. Je mag de bal niet uit iemands handen slaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
het is toch een beetje een combinatie tussen basketbal en handbal he?
en je speelt het met mannen en vrouwen..
valt toch wel mee...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef eNGine10 het volgende:
En die spelregels zijn onnavolgbaarVolgens mij kijk ik nog steeds een beetje verbaasd van die korfbalwedstrijd die ik vorig jaar een keer heb gekeken.
Kijk, nu snap ik het al niet meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
Je mag ook niet verdedigd schieten (het is verdedigd als je als verdediger zo dichtbij staat op het moment dat je schiet, dat je als het ware de schouder van de tegenstander kan aanraken (armlengte dus))
Dan geef je het ook snel opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kijk, nu snap ik het al niet meer
Als ik met mijn lengte (1.95m) de bal hoog wegschiet, dan kan een kleinere tegenstander niet makkelijk de bal blokken, dus is die armlengte wel handig, want ik schiet vaak verdedigend ook nog best zuiverquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
Waarom zou je uberhaupt verdedigend willen schieten? Je wilt toch scoren?
als je tijd hebt moet je maar eens op youtube de EK finale van dit jaar tussen NL en Belgie bekijken, dan zal het een stuk duidelijker worden...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef tdrone het volgende:
klikt ingewikkeld als je het zo zegt maar zal vast niet al te moeilijk zijn als je een wedstrjd kijkt...
eens kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als je tijd hebt moet je maar eens op youtube de EK finale van dit jaar tussen NL en Belgie bekijken, dan zal het een stuk duidelijker worden...
Hehe geniaalquote:
ziet er nog best ingewikkeld uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
als je tijd hebt moet je maar eens op youtube de EK finale van dit jaar tussen NL en Belgie bekijken, dan zal het een stuk duidelijker worden...
kom ik op terug...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
ziet er nog best ingewikkeld uit
mag je in de dubbele ring bij de korf niet op doel gooien?
Van mij ja, en als je leest weet je wat het wasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef tdrone het volgende:
hoi Teal
wat was dat voor topic in SEX van jou
ik vond hem zo komischquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef Teal het volgende:
[..]
Van mij ja, en als je leest weet je wat het was
quote:
Ik lees altijd de laatste 10 reacties voordat ik hier wat zeg, dus jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vond hem zo komisch
heb je deze trouwens al bekeken?
[..]
Fappenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef tdrone het volgende:
mensen ben even weg, iets met bleangrijk doen enzo
hmmmmmmquote:
Was er gister nogquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmmm
waar is NBT trouwens? Ook al lang niet meer gezien
hmmm ik ben altijd op het verkeerde moment op de verkeerde plaatsquote:
Cappuccino graagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik ben altijd op het verkeerde moment op de verkeerde plaats
Koffie !!!!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
geniet er van
Ik moet richting een vergadering zo
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:39 schreef eNGine10 het volgende:
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is grijs.
DAT WEET IK TOCH NIET MAN!quote:
Groenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:39 schreef Teal het volgende:
Snap je hemhet antwoord is een quote, want die is ook grijs
nog minder dan 20 hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef Teal het volgende:
Mensen nog 20 postsmaar ik wil gaan eten dus even snel dat ik lapo heb
okquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:23 schreef Teal het volgende:
Mensen nog 20 postsmaar ik wil gaan eten dus even snel dat ik lapo heb
Is vet manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:25 schreef Teal het volgende:
[..]
Is vet man
Ligt hier al 2 cmik heb er echt een hekel aan gekregen door het OVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:25 schreef Teal het volgende:
[..]
Is vet man
Ligt hier al 2 cmpics... or it didn't happen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
wat voor tt wil je dan?quote:
Een hele toepasselijkequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
bedenk je wel alvast een leuke titel
ik niet, dus dan zal ik m wel krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |