Jan is gewoon een mooiboy.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Over spiegels gesproken, ik heb Jan nu al twee keer in een spiegel gezien. Deze aflevering in de hotelkamer en de vorige aflevering ook tijdens een executie geloof ik. De spiegel wordt vaak gebruikt in films om een dubbel karakter van iemand te accentueren, misschien is hij de Mol wel..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Ik weet ook niks van dat spiegelen..
NEE DAT KAN NIET HIJ BRENGT TEVEEL GELD IN DE POT HOORRR!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Over spiegels gesproken, ik heb Jan nu al twee keer in een spiegel gezien. Deze aflevering in de hotelkamer en de vorige aflevering ook tijdens een executie geloof ik. De spiegel wordt vaak gebruikt in films om een dubbel karakter van iemand te accentueren, misschien is hij de Mol wel..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat?Als ze geen Beatrix had geroep dan had er nu gewoon ¤ 1.000 minder in de pot gezeten, simpel zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze tijdens een later spel ¤ 2.000 verloren heeft er niets mee te maken.
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij vindt t gewoon leuk om zichzelf te zien in een spiegel
Ben zo blij dat ie er nog in zit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij vindt t gewoon leuk om zichzelf te zien in een spiegel
Ah zo! Ja klinkt ook wel weer logischquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Als ze geen Beatrix had geroep dan had er nu gewoon ¤ 1.000 minder in de pot gezeten, simpel zat.
Dat ze tijdens een later spel ¤ 2.000 verloren heeft er niets mee te maken.
Wat mij betreft tot aan de finalequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ie er nog in zit.
Yeahquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Wat mij betreft tot aan de finale
Ah, op die manier... opvallend inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Je weet waar iemands sleutel ligt. Je weet niet wie jou ziet (daar waren sommige koppels al heel snel achter). Dus is het enige wat je kunt doen uitbeelden wat er op je kaart staat. Sommigen deden dat ook (met die badkamerdeur - Soudos en Anna), en dat had het volgende koppel over moeten nemen. Tot iemand zijn sleutel heeft op de uitgebeelde plek. En als ze niet allemaal zo paniekerig hadden gedaan had die opdracht best kunnen slagen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja maar kom er maar eens achter wie wat ziet en waarom.
WAT EEN ONGELOFELIJKE AANWIJZING.quote:
Ik moet ook wel zeggen dat ik deze opdracht - net als die van het vuurwerk - erg weinig kans geef om te slagen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De Mol heeft het niet druk gehad in deze aflevering volgens mij
Kijk ff naar boven voor een briljante post van mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk dat er op internet her en der een hoop mensen op Pepijn zitten.
Zou iemand wat dingen die hem verdacht maken kunnen noemen? Want ik weet het niet zo goed met hem.
In seizoen 5. Gijs Staverman viel af in aflevering 4 (ja, inclusief rood scherm) en kwam terug in aflevering 5. Uiteindelijk viel hij pas een paar afleveringen later weer af.quote:
Of ze fucken gewoon elke week met het intro, omdat ze onderhand wel weten dat heel internet de beelden stopzet, en de beelden milliseconde voor milliseconde gaat analyseren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
Vorige aflevering had iemand de intro gespiegeld en daaruit bleek dat het frame met Soundos niet helemaal klopte, oftewel anders was. Zoiets toch?
Ik zit ook op Pepijn..quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk dat er op internet her en der een hoop mensen op Pepijn zitten.
Zou iemand wat dingen die hem verdacht maken kunnen noemen? Want ik weet het niet zo goed met hem.
Nja, you never know he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Jane het volgende:
[..]
In seizoen 5. Gijs Staverman viel af in aflevering 4 (ja, inclusief rood scherm) en kwam terug in aflevering 5. Uiteindelijk viel hij pas een paar afleveringen later weer af.
Het kan dus wel dat iemand terugkomt, maar het gaat niet gebeuren met Horace, hoor.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zit ook op Pepijn..
Door verschillende dingen:
* Hij heeft weinig geld in de pot gebracht
* In de eerste aflevering stapte hij als eerste de bus in
* En als laatste door bepaalde uitspraken die hij maakt..
Dat met die emmer met 'water' over die kinderen was inderdaad best wel grappig bedacht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:12 schreef GotC het volgende:
Ik vond trouwens Patrick en Pepijn leuk als clownGoed opgezet enzo.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
WAT EEN ONGELOFELIJKE AANWIJZING.
Wat is het idee erachter? Mollen zijn blind en die kunnen dus niet kijken en kijken doe je in een spiegel en dan zie je zo jezelf en jezelf slaat weer terug op ik en soundos zei 1 keer iets van: "Ik ben de mol niet" maar niet is in het jamaicaans 'wel' en mensen op jamaica zijn zwart en een mol ziet niks dus ook alleen maar zwart.
Soundos is de mol. Clear as a cookie.
De aflevering heette ook zoek de verschillen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt jij.
Mijn Mollengeheugen en het Levend Stilleven. Zoek de verschillen tussen mij en de andere negen. Donderdag, 20:30 uur
Dat was een tweet van de mol voordat de aflevering begon.
Er kan altijd nog een woord uitrollen natuurlijk. Maar dan in anagramvorm. Zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:12 schreef marcodej het volgende:
De "Eerste-letter-van-de-titel-hint" klopt ook niet trouwens: K-A-V...
Ok. Duidelijk. That's clear.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt jij.
Mijn Mollengeheugen en het Levend Stilleven. Zoek de verschillen tussen mij en de andere negen. Donderdag, 20:30 uur
Dat was een tweet van de mol voordat de aflevering begon.
Volgens mij moet je als Mol juist zorgen dat je invloed hebt, en die invloed had je door mensen (niet) te zoeken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef GotC het volgende:
De Mol had zich trouwens onopvallend kunnen maken door juist geen mensen aan te trekken, maar op te treden. Blijft dan weer effe uit beeld enzo
Waarom gebruiken zoveel mensen dit als argument om voor Pepijn te kiezen? Wat boeit het nou of iemand als eerste de bus in stapt. Je gaat toch ook niet letten op wie als eerste een woord zegt nadat Pieter-Jan z'n vinger in z'n neus stopt. Om maar een gek voorbeeld te gebruiken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
quote:
Niet officieel..quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De aflevering heette ook zoek de verschillen.
Dat was Soundos trouwens. Vind het best een goede hint.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Faux. het volgende:
Je gaat toch ook niet letten op wie als eerste een woord zegt nadat Pieter-Jan z'n vinger in z'n neus stopt. Om maar een gek voorbeeld te gebruiken.
Omdat de mol in de bus zat. Daarom denkt iedereen dat Pepijn is blijven zitten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom gebruiken zoveel mensen dit als argument om voor Pepijn te kiezen? Wat boeit het nou of iemand als eerste de bus in stapt. Je gaat toch ook niet letten op wie als eerste een woord zegt nadat Pieter-Jan z'n vinger in z'n neus stopt. Om maar een gek voorbeeld te gebruiken.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
, maar niemand kan tippen aan Viviënne.
Dat zou een erg duidelijke hint zijn. Té duidelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat de mol in de bus zat. Daarom denkt iedereen dat Pepijn is blijven zitten.
Dat slaat echt op kaas.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Officieel was het Wie Is De Mol Aflevering 2.quote:
Zegt niks. Je weet niet welke Mol er in die bus zat. De huidige? Een vorige? Iemand die De Mol heet van zijn achternaam?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
Het is ook aan Patrick te linken (of aan St Patrick):quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja. Sowieso Johan Cruijff = El Salvador..
Dit. Ik hou het op stom toeval.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat slaat echt op kaas.Net alsof het zó simpel zou zijn. Voordat Pepijn de bus instapte was er natuurlijk nog helemaal geen bus waar de mol in kon stappen.
Ik riep niksquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk. That's clear.
Zeg dat dan meteen ipv SPIEGEL roepen.
De Geit: Patrick! Vind het nog steeds de beste hint ever, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zegt niks. Je weet niet welke Mol er in die bus zat. De huidige? Een vorige? Iemand die De Mol heet van zijn achternaam?
Het was niet gericht aan jou, maar aan de rest van de blinden.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zegt niks. Je weet niet welke Mol er in die bus zat. De huidige? Een vorige? Iemand die De Mol heet van zijn achternaam?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat zou een erg duidelijke hint zijn. Té duidelijk.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat slaat echt op kaas.Net alsof het zó simpel zou zijn. Voordat Pepijn de bus instapte was er natuurlijk nog helemaal geen bus waar de mol in kon stappen.
Hey, ik heb het niet verzonnen. Ik zit niet op Pepijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
wat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Geit: Patrick! Vind het nog steeds de beste hint ever, al zeg ik het zelf.
Nee, iets met Allemaal..quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Officieel was het Wie Is De Mol Aflevering 2.
Ik zit op een stoel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hey, ik heb het niet verzonnen. Ik zit niet op Pepijn.
Patrick is geboren in het Jaar van de Geit, en er zat een geit in die bus.quote:
Hmnee, vind ik echt te magertjes.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zit ook op Pepijn..
Door verschillende dingen:
* Hij heeft weinig geld in de pot gebracht
* In de tweede aflevering werd hij wel heel snel neergeschoten tijdens de game
* In deze aflevering stuurde hij Jan en Art erop uit zodat ze minder mensen op het plein konden verzamelen
* En als laatste door bepaalde uitspraken die hij maakt..
Miryanne ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Patrick is geboren in het Jaar van de Geit, en er zat een geit in die bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |