Viel me ook op, ze was nergens te zien, ook niet met tijdens het toneelstuk mensen te ronselen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja veel mollen. Niet echt bij dat toneelstuk.
Waar was Myrianne trouwens tijdens die opdracht?
Juist ik vond Jan opvallend niks doen deze aflevering. Hij houdt zich erg aan de zijlijn bezig. De koffers kon hem niet veel schelen. En bleef bij het wegstemmen ook te rustig. En hij was ook wel erg koppig tijdens de plak opdrachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Art valt wat mij betreft af omdat het 1. te dik er bovenop ligt en 2. hij bij de show op het plein-opdracht duidelijk mensen aan het lokken was om te komen kijken. Dat zou een Mol nooit doen dunkt me. Karin was in die opdracht overigens opvallend niets aan het doen.
Rond 22u.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
Hoelaat wordt ongeveer de uitzending geplaatst? Misschien dat ik straks nog een keer ga kijken..
En Patrick wist dat en zorgde ervoor dat het niet geraden werd door er 2008 in te schrijven (en Karinquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Die schilderopdracht kon gewoon niet slagen. De groepen kregen een tegengestelde opdracht. Echt heel raar. Wij zaten elkaar hier echt aan te kijken: de schildering moest toch juist niet herkend worden? En de plakgroep moest de schildering er juist wèl uit halen.
Ik vond 'm juist erg scherp tegenover art, bij die directeur!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Juist ik vond Jan opvallend niks doen deze aflevering. Hij houdt zich erg aan de zijlijn bezig. De koffers kon hem niet veel schelen. En bleef bij het wegstemmen ook te rustig. En hij was ook wel erg koppig tijdens de plak opdracht
preciesquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond 'm juist erg scherp tegenover art, bij die directeur!
Ja. Of die Karin weet vantevoren dat dat 'm is en zegt expres: "Oh nee! ER STAAT 2008 *HINT WIJS WIJS KIJK DIE IS HET VAST NIET NEE"quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
En Patrick wist dat en zorgde ervoor dat het niet geraden werd door er 2008 in te schrijven (en Karintrapte erin). Onopvallend mollen doe je zo.
Publiek regelen, zij sprak spaans. Bij de opdracht moest je als mol trouwens bij de publiekregelaars zitten. Van die vier vond ik Karin en Art het verdachtst.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja veel mollen. Niet echt bij dat toneelstuk.
Waar was Myrianne trouwens tijdens die opdracht?
Inderdaad, dus Patrick of Karin is de Mol.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Of die Karin weet vantevoren dat dat 'm is en zegt expres: "Oh nee! ER STAAT 2008 *HINT WIJS WIJS KIJK DIE IS HET VAST NIET NEE"
Mja je kunt als mol moeilijk tegen de kinderen zeggen niet te komen dat zou ook wel heeeeel erg opvallen. Dit was het minste wat hij kon doen. Hij was daarnaast ook wel erg snel om de kleine meisjes heen aan t poseren....quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond 'm juist erg scherp tegenover art, bij die directeur!
Klopt. Vanaf dat punt lette ik dus meer op Art, sterk gedaan door Jan. Je zag Art's gezicht echt vertrekken bij die schoolquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Publiek regelen, zij sprak spaans. Bij de opdracht moest je als mol trouwens bij de publiekregelaars zitten. Van die vier vond ik Karin en Art het verdachtst.
Dit. Ik vond 'm tof deze aflevering, net als vorige week met die hooibal. Janquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef Susi het volgende:
Wat een hekel heb ik aan die Karin
En Jan, heb geweldig gelachen om dat stukje dat ze Jan kwijt waren
Hij kon geen spaans he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Mja je kunt als mol moeilijk tegen de kinderen zeggen niet te komen dat zou ook wel heeeeel erg opvallen. Dit was het minste wat hij kon doen. Hij was daarnaast ook wel erg snel om de kleine meisjes heen aan t poseren....
Jan regelde de kinderen juist, hij redde Art die het niet slim aanpakte.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Mja je kunt als mol moeilijk tegen de kinderen zeggen niet te komen dat zou ook wel heeeeel erg opvallen. Dit was het minste wat hij kon doen.
Na de opdracht.quote:Hij was daarnaast ook wel erg snel om de kleine meisjes heen aan t poseren....
Dat is idd opzich best een goede aanwijzingquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
Art is het dus.
Al die kunstzinnige opdrachten, dat kan geen toeval zijn.
Nouja. Sowieso Johan Cruijff = El Salvador..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat maken we overigens van de Johan Cruijff (Jesus Christus) die weer terugkwam? Eerder werd dit aan Horace gelinkt, maar misschien is er toch een andere connectie?
Mja. Horace had z'n Jezus shirt weer aan, mjaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat maken we overigens van de Johan Cruijff (Jesus Christus) die weer terugkwam? Eerder werd dit aan Horace gelinkt, maar misschien is er toch een andere connectie?
Waarom? Het zou juist opvallend zijn als iemand een van die andere drie mensen had genoemd die op die kaarten stonden. Die groep wist immers niet welke mensen er op de andere kaarten stonden. Het was niet zo dat ze konden kiezen uit maar 4 mensen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk niet dat de mol tussen die Beatrix opdracht zat, omdat die zeker Pieter had gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |