lol komt nog welquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Wanneer gaat de show nou eindelijk Webgems of draHawk heten? Jullie zijn een goed duo samen
Komt wel weer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
Ben er wel hoor, heb alleen niet veel stof.
Sterrenstof.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
Ben er wel hoor, heb alleen niet veel stof.
knetterquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef trolololo het volgende:
Aan wie moet ik het volgende uur opdragen?
Aan Fred Dinklaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef trolololo het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef trolololo het volgende:
quote:
Ga in foetus houding in een hoekje van de kamer je moeder aanroepen, terwijl het schaamrood op je kaken staat, en zeg dat het je spijtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
Artiest: Nirvana
Titel: Smells Like Teen Spirit
Da's gelukkig pas de 14e keer vandaag.
Kutplaat.
Prachtige stadquote:
Hij word inderdaad veel gedraaidquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef djkoelkast het volgende:
Artiest: Nirvana
Titel: Smells Like Teen Spirit
Da's gelukkig pas de 14e keer vandaag.
Kutplaat.
Is die ziek?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Beach het volgende:
Draag hem op aan de zieke zanger Rinus.
Wel grappige plaat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die had ik zo voor je gedraaid
Zei een 16-jarig pubertje dat eigenlijk zijn laptop heeft moeten inleveren omdat 'ie boevig is geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga in foetus houding in een hoekje van de kamer je moeder aanroepen, terwijl het schaamrood op je kaken staat, en zeg dat het je spijt
HEB JE NIET GEHOORD TOEN WE HEM GINGEN BELLENquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |