Art is inderdaad niet de mol, sommige weten dat al een tijdje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef AskMe het volgende:
[..]
je kan alleen hiermee concluderen dat art dus niet de mol is ..
Mollen hoeven niet altijd dingen fout te doen, anders zou het te doorzichtig worden wie de mol is en zou er geen televisie programma van te maken zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef roelofjan het volgende:
Die Kooijemans bracht geld in de pot tijdens die laser/bom/touw opdracht.
Hij was de laatste in het spel, en had zich makkelijk af kunnen laten schieten, of hij kon makkelijk op een bom lopen, en het zou nog geeneens verdacht zijn. Toch brengt 'ie geld in de pot. Kooijemans is overduidelijk niet de mol.
Miryanna roept dat het Beatrix, terwijl het er maar heeeel erg vaag op lijkt.
Ook Miryanna is de mol niet. De mol zou nóóít Beatrix gaan roepen.
Karin is de mol niet, want dat zou wel heel slecht zijn.
Soundos is mij te oprecht en enthousiast, die is het ook niet.
Het is Anna, Art, Patrick of Pepijn.
Overduidelijk goede dingen doen, doe je als goede mol ook niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mollen hoeven niet altijd dingen fout te doen, anders zou het te doorzichtig worden wie de mol is en zou er geen televisie programma van te maken zijn.
Mja, geen ideequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja maar waarom zouden de makers van de test niet gewoon even de test aanpassen?
100% mee eens. Als één van die 4 die je afschrijft wel de mol zou zijn, dan heeft deze veel kansen laten liggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef roelofjan het volgende:
Die Kooijemans bracht geld in de pot tijdens die laser/bom/touw opdracht.
Hij was de laatste in het spel, en had zich makkelijk af kunnen laten schieten, of hij kon makkelijk op een bom lopen, en het zou nog geeneens verdacht zijn. Toch brengt 'ie geld in de pot. Kooijemans is overduidelijk niet de mol.
Miryanna roept dat het Beatrix, terwijl het er maar heeeel erg vaag op lijkt.
Ook Miryanna is de mol niet. De mol zou nóóít Beatrix gaan roepen.
Karin is de mol niet, want dat zou wel heel slecht zijn.
Soundos is mij te oprecht en enthousiast, die is het ook niet.
Het is Anna, Art, Patrick of Pepijn.
Volgens mij was de intro weer hetzelfde als in afl. 1quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Inderdaad, iemand die de drie intro's naast elkaar kan zetten, zoals na de vorige aflevering?
Als ik het kon, zou ik het doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Inderdaad, iemand die de drie intro's naast elkaar kan zetten, zoals na de vorige aflevering?
Of een verschil tussen de 2 intro's. Zoek de verschillen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Mja, geen ideeKwam gewoon in me op.
Dat woord 'stoof' is trouwens wel uit de intro. Foutje dus, mogen we aannemen?
Een Mol gaat niet bewust geld in de pot brengen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mollen hoeven niet altijd dingen fout te doen, anders zou het te doorzichtig worden wie de mol is en zou er geen televisie programma van te maken zijn.
Onzin. Het is de perfecte dekmantel als mol.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef roelofjan het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Een Mol gaat niet bewust geld in de pot brengen.
Als Jan de mol is zou hij bij die laser/bom/touwtjes opdracht nooit gefinisht zijn met geld.
Hij zou gewoon op een bom gestapt zijn o.i.d.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Onzin. Het is de perfecte dekmantel als mol.
Een mol gaat ook niet zichzelf zo in de schijnwerpers zetten dat iedereen het na 1 aflevering al weet omdat diegene geen geld in de pot heeft gebracht. Waarom zou Jan zichzelf niet eerst positief in beeld brengen en daarna subtiel mollen? Waarom kan dat niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat plakwerk leek voor geen meter op Beatrix, en toch roept ze Beatrix.
Dan ben je gewoon de mol niet.
Als Jan de mol is zou hij bij die laser/bom/touwtjes opdracht nooit gefinisht zijn met geld.
Hij zou gewoon op een bom gestapt zijn o.i.d.
Heel veel geld in de pot brengen en goed meedoen is de perfecte dekmantel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En wie zegt dat die teksten op dat moment zijn ingesproken? Als een van hen de Mol is zullen ze de tekst daar gewoon op aanpassen, achteraf. En dus laat de Mol je geloven dat hij of zij vol op 1 persoon stemt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Ohja, en hoeveel kunnen we nou écht opmaken uit het stemgedrag van de kandidaten? Hebben we daar de afgelopen seizoenen iets van kunnen zeggen? Of is het in de montage dusdanig gemanipuleerd dat je daar niks uit af kan leiden?
Want als Jan en Karin zo stellig op 1 persoon zitten, en er toch inblijven, dan geeft dat wel te denken.
Jan is de winnaar als Art de Mol is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Ooi86 het volgende:
Ik denk dat Jan de winnaar wordt en Anna de mol is. Denk ik gewoon! Je mag dit bericht quoten als het blijkt dat het zo is
Het hoefde niet anoniem, dus helaas was dit een hele onmolse actie van mijn Mol Pepijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, op zich wel slim als hij de mol zou zijn. Het zag er op dat moment uit dat het geld er toch wel uit zou gaan, dus kon hij makkelijk zeggen dat het wat hem betreft niet hoefde. Ze moesten namelijk met een unanieme stem komen.
Of wel, als je weet dat het toch weer de pot uit vliegt doordat er koffers vrijgekocht moeten worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Misschien weet hij straks wel diezelfde 1500 euro uit de pot te halen.. Onopvallend. Ik ben zo benieuwd naar de laatste aflevering, met alle uitkomsten. Ik zit dan echt altijd zo van : "Oh god, hoe heb ik dat kunnen missen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel veel geld in de pot brengen en goed meedoen is de perfecte dekmantel?
Omdat hij bij die eerste opdracht zich makkelijk neer had kunnen laten halen. De anderen hadden dan gezegd: "Ach, daar kon je ook niks aan doen.' Een mol zou dat altijd doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een mol gaat ook niet zichzelf zo in de schijnwerpers zetten dat iedereen het na 1 aflevering al weet omdat diegene geen geld in de pot heeft gebracht. Waarom zou Jan zichzelf niet eerst positief in beeld brengen en daarna subtiel mollen? Waarom kan dat niet?
Ja, als je een beetje slim bent als mol dan zorg je juist dat er geld in de pot komt, want dan verdenkt niemand je.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Anoniem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Het hoefde niet anoniem, dus helaas was dit een hele onmolse actie van mijn Mol Pepijn.
Nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of wel, als je weet dat het toch weer de pot uit vliegt doordat er koffers vrijgekocht moeten worden.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, als je een beetje slim bent als mol dan zorg je juist dat er geld in de pot komt, want dan verdenkt niemand je.![]()
Zo werkt het spel niet.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien weet hij straks wel diezelfde 1500 euro uit de pot te halen.. Onopvallend.
Een mol weet hoe alles gaat verlopen. Als hij eerst geld in de pot brengt, kan hij het er later zelf weer 'uithalen'.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat hij bij die eerste opdracht zich makkelijk neer had kunnen laten halen. De anderen hadden dan gezegd: "Ach, daar kon je ook niks aan doen.' Een mol zou dat altijd doen.
Ja maar hij wilde z'n koffer ook graag terug.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een mol weet hoe alles gaat verlopen. Als hij eerst geld in de pot brengt, kan hij het er later zelf weer 'uithalen'.
Ja leuk, maar als hij de eerste keer geen geld inbrengt is het bedrag nog lager.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een mol weet hoe alles gaat verlopen. Als hij eerst geld in de pot brengt, kan hij het er later zelf weer 'uithalen'.
Dat bedoel ik ook. Niets is wat het lijkt. Stel dat Jan weet dat in aflevering acht op een of andere manier als het geld van een bepaalde speler uit de pot gaat ofzo, weet ik veel.. Het is zo makkelijk om op deze manier te 'niet mollen..'quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom vraag ik; kunnen we er, terugkijkend op de vorige seizoenen, iets uit opmaken? Niet zozeer wie de Mol is, maar wie er goed zit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En wie zegt dat die teksten op dat moment zijn ingesproken? Als een van hen de Mol is zullen ze de tekst daar gewoon op aanpassen, achteraf. En dus laat de Mol je geloven dat hij of zij vol op 1 persoon stemt.
Klopt. Alleen Pepijn niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef JustD1984 het volgende:
Horace zei trouwens toch, toen iedereen de koffer wilde terug kopen. Misschien kun je je koffer vanavond nog terug winnen, of morgen?
Daar reageerde niemand op verder. Ze wilde de koffers direct terug kopen.
Ja leuk, het zijn alleen speculaties.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja leuk, maar als hij de eerste keer geen geld inbrengt is het bedrag nog lager.
Hoezo 'weer'? Is er al eens iets gespiegeld dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Iemand moeten even terugkijken of iemand in de intro weer gespiegeld was!
Dit dus. Een Mol gaat echt geen grote bedragen in de pot doen, kleine oké, maar als ie te grote doet dan is ie nogal zijn eigen spel aan het verneuken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja leuk, maar als hij de eerste keer geen geld inbrengt is het bedrag nog lager.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo 'weer'? Is er al eens iets gespiegeld dan?.
Omdat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Sowieso Art.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef byah het volgende:
Het is sowieso Art, maar laat Anna er aub zo lang mogelijk inblijven
Ja. Ik weet ook niks van dat spiegelen..quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, ik stel een normale vraag... dan mag je ook gewoon antwoord geven hoor.
Ja maar kom er maar eens achter wie wat ziet en waarom.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef Rewimo het volgende:
De kameropdracht had alleen kunnen slagen als ze een voor een achter elkaar de plek uit hadden gebeeld waar een sleutel lag. Degene die daar dan een sleutel vindt, gaat de plek op zijn kaartje uitbeelden. En zo door tot iedereen hem heeft. Dus niet alvast naar buiten gaanof als een gek gaan zoeken zonder op je scherm te letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |