quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bijna een upskirt tijdens de verfopdracht
En het 'woohoohoohohohhoo we gaan eenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Anna was behoorlijk onzichtbaar deze aflevering inderdaad. Alleen als Julia kwam ze echt even in beeld. Verder opvallend weinig.
Jan en Art toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Maarja.. Wie waren die twee? Pepijn? Jan?
Het is gewoon een lekker wijf met een prachtige bos krullenquote:
Wat snap je niet?quote:
Verdacht? Juist niet. Door steeds opvallend te zeggen "Daar ga ik even niet op antwoorden." maak je jezelf juist verdacht en bij die theateropdracht zorgde hij ervoor dat er publiek kwam door die directeur aan te spreken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jan![]()
Hij was best verdacht vandaag, alleen kan ik dat niet rijmen met de opdracht die hij vorige week won met bijbehorend geld.
Ja, maar Pepijn is het niet het Engelse woord voor Kunstquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Vergeet Pepijn niet. Kunst (Art) kan ook in de vorm zijn van toneel e.d.
I
Ik vond Soundos deze afleveringen ook wat positieve punten tonen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is gewoon een lekker wijf met een prachtige bos krullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maar niemand anders probeerde die opdracht te saboteren, toch? Ik vond daar geen duidelijke mol bij zitten. Iedereen leek zn best te doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Verdacht? Juist niet. Door steeds opvallend te zeggen "Daar ga ik even niet op antwoorden." maak je jezelf juist verdacht en bij die theateropdracht zorgde hij ervoor dat er publiek kwam door die directeur aan te spreken.
Ze was weer even 7.... en dan samen met Jan Romeo&Julia... Jaaaa... hahahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
En het 'woohoohoohohohhoo we gaan eentoneelstukje
doen! Wohohohohoooo!'
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Horace staat er niet tussen omdat hij alleen zat. Maar waarom zit Jan er niet tussen?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:51 schreef AskMe het volgende:
Bij vraag 8 van de Mol-test op AVRO, was de vraag: bij wie zat de mol op de kamer?
Alle namen stonden erbij behalve die van Jan, met andere woorden, je kon niet kiezen dat Art de mol zou zijn ...
vreemd?
Goed gezien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Pepijn had trouwens wel een hele slimme actie. Door Jan en Art weg te sturen voor pertoleum (is niet overal te koop) konden Jan en Art geen mensen binnen halen. Uiteindelijk waren ze ook lang weg.
Hele slimme actie! En hij dat hij bij voorbaat al moest optreden door zijn achtergrond.
Nou afgelopen denk ik dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Horace staat er niet tussen omdat hij alleen zat. Maar waarom zit Jan er niet tussen?
Hmm.. typische mindfuck van de makers?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |