Joah...quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Lutte het volgende:
Ik wil de oranje layout terug. Sorry Benny.
Pleonasme. Groen gras, rood bloed, saai huiswerk etc.quote:
Okay, das wel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah...
Ik zat sinds aflev. 5 op Dennis 2 jaar geleden.
En Kim 3 afleverigen voor het einde dacht ik
ow ok, ben blond hequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pleonasme. Groen gras, rood bloed, saai huiswerk etc.
Taartquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, das wel goed.Ik faal altijd.
En ze zitten hier taart te eten.
En dat mag je niet omdat? iets met eieren ofzo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, das wel goed.Ik faal altijd.
En ze zitten hier taart te eten.
Blonde CC. Ook al een pleonasmequote:
Deze is zoooooo sloom en ik moet steeds de site opnieuw intypen omdat ie vastloopt, en je ziet de TS niet, en een pagina laden duurt megalang waardoor ik één SC niet kan volgen, laat staan drie (kon ik eerst).quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Blonde CC. Ook al een pleonasme.
Ohw, op die fiets...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deze is zoooooo sloom en ik moet steeds de site opnieuw intypen omdat ie vastloopt, en je ziet de TS niet, en een pagina laden duurt megalang waardoor ik één SC niet kan volgen, laat staan drie (kon ik eerst).
Nee.quote:
dat is wel vervelend jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.Al zou het best kunnen denk ik... Heb vanmiddag voor het laatst iets met ei gegeten. Maar ik reageer de afgelopen dagen super heftig op de kleinste beetjes dus ik waag het er niet op.
Doe maar niet dan iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.Al zou het best kunnen denk ik... Heb vanmiddag voor het laatst iets met ei gegeten. Maar ik reageer de afgelopen dagen super heftig op de kleinste beetjes dus ik waag het er niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |