Gewoon om het even mede te delen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarom moet je dat dan toch nog zeggen ???
HT
Je hebt toch gekeken vrijdag?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb nog geen een singel gehoord
maar de helftquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar wel goed bedacht, die TT. Uitwerking is minder...
open ik eens snel een nieuw topiquequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Dit jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maar wel goed bedacht, die TT. Uitwerking is minder...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
open ik eens snel een nieuw topiqueErvaring opdoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay!quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
open ik eens snel een nieuw topiqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan zowaar lachen
Typefouten, ik maak ze met trots.
Ga nederlands lerenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Belukkig zijn er glauwe mensen die het fixen
okii doeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:02 schreef Teal het volgende:
Maar ik ga
Dus ik spreek jullie allemaal wel weer
egt? wad liev!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wil hem best wel Nederlands bijbrengen.
WE WETEN HEUS WEL DAT JIJ HET WAS HOOR MOD VAN DE MENSENquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er blauwe mensen die het fixen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:04 schreef 92Merel het volgende:
Pareojurkgeval zo houden of een rokje van maken?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
WE WETEN HEUS WEL DAT JIJ HET WAS HOOR MOD VAN DE MENSEN![]()
Rokjequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:04 schreef 92Merel het volgende:
Pareojurkgeval zo houden of een rokje van maken?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Welke is het nou?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:04 schreef Lutte het volgende:
www.tinychat.com/adoreerhierhonkeytonk
Wanneer begint de eerste les?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, soberzo ben ik tgn de verloeudering van onse Nedetlandse taâl.
Deze!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:04 schreef Lutte het volgende:
www.tinychat.com/adoreerhierhonkeytonk
Doeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:05 schreef Teal het volgende:
Nu ga ik echt
Dag dag
@merel, Geen pikante foto's posten waar ik niet bij ben
Ik post nooit pikante foto'squote:Op donderdag 20 januari 2011 19:05 schreef Teal het volgende:
Nu ga ik echt
Dag dag
@merel, Geen pikante foto's posten waar ik niet bij ben
Waneur gij det wouquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wanneer begint de eerste les?
Ik had zo mijn best gedaan om het zonder spelfouten te typen. Dan nemen wij die andere even.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... ook alleen maar omdat jij het bent hoor
Tof!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NeeMaar dar was ik laatst wel!
Das de enige toffe stad in het oosten. Of jij wilt met Arnhem aankomen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NeeMaar dar was ik laatst wel!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Das de enige toffe stad in het oosten. Of jij wilt met Arnhem aankomen.
Nee. Niet Arnhem, ik woon in een dorpquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Das de enige toffe stad in het oosten. Of jij wilt met Arnhem aankomen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee. Niet Arnhem, ik woon in een dorp
Ooit in Rotterdam geweest?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker beter?
Ik moet aan mijn stageopdrachten beginnen maar ik verveel mequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Wat doe je hier eigenlijk?
Geen reet te doen?![]()
Waren er toen ratten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb ooit in een kraakpand geslapen in Rotterdam
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, het was erg tof, in een oude fabriek.
Waarom sliep je daar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, het was erg tof, in een oude fabriek.
quote:
coole fotoquote:
Poppetje posten is gelijk aan haten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik post alleen een poppetje
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Poppetje posten is gelijk aan haten.
Thank you very much.. Herinneringen komen op.. En daar heb ik nu GEEN zin inquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef o.us het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het centrum voor de bouw van de Maastoren.
Mja, sfeer moet je wel maken. Aangezien het stadscentrum 60 jaar geleden totaal verwoest was. Anders was het zo'n typische Hollandse stadscentrum als Amsterdam of Den Haag/Delft.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
coole foto
ben er een keer geweest.. vond het van de ene kant een leuke stad maar de winkelstraten zijn er wel erg ongezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde wat zeggen, maar ik heb mezelf beloof het niet te doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Thank you very much.. Herinneringen komen op.. En daar heb ik nu GEEN zin in
Oke?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen, maar ik heb mezelf beloof het niet te doen
TC?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
DM 't eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neuh, ik heb met mezelf afgesproken deze avond geen seks gerelateerde opmerkingen te plaatsenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neuh, ik heb met mezelf afgesproken deze avond geen seks gerelateerde opmerkingen te plaatsen
Ik was wel eerder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beetje gek dat jij daar wat van zegt.
Honkeytonk adoratie topic
Gaat nooit lukken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neuh, ik heb met mezelf afgesproken deze avond geen seks gerelateerde opmerkingen te plaatsen
Verkapte Ramadan dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met TC te maken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je vroeg of ik het op TC wilde zeggenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met TC te maken?
TC???quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met TC te maken?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
TinySchets.quote:
Vindt iedereen. Ik ook btw.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind't nog steeds gek om jou zwart te zien
nee, kom nou maar naar TC.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je vroeg of ik het op TC wilde zeggen
KLB mod geweest. En AEX mod geloof ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef tdrone het volgende:
ik ken O.us niet maar hij is geloof ik best wel bekend op FOK!
oke, duimen dat mn pc niet vastloopt nu ik net dat bazenlied heb gedownloadquote:
Wie geht's?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
KLB mod geweest. En AEX mod geloof ik.
Verveel me. Moet eigenlijk aan mijn stageopdrachten werken maar ik SOG de hele week alquote:
Hier gaat het er erg puberaal aan toe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Verveel me. Moet eigenlijk aan mijn stageopdrachten werken maar ik SOG de hele week al. En ik had zin in een nieuwe SC. KLB SC en ToF/MoF vind ik ook niet zo spannend meer.
Wij zijn heul wel spannend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Verveel me. Moet eigenlijk aan mijn stageopdrachten werken maar ik SOG de hele week al. En ik had zin in een nieuwe SC. KLB SC en ToF/MoF vind ik ook niet zo spannend meer.
Hehequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben 18 dus dat maakt niets uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hier gaat het er erg puberaal aan toe.
uhuquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hier gaat het er erg puberaal aan toe.
Turken op FOK! / Marokkanen op FOK!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe. Ben net klaar met hertentamens gelukkig
. Wat is ToF/MoF
?
En wat ben jij?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Turken op FOK! / Marokkanen op FOK!.
Ohja. Daar kom ik sowieso nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Turken op FOK! / Marokkanen op FOK!.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef o.us het volgende:
Okee, mijn ouders zijn Marokkaans maar ik profileer mezelf niet als een mocro. Sterker nog, ik praat/gedraag niet eens als een stereotype buitenlander
.
Ik voel me net als jouwquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef o.us het volgende:
Okee, mijn ouders zijn Marokkaans maar ik profileer mezelf niet als een mocro. Sterker nog, ik praat/gedraag niet eens als een stereotype buitenlander
.
Diep in de kelder van GC.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja. Daar kom ik sowieso niet.
Geen reetquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
Wat staat er in dat topic!! D:
Ik moest denken aan bezit, dus deed ik jouw ben jij van mij?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
Wat staat er in dat topic!! D:
Natuurlijk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
vinden jullie me intelligent als ik hier mee bezig ben?
[ afbeelding ]
Uhm... jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
Het doet pijn aan mijn ogen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
And we have a winner!!!!!quote:
xml is wel grappig om te doen, wel lastigquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
And we have a winner!!!!!
(we hoeven gelukkig geen xml te schrijven alleen te weten hoe het ongeveer werkt)
oke, heb van beiden geen verstandquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
And we have a winner!!!!!
(we hoeven gelukkig geen xml te schrijven alleen te weten hoe het ongeveer werkt)
ik vind het al lastig om gewoon te snappenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
xml is wel grappig om te doen, wel lastig
maar jij hebt weer verstand van dieren en je kan knutselenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke, heb van beiden geen verstand
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar jij hebt weer verstand van dieren en je kan knutselen
Dat dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind het al lastig om gewoon te snappen
geen idee hoe je het zou moeten maken
Hij is wel veel langzamerquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
Als de spoilers het gaan doen in de mobiele layout ben ik helemaal tevreden...
cc drukt hier haar emoties uit op het meest primaire niveau, hierdoor vervallen de lagen in de post waardoor iedereen die emotie direct meevoelt. Het grote voordeel hiervan is dat iedereen meteen affectie heeft met Cc in deze.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kunt u mij het nut van deze post vertellen?
Het topic zelf wel, maar de lijsts met topics niet... Je ziet de TS niet en je ziet veel minder topics.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind hem wel overzichtelijker
Ergo: Ze toont medelijden jegens alles en iedereen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
cc drukt hier haar emoties uit op het meest primaire niveau, hierdoor vervallen de lagen in de post waardoor iedereen die emotie direct meevoelt. Het grote voordeel hiervan is dat iedereen meteen affectie heeft met Cc in deze.
jupquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ergo: Ze toont medelijden jegens alles en iedereen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
- Benny, pics van de inhoud van je buik...
> Waarom?
-Omdat het kan!
> OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat doe ik hier?
> Waarom?
-Omdat het kan!
> OkEven quoten. Omdat het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
> Waarom?
-Omdat het kan!
> Okwat ben je toch liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Oke kijkzequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef Lutte het volgende:
Ik ga ook WIDM kijken.
En Benny... Je bent echt heel heel lief.
En Mich en CC, dank jullie.
Ik ookquote:
quote:En Benny... Je bent echt heel heel lief.
Ook namens mij... ook al weet ik niet waarom.quote:En Mich en CC, dank jullie.
bedankt Bennyquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
[..]
Ook namens mij... ook al weet ik niet waarom.
Neen ik wil wat anders kopenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:40 schreef Zeroku het volgende:
Wil er iemand een schattig tuniekje kopen?
Wat dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neen ik wil wat anders kopen
Neequote:
Okidoki.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Boek een kamerdan praten we daar verder
Intern sales manager bij ons aller Zweedse meubelzaak.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef tdrone het volgende:
wat voor stage ga je doen/ doe je O.us
oke lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Intern sales manager bij ons aller Zweedse meubelzaak.
Ben al twee weken vrij, heb nog twee weken te gaan voordat ik weer colleges heb.
Dus als ik een beuken bijzettafel zoek, kan jij me daarmee helpenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Intern sales manager bij ons aller Zweedse meubelzaak.
Ben al twee weken klaar en vrij, heb nog twee weken te gaan voordat ik weer colleges heb.
Hehe tuurlijk! Heb nu een bijbaantje als verkoper daarquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus als ik een beuken bijzettafel zoek, kan jij me daarmee helpen?
Hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Hehe tuurlijk! Heb nu een bijbaantje als verkoper daar. Zie het IKEA-topic in K&W!
stout mannetjequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Zit nu in de sneltram naar huis. Heb as usual niks uitgevreten.
Dat is echt niet tof. Straks heb ik voor niets stage gelopen en dat voelt dan weer heel erg kutquote:
Rustig. Net twee cijfers van m'n hertentamens teruggekregen. Een 5.5quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is echt niet tof. Straks heb ik voor niets stage gelopen en dat voelt dan weer heel erg kut!
Hoe is jullie studieleven?
Moest stage lopen en het was saaiquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is echt niet tof. Straks heb ik voor niets stage gelopen en dat voelt dan weer heel erg kut!
Hoe is jullie studieleven?
Wat studeer je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Rustig. Net twee cijfers van m'n hertentamens teruggekregen. Een 5.5en een 8.0.
Rechten in Tilburg.quote:
Uhuhquote:
Als je de lessen volgt is het niet zo gek moeilijk. Wel veel theorie.quote:
ok, saai welquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je de lessen volgt is het niet zo gek moeilijk. Wel veel theorie.
Valt wel mee. 't is niet alleen maar stof kennen en dat uit je kop knallen, meer toepassen.quote:
Dat is dan wel weer tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt wel mee. 't is niet alleen maar stof kennen en dat uit je kop knallen, meer toepassen.
Uhuh.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof
quote:
eh?quote:
Haiquote:
Art.quote:
Daar zat ik tot voor deze aflevering ook op, maar nee. Mama lachtte me uit om mijn redenering omdat vergiet maar toch is Patrick de mol.quote:
Ik lees het alleen in crewforaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar zat ik tot voor deze aflevering ook op, maar nee. Mama lachtte me uit om mijn redenering omdat vergiet maar toch is Patrick de mol.
Joaaah.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik lees het alleen in crewfora, daar zijn ze ook druk met dat programma bezig. Volg het verder ook niet
.
http://forum.fok.nl/topic/1591439 Daarzo. Kan jij ook lezen als het goed is.
Maar even serieus... Als ze al jouw posts van één woord, smiley of een combinatie daarvan niet mee zouden tellen zou je postcount halveren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Uhu alleen maar kwaliteit
Hehe. Wel tof om te zien hoeveel moeite sommige mensen er instekenquote:
Ik denk dat dat bij mij ook niet veel scheeltquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar even serieus... Als ze al jouw posts van één woord, smiley of een combinatie daarvan niet mee zouden tellen zou je postcount halveren.
Joaah! Hele verslagen maken en dingen uittypen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe. Wel tof om te zien hoeveel moeite sommige mensen er insteken.
Soms wil ik even laten weten dat ik er ben, maar geen hele zinnen typenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar even serieus... Als ze al jouw posts van één woord, smiley of een combinatie daarvan niet mee zouden tellen zou je postcount halveren.
Neuhj... dat zegt mijn WIDM-zintuigquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen omdat ze Spaans spreekt zeker?
Als ze alleen jouw posts die wél uit meer woorden bestaan zouden tellen, zou je ook op de helft van CC's postcount komen ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij mij ook niet veel scheelt
Uchuch MEN.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Soms wil ik even laten weten dat ik er ben, maar geen hele zinnen typen
En je hebt het vaker goed gehad?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj... dat zegt mijn WIDM-zintuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |