Ik denk juist dat die er niks mee te maken heeft, ligt er te dik bovenop.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat maken we overigens van de Johan Cruijff (Jesus Christus) die weer terugkwam? Eerder werd dit aan Horace gelinkt, maar misschien is er toch een andere connectie?
Pepijn voelde toch nog aan de verf of het droog was?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, dus Patrick of Karin is de Mol.
Zou idd wel een typisch kandidaat zijn die later in het spel ineens weer zou kunnen opduiken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja. Horace had z'n Jezus shirt weer aan, mja. Hoop dat hij terugkomt
Verwacht dat maar niet..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja. Horace had z'n Jezus shirt weer aan, mja. Hoop dat hij terugkomt
Logisch, logisch.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Verdeel en heers slaat op Patrick... hij molde door 2008 en Elvis en zorgde bij de laatste opdracht voor de ruzie in de groep door heel fel te reageren.... hij verdeelde de groep en heerste daardoor als Mol
Mja. Hij heeft toch echt een rood scherm gehad.. Misschien dat ie later nog mag 'meedoen' met een opdracht ofzo, maar terugkomen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zou idd wel een typisch kandidaat zijn die later in het spel ineens weer zou kunnen opduiken.
PJ was nóg moeilijker geweest. Achtergrond vlakjes enzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom? Het zou juist opvallend zijn als iemand een van die andere drie mensen had genoemd die op die kaarten stonden. Die groep wist immers niet welke mensen er op de andere kaarten stonden. Het was niet zo dat ze konden kiezen uit maar 4 mensen.
Verder stond hij bij de verfopdracht een beetje te hangen en te zingen: "Anne.."quote:
Ah, om te maken. Ik dacht dat het om de groep ging die moest radenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef GotC het volgende:
PJ was nóg moeilijker geweest. Achtergrond vlakjes enzo.
Dit, en hij kan z'n enthousiasme van het mollen ook nauwelijks verhullenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef D-vide het volgende:
Het is Art. Sowieso.
De kunst opdrachten. Het feit dat de programma makers waarschijnlijk iemand nodig moeten hebben die Spaans spreekt voor de volgende opdrachten. Art, no doubt about it.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat met die verfopdracht vind ik toch lastig te bepalen wie te mollen zat.
De kandidaten (behalve de mol) dachten dat het voor een expert was en dat deze er juist niet uitgepikt moest worden. Dus als Patrick dan zegt "Schrijf 2008" dan is het een slimme zet. Hij kon ook niet weten dat het juist wel herkend moest worden.
Behalve als hij de mol is natuurlijk.
Ik zeg Kooijemans, als hij het niet is, probeert hij met zijn woordspelingen nu al meerdere weken zichzelf verdacht te maken
Patrick reageerde nogal als een kind waarvan het snoepje is afgepakt, hoe hij ineens zat te schreeuwen tegen Anna of wie het dan ook was. Ik vond het niet echt ''mollig''quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Verdeel en heers slaat op Patrick... hij molde door 2008 en Elvis en zorgde bij de laatste opdracht voor de ruzie in de groep door heel fel te reageren.... hij verdeelde de groep en heerste daardoor als Mol
Psies! Deur open zetten en verder aanwijzingen geven voor de camera!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zei m'n pa ook. Als je 't echt slim doet blijf je binnen zodra je de sleutel hebt..
Als ik me het goed herinner is dat toch al eerder voorgekomen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja. Hij heeft toch echt een rood scherm gehad.. Misschien dat ie later nog mag 'meedoen' met een opdracht ofzo, maar terugkomen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dit, en hij kan z'n enthousiasme van het mollen ook nauwelijks verhullen
|In welk seizoen? Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik me het goed herinner is dat toch al eerder voorgekomen?
Vergeet Pepijn niet. Kunst (Art) kan ook in de vorm zijn van toneel e.d.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
Art is het dus.
Al die kunstzinnige opdrachten, dat kan geen toeval zijn.
Ja, inderdaad! Maarja.. Wie waren die twee? Pepijn? Jan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Psies! Deur open zetten en verder aanwijzingen geven voor de camera!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |