Ja, als je een beetje slim bent als mol dan zorg je juist dat er geld in de pot komt, want dan verdenkt niemand je.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Onzin. Het is de perfecte dekmantel als mol.
Anoniem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Het hoefde niet anoniem, dus helaas was dit een hele onmolse actie van mijn Mol Pepijn.
Nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of wel, als je weet dat het toch weer de pot uit vliegt doordat er koffers vrijgekocht moeten worden.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, als je een beetje slim bent als mol dan zorg je juist dat er geld in de pot komt, want dan verdenkt niemand je.![]()
Zo werkt het spel niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien weet hij straks wel diezelfde 1500 euro uit de pot te halen.. Onopvallend.
Een mol weet hoe alles gaat verlopen. Als hij eerst geld in de pot brengt, kan hij het er later zelf weer 'uithalen'.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat hij bij die eerste opdracht zich makkelijk neer had kunnen laten halen. De anderen hadden dan gezegd: "Ach, daar kon je ook niks aan doen.' Een mol zou dat altijd doen.
Ja maar hij wilde z'n koffer ook graag terug.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een mol weet hoe alles gaat verlopen. Als hij eerst geld in de pot brengt, kan hij het er later zelf weer 'uithalen'.
Ja leuk, maar als hij de eerste keer geen geld inbrengt is het bedrag nog lager.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een mol weet hoe alles gaat verlopen. Als hij eerst geld in de pot brengt, kan hij het er later zelf weer 'uithalen'.
Dat bedoel ik ook. Niets is wat het lijkt. Stel dat Jan weet dat in aflevering acht op een of andere manier als het geld van een bepaalde speler uit de pot gaat ofzo, weet ik veel.. Het is zo makkelijk om op deze manier te 'niet mollen..'quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom vraag ik; kunnen we er, terugkijkend op de vorige seizoenen, iets uit opmaken? Niet zozeer wie de Mol is, maar wie er goed zit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wie zegt dat die teksten op dat moment zijn ingesproken? Als een van hen de Mol is zullen ze de tekst daar gewoon op aanpassen, achteraf. En dus laat de Mol je geloven dat hij of zij vol op 1 persoon stemt.
Klopt. Alleen Pepijn niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef JustD1984 het volgende:
Horace zei trouwens toch, toen iedereen de koffer wilde terug kopen. Misschien kun je je koffer vanavond nog terug winnen, of morgen?
Daar reageerde niemand op verder. Ze wilde de koffers direct terug kopen.
Ja leuk, het zijn alleen speculaties.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja leuk, maar als hij de eerste keer geen geld inbrengt is het bedrag nog lager.
Hoezo 'weer'? Is er al eens iets gespiegeld dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Iemand moeten even terugkijken of iemand in de intro weer gespiegeld was!
Dit dus. Een Mol gaat echt geen grote bedragen in de pot doen, kleine oké, maar als ie te grote doet dan is ie nogal zijn eigen spel aan het verneuken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja leuk, maar als hij de eerste keer geen geld inbrengt is het bedrag nog lager.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo 'weer'? Is er al eens iets gespiegeld dan?.
Omdat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Sowieso Art.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef byah het volgende:
Het is sowieso Art, maar laat Anna er aub zo lang mogelijk inblijven
Ja. Ik weet ook niks van dat spiegelen..quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, ik stel een normale vraag... dan mag je ook gewoon antwoord geven hoor.
Ja maar kom er maar eens achter wie wat ziet en waarom.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef Rewimo het volgende:
De kameropdracht had alleen kunnen slagen als ze een voor een achter elkaar de plek uit hadden gebeeld waar een sleutel lag. Degene die daar dan een sleutel vindt, gaat de plek op zijn kaartje uitbeelden. En zo door tot iedereen hem heeft. Dus niet alvast naar buiten gaanof als een gek gaan zoeken zonder op je scherm te letten
Jan is gewoon een mooiboy.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Over spiegels gesproken, ik heb Jan nu al twee keer in een spiegel gezien. Deze aflevering in de hotelkamer en de vorige aflevering ook tijdens een executie geloof ik. De spiegel wordt vaak gebruikt in films om een dubbel karakter van iemand te accentueren, misschien is hij de Mol wel..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Ik weet ook niks van dat spiegelen..
NEE DAT KAN NIET HIJ BRENGT TEVEEL GELD IN DE POT HOORRR!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Over spiegels gesproken, ik heb Jan nu al twee keer in een spiegel gezien. Deze aflevering in de hotelkamer en de vorige aflevering ook tijdens een executie geloof ik. De spiegel wordt vaak gebruikt in films om een dubbel karakter van iemand te accentueren, misschien is hij de Mol wel..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat?Als ze geen Beatrix had geroep dan had er nu gewoon ¤ 1.000 minder in de pot gezeten, simpel zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze tijdens een later spel ¤ 2.000 verloren heeft er niets mee te maken.
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij vindt t gewoon leuk om zichzelf te zien in een spiegel
Ben zo blij dat ie er nog in zit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij vindt t gewoon leuk om zichzelf te zien in een spiegel
Ah zo! Ja klinkt ook wel weer logischquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Als ze geen Beatrix had geroep dan had er nu gewoon ¤ 1.000 minder in de pot gezeten, simpel zat.
Dat ze tijdens een later spel ¤ 2.000 verloren heeft er niets mee te maken.
Wat mij betreft tot aan de finalequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ie er nog in zit.
Yeahquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Wat mij betreft tot aan de finale
Ah, op die manier... opvallend inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Je weet waar iemands sleutel ligt. Je weet niet wie jou ziet (daar waren sommige koppels al heel snel achter). Dus is het enige wat je kunt doen uitbeelden wat er op je kaart staat. Sommigen deden dat ook (met die badkamerdeur - Soudos en Anna), en dat had het volgende koppel over moeten nemen. Tot iemand zijn sleutel heeft op de uitgebeelde plek. En als ze niet allemaal zo paniekerig hadden gedaan had die opdracht best kunnen slagen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja maar kom er maar eens achter wie wat ziet en waarom.
WAT EEN ONGELOFELIJKE AANWIJZING.quote:
Ik moet ook wel zeggen dat ik deze opdracht - net als die van het vuurwerk - erg weinig kans geef om te slagen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De Mol heeft het niet druk gehad in deze aflevering volgens mij
Kijk ff naar boven voor een briljante post van mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk dat er op internet her en der een hoop mensen op Pepijn zitten.
Zou iemand wat dingen die hem verdacht maken kunnen noemen? Want ik weet het niet zo goed met hem.
In seizoen 5. Gijs Staverman viel af in aflevering 4 (ja, inclusief rood scherm) en kwam terug in aflevering 5. Uiteindelijk viel hij pas een paar afleveringen later weer af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |